Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui, kun harrastin mieheni kanssa seksiä hänen sohvallaan

Vierailija
19.10.2017 |

Onko muka aihetta? Levitettävä vuohdesohva ja olimme miehen kanssa kaverin luona yötä. Yritimme olla mahdollisimman hiljaa, mutta ilmeisesti jotain ääntä kuitenkin kuului, kun kaveri aamulla sanoi vähän äkäisenä mulle, että eikö me nyt yhtä yötä voitu olla panematta. Olenko mä nyt muka kamala kaveri vai onko tuo mun kaveri vähän kohtuuton?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kyllä aika tökeröä käytöstä. Onpa kiva heidän istua siinä sohvalla, kun teidän eritteet siinä.

Vierailija
2/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on oikeassa. Mikään ei oo yhtä ärsyttävää, kuin yöllä kuunnella kun kaverit panee, jännätä kuuleeko lapset/lähteekö ne väärään aikaan vessaan ja näkee ja aamulla pestä mahdollisesti eritteiset lakanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt yhtä yötä voi olla panematta?

Vierailija
4/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tulis mun luo toista kertaa.

Vierailija
5/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siinä sohvalla nyt lakana. Eikä kaverilla ole lapsia, joten sitä vaaraa ei ollut. 

Vierailija
6/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja miehesi olitte tökeröitä. Te olitte vieraita, ja pakotitte emäntänne osalliseksi seksiinne kuuntelijan roolissa. 

Vierailija
7/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit tosiaankin kamala kaveri. Ystävälläsi oli oikeus suuttua. Hänen kotinsa, eikä sinun nusauttelupaikkasi. Et olisi tervetullut enää minun luokseni, jos olisit kaverini.

Vierailija
8/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siinä sohvalla nyt lakana. Eikä kaverilla ole lapsia, joten sitä vaaraa ei ollut. 

Niin, lakanahan suojaakin tosi hyvin hei. Kyllä tuo nyt aika epämiellyttävää on, kun sohvalla kuitenkin kaikki istuu päivisin ja nyt siinä on sitten muistona sun pimppiroiskeet ja miehesi spermaa.

Vierailija
9/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, ei kyllä ole ok harrastaa vieraana ollessa seksiä toisen sohvalla. Siis teillä ei ilmeisesti edes ollut erillistä, suljettavaa makuuhuonetta...huoh...pitääkö tällaista vielä kysyä.

Vierailija
10/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, itse en kyllä todellakaan paneskelisi yökylässä, mutta en ihan ymmärrä tuota kaverin (tai näiden kauhistelevien kommenttien kirjoittaneiden) kauhistelua asiasta. Jos siellä on kuitenkin lempeää hetkeä mahdollisimman hiljaa vietetty eikä mitään kovaäänistä revittelyä. Lakanat saa pesuun, yhtä lailla kaveripariskunnan mahdolliset eritteet lähtevät pesussa kuin omatkin eritteeni, ei niitä sen kummemmin tarvitse hyppysissään pyöritellä tai haistella, pesun jälkeen ne ovat puhtaat ja voi taas koskea. En todellakaan tekisi asiasta mitään numeroa tai edes mainitsisi että "ETTEKÖ NYT VOINEET OLLA PANESKELEMATTA". Jos nyt jotain, niin saattaisin huvittuneena vinkata että pistätkö ihan itte ne pyykit koneeseen, that's it.

Vierailija
11/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vittu. Miks ei voi yhtä yötä olla ilman seksiä?! Huh huh.

Vierailija
12/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä rajoittunut, mutta en ikinä harrastaisi seksiä kun olen jossain yökylässä, enkä myöskään silloin kun meillä on joku yökylässä. En myöskään halua että meillä yökyläilevä harrastaa seksiä, tai isäntäväki silloin kun olen yökylässä. Paitsi ehkä silloin, jos käytettävissä on erillinen vierashuone, ettei kummankaan äänet kuulu toisille. Toisten seksiäänten kuunteleminen on inhottavaa. Vaikka olisitte kuinka "hiljaa", kyllä siitä silti ääntä lähtee.

Vierailija
13/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku vierashuone olisi parempi? Tuleehan siihen sängyllekin eritteitä? Ei mun pimpistä nyt hirveesti mitään roisku ja tosiaan ne lakanat suojaa sohvan. Ap

Vierailija
14/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummalinen kaveri sulla kun ei älyä että on ihan normaalia että pariskunnat harrastaa seksiä. Hänen ei kannattaisi ottaa enää koskaan ottaa parskuntaa yökylään.

Vierailija
15/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä lakana ei todellakaan suojaa, kokeilepa vaikka, kuinka pieni määrä imeytyy siitä heti läpi. On aika tökeröä sotkea toisten sohva tuolla tavalla. Toisekseen ilmeisesti olitte olohuoneessa? Yhtä moukkamaista sekin. Tuossa vierashuonekommentissa tarkoitettiin varmasti sitä, että suljetun oven takana ja ns. omassa tilassa tuo oli ihan ok - jos suojana on sen lakanan lisäksi jotain muutakin. 

Eli kaksi asiaa: se sohvan sotkeminen (pelkkä lakana ei riitä suojaksi) _ja_ se, että joku olohuone on aika keskeinen paikka harrastaa seksiä kylässä. Olet idiootti etkä edes tajua sitä. *myötähäpeä*

Vierailija
16/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä se ei nyt ole sohva se juttu vaan ylipäätään ajatus kaverista harrastamassa seksiä seinän takana. Vaikka mäkin on ihan suht vapaamielinen niin toisen kotia pitää kuitenkin kunnioittaa. Pitääkö sitä tosiaan panna ystävän kotona?

Vierailija
18/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä lakana ei todellakaan suojaa, kokeilepa vaikka, kuinka pieni määrä imeytyy siitä heti läpi. On aika tökeröä sotkea toisten sohva tuolla tavalla. Toisekseen ilmeisesti olitte olohuoneessa? Yhtä moukkamaista sekin. Tuossa vierashuonekommentissa tarkoitettiin varmasti sitä, että suljetun oven takana ja ns. omassa tilassa tuo oli ihan ok - jos suojana on sen lakanan lisäksi jotain muutakin. 

Eli kaksi asiaa: se sohvan sotkeminen (pelkkä lakana ei riitä suojaksi) _ja_ se, että joku olohuone on aika keskeinen paikka harrastaa seksiä kylässä. Olet idiootti etkä edes tajua sitä. *myötähäpeä*

Eihän siellä nyt keskellä yötä ole ketään muita kuin me kaksi, kun kaveri nukkuu? Eikö seksin harrastaminen nyt ole ihan normaalia? Kaveri kyllä tietää, että me ei mitään neitsyitä olla. Eikä ole hänkään. 

Ap

Vierailija
19/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhah! Hyi helevetti. :) Noloa.

Vierailija
20/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas asiallisia kommentteja. :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän