Tomi Metsäketo -kohu laajenee
Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:
Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.
– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.
Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.
– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…
Kommentit (270)
Jos tälle linjalle nyt tosiaan lähdetään, niin lähes KAIKILTA mies artisteilta työt pois. Kyllä on kunnon jeesustelua tehdä yhdestä syntipukki!!
No minä olen nainen. Mutta kyllä törkeintä ja limaisinta on ne liian humalassa olevat ilman seuraa jääneet naiset, jotka pois lähtiessään jäävät pokaamaan portsaria. Siinä meinaan lääpitään ja ehdotellaan jos millaistakin sex..
Nämä mua aina hävettää koko naissukupuolen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kertokaapa pohjoiskorealaisiksi tahtovat, että miksi taiteilijan tai muun virtuoosin pitäisi käyttäytyä samoin kuin kaikki muutkin mökin Maijaa myöden? Jätättekö esim. Segerstamin konsertin väliin sillä perusteella, jos hän on toiminut epätavallisesti?
Ei voi muuta kuin ihmetellä moista asennoitumista.
No minä saan ihan itse päättää mihin kannan rahani. Tuenko produktiota joka palkkaa naisten ahdistelijan vai tuenko jotain muuta. Yksinkertaista.
En kanna rahojani myöskään Venäjälle tai Turkkiin.
Tekopyhää jaskanjauhantaa.
Tomi on varmasti läksynsä oppinut. Kiertää naiset kaukaa ja siirtyy miehiin.
Annetaan hänen kumminkin jatkaa uraansa. Hän ofotti näitä työtehtäviä päivityksessään.
Kuinka monet miehet ovat kokeneet ahdistelua? Ehkä julkkismiehet näiltä syyttäviltä naisilta.. Me emme voi tietää.
Kaikkien tukeminen loppuu nyt! En osta miehiltä, enkä naisilta! Sikoja ja ahdistelijoita kaikki!!!
Jos Metsäketo ei olisi juuri tämän haloon aikaan ollut mukana Tähdet Tähdet ohjelmassa, olisi hän edelleen niiiin monen mamman märkä päiväuni, sattui nyt sitten häneen henkilöitymään kaikkien viat ja sikaillut.
Porukka huutaa ja lynkkaa yhtä aivan täysin vailla omaa järkeä.
Miten tämä eroaa Afrikassa käynnissä olevasta zombie jahdista? Sillehän täällä nauretaan...
Odotan mielenkiinnolla koska joku tunnettu nainen nostetaan tapetille törkeästä käytöksestään ja ura tuhotaan kansan hurratessa.
Axl oli oikeudessa. Tomi ei ole ole.
Vierailija kirjoitti:
Axl oli oikeudessa. Tomi ei ole ole.
Aiemman jutun sopi ennen oikeutta.
Nyt ei tiedetä onko menossa.
Tasa-arvoinen kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla koska joku tunnettu nainen nostetaan tapetille törkeästä käytöksestään ja ura tuhotaan kansan hurratessa.
Aikanaan Kikkalle kävi tavallaan näin.
Hänet leimattiin huo...si pelkästään laulujen sanojen ja hänen esiintymistyylinsä vuoksi. Tämä tarina ei päättynyt hyvin.
Onpas täällä paljon Metsäpedon puolustelijoita. Vai oiskohan Tomppa itse kynäilemässä? Hihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tietää näistä syyttelevistä naisista? Mikäs heidän historiansa on?
Niinpä. kuinka moni heistä on syyllistynyt samankaltaiseen ahdisteluun itse. Tulisivatko omalla naamallaan ja nimellään esiin?
Se uhri jonka minä tiedän oli istunut ravintolassa iltaa omien tuttujensa kanssa. Tomi purjehtinit kännissä sisään, tullut pöytään ja alkanut puristella rintoja, nuolla ja ähkinyt uu mama.
Tuttavani ei tuntenut häntä kuin ulkonäöltä eikä ehtinyt sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo jatko Mamma Miassa epävarma.
Syystä.
Mamma Mia kertoo vahvoista naisista. Absurdi yhdistelmä: vahvat naiset ja naisten ahdistelija.
Sitä keski-ikäistä elostelijaa ei pitäisi palkata Mamma Mia`an. Ei naiset mene sitä katsomaan. Paitsi ehkä ne jotka tykkää olla kynnysmattona ja hyväksyvät sen, että mies kohtelee heitä huonosti. Olen ylpeä Mamma Mian tuotantotiimistä, kun ovat ottaneet esille Metsäkedon (sopivuuden)/sopimattomuuden ohjelmaan.
Olen myös ylpeä Tähdet Tähdet tuotannon ratkaisusta, teitte rohkean ja oikean päätöksen.
Hei ystavat hyvat, jattakaa nyt herrajumala Metsäketo rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin ,vai mita pahaa Han on teille tehnyt?!
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon Metsäpedon puolustelijoita. Vai oiskohan Tomppa itse kynäilemässä? Hihi.
Minusta toi mamma mian jatkon miettiminen on jo liikaa. Puolustan ja moitin yhtäaikaa.
No nyt se Metsäketo on jotain miesräppäriäkin kähminyt. Mies tilittää seiskassa muiden naisten tavoin.
Miksi Skandaalin piti ilmaista oma mielipiteensä julkisesti? Onko Skandaali valkoritari ja näkee nyt tilaisuuden kiillottaa omaa sädekehäänsä ja saada naiset rakastumaan häneen?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se Metsäketo on jotain miesräppäriäkin kähminyt. Mies tilittää seiskassa muiden naisten tavoin.
Nyt keksit omasta päästäsi, ei ole seiskan sivuilla tuollaista. Yksi uusi naisenahdistelutapaus kyllä on tänään näköjään tullut.
kyllä saadaan, abortteja tehdään ihan liikaa