Tomi Metsäketo -kohu laajenee
Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:
Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.
– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.
Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.
– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse aio mennä katsomaan Mamma Mia musikaalia jos tämä törkimys on siinä mukana! Narstinen ja ylimielinen tyyppi,yök!
Ihan kuin olisit muutenkaan ollut menossa sitä katsomaan. Öyhöyhmiesvihakiimaöyhöyh.
Jokos turussa se imetyskohu-bistro on konkurssissa palstamammojen boikotin takia?
Ebin juttu make :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.
Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.
Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?
No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.
Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua baarissa?
Yeah right.
Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.
Sellaiset mustamaalaukset sieltä.
Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?
Miesvihakiima on sairaus.
Satojen naisten joukossa saattaa olla muutama valehtelija, mutta suurin osa heistä ei valehtele. Tomi on jo myöntänyt käyttäytyneensä sikamaisesti, joten turhaan puolustat häntä.
Iskenyt naisia baarissa ja tinderissä ja ollut mulkku.
Mikä oli rikosnimike?
Samaa tekee jännämiehet ympäri Suomea joka ikinen päivä ja viikonloppu.
Ja naiset lankeaa.
Tomi ei ole jännämies vaan lassukka.
Mikä on lassukka? Itse olet sitten varmaan tussukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena mua alkaa tämä naisten sairaanmoinen lynkkaus ja tuomitseminen sekä tää koko ajojahti jo etomaan.
Av.lla ei näköjään päde oikeuslaitoksen laki, syytön kunnes toisin todistetaan.Tämä ei olekaan oikeusistuin vaan täysin laista riippumaton mielipiteenvaihtopalsta-jota sanomakonserni tosin ylläpitää,valvoo ja sensuroi. Tomi ohjelmistotoimistoineen ja mainosvaikuttajineen on nyt paniikissa mahdollisten boikottien ja muiden kanssa. Kiitos Heidi Linden ja Metoo-kampanja, asiattomat öykkärit ja pervot kuriin,jos ei muuten niin osto- ja kulutusboikotin kautta.
Koska tunteillaan ajattelevat lynkkausporukat ovat aina oikeassa ja totuus. Ällöttävää. Siis aivan oksettavaa. Juuri tuollaisten idioottien takia some ja muut ovat täyttä syöpää. Suurten tunteiden vallassa tuhotaan ihmisten urat ja elämät, vaikka ei tiedetä ripaustakaan siitä, onko koko juttu totta vai ei. Enkä nyt tarkoita metsäketo casea, vaan yleisesti.
Tollot luulevat, että kun riittävän monta kalkkunaa ulvoo samaa mantraa, se muuttuu totuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.
Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.
Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?
No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.
Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua baarissa?
Yeah right.
Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.
Sellaiset mustamaalaukset sieltä.
Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?
Miesvihakiima on sairaus.
Satojen naisten joukossa saattaa olla muutama valehtelija, mutta suurin osa heistä ei valehtele. Tomi on jo myöntänyt käyttäytyneensä sikamaisesti, joten turhaan puolustat häntä.
Iskenyt naisia baarissa ja tinderissä ja ollut mulkku.
Mikä oli rikosnimike?
Samaa tekee jännämiehet ympäri Suomea joka ikinen päivä ja viikonloppu.
Ja naiset lankeaa.
Jaahas, sama tyyppi täälläkin itkemässä rikosnimikkeistä ja jankkaamassa samoja juttuja joka sivulla :D
Ei kannata vastata tälle, trollasi jo siinä aikaisemmassakin ketjussa kymmenen sivun edestä ja yläpeukutti kaikki omat viestit heti kun oli ne lähettänyt. Jokaisessa viestissä toistui nämä samat "mikä on rikosnimike" "miesvihaa" "miksi naiset lankeaa jännämiehiin" "ei ole todisteita" ja "yhyy metsäketo sanoi pahasti tinderissä" -jutut. Ei keksi mitään uutta, kommentoitte mitä tahansa.
Tuohan pätee joka toiseen mammaan täällä. Sillä erotuksella että jos jankkaaja on kanssasi samaa mieltä, niin ei haittaa.
kys.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.
T-Miespuolinen tarkkailija
Nainen on sinulle esine. Ei ihminen. Jos olen rannalla bikineissä, niin en tarvitse vihellyksisiä, jatkuvaa tuijottamista tai katsoa kun kourit omia kassejasi tai seisokkia housuissasi. En ole omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, Tomi sanoi Tinderissä pahasti. Yhyy, Tomi sanoi baarissa pahasti.
Nyt jotain rajaa siihen typeryyteennekin. Mutta naisiahan te toisaalta olettekin.
Heh, kirjoittamasi kertookin sopivasti asenteesi. Sinusta on ihan oikein ahdistella naisia, koska vihaat heitä ja pidät heitä miehiä alempiarvoisina. Taitaa harmittaa kun kaltaistesi asenne lynkataan mediassa.
Minä olen nainen ja komppaan tuota miestä. Että naiset ovat typeriä. Ihan niinkuin naiset eivät koskaan olisi ahdistelleet ja juosseet miesten perässä. Mun äiti oli kakskyt vuotta tarjoilijana yökerhoissa ja veli on baarimikkona nykyään ja ahhahhaa ne jutut mitä kertovat nimenomaan naisista miesten perseissä kiinni ja syliin tunkeutumisista:) Mun veli sattuu olemaan erityisen hyvän näköinen ja olen minäkin päässyt todistamaan sivusta katsovana naisten alennustilaa siinä kohtaa kun ollaan pippelin kipeitä:))))
Niin missä sitten on puolusteltu naisten tekemää ahdistelua? Yhtä paskaahan sekin on.
Itse en ole ahdistellut yhtäkään ihmistä, mutta minua on ahdisteltu. Minunko pitäisi potea jotain syyllisyyttä kaksinaismoralismista, kun en sitä harjoita? Tarkoitus olisi, ettei mitään ahdistelua hyväksyttäisi.
Oletko varma ettet ole ahdistellut. Ehkä joku on kokenut hymysi tai halauksesi ahdistavaksi ja seksuaalisesti värittäytyneeksi vaikket itse sitä ole ymmärtänyt.
Normaali halaus ja hymy ei ole ahdistelua, vaan se on "ahdistellun" omien korvien välissä.
Kannattaa hakea ammattiapua tällaisiin ongelmiin.
Aivan varmasti halaaminen on ahdistelua, jos halattava on jo aiemmin sanonut tai muulla tavoin antanut ymmärtää, ettei ole kiinnostunut sinua halaamaan. Jos nainen halaa minua (olen nainen itsekin), koska se on hänen tapansa, enkä pidä siitä, yritän sietää, jos tilanteet ovat harvinaisia. Vastaava lähestyminen miehen puolelta olisi ehdottomasti epäsopivaa jo ensimmäisestä kerrasta alkaen, vaikka molemmat olisivat vaikkapa yhtä läheisiä/etäisiä työkavereita.
"Normaali halaus" tarkoittaa luontevaa, tilanteeseen sopivaa, asiallista ja asianmukaista halausta.
Toki saat vääntää siitä ihan omanlaisesi uhriutumisasetelman ja ties mitä.
Tässä asiassa nainen on ehdottoman oikeassa eikä mikään selitys jolla yrität tehdä halauksesta hyväksyttävän muuta asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.
Nainen on sinulle esine. Ei ihminen. Jos olen rannalla bikineissä, niin en tarvitse vihellyksisiä, jatkuvaa tuijottamista tai katsoa kun kourit omia kassejasi tai seisokkia housuissasi. En ole omaisuutta.
Höpöhöpö. Sinä projisoit omaa epävarmuuttasi miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Sinä projisoit omaa epävarmuuttasi miehiin.
Höpöhöpö. Sinä projisoit omaa naisenpuutettasi kaikkeen.
Tomi joutunut ulos myös Mammia Mia! -musikaalista.
Vierailija kirjoitti:
Kato kato. Ja sama miespuolinen tarkkailija varmaan muualla huutaa, miten naisia pitää suojella islamilta?
Joutui jättämään myös Mamma Mia!-musikaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain rajaa siihen typeryyteennekin. Mutta naisiahan te toisaalta olettekin.
Heh, kirjoittamasi kertookin sopivasti asenteesi. Sinusta on ihan oikein ahdistella naisia, koska vihaat heitä ja pidät heitä miehiä alempiarvoisina. Taitaa harmittaa kun kaltaistesi asenne lynkataan mediassa.
Minä olen nainen ja komppaan tuota miestä. Että naiset ovat typeriä. Ihan niinkuin naiset eivät koskaan olisi ahdistelleet ja juosseet miesten perässä. Mun äiti oli kakskyt vuotta tarjoilijana yökerhoissa ja veli on baarimikkona nykyään ja ahhahhaa ne jutut mitä kertovat nimenomaan naisista miesten perseissä kiinni ja syliin tunkeutumisista:) Mun veli sattuu olemaan erityisen hyvän näköinen ja olen minäkin päässyt todistamaan sivusta katsovana naisten alennustilaa siinä kohtaa kun ollaan pippelin kipeitä:))))
Niin missä sitten on puolusteltu naisten tekemää ahdistelua? Yhtä paskaahan sekin on.
Itse en ole ahdistellut yhtäkään ihmistä, mutta minua on ahdisteltu. Minunko pitäisi potea jotain syyllisyyttä kaksinaismoralismista, kun en sitä harjoita? Tarkoitus olisi, ettei mitään ahdistelua hyväksyttäisi.
Oletko varma ettet ole ahdistellut. Ehkä joku on kokenut hymysi tai halauksesi ahdistavaksi ja seksuaalisesti värittäytyneeksi vaikket itse sitä ole ymmärtänyt.
Normaali halaus ja hymy ei ole ahdistelua, vaan se on "ahdistellun" omien korvien välissä.
Osuit naulan kantaan. Iso osa naisten kokemasta "ahdistelusta" on nimenomaan heidän omien korviensa välissä.
Päätin ahdistua perään viheltelystä. On niin naisellista esittää heikkoa ja uhria. Tällä tavalla tuon myös ilmi, että olen seksuaalisesti haluttava.
Naisten seksuaalisen ylivallan kääntöpuoli on toki se, että naiset saavat myös ei-toivottua seksuaalista huomioita. Harvassa on kuitenkin aivan oikea seksuaalinen ahdistelu, käsiksi käyminen ja hyvä niin.
Päteekö sama vaikkapa mamujen viheltelyihin ja iholle tulemiseen?
Parempi ajella kännissä ja hakata ihmisiä niin kuin tällä hetkellä Helsingin pormestari on tehnyt. Kyllä tämä maa on oikein jeesustelijoiden tyyssija. Selvennykseksi vielä mielipiteeni, etten hyväksy T Metsäkedon toimintaa, mutta ei tästä pitäisi töitään menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit naulan kantaan. Iso osa naisten kokemasta "ahdistelusta" on nimenomaan heidän omien korviensa välissä.
Päätin ahdistua perään viheltelystä. On niin naisellista esittää heikkoa ja uhria. Tällä tavalla tuon myös ilmi, että olen seksuaalisesti haluttava.
Naisten seksuaalisen ylivallan kääntöpuoli on toki se, että naiset saavat myös ei-toivottua seksuaalista huomioita. Harvassa on kuitenkin aivan oikea seksuaalinen ahdistelu, käsiksi käyminen ja hyvä niin.
Ai täällä on taas näitä "naisten seksuaalinen ylivalta" - henrylaasaslaisia sovinisteja
- Jos tarkoitus on tuoda esiin miehen kunniaa ja pönkittää miehistä itsetuntoa ajatuksella että mies on luomakunnan kruunu, niin miksi puoleustelette yksielitteisesti huonoa käytöstä? Moukkamaisuutta, mauttomuutta, kunniattomuutta. Silloin kun patriarkaalinen kunnia kulki korkeana vallalla oli gentlemannin ihanne. Gentlemannit eivät ikinä olisi alentuneet sellaiseen alatyyliseen, kunniattomaan ali-ihmismäiseen tollouteen mitä häirintä ja peräänviheltely edustavat. Siinä käytöksessä ei ole sivistystä, ei älyä, ei tapoja ei kulttuuria, se on elukkamaista huonoa käytöstä, jota ei voi mitenkään puolustella.
En ymmärrä tuota alemmuuskompleksia miehiä kohtaan. Naisillahan on asiat monilla sektoreilla paremmin kuin miehillä!
On myös ikävä nähdä tuollaista ikiaikaisten sukupuoliroolien puolesta puhumista. Juuri näistä rakenteisiin pesiytyneistä epämoderneista ja sortavista rooleista ja käytännöistä feminismi pyrkii eroon.
Vierailija kirjoitti:
Sika on jätetty
Tästähän alkaa paisumaan Axl Smithiä suurempi juttu. Tomi ei kuitenkaan tiettävästi ole lakia rikkonut tai edes syytteitä saanut... Hurjaa, että on jo kaksi näkyvää duunia menettänyt typerän käytöksensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perään viheltely on alhaisempaa kuin rivot kaksinkeskiset puheet. Siinä nolataan ihminen totaalisesti muun yhteisön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika on jätetty
Mistä sut voi noutaa, pikkujouluihin kodittomille olisi tarvetta siasta, tosin saatat olla pahaa...mutta se riski on otettava. Laitatko osoitetiedot mihin sinut sika on jätetty?
Vierailija kirjoitti:
Tästähän alkaa paisumaan Axl Smithiä suurempi juttu. Tomi ei kuitenkaan tiettävästi ole lakia rikkonut tai edes syytteitä saanut... Hurjaa, että on jo kaksi näkyvää duunia menettänyt typerän käytöksensä takia.
Niin. Olisi ehkä parempi osata käyttäytyä. Huonosti käyttäytyvää ei ole pakko palkata.
Pienenä heittona silti että esittääköhän siltsu nyt samin roolin..
Tomi ja hovinsa panikoivat ja syytävät puolustelupaskaa ympäri internetin minkä ehtivät.