En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu
Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.
Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.
Kommentit (209)
Mitä paskaa AP suoltaa tänne? Jos sulla on lapsi, niin sun lapsesta pitää tehdä lastensuojeluilmoitus, olet aivan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Vaikuttaa siltä, ap, että mielestäsi on asianmukaista että kostat maailmalle sen että äitisi kohteli sinua huonosti. Ei siinä ole järkeä. Ei maailma sinua kaltoinkohdellut. Jätä muut rauhaan.
KOSTOSSASI. EI. OLE. JÄRKEÄ.
Kyllä maailma kaltoinkohteli. Nimenomaan. Ei ymmärretty mitä oon kärsinyt ja tuomittiin.
apPidät kiinni siitä että maailmalle saa kostaa. Esikouluikäinen tyttäreni kuuluu maailmaan. Jos ulotat kostosi häneen, joudut vaikeuksiin joita et osaa edes kuvitella. Tämä ei ole uhkaus vaan tosiasia.
Jos lapsesi mokaa, niin mä en armahda. Siitä tässä on kysymys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Vaikuttaa siltä, ap, että mielestäsi on asianmukaista että kostat maailmalle sen että äitisi kohteli sinua huonosti. Ei siinä ole järkeä. Ei maailma sinua kaltoinkohdellut. Jätä muut rauhaan.
Kyllä maailma kaltoinkohteli. Nimenomaan. Ei ymmärretty mitä oon kärsinyt ja tuomittiin.
apPidät kiinni siitä että maailmalle saa kostaa. Esikouluikäinen tyttäreni kuuluu maailmaan. Jos ulotat kostosi häneen, joudut vaikeuksiin joita et osaa edes kuvitella. Tämä ei ole uhkaus vaan tosiasia.
Jos lapsesi mokaa, niin mäkin nauran hänelle. Kysyn, eikö äitis kasvattanut sinua oikein? Pieraisen naamalleen. Halveksin. Niin että oikein paljon onnea tyttärellesi tulla ihanaan maailmaan!!! Hei hei vaan!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Tyttäresi saa opetuksen minulta vain jos hän astuu varpailleni. Kasvata hänet kunnnolla niin ei tule tapahtumaan.
apYlipäätään tämä on hyvä ohje tyttärellesi maailmalla.
ap
Eli äitisi sai kostaa, koska sinä käyttäydyit huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Tyttäresi saa opetuksen minulta vain jos hän astuu varpailleni. Kasvata hänet kunnnolla niin ei tule tapahtumaan.
ap
Olet niin sekaisin että asiat joita muut pitää harmittomina voi loukata sua. Se on tullut selväksi. Periaatteessa on siis mahdollista että lapseni tekee jotain jonka koet varpailleastumiseksi. Jos näin kävisi, ja "antaisit lapselleni opetuksen", äitisuhteesi olisikin yhtäkkiä ongelmistasi vähäisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
apYlipäätään tämä on hyvä ohje tyttärellesi maailmalla.
apEli äitisi sai kostaa, koska sinä käyttäydyit huonosti.
Mitä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
Jos lapsesi mokaa, niin mäkin nauran hänelle. Kysyn, eikö äitis kasvattanut sinua oikein? Pieraisen naamalleen. Halveksin. Niin että oikein paljon onnea tyttärellesi tulla ihanaan maailmaan!!! Hei hei vaan!
ap
Mikä sun nimi on? Sinusta pitää tehdä ilmoitus lastensuojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan jatkuu näemmä.
apOlet niin sekaisin että asiat joita muut pitää harmittomina voi loukata sua. Se on tullut selväksi. Periaatteessa on siis mahdollista että lapseni tekee jotain jonka koet varpailleastumiseksi. Jos näin kävisi, ja "antaisit lapselleni opetuksen", äitisuhteesi olisikin yhtäkkiä ongelmistasi vähäisin...
Saan mä mokaajalle nauraa. Mitäs mokaa. Kato. Hävetköön.
ap
Kehtaatkin puhua edustavasi väärinkohdeltuja käytökselläsi. Surettaa, miten piiloudut sen taakse ja jatkat pahan kierrettä ihan, kuin et muka voisi sille mitään. Olet läheisillesi kuin tornado, joka ei laannu ikinä.
Saat käytökselläsi monin verroin enemmän pahaa aikaan omia lapsiasi kohtaan, kuin mitä äitisi sinulle. Sanot, että mitä sitten. Samaa voisi kysyä miettiessä äitisi tekoja. Hän antoi heppalehtesi lainaan. Sinä loukkaannuit. Mitä sitten? Siihen ei voi kukaan eikä mikään, ei edes äitisi vaikuttaa enää. Se on mennyttä. Ainoa mihin voit vaikuttaa on se, että käsittelisit terapiassa sen, miksi loukkaannuit pienistä asioista vuosikymmeniksi. Älykäs ihminen olisi ymmärtänyt jo hakea itselleen apua.
Ja kyllä, se on epäreilua, että vaurioitunut joutuu tekemään kaiken työn, ja hoitamaan itsensä kuntoon. Kokemuksella puhun. Vaikeaa ja raskasta se on, mutta oman pään ja oman hyvinvoinnin vuoksi se tehdään. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että vielä joskus heräisit näkemään tilanteen sellaisena kuin se on.
Oi, mielensäpahoittaja löytyi :)
Ap hae apua. Varmaan sun läheiset ovat tosi huolissaan susta. Ajattelen sun parasta. Se heijastuu läheiseesikin.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin puhua edustavasi väärinkohdeltuja käytökselläsi. Surettaa, miten piiloudut sen taakse ja jatkat pahan kierrettä ihan, kuin et muka voisi sille mitään. Olet läheisillesi kuin tornado, joka ei laannu ikinä.
Saat käytökselläsi monin verroin enemmän pahaa aikaan omia lapsiasi kohtaan, kuin mitä äitisi sinulle. Sanot, että mitä sitten. Samaa voisi kysyä miettiessä äitisi tekoja. Hän antoi heppalehtesi lainaan. Sinä loukkaannuit. Mitä sitten? Siihen ei voi kukaan eikä mikään, ei edes äitisi vaikuttaa enää. Se on mennyttä. Ainoa mihin voit vaikuttaa on se, että käsittelisit terapiassa sen, miksi loukkaannuit pienistä asioista vuosikymmeniksi. Älykäs ihminen olisi ymmärtänyt jo hakea itselleen apua.
Ja kyllä, se on epäreilua, että vaurioitunut joutuu tekemään kaiken työn, ja hoitamaan itsensä kuntoon. Kokemuksella puhun. Vaikeaa ja raskasta se on, mutta oman pään ja oman hyvinvoinnin vuoksi se tehdään. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että vielä joskus heräisit näkemään tilanteen sellaisena kuin se on.
Minä selvitän pienetkin asiat, ettn saastuta ilmaa jossa kuljen niin kuin sellaiset kuin sinä. Ja älykäs ihminen ymmärtäisi, etten ole muuta tehnytkään kuin hakenut apua.
ap
A.p. Ihan oikeasti, hae itsellesi apua. jos ei tänään johonkin päivystykseen, niin sitten maanantaina viimeistään. Sun jutut on niin sekavia, että joku psykoosi väkisinkin tulee mieleen, Tarvisit terapiaa ja uskon, että et voi omille lapsillesikaan tuossa kunnossa kovin hyväksi olla. Ja jos saisit apua, katkeruutesikin todennäköiseti helpottaisi, ja itselläsi olisi parempi olla.
Vierailija kirjoitti:
A.p. Ihan oikeasti, hae itsellesi apua. jos ei tänään johonkin päivystykseen, niin sitten maanantaina viimeistään. Sun jutut on niin sekavia, että joku psykoosi väkisinkin tulee mieleen, Tarvisit terapiaa ja uskon, että et voi omille lapsillesikaan tuossa kunnossa kovin hyväksi olla. Ja jos saisit apua, katkeruutesikin todennäköiseti helpottaisi, ja itselläsi olisi parempi olla.
En tapaa lapsia paitsi ensi viikolla on lapsen syntymäpäivät niin silloin on pakko. Kai mä nyt koitan silloin kestää näitä mun surujani ja panna ne syrjään.
Ei se ole mikään psykoosi, että ihmisestä nousee vihaa! Mä rakastan itseäni siinä. Jos hyväksyisin teidänkin paskan ja ilkeilynhalun mua kohtaan niin sitten oisin huolissani itsestäni, että vihaan itseäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä jatkuu. 😴
Työkaverista kaikki meni taas siihen suuntaan, että joo. En osannut sanoa sille, kun se koitti tavallaan varastaa mun aikaani työpaikalla, että ei sovi.
ap
En olisi osannut ajatellakaan, että äiti saattaisi haluta tai välittää tulla järjestämään lapsen synttäreissä, mutta ei siitäkään nyt sitten oikeasti ole avuksi lapsen mieltä ajatellen, kun ei kuitenkaan tule.
Toki käsitän, ettei hän oikein osannut itsekään ennustaa, että mä voisin näin huonosti, mutta silti ;( Kun en mäkään osannut ennustaa, että hänestä ois tulemaan apuun. Kun yleensä se vastaus jo ennen kuin mulla olinlapsia oli :"itte kannat heistä huolen ja vastuun, ei hän eikä muut". Haha bitch, enpäs kannakaan, vaan mies kanniskelee vastuut, jotka sinä minulta pilasit ja tuhosit ja estit. Mutta tuu vaan lapsen takia apuun, sitte kun kerkeät hänestä oikeasti välittää. Tai olisit osannut tajuta, että mä en todellakaan tule voimaan, enkä voi, hyvin. Saaaaaatanan kusipää.
ap
Menis edes auttamaan lapsia jos mua inhosi....
ap
Minustakin tuo rasittava jankutus on tuttua. Poikani oli hyvin tuon kaltainen ennen ensimmäistä psykoosia. Hänen kanssaan oleminen oli todella raskasta. Säälittää nuo kivikissaäidin läheiset.