Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???
Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole mitään oikeata parisuhdetta. En vois naisena kuvitella etten antas miehelleni silloin tällöin vaikka jos itseäni ei kiinostas.
Todella itsekästä!!
Entäpä kun tilanne muuttuu ja miestäsi et enää kiinnosta.Sinä ressukka annat sitoutumattomalle kumppanillesi, vaikka oikean parisuhteen määrittää se, miten sitoutunut miehesi on sinuun (ja sinä häneen) ja se koskee myös tilanteita kun suhteessa ei saa sitä mitä haluaa. Siis seksiä, vaikkapa. Suhun ei olla sitouduttu, koska sut ilmeisesti jätettäisiin, ellet sä maksa ja anna, vaikkei sun siippasi edes tyydytä sinua... että voi nainen olla rähmällään miehen edessä. Luuleko, että se sun miehes säälii sua kun annoit, jos se löytää sua himottavamman misukan? Ei sääli yhtään, vaan panee sitä toista.
Eli sinäkin olet sellanen tyyppi joka ei puolisoa tukis, esim sairauden takia. Toisinpäin kyllä vaaditaan.
Miksi minun pitäisi tukea? En minä odota sitä samaa keneltäkään, todellakaan. Olen tottunut selviytymään kaikesta itse, toisin kuin sinä, säälittävä nössö. Mutta voin vielä kertoa, että totta kai tuki jota sinunkaltaisesi ääliöt minulle antavat, kelpaa, mutta en todellaan jäisi itkemään, ellen sitä saa, kuten sinä katkera vanha harppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole mitään oikeata parisuhdetta. En vois naisena kuvitella etten antas miehelleni silloin tällöin vaikka jos itseäni ei kiinostas.
Todella itsekästä!!
Entäpä kun tilanne muuttuu ja miestäsi et enää kiinnosta.Sinä ressukka annat sitoutumattomalle kumppanillesi, vaikka oikean parisuhteen määrittää se, miten sitoutunut miehesi on sinuun (ja sinä häneen) ja se koskee myös tilanteita kun suhteessa ei saa sitä mitä haluaa. Siis seksiä, vaikkapa. Suhun ei olla sitouduttu, koska sut ilmeisesti jätettäisiin, ellet sä maksa ja anna, vaikkei sun siippasi edes tyydytä sinua... että voi nainen olla rähmällään miehen edessä. Luuleko, että se sun miehes säälii sua kun annoit, jos se löytää sua himottavamman misukan? Ei sääli yhtään, vaan panee sitä toista.
Eli sinäkin olet sellanen tyyppi joka ei puolisoa tukis, esim sairauden takia. Toisinpäin kyllä vaaditaan.
Niin siis sinä, toisten tuesta riippuvainen, katkera vanha harppu. Opettele selviämään itse äläkä sinäkään uhriudu muiden puolesta, niin saat hyvän elämän!
Vierailija kirjoitti:
Eli, jos mies ei raskausaikana halua seksiä esim. pelätessään satuttavansa vauvaa, tai miehelle tulee erektio-ongelmia, niin ihan hyväksyttävää on että nainen
- Syyllistää "Nyyh, et edes tämän vertaa halua tehdä yhteisen hyvän eteen". "Et rakasta minua".
- Uhkaa jättää miehen "Jos ei pikkuhiljaa ala seisomaan, niin lähden etsimään muualta". "Et näköjään halua minua".Näin toimiessa ongelmat varmaan ratkeavat hienosti :-)
Noinhan 99,9% naisista tekee jotka seksiä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan seksuaaliteraupeuttienkin mielestä ongelma on sillä, joka haluaa vähemmän. Kummallista kyllä.
Meillä mies ei välitä tippaakaan että annanko säälistä vai olenko edes jollain tasolla hommassa mukana, kunhan saa. Mielestäni outoa, sillä itse en haluaisi edes väsymyksestä puolikuollutta puolisoani vaivata omilla ongelmillani vaan tyytyisin omaan apuun.Niinpä.Ja kun haluttavaksi pitäisi tuntea itsensä kun mies kourii pitkin päivää ,esittelee erektiossa olevaa vehjettään ym todella kiihoittavaa.Kun olet loputtoman väsynyt hoidettuasi työsi,lapset,kodin ja mies tulee siinäkin ns. valmiille.Kun saat nuorimmaisen nukahtamaan niin mies nukkunut jo hyvän tovin mutta sinun aviollinen velvollisuutesi on herättää mies ettei hänen tarvitse kärsiä puutteessa.Liikeneehän sinulta se 5-10min olla patjana jotta toinen saa pussinsa tyhjennettyä.Äläkä missään nimessä kysy mitä itse saat koska avioliiton LIIMA on tuo 5-10min patjana olo.
Jep, kuulostaa niin tutulta!!
Ja annan olla jos et herättele, kyllä on jotain vialla ja kelpaahan tuosta jo kiukutella kun " mies ei kelpaa mihinkään"
Ja mä ainakin suostun vielä patjaksi että pääsen ukosta eroon taas muutamaksi päiväksi.
Kun joskus hoitaisi iltahommat, siivoilisi jälkiä, hieroisi ne jalat, toisi vaikka kukkia ja suklaata ( jonka kerkeisin syömäänkin itse) tai tekisi jotain! Mutta ei.
Minä laitan miehen elämässä kaiken valmiiksi ja helpoksi ettei raukka stressaannu ja väsy, kuuntelen päälle valitukset kuinka hänen elämänsä on niiin rankkaa ja illalla herättelen jotta hän sentään saa pimppaa eikä mieliala romahda vielä siitäkin..
On siinä mulla tukipilari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa pelkkää seksiä ilman läheisyyttä.
Se voisikin olla hiukan vaikeaa toteuttaa, onneksi en ole törmännyt heihin.
Siihen tietysti olen törmännyt että miehen halut herää läheisyydestä eikä hän ehkä halua niitä halutaan herättää lasten ollessa vieressä.Miten niin vaikeaa? Etkö tosiaan tiedä, mitä eroa on seksillä ja läheisyydellä? Sinusta siis kaikenlainen seksi on läheisyyttä? Joko sinulla on tosi matalat kriteerit läheisyydelle ja seksille tai sitten sinun seksisi on ollut aika yksipuolista.
Läheisyyttä ei voi vaatia jos ei anna seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella itsekästä!!
Minun mieheni tukee minua, koska HALUAA, ei siksi, että mä vaatisin. Enkä mä kenenkään sellaisen tukea haluaisikaan, jolle se ois mikään velvollisuus. Jos olet tarpeeksi tyhmä uhrataksesi elämäsi miesten seksihaluillesi, niin kaikessa rauhassa. Multa ei kukaan vaadi sitä, ja silti ne haluaa tukea mua kun mulla on vaikeaa
Seksiä harrastetaan vaan lisääntymisen takia. Sitähän sä kysyit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tietysti olen törmännyt että miehen halut herää läheisyydestä eikä hän ehkä halua niitä halutaan herättää lasten ollessa vieressä.Miten niin vaikeaa? Etkö tosiaan tiedä, mitä eroa on seksillä ja läheisyydellä? Sinusta siis kaikenlainen seksi on läheisyyttä? Joko sinulla on tosi matalat kriteerit läheisyydelle ja seksille tai sitten sinun seksisi on ollut aika yksipuolista.
Seksiä ei voi vaatia jos ei anna läheisyyttä ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta entäs kun ei kiinnosta seksi, muut asiat paljonkin enemmän. Väkisin panemallako siitä parisuhteesta huolta pidetään? -Ap
Kyllä mies sen huomaa jos annat vastenmielisesti panna. Jos toista ei seksi kiinnosta ja toista kiinnostaa niin silloin on paha ongelma kyseessä, ainakin jos et anna miehen luvalla välillä käydä vieraissa tai pitää rakastajatarta. Siinä on taas riski siihen että mies rakastuu rakastajattareensa.
Ei ole sattumaa että monissa sivistysmaissa kuten Ranskassa kaikilla vähän paremmassa asemassa olevilla miehillä on rakastajatar. Suomesta en muista kuin yhden minua opettaneen miespuolisen professorin yliopistolta jolla oli ihan julkisesti rakastajatar josta myös vaimo tiesi eikä asia aiheuttanut mitään konflikteja tai kriisejä.
Jos miestäkään ei seksi yhtään kiinnosta niin sitten ongelmaa ei tietysti ole.
Tätä mä oon aina ihmetelly että mistä niitä rakastajattaria muka löytyy noille seksinnälkäisille isille? Ettäkö joku nainen vapaaehtoisesti haluaa pelkän seksisuhteen naimisissa olevan miehen kanssa? Mä en tunne yhtäkään.
Miehet on vaan niin ällöttäviä otuksia, ei voi muuta sanoa. 😣 Voi kumpa saisin omista pojista kasvatettua erilaisia, naisia kunnioittavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan seksuaaliteraupeuttienkin mielestä ongelma on sillä, joka haluaa vähemmän. Kummallista kyllä.
Meillä mies ei välitä tippaakaan että annanko säälistä vai olenko edes jollain tasolla hommassa mukana, kunhan saa. Mielestäni outoa, sillä itse en haluaisi edes väsymyksestä puolikuollutta puolisoani vaivata omilla ongelmillani vaan tyytyisin omaan apuun.Niinpä.Ja kun haluttavaksi pitäisi tuntea itsensä kun mies kourii pitkin päivää ,esittelee erektiossa olevaa vehjettään ym todella kiihoittavaa.Kun olet loputtoman väsynyt hoidettuasi työsi,lapset,kodin ja mies tulee siinäkin ns. valmiille.Kun saat nuorimmaisen nukahtamaan niin mies nukkunut jo hyvän tovin mutta sinun aviollinen velvollisuutesi on herättää mies ettei hänen tarvitse kärsiä puutteessa.Liikeneehän sinulta se 5-10min olla patjana jotta toinen saa pussinsa tyhjennettyä.Äläkä missään nimessä kysy mitä itse saat koska avioliiton LIIMA on tuo 5-10min patjana olo.
Jep, kuulostaa niin tutulta!!
Ja annan olla jos et herättele, kyllä on jotain vialla ja kelpaahan tuosta jo kiukutella kun " mies ei kelpaa mihinkään"
Ja mä ainakin suostun vielä patjaksi että pääsen ukosta eroon taas muutamaksi päiväksi.Kun joskus hoitaisi iltahommat, siivoilisi jälkiä, hieroisi ne jalat, toisi vaikka kukkia ja suklaata ( jonka kerkeisin syömäänkin itse) tai tekisi jotain! Mutta ei.
Minä laitan miehen elämässä kaiken valmiiksi ja helpoksi ettei raukka stressaannu ja väsy, kuuntelen päälle valitukset kuinka hänen elämänsä on niiin rankkaa ja illalla herättelen jotta hän sentään saa pimppaa eikä mieliala romahda vielä siitäkin..On siinä mulla tukipilari.
Mihin te tarvitsette tukea saatanan nössöt!? Alkakaa kantaa vastuu omista elämistänne älkääkä nyyhkikö jotain TUKEA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä vaatia ja toteuttaa kun läheisyyttä ilman seksiä mutta en ymmärrä miten seksi toteutettaisiin ilman läheisyyttä.
Meillä homma on ratkaisu eräällä tavalla. Tiedän, että toiset eivät voi ymmärtää tätä kuviota (etenkään naiset) ja joidenkin mielestä (naistenkin) ihan jees kuvio se mistä kohta selitän.
Minä siisti, hoikka, terve, tyylikäs, mukava ja komeaksi väitetty 39v mies. Vaimoni 37v lapseton, tyylikäs, salilla käyvä, kaunis, ihana, hauska, seksikäs ja mukava nainen. Yhdessä olemme olleet yli kymmenen vuotta.
Seksiä meillä 1-6 kertaa per viikko. Jos kuusi kertaa per viikko, niin yleensä se on sitten joinan kertoina vaan pelkkää suuseksiä jommalle kummalle osapuolelle tai molemmille yhtäaikaa. Naiseni kuukautisten aikaan saan suuseksiä useampana päivänä.
Minä haluaisin vaikka kymmenen kertaa per viikko. Pid'n myös hyvin monipuolisesta seksistä, Vaimokin on melko avoin, mutta ei niin kokeiluhaluinen, mielikuvituksekas tai aloitteellinen kuin minä. Siksi olemme sopineet, että meillä on avoin suhde ja voimme siis tavata myös muita, jos haluamme tehdä jotain muuta kuin mitä useimmin yhdessä sängyssä teemme tai toistemme naamat/vartalot nyt sattuu joskus kyllästyttämään.
Miehenä on vaan hyvin vaikea löytää mitään suhteen ukopuolista seuraa avoimessa suhteessakaan, eikä siis silloinkaan vaikka olisi miehenä naisten mielestä ok. Enkä halua mitään kännisiä baarihoitoja...Tasokkaat naiset eivät yleensä halua mitään pelkkää seksiä. Tai jos haluavat, niin sitten ovat reilusti nuorempia ja haluavat kyllä antaa ja saada, mutta haluvat muutakin hyötyä, eli pitäs esim. ostaa sitä sun tätä niille, maksaa matkoja/laskuja jne. tai maksaa suoraan siitä seksistä. Naiset kun sotkee monasti ne tunteet kaikkeen ja jopa siihen seksiinkin. Miehet pystyvät helpommin seksiin pelkkänä molempia osapuolia tyydyttävänä seksinä ilman muuta sen kummempaa kiemurointia. Naset haluavat usein seksin ohella sen suhteenkin tai sitten rakastuvat siihen fuckbuddyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä vaatia ja toteuttaa kun läheisyyttä ilman seksiä mutta en ymmärrä miten seksi toteutettaisiin ilman läheisyyttä.
Siis ihan oikeastiko et ymmärrä? No mieti vaikka raiskausta tai prostituutiota. Joko valkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sä suostut?! Siksikö, ettei mies sano, kuten Tomi Metsäketo, että ONKO SUSSA JOTAIN VIKAA, kun ei kiinnosta? Hyi vittu. En ikinä suostuis, jos mies näkee minussa muuten VIKAA. Sairas saatanan pervo.
Ostatte tukea haarat levällään! Hahhahha, mä kuolen nauruun! Tajuatteko, ettei se ole mitään tukea?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi? Kyllähän esimerkiksi lapsillekin pitää antaa läheisyyttä ja toivottavasti asiaan ei liity seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko et ymmärrä? No mieti vaikka raiskausta tai prostituutiota. Joko valkenee.
Takerrut nyt vähän lillukan varsiin mutta kyllä raiskauksesta kun joutuu olemaan toisen lähellä. Rakastavaa läheisyyttä se ei tietenkään ole.
Meillä homma on ratkaisu eräällä tavalla. Tiedän, että toiset eivät voi ymmärtää tätä kuviota (etenkään naiset) ja joidenkin mielestä (naistenkin) ihan jees kuvio se mistä kohta selitän.
Minä siisti, hoikka, terve, tyylikäs, mukava ja komeaksi väitetty 39v mies. Vaimoni 37v lapseton, tyylikäs, salilla käyvä, kaunis, ihana, hauska, seksikäs ja mukava nainen. Yhdessä olemme olleet yli kymmenen vuotta.
Seksiä meillä 1-6 kertaa per viikko. Jos kuusi kertaa per viikko, niin yleensä se on sitten joinan kertoina vaan pelkkää suuseksiä jommalle kummalle osapuolelle tai molemmille yhtäaikaa. Naiseni kuukautisten aikaan saan suuseksiä useampana päivänä.
Minä haluaisin vaikka kymmenen kertaa per viikko. Pid'n myös hyvin monipuolisesta seksistä, Vaimokin on melko avoin, mutta ei niin kokeiluhaluinen, mielikuvituksekas tai aloitteellinen kuin minä. Siksi olemme sopineet, että meillä on avoin suhde ja voimme siis tavata myös muita, jos haluamme tehdä jotain muuta kuin mitä useimmin yhdessä sängyssä teemme tai toistemme naamat/vartalot nyt sattuu joskus kyllästyttämään.
Miehenä on vaan hyvin vaikea löytää mitään suhteen ukopuolista seuraa avoimessa suhteessakaan, eikä siis silloinkaan vaikka olisi miehenä naisten mielestä ok. Enkä halua mitään kännisiä baarihoitoja...Tasokkaat naiset eivät yleensä halua mitään pelkkää seksiä. Tai jos haluavat, niin sitten ovat reilusti nuorempia ja haluavat kyllä antaa ja saada, mutta haluvat muutakin hyötyä, eli pitäs esim. ostaa sitä sun tätä niille, maksaa matkoja/laskuja jne. tai maksaa suoraan siitä seksistä. Naiset kun sotkee monasti ne tunteet kaikkeen ja jopa siihen seksiinkin. Miehet pystyvät helpommin seksiin pelkkänä molempia osapuolia tyydyttävänä seksinä ilman muuta sen kummempaa kiemurointia. Naset haluavat usein seksin ohella sen suhteenkin tai sitten rakastuvat siihen fuckbuddyyn.
Tästä keskustelusta tosiaan käy hyvin ilmi, miksi tämä asia tuo ongelmia niin moniin suhteisiin. Näyttää tosiaan olevan ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, mikä ero on läheisyydellä ja seksillä ja että molempia voi olla ilman toista.
Miten niin vaikeaa? Etkö tosiaan tiedä, mitä eroa on seksillä ja läheisyydellä? Sinusta siis kaikenlainen seksi on läheisyyttä? Joko sinulla on tosi matalat kriteerit läheisyydelle ja seksille tai sitten sinun seksisi on ollut aika yksipuolista.