Tomi Metsäketo -kohu laajenee
Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:
Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.
– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.
Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.
– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.
En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!SÄ olet parempi ja ylempi kuin "joku räkälän tarjoilijapimu" vai?
En ole itse töissä tarjoilijana, mutta se on hyvä keino tarkastaa ihmisen sivistyneisyyden taso; katsoo miten kohtelee palveluammateissa olevia:)!!
Niinpä..nolo kommentti tuo eka..
Törkeetä kirjoittelua. Ei teillä oo minkäänlaista sivistyneisyyden tasoa. Huhuhuh
Jos vaaditte käytöstapoja julkkiksilta, nii missäs omat käytöstapanne ovat? Syvällää peessä selvästikin
Luulenpa, että tämän ajojahdin takana on vain joku pieni munainen mies. Hän on vain kateellinen meille iso munaisille. Tomillahan on tunnetusti valtava...
Isompi sen pittää olla kirjoitti:
Luulenpa, että tämän ajojahdin takana on vain joku pieni munainen mies. Hän on vain kateellinen meille iso munaisille. Tomillahan on tunnetusti valtava...
Wikipedian mukaan 184cm, joten kyllä tuolla ennätyskirjaan varmasti pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaaditte käytöstapoja julkkiksilta, nii missäs omat käytöstapanne ovat? Syvällää peessä selvästikin
Tommiko se siellä omine rinkeineen loukkaantuu, kun kerrotaan, miten asiat nyt ovat tänä Suomi 100 aikana?
Yritän parhaani mukaan olla nauramatta.. Jessus :D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Tomi rehellisenä nuorekkaana kolmekymppisenä ole käynyt rukkaamassa pituutensa ylöspäin Wikipediassa ja todellinen on pituus on sataseiskytjotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa, olen nähnyt Tomin muutaman kerran ja hän näyttää paljon lyhyemmältä. Yllätyin myös siitä kuinka laiha Lauri Tähkä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs eli mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.
T-Miespuolinen tarkkailija
Nainen on sinulle esine. Ei ihminen. Jos olen rannalla bikineissä, niin en tarvitse vihellyksisiä, jatkuvaa tuijottamista tai katsoa kun kourit omia kassejasi tai seisokkia housuissasi. En ole omaisuutta.
Ja mies on sinulle julkisella paikalla kassejaan kouriva perverssi. Monestiko näitä nähdään?
Sinä menet rannalle bikineissä seuraavista syistä:
1. Saadaksesi nimenomaan seksuaalisviritteistä huomiota
2. Uhriutuaksesi tästä huomiosta, koska se on naisellista ja näin kuuluu tehdä. Kaveritkin tekee.
Mistä maakuopista näitä urpoja nousee? Kesällä muutamana harvana hellepäivänä siis Hietsu on täynnä naisia bikineissään jotka siellä kiemurtelevat vähissä vaatteissa vain seksuaalista huomiota hakemassa?
Auringon otto tarkoittaa siis sitä? Ja nämä metsämenninkäiset tulevat sinne kassejaan kaivelemaan?
On taas todistettu että vauvapalstalle kirjoittelee miehistä vain ne heikkolahjaiset joilla ei oikeiden miesten sättisaiteille ole mitään asiaa, koska äänestetään ulos saman tien. MENE HOITOON!
😂😂😂 Istun bussissa ja hihittelen kommentillesi, edessä istuva mamma vilkaisi minua epäluuloisesti. Ehdottomasti yksi tämän ketjun parhaimmista vastauksista. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.
En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!Tomi Metsäketo yöpyi siis kirkkokonsertin jälkeen jossain räkälässä. Kertoo paljon sinusta nimitys "tarjoilijapimu".
Tomi halveksui tarjoilijoita koska nämä ovat "vain" tarjoilijoita eivätkä siksi kuulemma muille kelpaa. Miten Tomin sisaren koulutuksen laita on, sisartaan Tomi tuntuu arvostavan. Mikä on Annika Metsäkedon koulutus? Missikilpailuissa oli nuorena, teki mallinhommia joista siirtyi radiotoimittajaksi ja jäi sitten työttömäksi. Suorittaa työkkärin järjestämää 5 kk mittaista kaupallisen tuottajan koulutusta. Onko Annikalla joku tutkinto taustalla?
Aika paksua sekoittaa Annika tähän. En puolustele Tomin toimia, itse olisin varmaan antanut litsarin jos olisi lähestynyt mua baarissa näin miten täällä on kerrottu.
Mutta rajansa kaikella. Koittakaa nyt pysyä asialinjalla ettei mene skandaalilla mässyttelyyn joka on todella asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen nainen. Mutta kyllä törkeintä ja limaisinta on ne liian humalassa olevat ilman seuraa jääneet naiset, jotka pois lähtiessään jäävät pokaamaan portsaria. Siinä meinaan lääpitään ja ehdotellaan jos millaistakin sex..
Nämä mua aina hävettää koko naissukupuolen puolesta.Mitä törkeää tässä on? Itse olen ollut portsarimies ja oikein kiva oli aina, kun nämä jurriset naiset tuli juttelemaan, kerran siitä alkoi parisuhdekin, jonka omaa tyhmyyttäni lopetin. Olisi pitänyt mennä naimisiin sen kanssa :(
Mutta edelleen, onko SEKIN nyt jo rikos, jos kännissä vonkaa? Siis ymmärrän fyysisen koskemattomuuden rajat, lisäksi sen, että ei tarkoittaa ei. Mutta ruman, kännisen ja epätoivoisen ihmisen itsepintaiset iskuyritykset EI OLE AHDISTELUA. Se, että jollekin pitää sanoa jopa 10 kertaa "ei", ei tarkoita, että se on ahdistelua. Olen itsekin torjunut monia naisia monta kertaa ja ei kyllä kertaakaan ole tullut epäkunnioitettu olo, vaikka iskuyritykset on jatkuneet koko illan. Kyllä ihmisillä on oikeus vongata ja olla noloja kännissä.
"Itse olen ollut portsarimies". Toivottavasti et ole enää, tai jos olet, poliisilaitoksen pitää ottaa siulta järjestyksenvalvojakortti pois. Tyyppi jonka mielestä häirintä on oikein,on väärä mies pitämään yllä järjestystä ja turvallisuutta missään. Noloa on kusta housuunsa, toisen ihmisen, etenkin maksavan asiakkaan häiriökäytöksen katsominen läpi sormien on alisuoriutumista eikä tällainen paappa todennäöisesti nykyään enää saisi laitokselta kortteja.
Olen kyllä portsarimiehen puolella tässä. Itseäni on seksuaalisesti pahoinpidelty ja jotku kännivonkaukset ei kyllä oikeasti pahoita mun mieltä. Niin kauan kun ei käsiks käydä ja ei mennä henkilökohtaisuuksiin niin ei voi kyllä pistää kännivonkauksia tähän metoo meiningin tasolle.
Harmittaa kun metoo kampanjan hyvä ja oikea viesti hukkuu mielensäpahoittajien joukkoon.
Se että teitä vongataan baarissa EI ole häiriökäyttäytymistä. Säälittävää se kyllä on, mutta ei sen enempää.
Olkaa onnellisia jos näin pienestä menee herneet nenään, olette onnistuneet elämään elämäänne ruusuisessa kuplassa.
Eiköhän Tomi ole jo oppirahat maksanut virheistään ja opiksi ottanut. Hän on hieno taiteilija, joten emmekö voisi mekin antaa hänelle anteeksi emmekkä yrittäisi tuhota häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen nainen. Mutta kyllä törkeintä ja limaisinta on ne liian humalassa olevat ilman seuraa jääneet naiset, jotka pois lähtiessään jäävät pokaamaan portsaria. Siinä meinaan lääpitään ja ehdotellaan jos millaistakin sex..
Nämä mua aina hävettää koko naissukupuolen puolesta.Mitä törkeää tässä on? Itse olen ollut portsarimies ja oikein kiva oli aina, kun nämä jurriset naiset tuli juttelemaan, kerran siitä alkoi parisuhdekin, jonka omaa tyhmyyttäni lopetin. Olisi pitänyt mennä naimisiin sen kanssa :(
Mutta edelleen, onko SEKIN nyt jo rikos, jos kännissä vonkaa? Siis ymmärrän fyysisen koskemattomuuden rajat, lisäksi sen, että ei tarkoittaa ei. Mutta ruman, kännisen ja epätoivoisen ihmisen itsepintaiset iskuyritykset EI OLE AHDISTELUA. Se, että jollekin pitää sanoa jopa 10 kertaa "ei", ei tarkoita, että se on ahdistelua. Olen itsekin torjunut monia naisia monta kertaa ja ei kyllä kertaakaan ole tullut epäkunnioitettu olo, vaikka iskuyritykset on jatkuneet koko illan. Kyllä ihmisillä on oikeus vongata ja olla noloja kännissä.
"Itse olen ollut portsarimies". Toivottavasti et ole enää, tai jos olet, poliisilaitoksen pitää ottaa siulta järjestyksenvalvojakortti pois. Tyyppi jonka mielestä häirintä on oikein,on väärä mies pitämään yllä järjestystä ja turvallisuutta missään. Noloa on kusta housuunsa, toisen ihmisen, etenkin maksavan asiakkaan häiriökäytöksen katsominen läpi sormien on alisuoriutumista eikä tällainen paappa todennäöisesti nykyään enää saisi laitokselta kortteja.
Olen kyllä portsarimiehen puolella tässä. Itseäni on seksuaalisesti pahoinpidelty ja jotku kännivonkaukset ei kyllä oikeasti pahoita mun mieltä. Niin kauan kun ei käsiks käydä ja ei mennä henkilökohtaisuuksiin niin ei voi kyllä pistää kännivonkauksia tähän metoo meiningin tasolle.
Harmittaa kun metoo kampanjan hyvä ja oikea viesti hukkuu mielensäpahoittajien joukkoon.
Se että teitä vongataan baarissa EI ole häiriökäyttäytymistä. Säälittävää se kyllä on, mutta ei sen enempää.
Olkaa onnellisia jos näin pienestä menee herneet nenään, olette onnistuneet elämään elämäänne ruusuisessa kuplassa.
Olen muuten samaa mieltä paitsi että miesten kännivonkaus on ihan yhtä säälittävää kuin naisten känniherutus.
Mitäs se peto on tehnyt 15-vuotiaalle?
En tiedä Tomin elämästä paljoakaan, mutta vuonna xx oli nähtävissä herrasmies yläastekoohotuksen läpi. Haluan uskoa, että edelleen näin on, kuten isälläänkin.
Tsemppiä Tomi, kuuluisuudessa on puolensa.
Minäkin pidän Tomin puolta. Ilkeät naiset tai ihmiset ovat ottaneet hampaisiinsa uuden uhrin. Tomi, älä anna periksi. Olet loistava laulaja ja esiintyjä. Käyn konserteissasi ja nautin lauluistasi. Katsomot ovat täynnä, missä esiinnytkin tulevaisuudessa.
Nuo ilkeät ja ikävät saavat uuden uhrin. Kamalaa että tuollaisia löytyy ja löytyyhän sitä kateutta ja kaunaa aina.
Tsemppiä Tomi, älä anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten samaa mieltä paitsi että miesten kännivonkaus on ihan yhtä säälittävää kuin naisten känniherutus.
Jos kerran vonkaus ja herutus ovat säälittävää, niin miten ihmisten pitäisi pariutua? Eihän tässä kohta uskalla tosiaan vongata mitenkään, kun aina joku voi pitää sitä häiritsevänä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä olenkaan tätä vohotusta häirinnästä. Ensin ollaan puolialasti ja esitellään itseään, sitten jos joku vilkaisee niin ollaan heti niin shokissa. Laittakaa burka päällenne jos on nin ahdistavaa kerran. Tai pukeutukaa asiallisesti. En ymmärrä olenkaan.
T-Miespuolinen tarkkailija
Niin, naiset kekkuloivat aina miesten edessä ties missä perse- ja pimppavakohousuissa ja tissipaidoissa, eivätkä miehet saisi reagoida siihen kuin naisen luvalla.
Tyrkyttäjälläkin pitäisi olla joku vastuu, jos kerran tasa-arvon aikaa eletään.
SÄ olet parempi ja ylempi kuin "joku räkälän tarjoilijapimu" vai?
En ole itse töissä tarjoilijana, mutta se on hyvä keino tarkastaa ihmisen sivistyneisyyden taso; katsoo miten kohtelee palveluammateissa olevia:)!!