En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu
Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.
Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, et lapsi ois superpettynyt, ja äitini vain kehtaa hokea, että tyttö ymmärtää. Ei olisi minusta oikein lasta kohtaan, vaikka itelle tää on kotimme sotkun ja kaaoksen taia järkyttävä häpeä.
ap
Oletko masentunut ja sen takia et jaksa? Eihän tuo siltä kuullostaa että haluat mitään kostaa, vaan lähinnä masentuneelta.
Jos lapsen synttärit ei ole rahasta kiinni, niin miten olisi juhlat hop lop:iin tai vastaavaan?
Äiti tosin mietti jopa että tulis itse auttamaan, mutta ei pääse, koska priorisoi jotain netissä olevaa firmaa ulkomailla, jonka moderaattoriksi kuulemma petautui vapaaehtoisena. Mutta siis kiva ele että ois auttanut jos vain me oltais niin tärkeitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ap ja muut jos ap ei vastaa että mitä se on mitä ap ei ole tehnyt kun joissain vastauksissa tulee sellaista tekstiä että ap on paha läheisilleen ja jossain taisi ap sanoa että ei tee mitään läheisten hyväksi eli mikä tai mitkä on ne jutut mitä ap ei tee läheistensä hyväksi? Nämä ketjut on kovin ympäripyöreitä ja vaikea saada kiinni mistä on kysymys. Eikö josssin ketjussa ollut että ap ei asu edes lasten kanssa enää ja mies hoitaa täysin lapset? Sittenhän ap:n ei nyt varmaan hirveästi täydy tehdäkään mitään jos kerran yksin asustelee?
Mäkin kaipaisin ap tähän vähän enemmän yksityiskohtaisempaa selostusta miten olet paha tai mitkä ovat ne asiat mitä sinun pitäisi tehdä läheistesi hyväksi mutta et tee? Saanko tarkennusta vielä siihen että asutko yksin ja oliko miehesi vielä työtön kun sanoit jossain ketjussa että miehesi hoitaa lapset ja kaiken muunkin. Näin mielestäni jossain aikaisemmassa ketjussa oli. Nyt nämä sun ketjut on vain jotain epämääräistä psykologista paskaa jostain lapsuusajan traumoista ja äitisuhteesta. Ties vaikka "pahuutesi" on vain mielesi harhoja vai oletko kenties jopa trolli?
No nyt esim. on pahaa se, että jos mun pitäis järkätä lapsen synttärikutsut niin joutuisin hylkäämään itseni ja jos en sitä halua tehdä, niin oma iyseni ei niitä kykene järjestämään ainakaan ilolla ja nauttimaan siitä ja olemaan siitä yhdessä edes puoliaikaa 24/7 innoissaan lapsen kanssa. Kuten tosi hyvä äiti tekisi.
ap
Öö vaikea edelleen saada kiinni. Eli et pysty järjestämään lasten synttärikutsuja? Tai et olisi tarpeeksi innoissasi niinkuin kuuluisi. Kuulostaa siltä että haluat tahallasi löytää syitä jotta kuulostaisi ilkeältä. Mutta mä lopetan mielelläni jankkauksen tähän. Olet päästäsi selvästi pipi mutta et ole oikeasti tuo ap ketä kuvailet. (Toivottavasti et sentään työskentele sosiaali- ja terveysalalla se vasta pelottavaa olisi) Sinut on täällä tunnistettu trolliksi. (Me muutamat vähän fiksummat av:läiset) Kaikkein simppelimmät menevät mukaan hulluihin jorinoihisi. On ollut ihan selviä vihjeitä siitä että provoilet. Esim. aivan päivänselvästi näissä ketjuissakin olet vastaillut monesti itsellesi esiintyen vierailijana joka vastaa ap:lle. Sen verran alhaista porukkaa täällä käy että monesti olen luvannut että täällä en enää käy ettei vain tule samanlaiseksi. Ei kannata olla tekemisissä sellaisten kanssa ketä halveksii. Good bye av ja tämän ketjun ap trolli.
Maria Johanna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, et lapsi ois superpettynyt, ja äitini vain kehtaa hokea, että tyttö ymmärtää. Ei olisi minusta oikein lasta kohtaan, vaikka itelle tää on kotimme sotkun ja kaaoksen taia järkyttävä häpeä.
apOletko masentunut ja sen takia et jaksa? Eihän tuo siltä kuullostaa että haluat mitään kostaa, vaan lähinnä masentuneelta.
Jos lapsen synttärit ei ole rahasta kiinni, niin miten olisi juhlat hop lop:iin tai vastaavaan?
Hoplopiin: No ei ku ahdistaa kun se vaatis sosiaalisuutta nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ap ja muut jos ap ei vastaa että mitä se on mitä ap ei ole tehnyt kun joissain vastauksissa tulee sellaista tekstiä että ap on paha läheisilleen ja jossain taisi ap sanoa että ei tee mitään läheisten hyväksi eli mikä tai mitkä on ne jutut mitä ap ei tee läheistensä hyväksi? Nämä ketjut on kovin ympäripyöreitä ja vaikea saada kiinni mistä on kysymys. Eikö josssin ketjussa ollut että ap ei asu edes lasten kanssa enää ja mies hoitaa täysin lapset? Sittenhän ap:n ei nyt varmaan hirveästi täydy tehdäkään mitään jos kerran yksin asustelee?
Mäkin kaipaisin ap tähän vähän enemmän yksityiskohtaisempaa selostusta miten olet paha tai mitkä ovat ne asiat mitä sinun pitäisi tehdä läheistesi hyväksi mutta et tee? Saanko tarkennusta vielä siihen että asutko yksin ja oliko miehesi vielä työtön kun sanoit jossain ketjussa että miehesi hoitaa lapset ja kaiken muunkin. Näin mielestäni jossain aikaisemmassa ketjussa oli. Nyt nämä sun ketjut on vain jotain epämääräistä psykologista paskaa jostain lapsuusajan traumoista ja äitisuhteesta. Ties vaikka "pahuutesi" on vain mielesi harhoja vai oletko kenties jopa trolli?
No nyt esim. on pahaa se, että jos mun pitäis järkätä lapsen synttärikutsut niin joutuisin hylkäämään itseni ja jos en sitä halua tehdä, niin oma iyseni ei niitä kykene järjestämään ainakaan ilolla ja nauttimaan siitä ja olemaan siitä yhdessä edes puoliaikaa 24/7 innoissaan lapsen kanssa. Kuten tosi hyvä äiti tekisi.
apÖö vaikea edelleen saada kiinni. Eli et pysty järjestämään lasten synttärikutsuja? Tai et olisi tarpeeksi innoissasi niinkuin kuuluisi. Kuulostaa siltä että haluat tahallasi löytää syitä jotta kuulostaisi ilkeältä. Mutta mä lopetan mielelläni jankkauksen tähän. Olet päästäsi selvästi pipi mutta et ole oikeasti tuo ap ketä kuvailet. (Toivottavasti et sentään työskentele sosiaali- ja terveysalalla se vasta pelottavaa olisi) Sinut on täällä tunnistettu trolliksi. (Me muutamat vähän fiksummat av:läiset) Kaikkein simppelimmät menevät mukaan hulluihin jorinoihisi. On ollut ihan selviä vihjeitä siitä että provoilet. Esim. aivan päivänselvästi näissä ketjuissakin olet vastaillut monesti itsellesi esiintyen vierailijana joka vastaa ap:lle. Sen verran alhaista porukkaa täällä käy että monesti olen luvannut että täällä en enää käy ettei vain tule samanlaiseksi. Ei kannata olla tekemisissä sellaisten kanssa ketä halveksii. Good bye av ja tämän ketjun ap trolli.
No en vastaile itselleni, kuten olen aiemminkin sanonut, niin kaipaan ihmisten reaktioita ja kommentteja eikä tuollainen feikkaa inen tarkoita mulle mitään. Itse vaikutat tosi sekavalta, mutta evvk. Heippa.
ap
Tää vaan jatkuu näemmä.
Vaikuttaa siltä, ap, että mielestäsi on asianmukaista että kostat maailmalle sen että äitisi kohteli sinua huonosti. Ei siinä ole järkeä. Ei maailma sinua kaltoinkohdellut. Jätä muut rauhaan.
KOSTOSSASI. EI. OLE. JÄRKEÄ.
Ja siis siellä modena pitää kuulemma päivystää 8 tunnin vuoroa ilman vapaapäivää edes vkl:na, niin ei nyt onnistu. Ja tästä kertoi jo kauan ennen synttärimurehdintaani, eli ei oo tekosyy. Mutta outo tapa nauttia elämästä. Kuulosti stressaavalta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Vaikuttaa siltä, ap, että mielestäsi on asianmukaista että kostat maailmalle sen että äitisi kohteli sinua huonosti. Ei siinä ole järkeä. Ei maailma sinua kaltoinkohdellut. Jätä muut rauhaan.
Kyllä maailma kaltoinkohteli. Nimenomaan. Ei ymmärretty mitä oon kärsinyt ja tuomittiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välitä lapsistasi.
Olen aika kova heille se on totta. Entä sitten?
Eli et välitä
Kyllä minä välitän. Vihaan sitä, että olen kova, kovempi sata kertaa, kuin haluaisin, mutta entä sitten????
apSitä että lapsesi kärsivät koska sinä narsistisesti pyörit oman napasi ympärillä. Et yritä yhtään.
No olen tehnyt kaiken, minkä voin.
apEt ole. Ei kiinnosta lasten kanssa oleminen vaan itsesäälissä rypeminen. Sinulla tuskin oli paska äiti, mutta itse olet sellainen.
Kyllä mä oon. Mun äidistä ois ihan ok aiheuttaa lapselle hitonmoinen pettymys ja varmaan vielä rankaisis siitäkin, jos lapsi sitten niskuroiskin eikä ymmärtäiskään.
apSiis kyllä mä oon tehnyt kaiken, minkä mä voin.
apMinkä kaiken. Tyhjän saa pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÖö vaikea edelleen saada kiinni. Eli et pysty järjestämään lasten synttärikutsuja? Tai et olisi tarpeeksi innoissasi niinkuin kuuluisi. Kuulostaa siltä että haluat tahallasi löytää syitä jotta kuulostaisi ilkeältä. Mutta mä lopetan mielelläni jankkauksen tähän. Olet päästäsi selvästi pipi mutta et ole oikeasti tuo ap ketä kuvailet. (Toivottavasti et sentään työskentele sosiaali- ja terveysalalla se vasta pelottavaa olisi) Sinut on täällä tunnistettu trolliksi. (Me muutamat vähän fiksummat av:läiset) Kaikkein simppelimmät menevät mukaan hulluihin jorinoihisi. On ollut ihan selviä vihjeitä siitä että provoilet. Esim. aivan päivänselvästi näissä ketjuissakin olet vastaillut monesti itsellesi esiintyen vierailijana joka vastaa ap:lle. Sen verran alhaista porukkaa täällä käy että monesti olen luvannut että täällä en enää käy ettei vain tule samanlaiseksi. Ei kannata olla tekemisissä sellaisten kanssa ketä halveksii. Good bye av ja tämän ketjun ap trolli.
Huomaan ettet ole ollut tekemisissä mielenterveysongelmaisten kanssa. Siskoni oli ennen pakkohoitoon joutumistaan hyvin paljon ap:n kaltainen. Siskollani ei onneksi ollut lapsia, ap:lla on. Se tästä tekeekin niin karmivan tilanteen.
Mutta olet siis väärässä. Ap todellakin taitaa olla pikku hiljaa vajoamassa psykoosiin. Noi jutut on osaltaan täysin mielettömiä, mutta niissä on oma (sinänsä täysin järjenvastainen) logiikkansa. Aivan kuten siskollani oli. En usko että yksikään trolli osaisi näin pitkään, ja näin hyvin omasta sairaasta logiikastaan kiinnipitäen jatkaa tätä samaa stooria. Psykoottisuuden pitkäaikainen, johdonmukainen matkiminen ei taida onnisua kuin alan ammattilaiselta, ja heillä on melko varmasti vähän terveemmät harrastuksen kuin av:llal trollaaminen.
Eikä äiti oo siis pelkkä mode vaan joku jonka pitää vastata ihmisten kysymyksiin :D ja siis etsiä tietoa. (Sen firman jossain pörssiin liittyvässä annissa, en ole ihan ymmärtänyt onko kyse jostain nettivaluutasta tyyliin bitcoin vai jostain suuremmasta) Huvittaa...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Kyllä maailma kaltoinkohteli. Nimenomaan. Ei ymmärretty mitä oon kärsinyt ja tuomittiin.
ap
Pidät kiinni siitä että maailmalle saa kostaa. Esikouluikäinen tyttäreni kuuluu maailmaan. Jos ulotat kostosi häneen, joudut vaikeuksiin joita et osaa edes kuvitella. Tämä ei ole uhkaus vaan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välitä lapsistasi.
Olen aika kova heille se on totta. Entä sitten?
Eli et välitä
Kyllä minä välitän. Vihaan sitä, että olen kova, kovempi sata kertaa, kuin haluaisin, mutta entä sitten????
apSitä että lapsesi kärsivät koska sinä narsistisesti pyörit oman napasi ympärillä. Et yritä yhtään.
No olen tehnyt kaiken, minkä voin.
apEt ole. Ei kiinnosta lasten kanssa oleminen vaan itsesäälissä rypeminen. Sinulla tuskin oli paska äiti, mutta itse olet sellainen.
Kyllä mä oon. Mun äidistä ois ihan ok aiheuttaa lapselle hitonmoinen pettymys ja varmaan vielä rankaisis siitäkin, jos lapsi sitten niskuroiskin eikä ymmärtäiskään.
apSiis kyllä mä oon tehnyt kaiken, minkä mä voin.
apMinkä kaiken. Tyhjän saa pyytämättä.
Ai tyttäreni saa tyhjän pyytämättä? Eli synttäreille miehen osaamattomasti hankkimat tarjoilut, tuskin mitään kivaa pöytäkattausta ja sataa lahjaa? No, aivan sama mulle, jos se heille riittää ja tekee heidät iloisiksi! Ei ne MUN synttärit ole!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
apPidät kiinni siitä että maailmalle saa kostaa. Esikouluikäinen tyttäreni kuuluu maailmaan. Jos ulotat kostosi häneen, joudut vaikeuksiin joita et osaa edes kuvitella. Tämä ei ole uhkaus vaan tosiasia.
Tyttäresi saa opetuksen minulta vain jos hän astuu varpailleni. Kasvata hänet kunnnolla niin ei tule tapahtumaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
apPidät kiinni siitä että maailmalle saa kostaa. Esikouluikäinen tyttäreni kuuluu maailmaan. Jos ulotat kostosi häneen, joudut vaikeuksiin joita et osaa edes kuvitella. Tämä ei ole uhkaus vaan tosiasia.
Tyttäresi saa opetuksen minulta vain jos hän astuu varpailleni. Kasvata hänet kunnnolla niin ei tule tapahtumaan.
ap
Ylipäätään tämä on hyvä ohje tyttärellesi maailmalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kerro ap nyt vihdoin asutko siis yksin tällä hetkellä? Kiinnostaisi vielä tietää kun niin paljon puhuit että et ole oikein ikinä tehnyt mitään perheesi hyväksi niin miten asiat hoitui ennen kun muutit pois perheen luota. Hoitiko siis mies jo silloin yksin kaupassakäynnit, ruuan laiton, lasten hoidon, nukkumiset, kouluun herättämisen, läksyt ja siivouksen vai eikä teillä siivottu koskaan? Ei edes kerran viikossa? Mutta ei kai sulla enää huolia ole kun mies eli lasten isä hoitaa nyt kaiken. Wau! Melkoinen mies sulla. Parempi noin. Ajattele jos olisit vaikka yh ilman miestä tai miehenä joku keskenkasvuisen teini joka ei olisi edes lasten isä. Ei kivaa, lapsille varsinkaan. Ei sulla mitään hätää ole. Nauti sä sinkkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kerro ap nyt vihdoin asutko siis yksin tällä hetkellä? Kiinnostaisi vielä tietää kun niin paljon puhuit että et ole oikein ikinä tehnyt mitään perheesi hyväksi niin miten asiat hoitui ennen kun muutit pois perheen luota. Hoitiko siis mies jo silloin yksin kaupassakäynnit, ruuan laiton, lasten hoidon, nukkumiset, kouluun herättämisen, läksyt ja siivouksen vai eikä teillä siivottu koskaan? Ei edes kerran viikossa? Mutta ei kai sulla enää huolia ole kun mies eli lasten isä hoitaa nyt kaiken. Wau! Melkoinen mies sulla. Parempi noin. Ajattele jos olisit vaikka yh ilman miestä tai miehenä joku keskenkasvuisen teini joka ei olisi edes lasten isä. Ei kivaa, lapsille varsinkaan. Ei sulla mitään hätää ole. Nauti sä sinkkuudesta.
Ai nauti? Jos oisin aikonut nauttia tästä oisin pysynyt sinkkuna.
ap
Ja siis varmaan mä puutteellisin kotikasvatuksineni olen astunut tuollaisten tyttöjen äitien varpaille, kun hekin olivat nuoria tai lapsena ollessani äitejä, tai aivan keitä tahansa. Ja he tuomitsivat minut. Niin mäkin tuomitsen sinun tyttösi, jos mokaa. Jos ei osaa. Ei mulla (siihen) muuta.
ap
Voi kyllä mä tahdon jo pahaa. Mene vittuun lässyttämästä!
Ja meidän tyttö kyllä nIskurois :DDD Toivottavasti se tunkee mun äidille joskus vielä luun kurkkuun.
ap