Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän ketjuun esimerkkejä siitä, kun joku mies on lähestynyt sinua kivalla ja kunnioittavalla tavalla?

Vierailija
19.10.2017 |

Jospa pahimmat jankkaajat tämän avulla ymmärtäisivät, miten naista lähestytään niin, ettei se ole seksuaalista häirintää.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muista sanoiko mies jotain ennen tätä, tarjosi tulta, sitten kättään ja kertoi nimensä. Oli luonteva, oma itsensä ja jos oli jotain epäkunnioittavia ajatuksia, peitti sen hyvin ja jollaan tasolla rakastuin mieheeni jo silloin.

Vierailija
102/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia ennen sulkemisaikaa ruokakaupassa. Mies katsoi minua, kommentoi hassua heijastintani hymyillen ja käveli ohi. Katsekontakti jäi molemmilla. Mies tuli takaisin ja alkoi jutella. "Sä käyt samalla salilla, oon nähnyt sut joskus." Juttu lähti aivan luontevasti luistamaan. Vaihdettiin puhelinnumerot ja sovittiin että nähdään.. Niin nähtiinkin. Joka päivä sen jälkeen.

Tästä ei ole montaa kuukautta aikaa ja olen korviani myöten rakastunut ja meillä hyvä suhde tulilla.

Joku tuttu voi tästä tunnistaa, terkkuja vaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei (kai) ollut lähentymisyritys, mutta ehkä kauneinta ja romanttisinta mitä minulle on tapahtunut tuolla saralla.

Oltiin kaverin kanssa täydessä baarissa, oli karaokea. Samassa pöydässä istui muutama mies. Yksi meni laulamaan, sanoi omistavansa laulunsa punatukkaiselle tytölle pöydässään. Lauloi laulun punatukkaisesta tytöstä (osasi laulaa), tuli pöytään, suuteli kättäni ja läksi pois. Olin aivan otettu! Ei aavistustakaan kuka oli ja mikä tuo juttu oli. Ehkä hän vaan oli kiltti sielu ja halusi ilahduttaa? Ehkä ujo ja tuo oli hänelle iso tilanne? En tiedä.

Vierailija
104/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläko tavalla niitä naisia saa? Minä olen aina jännittänyt hauiksia ja treenattuja pakaroitani samalla kielellä ilmaa lipoen = ei naisia.

:) ...

Ne, jotka osaavat, saattavat pitää näitä juttuja itsestäänselvinä, mutta sitä ei uskoisi, miten paljon on ihmisiä, joilla on hankaluuksia toisen huomioimisessa: Otetaan torjunta hirveän henkilökohtaisesti ja suututaan, kun toinen ei olekaan samalla tavoin kiinnostunut itse. Ei ymmärretä, että "ei" pitää tulkita eiksi ja se pitää ottaa tosissaan muulloinkin kuin yhdynnän kohdalla. Ehdotellaan ihan mitä sattuu tuosta noin vaan selvittämättä, millä fiiliksellä toinen osapuoli on. Tässä muutama esimerkki. Tämän kaltainen mokailu voi joskus johtaa yksinäisyyteen, mikä taas voi johtaa siihen, että eivät ne taidot pääse ikinä kehittymään. Joskus taas tulee lopulta vaikeuksia lain kanssa. Minusta on hyvä keskusteluketju, jos vaan tavoittaisi riittävästi ihmisiä.

Toiseksi minusta lähestyminen ja iskeminen ei ole helppoa. Etenkään mitä kiinnostavampi toinen on. Naisena olen päässyt vähällä, koska usein aloitteentekijänä on mies. Kuitenkin jos tapaan miehen, johon itse haluan tutustua myös minun on pystyttävä tekemään aloite. Minulle se ei ole helppoa.  Ei siksi, että olisin törkimys vaan koska jännitän. Kaikki myönteissävyiset keskustelut tällaisista aiheista ovat hyviä.

Vierailija
105/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, varmaan semmonen 95 % miehistä kyllä tämän osaa, tää on aivan pseudo-ongelma.

Ihan normaalit

- Moi mitä kuuluu?

- Tykkäätkö tästä biisistä?

- Mä oon ekaa kertaa täällä, missä on pukuhuone?

- Osaatko neuvoa mistä löytyy pakastealtaat?

tai ihan mitä tahansa normaalia, mitä ihmiset nyt puhuu toisilleen on aivan täysin ok!

Tanssipaikassa voi pyytää tanssimaan.

Jos ei käy kiinni eikä ehdottele irstaita niin ihan hyvin menee!

Se sitten, että käykö flaksi on ihan oma juttunsa. Usein miehet, jotka kokevat etteivät osaa puhua naisille, ajattelevat myös että jos osaa sanoa tai tehdä juuri jonkun oikean asian, flaksi on taattu. Valitettavasti ihmiset eivät toimi niin. Ei ole mitään taikatemppua. Ei mitään oikotietä, voi vain olla mukava ja normaali ja oma itsensä.

Vierailija
106/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tuore kokemus vuodelta 2018:

Olin kysynyt miespuoliselta kaverilta, löytyisikö häneltä fiksua ja täyspäistä sinkkukaveria/tuttavaa. Kuulemma löytyi ja pyysin antamaan sähköpostiosoitteeni tälle miehelle. Helpotti, kun kaveri tunsi tuon miehen ennestään eli ei olisi mikään kirvesm*rhaaja. :D En halunnut yhteydenottoa facen tms kautta (olen aika vanhanaikainen, esim. Tinderiä ei ole koskaan kokeillutkaan). Pari päivää myöhemmin tuolta mieheltä tuli oikein kiva ja asiallinen sähköposti, kertoi lyhyesti itsestään, jutteli arkisia asioita ja kyseli kuulumisiani. Vaihdettiin sähköpostitse joitakin viestejä ja tavattiin aika pian kahvilassa. Kasvotusten mies oli ystävällinen, asiallinen ja ihana - vei heti jalat alta. Töiden vuoksi oltiin vuosi etäsuhteessa ennen yhteen muuttamista, nyt ollaan naimisissa ja odotetaan perheenlisäystä. <3