Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???
Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa vaimoltani, ei millään ymmärrä että miksi sitä seksiä pitäisi olla kun HÄNTÄ ei haluta.
Onko haluttomat miettinyt että jos sitä seksiä antaisi edes kerran viikkoon niin silloin se koko elämä ei olisi miehen vonkailua.
Oikeesti 1-2 x viikossa 15min?
Ja syynä on ajanpuute tai että on tärkeämpikin juttuja?Vai pitääkö aina olla aamusta asti ruusuja ja suklaata yms ennenkuin pääsee tunnelmaan..
TÄMÄ!
Ei ihme että parisuhteet ei ekstä kun oletetaan että toisen pitäisi olla ilman seksiä kun toista ei haluta.
Kukaan ei voi monopolisoida seksiä ja samalla sanoa että häneltäkään ei saa.
Puoliso voi puhua muiden ihmisten kanssa ja tehdä melkein mitä tahansa muiden kanssa, mutta ei voi seksiä harrastaa toisten kanssa (koska se olisi pettämistä). Joten seksi on se asia johon oman kumppanin on vaan suostuttava.
Jos on sairas niin asia on eri mutta se että ei huvita ei ole mikään syy.
Ja tämä on ajatusmaailma, jota minä taas en käsitä. On vain suostuttava? Teidän mielestänne parisuhteessa on ihan ok esim raiskatakin?
Minä taas en ymmärrä ajatusmaailmaa jossa ei haluta hyvää rakastamalleen ihmiselle/toimia parisuhteen eduksi?
Ja seksikö on ainoa asia, jolla voi osoittaa haluavansa hyvää ja toimia parisuhteen eduksi?
Ihan kuin vaikka hormonitoiminta olisi jotenkin tahdonalainen juttu, johon voi vaikuttaa... eikä meillä kyllä mies halua, jos en minä halua. Ymmärtää hän sen onneksi, että vauvanhoito vaatii veronsa ja aikuisten on joustettava omien mielihalujensa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle seksi on samanlainen perustarve kuin kusella käynti. Monelle naiselle se on romantiikkaa, ja sitä on vaikea yhdistää pikkulapsiaikaan. Minkäs teet. Luonto on ajatellut, että kun nainen hoitaa lapsia niin mies raataa itsensä uuvuksiin jossain kodin ulkopuolella hankkien elannon perheelle, ja koska harvoin ehtii edes nähdä niin seksi on molemmille palkitsevaa. Vaan minkäs teet, mies nysvää nurkissa kinuten seksiä samalla nuotilla kuin lapset kinuavat hoivaa. Todella romanttista :D.
Kyllä elämässä välillä oleva romantiikka antaa voimia arkeen. Kun aika oli kortilla pienikin yhteinen hetki antoi sitä voimaa enemmän kuin vei. Seksi arjen keskellä pikkulapsi aikana oli ihana nautinto. Meillä kävi enemminkin pikkulapsi aikana niinpäin että minä olisin seksiä halunnut useammin kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä juttuja lukee, niin kuulostaa että mies on oikeesti yksi lapsi jonossa vaatimassa mammalta huomiota. Eikös sen miehen pidä olla se kallio, johon äiti saa nojata ja jolta saa tukea että jaksaa imetysmaratonit ja loputtomat heräilyt eikä mököttävä iso lapsi, kun ei saa osaansa huomiosta. Kyllä aikuisen miehen pitää kestää se, että lasten tulo muuttaa tätäkin asiaa.
Mun seksuaalisuus ainakin kuoli vaikeassa avioliitossa, jossa mitään syvällisempää ei puhuttu ja mies mökötti seksinpuutetta. Jos kieltäydyin seksistä, mies kosti sen niin ettei ollut aamulla kuulevinaankaan kun lapset heräsivät eikä siis noussut ylös vaikka olisi ollut minun vuoroni nukkua pidempään. Älyttömän lapsellista! Kun en anna kehoani hänen käyttöönsä niin hän kosti niin ettei hoitanut HÄNENKIN omia lapsia. 😮 Tiedänpä vaan sen, ettei äidit toimisi ikinä noin. Jos mies ei siivoa/vaihda renkaita/hiero hartioita, niin äiti jättäisi lapset ruoatta? Kukaan äiti ei toimi niin mutta miehistä noitakin löytyy.
Erohan meille tuli vuosi sitten. Ja oon päättänyt etten koskaan enää harrasta seksiä jos en sitä halua. Mun ei tee seksiä mieli vielä tänäkään päivänä, en tiiä tekeekö enää koskaan. En kyllä halua miestäkään. Miksi haluasin yhden lapsen katraaseen lisää. Mun on hyvä olla lasten kanssa yksin.
No ihan sama juttu. Mies on kiukkuinen ja vihainen. Mua kohtaan todella töykeä ja lapsille ilkeä, jos meinaa mennä yli viikko seksin välissä..
Ei ole kivaa ei... Veti vakavaksi tuo mitä sait mut ymmärtämään.Symppaan sua kyllä täysin. Pystyisittekö istua alas ja puhua vakavasti. Selittäisit miten naisen seksuaalisuus toimii ja miten pikkulapsiaika siihen vaikuttaa. Että mieluummin tauko seksissä nyt kun se että halusi kuolevat kokonaan. Uskon että se on luonnon sanelema juttu ettei pienten lasten äitejä haluta. Keho on virittynyt huolehtimaan lasten tarpeista. Miehen pitäisi tukea vanhemmuudessa, eikä lisätä äidin taakkaa. Ovathan ne lapset yhdessä hankittu! Ja se että lapset joutuu kärsimään kun isä ei saa, sen on loputtava! Lasten hoidossa ja kohtelussa ja siinä saako iskä äidiltä EI SAA olla yhtäläisyysmerkkiä!
Mun mies aina sano ettei voi vitutukselleen mitään. No aikuisen pitää voida eikä lasten pidä maksaa! Hakee sitten apua jostain jos ei oman käden helpotus toimi.
Siis meillä se ainakin menee siihen kauheaan syyllistämiseen vielä. Et minä pidän miestä ällöttävänä, minä en ollenkaan pidä seksistä tai minussa on jotain vikaa. Pelottaa että koittaa hakea syytä sitten käydä vaikka vieraissa, en tiedä onko koskaan käynyt..
En tiedä.. Meille on tulossa vauva ja tiedän että taukoa taas tulee väkisin se kuukausi. Kiva jos on taas ihan törkeä koko tuon ajan.
Mitään hellyttä en nykyään saa, se on sitä kourimista jos päästän miehen lähellekään, siksi melkein välttelen häntä. Turha toivoa mitään jalkahierontaa tai selkähierontaa.. Sellaista hän ei ikinä tee. Onhan tää välillä todella raskasta. Muuten hyvä mies. Ja ei ole mikään tuore juttu, yhdessä 18 vuotta mutta tuntuu että pahenee vanhemmiten.
Ymmärrän mikäli suhde on huono eikä tyydytä henkisellä tai emotionaalisella tasolla. Silloin puoliso on väärä eikä se seksillä siitä parane. Ymmärrän myös sairauden, että silloin ei jaksa tai pysty. Mutta en ymmärrä, että pelkän huvituksen takia katsoo joku olevansa asemassa laittaa toinen, terve ihminen pakkoselibaattiin vuosiksi. Vielä loukkaamalla siten, että väittää ettei se nyt voi olla kovin tärkeää ja ei se voi olla kenellekään iso juttu. Kyllä se voi olla. t: Itsekin joskus pakkoselibaatista kärsinyt, tosin syynä oli puolison vaikea sairaus
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta entäs kun ei kiinnosta seksi, muut asiat paljonkin enemmän. Väkisin panemallako siitä parisuhteesta huolta pidetään? -Ap
Aina ei kiinnosta tai haluta, mutta sen mahdollisuuden voi tilanteelle antaa jos esim toista haluttaa. En ole tainnut kuuden vuoden suhteen aikana kieltäytyä ikinä paitsi kun on menkat ja mies tietää minuakin tarkemmin milloin on.
Kun on toisen lähellä niin kummasti sitä kosketuksista lämpenee ja miten ihana, läheinen olo on sen jälkeen. Kyllä se jonkinlainen liima parisuhteessa on.
Vierailija kirjoitti:
On aika kaksinaismoralistista kun toisaalta kauhistellaan, kun joissakin maissa ja kulttuureissa raiskaus avioliitossa on ihan hyväksyttävää ja naisen tulisi palvella miestään eikä naisella saisi olla omaa tahtoa, mutta aika hyvin elää ja kukoistaa tämä ajatusmaailma näköjään täällä tasa-arvon lintukodossakin. Eikä pelkästään palstamielipiteissä, vaan ihan julkisessa keskustelussa ja parisuhdeneuvonnassa ja seksuaalisuutta käsittelevissä artikkeleissa. Kaikkialla vihjataan, että kyllä naisen pitää vain tyydyttää mies, vaikka kuinka pahalta tuntuisi.
Ja tähän vielä jatkan, että aika nurinkurista on myös se, että teineille painotetaan sitä, että poikaystävä ei saa painostaa seksiin ja seksin tulee aina olla täysin vapaaehtoista, eikä siihen tarvitse suostua, jos ei halua. Ilmeisesti tällä tarkoitetaankin sitten vain ekaa kertaa ja tilannetta, jossa ei ole parisuhdetta, kun sitten kun olet oikeassa aikuisten parisuhteessa, asia ei enää olekaan näin. Miksi teineille ei kerrota, että parisuhde tarkoittaa myös velvollisuutta seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle seksi on samanlainen perustarve kuin kusella käynti. Monelle naiselle se on romantiikkaa, ja sitä on vaikea yhdistää pikkulapsiaikaan. Minkäs teet. Luonto on ajatellut, että kun nainen hoitaa lapsia niin mies raataa itsensä uuvuksiin jossain kodin ulkopuolella hankkien elannon perheelle, ja koska harvoin ehtii edes nähdä niin seksi on molemmille palkitsevaa. Vaan minkäs teet, mies nysvää nurkissa kinuten seksiä samalla nuotilla kuin lapset kinuavat hoivaa. Todella romanttista :D.
Mulle (N38) seksi on myös perustarve, uskaltaisin näin 30 vuoden yksin- ja 20 vuoden kaksinharrastelun jälkeen väittää. Jos en saa säännöllisesti, laukean unissani. Vauva-aikana seksi aloitettiin minun aloitteestani kolmen viikon kuluttua synnytyksestä. Nyt meilläkin on teini, 16 v. Mies on tässä välissä sairastunut ja meillä oli kahden vuoden jakso, jolloin seksiä oli todella vähän, vain muutaman kerran vuodessa. Muistan hyvin, miltä jatkuvat torjunnat tuntuivat, kun itse olisi halunnut: ne murskasivat itsetunnon ja myrkyttivät suhdetta, vaikka torjunta olikin lempeä ja hymyilevä "ei kiitos". Onneksi pahimmasta on päästy jo vuosia sitten ja tässäkin asiassa saavutettu jonkinlainen tasapaino, kun mies on virkistynyt ja minä rauhoittunut vuosien myötä. - Romantiikasta en ole koskaan ollut kiinnostunut, kumppanuudesta kylläkin.
Miksi se hyvän haluaminen rakastamalleen ihmiselle nähdään aina niin päin että pitäisi antaa toiselle seksiä? Miksei niin että haluan hyvää rakastamalleni ihmiselle enkä painosta häntä seksiin kun hän ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämässä välillä oleva romantiikka antaa voimia arkeen. Kun aika oli kortilla pienikin yhteinen hetki antoi sitä voimaa enemmän kuin vei. Seksi arjen keskellä pikkulapsi aikana oli ihana nautinto. Meillä kävi enemminkin pikkulapsi aikana niinpäin että minä olisin seksiä halunnut useammin kuin mies.
Onhan se mukavaa, ei siinä mitään.. Minäkin luulin että se riittää. Nyt kuitenkin kun taukoa tuli väkisin ja huomasi kuinka toinen syyllistää ja on oikeasti todella kiukkuinen ja häijy, niin ei se mitään turvallisuuden tunnetta anna.
Joskus olis ihanaa kun toinen koskettaisi ilman, että se on seksuaalista. Halaaminen päättyy kourimiseen ja siihen että toinen käy rintoihin kiinni.. Ei se oikeasti ole kivaa.
Vuosia sitten pyysin vielä jalkahierontaa kunnes mies kerran ärähti ettei häntä kiinnosta vellata mun jalkoja, no se jäi siihen. Ei ole varmaan 10 vuoteen koskenut mun jalkoihin. Nykyään vaihdan huonetta kun tulee kotiin, en jaksa että joku kourii ja käy haaroihin kiinni. Seksiin herättelen yöllä kun olen saanut lapset nukkumaan, muuten mies tulee niin ilkeäksi ettei sitä perhe katsele.
Toivottavasti tää kaikki on sen arvoista mitä häneltä saan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika kaksinaismoralistista kun toisaalta kauhistellaan, kun joissakin maissa ja kulttuureissa raiskaus avioliitossa on ihan hyväksyttävää ja naisen tulisi palvella miestään eikä naisella saisi olla omaa tahtoa, mutta aika hyvin elää ja kukoistaa tämä ajatusmaailma näköjään täällä tasa-arvon lintukodossakin. Eikä pelkästään palstamielipiteissä, vaan ihan julkisessa keskustelussa ja parisuhdeneuvonnassa ja seksuaalisuutta käsittelevissä artikkeleissa. Kaikkialla vihjataan, että kyllä naisen pitää vain tyydyttää mies, vaikka kuinka pahalta tuntuisi.
Ja tähän vielä jatkan, että aika nurinkurista on myös se, että teineille painotetaan sitä, että poikaystävä ei saa painostaa seksiin ja seksin tulee aina olla täysin vapaaehtoista, eikä siihen tarvitse suostua, jos ei halua. Ilmeisesti tällä tarkoitetaankin sitten vain ekaa kertaa ja tilannetta, jossa ei ole parisuhdetta, kun sitten kun olet oikeassa aikuisten parisuhteessa, asia ei enää olekaan näin. Miksi teineille ei kerrota, että parisuhde tarkoittaa myös velvollisuutta seksiin?
En vielä ole tavannut miestä joka haluaisi velvollisuus seksiä. Sen sijaan kyllä niin miehiä kuin naisia jolle parisuhde seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Tyydytystä antaa sekä se että puoliso on haluttava yhtä lailla kuin se että puoliso haluaa seksiä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän mikäli suhde on huono eikä tyydytä henkisellä tai emotionaalisella tasolla. Silloin puoliso on väärä eikä se seksillä siitä parane. Ymmärrän myös sairauden, että silloin ei jaksa tai pysty. Mutta en ymmärrä, että pelkän huvituksen takia katsoo joku olevansa asemassa laittaa toinen, terve ihminen pakkoselibaattiin vuosiksi. Vielä loukkaamalla siten, että väittää ettei se nyt voi olla kovin tärkeää ja ei se voi olla kenellekään iso juttu. Kyllä se voi olla. t: Itsekin joskus pakkoselibaatista kärsinyt, tosin syynä oli puolison vaikea sairaus
Minulla ainakin kaksi pääsyytä seksihalujen loppumiseen olivat väsymys ja ajanpuute. Nämä ovat pikkulapsiperheissä aika yleisiä olosuhteita ja se seksi pitää oikeasti hoitaa pikaisesti, hiljaa ja peläten koska ovi aukeaa. Jos tuossa tilanteessa ei vain pysty mitenkään nauttimaan siitä seksistä, niin minkäs teet. Jos minä sanoisin, että nyt seuraavat 12 vuotta harrastat seksiä ainoastaan auton takapenkillä maantienvarressa, niin eikö sinullakin aika äkkiä into lopahtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Minäminä. Ei parisuhteessa voi elää vain itseään ja omia tarpeitaan ajatellen. Onko reilua että seksiä on vain toisen ehdoilla? Parisuhteen toinen osapuoli sanelee ehdot ja toinen kärsii?
Itse olen harrastanut seksiä mieheni kanssa vaikka ei olisi niin huvittanutkaan. En silloin jos ajatus on tuntunut pahalta tai vastenmieliseltä, mutta jos syy kieltäytymisen olisi luokkaa ei nyt oikein huvita/olisi mielenkiintoisempaakin tekemistä. Tekee hän sitä muitakin asioita rakastamansa ihmisen vuoksi, miksei sitten tätä.
Voin myös kokemuksesta kertoa että vaikka alunperin ei olisi huvittanutkaan, kun puuhaan on ryhtynyt, on saattanut innostua itsekin. Seksi lisää rakkauden ja läheisyyden tunnetta parisuhteessa. Suhde voi paljon paremmin kun seksiä on.
Ymmärrän pointtisi,mutta jään aina miettimään...... mitä se seksi on?? Onko se läheisyyttä,toisen hellimistä,kenties myös arvostamista ym hyvää läheisyyttä kun "tehdään" seksiä.....vai naiselle pelkkänä masturbointialustana olona ? Jos tuota jälkimmäistä niin kylläpä jää tyhjä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta entäs kun ei kiinnosta seksi, muut asiat paljonkin enemmän. Väkisin panemallako siitä parisuhteesta huolta pidetään? -Ap
Aina ei kiinnosta tai haluta, mutta sen mahdollisuuden voi tilanteelle antaa jos esim toista haluttaa. En ole tainnut kuuden vuoden suhteen aikana kieltäytyä ikinä paitsi kun on menkat ja mies tietää minuakin tarkemmin milloin on.
Kun on toisen lähellä niin kummasti sitä kosketuksista lämpenee ja miten ihana, läheinen olo on sen jälkeen. Kyllä se jonkinlainen liima parisuhteessa on.
Mutta tuossakin on ihan eri asia se, ollaanko siinä läheisyydessä siksi, että se sinällään tuntuu hyvältä vai pelkästään siksi, että sen odotetaan johtavan seksiin. Jos sitä läheisyyttä on myös ilman seksiä, siihen ei tule sitä ahdistavaa seksiodotuselementtiä, jolloin läheisyys on paljon aidompaa ja luontevampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukavaa, ei siinä mitään.. Minäkin luulin että se riittää. Nyt kuitenkin kun taukoa tuli väkisin ja huomasi kuinka toinen syyllistää ja on oikeasti todella kiukkuinen ja häijy, niin ei se mitään turvallisuuden tunnetta anna.
Joskus olis ihanaa kun toinen koskettaisi ilman, että se on seksuaalista. Halaaminen päättyy kourimiseen ja siihen että toinen käy rintoihin kiinni.. Ei se oikeasti ole kivaa.
Vuosia sitten pyysin vielä jalkahierontaa kunnes mies kerran ärähti ettei häntä kiinnosta vellata mun jalkoja, no se jäi siihen. Ei ole varmaan 10 vuoteen koskenut mun jalkoihin. Nykyään vaihdan huonetta kun tulee kotiin, en jaksa että joku kourii ja käy haaroihin kiinni. Seksiin herättelen yöllä kun olen saanut lapset nukkumaan, muuten mies tulee niin ilkeäksi ettei sitä perhe katsele.
On toki paljon asioita joita en saa mieheltä vaikka sitä haluaisikin. Yksi esimerkki on esim. (jalka)hieronta. Jos haluan jonkun koskettelevan jalkojani joudun tekemään sen itse tai käymään jalkahoidossa. Seksiä tai romantiikkaa se ei minulle ole. Seksi on enemmän niitä asioita joita me haluamme tehdä yhdessä ja joita ei voi korvata tekemällä se vaihtoehtoisesti jonkun toisen kanssa. En itse haluaisi ostaa enkä myös haluaisi että puoliso ostaisi seksiä tai romantiikkaa muualta. Kyllä minä halua sitä nimenomaan puolisoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää millainen mies haluaa maata naisensa kanssa, jos tietää, että naista ei haluta.
Eikö pääasia ole kuitenkin että molemmat nauttii? Sekä mies, että muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on toisen lähellä niin kummasti sitä kosketuksista lämpenee ja miten ihana, läheinen olo on sen jälkeen. Kyllä se jonkinlainen liima parisuhteessa on.Mutta tuossakin on ihan eri asia se, ollaanko siinä läheisyydessä siksi, että se sinällään tuntuu hyvältä vai pelkästään siksi, että sen odotetaan johtavan seksiin. Jos sitä läheisyyttä on myös ilman seksiä, siihen ei tule sitä ahdistavaa seksiodotuselementtiä, jolloin läheisyys on paljon aidompaa ja luontevampaa.
Miksi puolison seksi odotuksista tulee ahdistavaa? Eikö useimmat halua olla haluttavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on toisen lähellä niin kummasti sitä kosketuksista lämpenee ja miten ihana, läheinen olo on sen jälkeen. Kyllä se jonkinlainen liima parisuhteessa on.Mutta tuossakin on ihan eri asia se, ollaanko siinä läheisyydessä siksi, että se sinällään tuntuu hyvältä vai pelkästään siksi, että sen odotetaan johtavan seksiin. Jos sitä läheisyyttä on myös ilman seksiä, siihen ei tule sitä ahdistavaa seksiodotuselementtiä, jolloin läheisyys on paljon aidompaa ja luontevampaa.
Miksi puolison seksi odotuksista tulee ahdistavaa? Eikö useimmat halua olla haluttavia?
Siksi, että puoliso ei halua olla läheisyydessä muuten kuin seksimielessä. Läheisyydellä on taka-ajatus, jolloin se läheisyys menettää merkityksensä. Vähän sama kuin jos deittikumppani sanoo rakastavansa sinua vain saadakseen seksiä. Tällöin rakkaudentunnustus vain ällöttää, kun tietää, että se ei ole aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todettakoon vielä että nautin suunnattomasti juuri jos jalkoihini kosketaan, nautin suunnattomasti kosketuksesta ja hieronnasta. En ole näitä saanut vuosiin koska miestä ei kiinnosta mutta minun täytyy huomata pitää seksielämästä huolta ettei toinen vihastu... On sekin epäreilua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että puoliso ei halua olla läheisyydessä muuten kuin seksimielessä. Läheisyydellä on taka-ajatus, jolloin se läheisyys menettää merkityksensä. Vähän sama kuin jos deittikumppani sanoo rakastavansa sinua vain saadakseen seksiä. Tällöin rakkaudentunnustus vain ällöttää, kun tietää, että se ei ole aito.
Onko tuossa tilanteessa mitään mahdollisuutta että se rakkaus ja seksi palautuisi pikkulapsi vaiheen jälkeenkään jos rakkaus ja halu ei ole aitoja. Minun hiukan vaikea sitä uskoa.
Symppaan sua kyllä täysin. Pystyisittekö istua alas ja puhua vakavasti. Selittäisit miten naisen seksuaalisuus toimii ja miten pikkulapsiaika siihen vaikuttaa. Että mieluummin tauko seksissä nyt kun se että halusi kuolevat kokonaan. Uskon että se on luonnon sanelema juttu ettei pienten lasten äitejä haluta. Keho on virittynyt huolehtimaan lasten tarpeista. Miehen pitäisi tukea vanhemmuudessa, eikä lisätä äidin taakkaa. Ovathan ne lapset yhdessä hankittu! Ja se että lapset joutuu kärsimään kun isä ei saa, sen on loputtava! Lasten hoidossa ja kohtelussa ja siinä saako iskä äidiltä EI SAA olla yhtäläisyysmerkkiä!
Mun mies aina sano ettei voi vitutukselleen mitään. No aikuisen pitää voida eikä lasten pidä maksaa! Hakee sitten apua jostain jos ei oman käden helpotus toimi.