Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomi Metsäketo -kohu laajenee

Vierailija
22.10.2017 |

Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:

Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.

– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.

Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.

– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…

Kommentit (270)

Vierailija
201/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmaan ne tarjoilijanaiset oli puolialasti. Joo, siis EI.

Vierailija
202/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on jo varoittanut kohun keskiössä olevaa Facebook-ryhmää ja sen kirjoittelijoita.

Toivottavasti poliisi tutkii kaikki ryhmän kirjoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama kohtelu Martina Aitolehdelle: nollatoleranssi, Kiitos! Martina on sentään ihan pahoinpidellyt.

Vierailija
204/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju menee jo koomisuuden puolelle.

Vierailija
205/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti vuosimallia 61 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tietää näistä syyttelevistä naisista? Mikäs heidän historiansa on?

Niinpä. kuinka moni heistä on syyllistynyt samankaltaiseen ahdisteluun itse. Tulisivatko omalla naamallaan ja nimellään esiin?

Se uhri jonka minä tiedän oli istunut ravintolassa iltaa omien tuttujensa kanssa. Tomi purjehtinit kännissä sisään, tullut pöytään ja alkanut puristella rintoja, nuolla ja ähkinyt uu mama.

Tuttavani ei tuntenut häntä kuin ulkonäöltä eikä ehtinyt sanoa mitään.

Voi voi mielensäpahoittajia on nuoret naiset nykyään, ei ihme että ootte sinkkuja. Just tollai ennen pokattiin naisia ja hyvin toimi😄.

Milläköhän vuosikymmenellä.

Itse olen 60-luvulla syntynyt nainen. Jos ennen mies lähestyi naista tolla tyylillä, näpeilleen sai että rutkahti. Taatusti ei pokaa tullut.

Mene Jani Petteri nyt nukkumaan jo! Katsos kun me keski-ikäiset vanhat akat osattiin jo nuorena puolustaa itse itseämme.

Vierailija
206/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkyy tiivistyvän suomen älyllinen kerma. Ja turha muuten kirjoittajien rutista jostain Metsäkedon olemattomista käytöstavoista, kyllä on täällä kirjoittajillakin menneet hyvät tavat aikoja sitten romukoppaan. Kyseenalaistan koko tämän palstan olemassaolon järjellisyyden. Uskomatonta, että täällä rinnastetaan joku halaaminen seksuaaliseen väkivaltaan ja toisaalta vähätellään lääppimistä ja kähmimistä kun "jokainenhan sitä kokee".

Mutta hieno havaita millaisia ihmiset ovat silloin kun voivat anonyymisti kirjoitella sataprosenttisia totuuksiaan. Ette muuten eroa Tomi Metsäkedosta ulosanniltanne millään tavalla. Onnea siitä! Yök.

Vierailija
207/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut asiattomista halauksista yleensä vaan erityisesti Herra ja hidalgo Metänpeon asiattomasta käytöksestä. Vanha äijä sikailee kuin mopoteini ja saa raivarin kun joutuu julkkis valokeilaan humppamaratoonin ulkopuolella. Ja tämä ei ole fb-ryhmä eikä tännekään omilla nimillä kirjoiitella,kuten et sinäkään, Topi.

Vierailija
208/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs eli mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.

T-Miespuolinen tarkkailija

Nainen on sinulle esine. Ei ihminen. Jos olen rannalla bikineissä, niin en tarvitse vihellyksisiä, jatkuvaa tuijottamista tai katsoa kun kourit omia kassejasi tai seisokkia housuissasi. En ole omaisuutta.

Ja mies on sinulle julkisella paikalla kassejaan kouriva perverssi. Monestiko näitä nähdään?

Sinä menet rannalle bikineissä seuraavista syistä:

1. Saadaksesi nimenomaan seksuaalisviritteistä huomiota

2. Uhriutuaksesi tästä huomiosta, koska se on naisellista ja näin kuuluu tehdä. Kaveritkin tekee.

1. Minulla on psoriasis ja auringonottaminen parantaa ihon kuntoa.

2. En uhriutu ja käyn yleensä ilmoittamassa kaltaisesi pervot uimavalvojalle.

:D

Ai rantako on ainut paikka, missä aurinko paistaa? :D Ja jos itse näet komean uroksen rannalla, etkö muka itse katso?

Olen aseksuaali ja komean uroksen näkeminen aiheuttaa saman reaktion kuin tiiliseinään tuijottaminen.

Jotenkin tuntuu siltä, että sinulla menee kuppi ihan samalla tavalla yli, kuin niillä naistenvihaaja-peräkammarinpojillakin. En vain osaa kuvitella, että kauniiksi ja halutuksi itsensä kokeva nainen päästäisi tuollaista kontrolloimatonta vihaa ympärilleen. Oletko katkera jostain? Niinkuin ne peräkammarin pojat?

Vierailija
209/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. kuinka moni heistä on syyllistynyt samankaltaiseen ahdisteluun itse. Tulisivatko omalla naamallaan ja nimellään esiin?

Se uhri jonka minä tiedän oli istunut ravintolassa iltaa omien tuttujensa kanssa. Tomi purjehtinit kännissä sisään, tullut pöytään ja alkanut puristella rintoja, nuolla ja ähkinyt uu mama.

Voi voi mielensäpahoittajia on nuoret naiset nykyään, ei ihme että ootte sinkkuja. Just tollai ennen pokattiin naisia ja hyvin toimi😄.

Minä olen 57 ja tuttuni yli 40.

Toi täyttää kyllä ahdistelun tunnusmerkit.

Vierailija
210/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju menee jo koomisuuden puolelle.

Hyvännäköinen kolli, kyllä antaisin.

Vierailija
211/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57 ja tuttuni yli 40.

Toi täyttää kyllä ahdistelun tunnusmerkit.

Samaa mieltä. Luvaton koskettelu = seksuaalista väkivaltaa. Ei häirintää, vaan väkivaltaa. 

T: Se aiemman postin portsarimies.

Vierailija
212/270 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan jatkaa edes noita kiertueita loppuun, ja jos, niin buuataanko hänen lauluvuoronsa aikana?

Vierailija
213/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän vuosikymmenellä.

Itse olen 60-luvulla syntynyt nainen. Jos ennen mies lähestyi naista tolla tyylillä, näpeilleen sai että rutkahti. Taatusti ei pokaa tullut.

Mene Jani Petteri nyt nukkumaan jo! Katsos kun me keski-ikäiset vanhat akat osattiin jo nuorena puolustaa itse itseämme.

Puolustettiin jos haluttiin, riippuu kourijasta;)

Vierailija
214/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomi on vain etsinyt rääpäle rouva Metsäkoloa. Ikuinen poikamies. Miesten mies.

.. on se valilla naistenkin mies uutisista paatellen

Vierailija
215/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Eiköhän järjestetä suuri mielenilmaus Metsäpedon keikalla?? Otetaan iso risti mukaan ja "naulitaan" se siihen joksikin aikaa alasti!

Vierailija
216/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukahdettu miesten mies esiintyy kaikilla estradeilla. Halveksii naisia.

Vierailija
217/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasuhteet rakkaat narttuset, mittasuhteet.

Kaikesta huolimatta, se että häiritään seksuaalisesti ei ole maailman kovin kohtalo. Kovempi kohtalo on esimerkiksi heillä, jotka jäävät tyystin vaille seksuaalista huomiota. Elävät perustarpeensa kanssa puutteessa.

Next topic.

Vierailija
218/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metsäketo kohdannut naisten ahdistelua? kirjoitti:

Parempi ajella kännissä ja hakata ihmisiä niin kuin tällä hetkellä Helsingin pormestari on tehnyt. Kyllä tämä maa on oikein jeesustelijoiden tyyssija. Selvennykseksi vielä mielipiteeni, etten hyväksy T Metsäkedon toimintaa, mutta ei tästä pitäisi töitään menettää.

Metsänpeikolla ei ole työtä vaan on yksityisyrittäjä joka myy tuotettaan kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan. Asiakkaat päättävät haluavatko ostaa tuotettaan. Jos tuote on huono tai esittäjä vastenmielinen, yleisö jättää väliin. Tuotantoyhtiö tajusi metsäketkun olevan rotan,joka upottaisi laivan jos pääsisi kannelle, ja siksi "päästi" tompan harjoittamaan taidettaan muualle.

Vierailija
219/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän se naisten kanssa riehuu että julkisuudessa pidettäisiin heterona.

Vierailija
220/270 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan minkälaisia sopimuksia teatterialalla oikein on, jos noin helposti voidaan työntekijä irtisanoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme