Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän ketjuun esimerkkejä siitä, kun joku mies on lähestynyt sinua kivalla ja kunnioittavalla tavalla?

Vierailija
19.10.2017 |

Jospa pahimmat jankkaajat tämän avulla ymmärtäisivät, miten naista lähestytään niin, ettei se ole seksuaalista häirintää.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstakänkkis on nyt hyvin, hyvin vihainen, kun on alapeukuttanut jokaisen kommentin :D

Kuvittelen sellaisen aina puhisemassa oman ruudun takan kiukkuisena "hähää tästä saatte! ALANUOLI hähäää opittepa olemaan!"

Tatu ja Patu, tapaus nuolittaja.

Lapsille suunnatun salapoliisisatiirin lopussa paljastuu että pikku-Veeti oli pahalla päällä kun ei ollut itse ikinä oppinut käyttäytymään. Hän oli jäänyt uhmaikään jossa oppi että kiukuttelulla saa huomiota. Siksi hän laittoi joka kommentille alanuolen toivoen samalla salaa että hänet huomataan, keskusteluun osallistuminen kun ei häneltä luonnistunut.

Anteeksi ohis.

Vierailija
62/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ottaako tytöt juotavaa?" Kysyi nykyinen mieheni discossa v.1990. Oltiin 18v silloin.

Ei kannata juottaa tuntemattomia, kalliiksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minulla ei ole yhtään tällaista lähestymistä. :(

Vierailija
64/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Mutta nykyään on myös naisen sallittua itse lähestyä kiinnostavaa miestä.

Vierailija
65/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihteeksi asiallinen aihe.

Tähän olisi helppo provoilla 😅😅

Vierailija
66/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihteeksi asiallinen aihe.

Tähän olisi helppo provoilla 😅😅

Toivottavasti kuitenkin maltat nyt tällä kertaa jättää väliin.

Vierailija
67/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli luokseni ja kysyi "Anteeksi, sopiiko häiritä?" sopihan se, niin paljon että nykyään asutaan yhdessä.

Ekoilla treffeillämme sulin täysin koska mies kysyi saako ottaa kainaloon ja saako halata, eikä lääppinyt ilman suostumusta.

Vierailija
68/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä puutarhahommissa taannoin. Eräs työkoneiden parissa työskentelevä mies tarvitsi kerran lapiota jonkin pikkujutun hoitamiseen ja pyysi sitä hyvin kohteliaasti minulta lainaan kun olin siinä hollilla. Jonkin ajan kuluttua hän tuli palauttamaan lapion, katsoi minua hymyillen ja sanoi: "Sydämellinen kiitos." Olin niin työn touhussa ja väsynyt kuumasta säästä ja täysien kottikärryllisten työntämisestä, että sanoin vain zombiemaisesti: "Eipä mitään."

Tajusin "iskuyrityksen" noin puolen tunnin kuluttua hakiessani uutta multakärryllistä. Harmitti vähän, etten ollut ollut hänelle ystävällisempi.

Vierailija
69/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tämä mielestäsi ihottumaa vai nivussilsaa?

Mennäänkö tuohon katulampun alle jossa näkee paremmin."

Ihana mies, ollaan oltu yhdessä  15v.

Vierailija
70/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesätöissä puutarhahommissa taannoin. Eräs työkoneiden parissa työskentelevä mies tarvitsi kerran lapiota jonkin pikkujutun hoitamiseen ja pyysi sitä hyvin kohteliaasti minulta lainaan kun olin siinä hollilla. Jonkin ajan kuluttua hän tuli palauttamaan lapion, katsoi minua hymyillen ja sanoi: "Sydämellinen kiitos." Olin niin työn touhussa ja väsynyt kuumasta säästä ja täysien kottikärryllisten työntämisestä, että sanoin vain zombiemaisesti: "Eipä mitään."

Tajusin "iskuyrityksen" noin puolen tunnin kuluttua hakiessani uutta multakärryllistä. Harmitti vähän, etten ollut ollut hänelle ystävällisempi.

Ai taasko se ystävällisyys on iskemistä? 

Vierailija
71/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanko luvan"

tanssilattialla

Vierailija
72/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vietiin käsilaukku baari-illan aikana. Opiskelukaverini sanoi, että voin tulla hänen luokseen yöksi, mutta hänellä on taka-ajatuksia :D

Meillä oli muutama ihana yö :)

(Ja olisin päässyt yöksi muuallekin, ja varmasti saanut olla tämänkin kaverin luona aivan rauhassa, jos olisin halunnut. Satuin kuitenkin haluamaan häntä.)

Vierailija
73/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kahvilassa, oli helatorstai ja sateinen päivä. Kassalle asteli nuori raksamies, hymyili leveästi ja sanoi että tein hänen sateisesta päivästään juuri kauniimman. Siinä se jatkoi kahvilla käymistä tulevina viikkoina kunnes uskalsi pyytää ulos. Seurusteltiin se kesä ja eipä ole sen romanttisempaa ja kohteliaampaa miestä sen jälkeen tullut vastaan. 

Vierailija
74/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole kuin pari. Useimmat miehet ei uskalla edes lähestyä, ne vaan ihailee kaukaa. Joten ei kannata jäädä odottelemaan.

Mulla on ollut elämäni aikana kolme hyvää miestä, ja kaikkien kanssa minä olen tehnyt aloitteen. Olen mennyt juttelemaan ja kertonut, että olen kiinnostunut. Joka kerta se mieskin on ollut kiinnostunut.

Vierailija
75/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-aika on tehnyt miesten tapaamisesta järkyttävän tylsää.

Vierailija
76/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla eräs mies tuli juttelemaan kirjastolla. Olimme joskus vuosia aiemmin olleet samoilla kursseilla ja hän sanoi jo silloin kiinnittäneensä minuun huomiota ja pyysi treffeille. Kieltäydyin kohteliaasti, koska en ollut kiinnostunut hänestä, mutta hänen rohkeutensa ja kohteliaisuutensa teki kyllä vaikutuksen.

Vierailija
77/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä alapeukuttajilta, mitkä on ne asiat, jotka ei kyseisissä jutuissa miellytä. Osan tajuan oikein hyvin, suurta osaa en lainkaan. Tämä koskee muitakin kuin tätä ketjua, mutta kun tässä kyse on omista kokemuksista, niin ne vain tuntuvat tavallista kohtuuttomammilta.

Vierailija
78/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies tuli baari-illan jälkeen mun ja kaverin luokse ja sanoi "Älkää pelästykö, mutta oli pakko tulla sanomaan, että teitä on ollut tosi ilo katsella koko ilta, kun olette tanssineet niin iloisesti". Ällötysmittari ei värähtänyt, mies kätteli meidät molemmat ja jatkoi matkaansa :)

Vierailija
79/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä alapeukuttajilta, mitkä on ne asiat, jotka ei kyseisissä jutuissa miellytä. Osan tajuan oikein hyvin, suurta osaa en lainkaan. Tämä koskee muitakin kuin tätä ketjua, mutta kun tässä kyse on omista kokemuksista, niin ne vain tuntuvat tavallista kohtuuttomammilta.

Alapeukut tulee yhdeltä ja samalta mieheltä, jonka kommentit poistettiin tästä ketjusta. Häntä nyppii suunnattomasti, että miehet kehtaavat sanoa naisille jotain positiivista ja naiset kehtaavat siitä vielä ilahtua.

Vierailija
80/106 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtisitkö kahville?" --> 11. hääpäivä oli äskettäin.