Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomi Metsäketo -kohu laajenee

Vierailija
22.10.2017 |

Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:

Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.

– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.

Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.

– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…

Kommentit (270)

Vierailija
141/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.

Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.

Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?

No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.

Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua  baarissa?

Yeah right.

Yeah, Tomi ja right. Valvontakamerat ja kaikki,voi olla joukkokanteita tulossa.Luultavasti esitystesi ja taltiointiesi boikotti jne.

Vierailija
142/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo? Siis onko täällä oikeasti ihmisiä joiden mielestä työtänsä tekevää tarjoilijaa on ok puristella perseestä? Jäädä pilkun jälkeen haukkumaan samaista henkilöä kun ei pillua maailmanvaltiaalle antanut?

Ja ei, kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt naisten tekemää ahdistelua hyväksytyksi, yhtä ällöttävää sekin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kohun takana onkin se, että naiset itse lankeavat lankeamisesta päästyään näihin limaisiin jännämiehiin, ja nyt se oma pettymys puretaan sitten syntipukiksi sopivaan Tomiin?

Montakos yyhoota esimerkiksi näistä kohukiimailijoista löytyy?

Vierailija
144/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.

En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!

Tomi Metsäketo yöpyi siis kirkkokonsertin jälkeen jossain räkälässä. Kertoo paljon sinusta nimitys "tarjoilijapimu".

Tomi halveksui tarjoilijoita koska nämä ovat "vain" tarjoilijoita eivätkä siksi kuulemma muille kelpaa. Miten Tomin sisaren koulutuksen laita on, sisartaan Tomi tuntuu arvostavan. Mikä on Annika Metsäkedon koulutus? Missikilpailuissa oli nuorena, teki mallinhommia joista siirtyi radiotoimittajaksi ja jäi sitten työttömäksi. Suorittaa työkkärin järjestämää 5 kk mittaista kaupallisen tuottajan koulutusta. Onko Annikalla joku tutkinto taustalla?

Olet todella säälittävän palstamamman arkkityyppi. Vedät jopa siskon mukaan tähän paskakiimakohuusi , jolla mehustelet ja öyhötät. Tajuatko mikä pelle olet?

Mammat vs. ei niin sankarillinen tomppa the peto,äiti,sisko,mediakonsultti.

Vierailija
145/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ihmiset nauravat näille "ahdistelujutuille". Hyvin harva on joutunut kohtaamaan oikein vakavaa ja todellista seksuaalista ahdistelua jonka etenemiselle ei ole itse voinut tehdä mitään. Ne ovat rikoksia ja niiden tekijät pitäisi saattaa vastuuseen teoistaan. Niille ei kukaan naura eivätkä miehet sen enempää kuin naiset hyväksy. Puheet jostain Tomi Metsäkedon vonkaamisista ovat suoranainen loukkaus näitä oikeita ahdistelusyytöksiä kohtaan.

Olet samaan aikaan oikeassa ja väärässä. Minä olen joutunut jo joskus lapsena (10 v) kokemaan seksuaalista ahdistelua, jolle en olisi voinut itse mitään. Paitsi jos olisin ollut selvännäkijä ja ymmärtänyt paeta paikalta heti. Kun sitten myöhemmin (22 v) jouduin samankaltaiseen tilanteeseen ilman omaa syytäni, ja josta en olisi päässyt pois ilman sivullisten väliintuloa kaikki ne asiat mistä luulin päässeeni jo yli, palasivat samantien mieleeni. Sittemmin olen ollut yliherkkä: jos koiralenkillä sama mieshenkilö tulee pari kertaa vastaan, voitte olla varmoja että lenkitysaika ja -paikka muuttuu. Jos minuun kosketaan yllättäen yhtään mihinkään kohtaan (oli se sitten hartia tai mikä vain) se on minulle välitön vaaran merkki jne.

Jos lukee vain tuon lopun, minä ylireagoin. Käytöstäni kuitenkin muovaavat ne asiat, mitä olen jo joskus aikaisemmin kokenut. Joidenkin mielestä siis lääppimisestä ja kourimisesta valittaminen voi olla tyhjänpäiväistä, mutta yhtälailla ne voivat olla sille kohteelle todella traumatisoivia juttuja. Et voi tietää, kun et tiedä mitä hän on jo valmiiksi kokenut.

Eli jos suhun osuu vaikka mieshenkilö kaupassa vahingossa olkapäähän niin saat psykoosikohtauksen?

Koita nyt herranen aika päästä yli vanhoista asioista ja keskity nykyisyyteen.

Aika monet meistä naisista on kokenu lääppimistä sun muuta, mutta ehjiä aikuisia on silti meistä tullu.

Tai noh, jumitu ihmeessä siihen ainoaan kokemukseesi miessukupuolesta ja sure ja ahdistu siitä joka ikinen päivä elämäsi aikana. Se tekee elämästi elämisen arvoisen. Ei mikään muu.

Eli lyhyesti sanottuna; elämästä ei selviä hengissä kukaan. Pakko vaan pärjätä sen asian kanssa.

Öö...kerroit tän jo kerran sivulla 6.

Vierailija
146/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.

Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.

Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?

No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.

Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua  baarissa?

Yeah right.

Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.

Sellaiset mustamaalaukset sieltä.

Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?

Miesvihakiima on sairaus.

Satojen naisten joukossa saattaa olla muutama valehtelija, mutta suurin osa heistä ei valehtele. Tomi on jo myöntänyt käyttäytyneensä sikamaisesti, joten turhaan puolustat häntä.

Iskenyt naisia baarissa ja tinderissä ja ollut mulkku.

Mikä oli rikosnimike?

Samaa tekee jännämiehet ympäri Suomea joka ikinen päivä ja viikonloppu.

Ja naiset lankeaa.

Jaahas, sama tyyppi täälläkin itkemässä rikosnimikkeistä ja jankkaamassa samoja juttuja joka sivulla :D

Ei kannata vastata tälle, trollasi jo siinä aikaisemmassakin ketjussa kymmenen sivun edestä ja yläpeukutti kaikki omat viestit heti kun oli ne lähettänyt. Jokaisessa viestissä toistui nämä samat "mikä on rikosnimike" "miesvihaa" "miksi naiset lankeaa jännämiehiin" "ei ole todisteita" ja "yhyy metsäketo sanoi pahasti tinderissä" -jutut. Ei keksi mitään uutta, kommentoitte mitä tahansa.

Vierailija
147/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähelvettiäihmiset kirjoitti:

Hei haloo? Siis onko täällä oikeasti ihmisiä joiden mielestä työtänsä tekevää tarjoilijaa on ok puristella perseestä? Jäädä pilkun jälkeen haukkumaan samaista henkilöä kun ei pillua maailmanvaltiaalle antanut?

Ja ei, kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt naisten tekemää ahdistelua hyväksytyksi, yhtä ällöttävää sekin on.

Lähteenä Seiska, jossa siinäkään ei mainittu mitään perseen puristelemisesta.

Hyvä että te ette yhtään liioittele, ettekä käytä värikynää jutuissanne.

ÖYHÖYHÖYHÖYH.

Vierailija
148/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä fasistista kiihkoa tehdä kahtiajako erilaisten ja oikeamielisten välillä.

Et edes tiedä mitä fasismi on. Metsäpeto saa vain ansionsa mukaan, ilkeää ripuliini vielä uhitella täällä.

Vierailija
149/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monet miehet ovat kokeneet ahdistelua? Ehkä julkkismiehet näiltä syyttäviltä naisilta.. Me emme voi tietää.

Tarkoitatko näitä Tomi ahdistelemia hiphophipstereitä? Kerro lisää aivoituksistasi.

Vierailija
150/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen. Mutta kyllä törkeintä ja limaisinta on ne liian humalassa olevat ilman seuraa jääneet naiset, jotka pois lähtiessään jäävät pokaamaan portsaria. Siinä meinaan lääpitään ja ehdotellaan jos millaistakin sex..

Nämä mua aina hävettää koko naissukupuolen puolesta.

Mitä törkeää tässä on? Itse olen ollut portsarimies ja oikein kiva oli aina, kun nämä jurriset naiset tuli juttelemaan, kerran siitä alkoi parisuhdekin, jonka omaa tyhmyyttäni lopetin. Olisi pitänyt mennä naimisiin sen kanssa :(

Mutta edelleen, onko SEKIN nyt jo rikos, jos kännissä vonkaa? Siis ymmärrän fyysisen koskemattomuuden rajat, lisäksi sen, että ei tarkoittaa ei. Mutta ruman, kännisen ja epätoivoisen ihmisen itsepintaiset iskuyritykset EI OLE AHDISTELUA. Se, että jollekin pitää sanoa jopa 10 kertaa "ei", ei tarkoita, että se on ahdistelua. Olen itsekin torjunut monia naisia monta kertaa ja ei kyllä kertaakaan ole tullut epäkunnioitettu olo, vaikka iskuyritykset on jatkuneet koko illan. Kyllä ihmisillä on oikeus vongata ja olla noloja kännissä.

"Itse olen ollut portsarimies".  Toivottavasti et ole enää, tai jos olet, poliisilaitoksen pitää ottaa siulta järjestyksenvalvojakortti pois. Tyyppi jonka mielestä häirintä on oikein,on väärä mies pitämään yllä järjestystä ja turvallisuutta missään. Noloa on kusta housuunsa, toisen ihmisen, etenkin maksavan asiakkaan häiriökäytöksen katsominen läpi sormien on alisuoriutumista eikä tällainen paappa todennäöisesti nykyään enää saisi laitokselta kortteja.

Vierailija
151/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nähty kirjoitti:

Nyt riittää jo, tää koko homma menee jo niin ylikierroksilla, antaa asianosaisten jatkaa tästä, ei vois ennää vähempää kiinnostaa.

Miksi luet ketjua? Kun ei vähempää voisi kiinnostaa.

Selitä sinä miksi sinua kiinnostaa tämä asia ja suoraan sanottuna peiskan jauhaminen?

Vierailija
152/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitähelvettiäihmiset kirjoitti:

Lähteenä Seiska, jossa siinäkään ei mainittu mitään perseen puristelemisesta.

Hyvä että te ette yhtään liioittele, ettekä käytä värikynää jutuissanne.

ÖYHÖYHÖYHÖYH.

"ÖYHÖYHÖYHÖYH." kertosäe metsäpedon jostakin "hitistä"?

Kertoo kaiken palstamammoista, jos pitää jopa  SEISKANKIN sanoja vääristellä ja valheilla mustamaalata lisää. ÖYHÖYH vaan.

Vierailija
153/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, Tomi sanoi Tinderissä pahasti. Yhyy, Tomi sanoi baarissa pahasti.

Nyt jotain rajaa siihen typeryyteennekin. Mutta naisiahan te toisaalta olettekin.

Heh, kirjoittamasi kertookin sopivasti asenteesi. Sinusta on ihan oikein ahdistella naisia, koska vihaat heitä ja pidät heitä miehiä alempiarvoisina. Taitaa harmittaa kun kaltaistesi asenne lynkataan mediassa.

Minä olen nainen ja komppaan tuota miestä. Että naiset ovat typeriä. Ihan niinkuin naiset eivät koskaan olisi ahdistelleet ja juosseet miesten perässä. Mun äiti oli kakskyt vuotta tarjoilijana yökerhoissa ja veli on baarimikkona nykyään ja ahhahhaa ne jutut mitä kertovat nimenomaan naisista miesten perseissä kiinni ja syliin tunkeutumisista:) Mun veli sattuu olemaan erityisen hyvän näköinen ja olen minäkin päässyt todistamaan sivusta katsovana naisten alennustilaa siinä kohtaa kun ollaan pippelin kipeitä:))))

Niin missä sitten on puolusteltu naisten tekemää ahdistelua? Yhtä paskaahan sekin on.

Itse en ole ahdistellut yhtäkään ihmistä, mutta minua on ahdisteltu. Minunko pitäisi potea jotain syyllisyyttä kaksinaismoralismista, kun en sitä harjoita? Tarkoitus olisi, ettei mitään ahdistelua hyväksyttäisi.

Oletko varma ettet ole ahdistellut. Ehkä joku on kokenut hymysi tai halauksesi ahdistavaksi ja seksuaalisesti värittäytyneeksi vaikket itse sitä ole ymmärtänyt.

Normaali halaus ja hymy ei ole ahdistelua, vaan se on "ahdistellun" omien korvien välissä.

Kannattaa hakea ammattiapua tällaisiin ongelmiin.

Osuit naulan kantaan. Iso osa naisten kokemasta "ahdistelusta" on nimenomaan heidän omien korviensa välissä.

Päätin ahdistua perään viheltelystä. On niin naisellista esittää heikkoa ja uhria. Tällä tavalla tuon myös ilmi, että olen seksuaalisesti haluttava.

Naisten seksuaalisen ylivallan kääntöpuoli on toki se, että naiset saavat myös ei-toivottua seksuaalista huomioita. Harvassa on kuitenkin aivan oikea seksuaalinen ahdistelu, käsiksi käyminen ja hyvä niin. 

Vierailija
154/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on yksilö; toiset kokee ahdistelun herkemmin häiritseväksi (varsinkin, jos on joutunut aikaisemmin kokemaan).

Vierailija
155/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rajaa siihen typeryyteennekin. Mutta naisiahan te toisaalta olettekin.

Heh, kirjoittamasi kertookin sopivasti asenteesi. Sinusta on ihan oikein ahdistella naisia, koska vihaat heitä ja pidät heitä miehiä alempiarvoisina. Taitaa harmittaa kun kaltaistesi asenne lynkataan mediassa.

Minä olen nainen ja komppaan tuota miestä. Että naiset ovat typeriä. Ihan niinkuin naiset eivät koskaan olisi ahdistelleet ja juosseet miesten perässä. Mun äiti oli kakskyt vuotta tarjoilijana yökerhoissa ja veli on baarimikkona nykyään ja ahhahhaa ne jutut mitä kertovat nimenomaan naisista miesten perseissä kiinni ja syliin tunkeutumisista:) Mun veli sattuu olemaan erityisen hyvän näköinen ja olen minäkin päässyt todistamaan sivusta katsovana naisten alennustilaa siinä kohtaa kun ollaan pippelin kipeitä:))))

Niin missä sitten on puolusteltu naisten tekemää ahdistelua? Yhtä paskaahan sekin on.

Itse en ole ahdistellut yhtäkään ihmistä, mutta minua on ahdisteltu. Minunko pitäisi potea jotain syyllisyyttä kaksinaismoralismista, kun en sitä harjoita? Tarkoitus olisi, ettei mitään ahdistelua hyväksyttäisi.

Oletko varma ettet ole ahdistellut. Ehkä joku on kokenut hymysi tai halauksesi ahdistavaksi ja seksuaalisesti värittäytyneeksi vaikket itse sitä ole ymmärtänyt.

Normaali halaus ja hymy ei ole ahdistelua, vaan se on "ahdistellun" omien korvien välissä.

Osuit naulan kantaan. Iso osa naisten kokemasta "ahdistelusta" on nimenomaan heidän omien korviensa välissä.

Päätin ahdistua perään viheltelystä. On niin naisellista esittää heikkoa ja uhria. Tällä tavalla tuon myös ilmi, että olen seksuaalisesti haluttava.

Naisten seksuaalisen ylivallan kääntöpuoli on toki se, että naiset saavat myös ei-toivottua seksuaalista huomioita. Harvassa on kuitenkin aivan oikea seksuaalinen ahdistelu, käsiksi käyminen ja hyvä niin. 

Ai täällä on taas näitä "naisten seksuaalinen ylivalta" - henrylaasaslaisia sovinisteja 

- Jos tarkoitus on tuoda esiin miehen kunniaa ja pönkittää miehistä itsetuntoa ajatuksella että mies on luomakunnan kruunu, niin miksi puoleustelette yksielitteisesti huonoa käytöstä? Moukkamaisuutta, mauttomuutta, kunniattomuutta. Silloin kun patriarkaalinen kunnia kulki korkeana vallalla oli gentlemannin ihanne. Gentlemannit eivät ikinä olisi alentuneet sellaiseen alatyyliseen, kunniattomaan ali-ihmismäiseen tollouteen mitä häirintä ja peräänviheltely edustavat. Siinä käytöksessä ei ole sivistystä, ei älyä, ei tapoja ei kulttuuria, se on elukkamaista huonoa käytöstä, jota ei voi mitenkään puolustella.

Vierailija
156/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän koskee yleensäkin kaikkien ihmisten ahdistelua, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
157/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti halaaminen on ahdistelua, jos halattava on jo aiemmin sanonut tai muulla tavoin antanut ymmärtää, ettei ole kiinnostunut sinua halaamaan. Jos nainen halaa minua (olen nainen itsekin), koska se on hänen tapansa, enkä pidä siitä, yritän sietää, jos tilanteet ovat harvinaisia. Vastaava lähestyminen miehen puolelta olisi ehdottomasti epäsopivaa jo ensimmäisestä kerrasta alkaen,  vaikka molemmat olisivat vaikkapa yhtä läheisiä/etäisiä työkavereita.

Vierailija
158/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti halaaminen on ahdistelua, jos halattava on jo aiemmin sanonut tai muulla tavoin antanut ymmärtää, ettei ole kiinnostunut sinua halaamaan. Jos nainen halaa minua (olen nainen itsekin), koska se on hänen tapansa, enkä pidä siitä, yritän sietää, jos tilanteet ovat harvinaisia. Vastaava lähestyminen miehen puolelta olisi ehdottomasti epäsopivaa jo ensimmäisestä kerrasta alkaen,  vaikka molemmat olisivat vaikkapa yhtä läheisiä/etäisiä työkavereita.

"Normaali halaus" tarkoittaa luontevaa, tilanteeseen sopivaa, asiallista ja asianmukaista halausta.

Toki saat vääntää siitä ihan omanlaisesi uhriutumisasetelman ja ties mitä.

Vierailija
159/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Oli kyllä aika psykoosit tulilla tyylistä kirjoittelua Tomilta kun haukkui sitä nuorena lapsensa saanutta ja öyhötti että kuitenkin olet käynyt kaikki tekemässä eri miehille :D Hyvä että selvää sai, kenties ollut korkki auki?

Mitä ihmettä yrität selittää? Ei tuosta sepustuksestasi kyllä saa mitään tolkkua.

Vierailija
160/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.

T-Miespuolinen tarkkailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme