Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä tuntuisi jos mies kehuisi työpaikan naista viehättäväksi?

Vierailija
07.11.2024 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolta.

Vierailija
2/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on niin fiksu, että jättää tuollaiset asiat omiksi tiedoikseen. Samoin teen itsekin, miksi pahoittaa toisen mieltä?

Vierailija
4/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset haluatte erota tuollaisen takia? Maailma on pullollaan viehttäviä ihmisiä.

Vierailija
5/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miesystäväni kanssa samasa työpaikassa. Aina kun menen toimistolle samaan aikaan kuin mies, tulee jossain kohtaa mieheltä viesti "taas se upee nainen on täällä toimistolla".

Vierailija
6/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset haluatte erota tuollaisen takia? Maailma on pullollaan viehttäviä ihmisiä.

Mieti.

Vierailija
7/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti.

Niiin? En minä pahastu jos sanot Brad Pittiä viehättäväksi.

Vierailija
8/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, maailma on pullollaan viehättäviä ihmisiä, jotka eivät mölise typeryyksiä. Ap:n kannattaa etsiä sellainen. 

Vierailija
9/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just sen takia, että maailma on pullollaan viehättäviä ihmisiä joista valita parempi.

Vierailija
10/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietit oikein tarkkaan, voi vastauskin valjeta sinulle.

Vierailija
11/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti.

Jos Brad Pitt olisi naisesi toimistolla ja naisesi kehuisi miten viehättävä Brad on, niin ihan varmasti olisit hyvillä mielin?

Vierailija
12/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä sanoi että olen turhan mustasukkainen kun sanoin että tuntuu pahalta!!!

AP

Vierailija
13/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan typerää olisi mennä jotakuta muuta naista varsinkaan oma-alotteisesti kehumaan viehättäväksi. Muistelen, että kun joskus vaimoni on kysynyt tai kommentoinut jonkun naisen viehättävyyttä, niin itse olen kommentoinut ehkä tyyliin, että en halua muita naisia tuolla tavalla arvioida, mutta että joo, ko. henkilö on varmaan sellainen, jota yleisesti pidetään/monet pitävät viehättävänä. Haluan todellakin keskittyä omaan vaimooni enkä pahoittaa hänen mieltään typerillä möläytyksillä. 

Vierailija
14/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä sanoi että olen turhan mustasukkainen kun sanoin että tuntuu pahalta!!!

AP

Aikamoisen helmen olet löytänyt, onnittelut! 

Vierailija
15/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin lähinnä miksi mies on yhtäkkiä 25 vuoden liiton jälkeen niin törppö että yleensä sanoisi tuollaista. Ei ole koskaan niin tehnyt vaikka takuuvarmasti hänen työpaikallaan on tosi kauniita naisia. Samoin kuin omalla työpaikallani on muutama todella komea mies. En ole heistä miehelleni maininnut. En näe sitä tarpeellisena enkä asiana jolla olisi mitään informaatioarvoa hänelle.

Kun katsellaan telkkarista sarjaa tai elokuvaa niin silloin kyllä joskus molemmat kommentoidaan että onpa todella upea nainen tai mies. 

Vierailija
16/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisimme keskustelun siitä millä tavalla hän on viehättävä. Minua kiehtoisi se millä tavalla joku on viehättävä, onko se ulkoista vaiko sisäistä viehätystä, jne. Se miten mies puhuu jostakin ihmisestä kertoo millä tavalla hän esim arvostaa ihmisiä. 

Vierailija
17/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Yllättävän herkkänahkaisia naisia täällä.

Minusta olisi lähinnä kiinnostavaa, että millainen toinen nainen on hänen mielestään niin viehättävä, että hän mainitsee asiasta ääneen.

Eihän se muiden naisten viehättävyys mitenkään vähennä oman puolison viehättävyyttä. Terve hetero.

Vierailija
18/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin.

Vierailija
19/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti.

Brad Pittyssä ei ole

Mitään Viehättävää.

Ei mitään.

Oskari Olematon Se on. 

Varmaan huono rakastelussakin.

Vierailija
20/34 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla. Ihmettelisin, että mistä on tullut tuollainen tarve asia minulle kertoa. Onhan siellä tosi kauniita naisia vaikka kuinka. Ihan varmasti miehenkin mielestä, oudompaa olisi jos ei sitä olisi huomannut. Mutta kertomiseen siis kyllä tarttuisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän