Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui, kun harrastin mieheni kanssa seksiä hänen sohvallaan

Vierailija
19.10.2017 |

Onko muka aihetta? Levitettävä vuohdesohva ja olimme miehen kanssa kaverin luona yötä. Yritimme olla mahdollisimman hiljaa, mutta ilmeisesti jotain ääntä kuitenkin kuului, kun kaveri aamulla sanoi vähän äkäisenä mulle, että eikö me nyt yhtä yötä voitu olla panematta. Olenko mä nyt muka kamala kaveri vai onko tuo mun kaveri vähän kohtuuton?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä lakana ei todellakaan suojaa, kokeilepa vaikka, kuinka pieni määrä imeytyy siitä heti läpi. On aika tökeröä sotkea toisten sohva tuolla tavalla. Toisekseen ilmeisesti olitte olohuoneessa? Yhtä moukkamaista sekin. Tuossa vierashuonekommentissa tarkoitettiin varmasti sitä, että suljetun oven takana ja ns. omassa tilassa tuo oli ihan ok - jos suojana on sen lakanan lisäksi jotain muutakin. 

Eli kaksi asiaa: se sohvan sotkeminen (pelkkä lakana ei riitä suojaksi) _ja_ se, että joku olohuone on aika keskeinen paikka harrastaa seksiä kylässä. Olet idiootti etkä edes tajua sitä. *myötähäpeä*

Eihän siellä nyt keskellä yötä ole ketään muita kuin me kaksi, kun kaveri nukkuu? Eikö seksin harrastaminen nyt ole ihan normaalia? Kaveri kyllä tietää, että me ei mitään neitsyitä olla. Eikä ole hänkään. 

Ap

No kaverisipa ei nukkunut, koska kuuli teidät. Olohuone on kyläpaikassa keskeinen paikka harrastaa seksiä, oli paikalla teidän lisäksenne 1 tai 10 ihmistä. 

Seksi on normaalia, mutta normaalia on myös ottaa muut huomioon. Te ette sitä tehneet. Kyllä meillä harrastetaan seksiä sängyn lisäksi säännöllisesti keittiön pöydällä (jep, pyyhitään tolulla sen jälkeen), sohvalla, lattialla, saunassa, suihkussa, jopa suojaisella pihalla - mutta ei vieraiden läsnäollessa (vaikka olisivatkin nukkumassa), emme myöskään harrasta seksiä yökylässä ollessa, ellemme ole ihan omassa vierashuoneessa. 

"Seksi on normaalia" ei riitä perusteluksi sille, että harrastaa sellaisessa paikassa seksiä, jossa se ei ole fiksua. Fiksua ei ole harrastaa selksiä kaverin olohuoneen sohvalla. Kokeilkaa seuraavaksi sekstailla vaikka kadulla, paikalle tuleville poliiseille voitte sitten selitettä, että seksi on ihan normaalia.

Sinä olet mokannut, mutta sinulla ei ole pokkaa (tai älliä) myöntää sitä.

Vierailija
22/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos talossa olisi lapsia, mutta ollaan kaikki aikuisia ihmisiä. Luulin, että kaveri nukkuu, koska kello oli tyyliin kaksi yöllä. Ja kaikki hieman maistissa, minkä johdosta vähän halut ehkä heräsi. Mun mielestä kohtuutonta alkaa mulle saarnaamaan seksistä, kun kaveri ei sitä nähnyt eikä me edes pidetty meteliä. Sohvaan ei tosiaan jäänyt yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä lakana ei todellakaan suojaa, kokeilepa vaikka, kuinka pieni määrä imeytyy siitä heti läpi. On aika tökeröä sotkea toisten sohva tuolla tavalla. Toisekseen ilmeisesti olitte olohuoneessa? Yhtä moukkamaista sekin. Tuossa vierashuonekommentissa tarkoitettiin varmasti sitä, että suljetun oven takana ja ns. omassa tilassa tuo oli ihan ok - jos suojana on sen lakanan lisäksi jotain muutakin. 

Eli kaksi asiaa: se sohvan sotkeminen (pelkkä lakana ei riitä suojaksi) _ja_ se, että joku olohuone on aika keskeinen paikka harrastaa seksiä kylässä. Olet idiootti etkä edes tajua sitä. *myötähäpeä*

Eihän siellä nyt keskellä yötä ole ketään muita kuin me kaksi, kun kaveri nukkuu? Eikö seksin harrastaminen nyt ole ihan normaalia? Kaveri kyllä tietää, että me ei mitään neitsyitä olla. Eikä ole hänkään. 

Ap

Seksin harrastaminen siten että toinen häiriintyy EI ole normaalia.

Vierailija
24/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin jos talossa olisi lapsia, mutta ollaan kaikki aikuisia ihmisiä. Luulin, että kaveri nukkuu, koska kello oli tyyliin kaksi yöllä. Ja kaikki hieman maistissa, minkä johdosta vähän halut ehkä heräsi. Mun mielestä kohtuutonta alkaa mulle saarnaamaan seksistä, kun kaveri ei sitä nähnyt eikä me edes pidetty meteliä. Sohvaan ei tosiaan jäänyt yhtään mitään. 

Vaikka nyt ette olisi ihan suoraa kurkkua kiljuneetkaan, niin kyllä siitä silti kuuluu ääniä.

Vierailija
25/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tapahtunut mikä tapahtunut ja saarna on ollut ihan paikallaan. Tuskin enää kutsuu teitä sinne uudestaan yökylään. On teillä varmaan muitakin kavereita, joiden luokse voitte mennä paneskelemaan yöllä tai päivällä.

Vierailija
26/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en päästäisi teitä enää uudestaan kylään, saisitte nukkua rappukäytävässä. Tai voiko teitä sinnekään päästää kun kohta tulee naapurilta soitto että joku pariskunta hässii hississä ja ne on nähty aiemmin vierailemassa teidän kämpässä.

Vierailija
27/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja miehesi olitte tökeröitä. Te olitte vieraita, ja pakotitte emäntänne osalliseksi seksiinne kuuntelijan roolissa. 

Tämä.

Tätä eivät heikkolahjaiset ja epäsiistit paneskelijat käsitä.

Seksi on teidän kahden välinen asia, jota ulkopuolisten ei tarvitse JOUTUA kuuntelemaan.

Vierailija
28/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ei puolisoa ja te ette voi olla yhtä yötä panematta.

T. sinkku

Vierailija
29/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun on mahdoton ymmärtää, että olet toiminut väärin ja että kaverisi suuttui aiheesta? Olet saanut useita vastauksia, joissa on sinulle vielä tarkasti selitetty, miksi et ole toiminut oikein. Edelleenkään et tajua mokaasi, vaan lässytät omiasi. Joko olet vain tyhmä tai sitten sinulle ei koskaan olet edes opetettu peruskäytöstapoja ja toisten ihmisten huomioimista.

Ja viimeisen viestisi perusteella kyse oli vielä känniseksistä. Voi jestas. Olitte varmasti todella hiljaa juu. Nyt kannattaisi katsoa peiliin, avata silmät ja ymmärtää, että mokasi. Ottaa kaveriin yhteys, pyytää anteeksi. Ja ehkä jatkossa ymmärtää, että vaikka seksi on normaalia ja itseasiassa todella ihanaa, ei silti sitä voi ihan joka paikassa harrastaa. Ei kaverin sohvalla, ei vaikka luulisi kaverin olevan nukkumassa. Neitsyyden menetys ei tarkoita, että sen jälkeen on vapaa harrastamaan seksiä koska ja missä vain. 

Vierailija
30/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä sellainen kirjoittamaton sääntö, että jos tuo vaikka kakkua itselleen töihin niin pitäisi tarjota sitä muillekin tai sitten vaihtoehtoisesti syödä se kakku jossain vähän syrjemmässä eikä toisten nenässä lipsotella menemään.

Eli teidän tapauksessakin olisi voinut huomioida myös sen emännän, olihan hän vieraanvaraisuudessaan tarjonnut teille katon pään päälle ja mukavan illan.

Vierailija
31/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri ois halunnut tulla mukaan touhuihin?

Vierailija
32/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et harrasta seksiä sänkyssä jossa on vain lakana? Tai toisin sanoin, tussaroit omissa litkuissasi koska nehän menevät läpi?

Vierailija
33/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että harrastaa seksiä kaverin luona kyläillessä? Selvä trolli.

Vierailija
34/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mielenkään sekstailla yökylässä. Kiva, jos asukkaat ei sen takia kehtaa vaikka vessaan mennä tai jos oiski vahingossa muuten paikalle tullu.

Myös majoittajana miettisin kaksi kertaa mitä omassa makkarissani tekisin. Juurikin sen takia ettei vieraasta välttämättä ole kiva, jos sitä ääntä lähtisikin ajateltua enemmän.

Vierailija
35/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se törkeetä ettet pyytänyt kaverille kans.

Vierailija
36/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s**tana mitä käytöstä! Saisitte tosiaankin porttikiellon meille ikuisiksi ajoiksi! Hävetkää! On ystävälläsi aihettakin suuttua. Onneksi et ole minun ystäväni....vaikka et kyllä enää tuon jälkeen olisikaan. Kuinka tyhmä voi ihminen olla!!!

N40

Vierailija
37/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että harrastaa seksiä kaverin luona kyläillessä? Selvä trolli.

Jouduin - ikävä kyllä - joskus kuuntelemaan kun kaveri harrasti miehensä kanssa seksiä omassa makuuhuoneessaan, minä taas olin ihan siinä seinänä takana olohuoneessa.

Vierailija
38/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oot harvinaisen idiootti ihminen!

Vierailija
39/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinnoh... naispuolinen kaverini tarjosi punkkaansa käytettäväksi toisen naisen kanssa, jonka olin terassilta iskenyt ja piti päästä ns panemaan ja heti eikä paikkaa mihin mennä (kumpikin vieraisilla)

Tosin jouduin kustantamaan leffalipun ja lupautumaan muuttoavuksi seuraavaan muuttoon. Ja toki lakanat vaihtoon ja pesukoneeseen suoraan.

Vierailija
40/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on ahdas kerrostaloasunto, jossa vieraat majoitetaan olohuoneen / oleskelutilan vuodesohvalla, en kyllä tykkäisi hyvää, jos tietäisin, että he ovat siinä jörnineet. Vaikka kuinka olisi lakanoita.

Itse en tällä hetkellä kyllä hernettä nenään vetäisi, meillä on käytössä hiljaisia, talon päässä olevia vierashuoneita kaksin kappalein, joissa molemmissa sänkyjä. Mikäli olisivat hoitaneet homman hiljaa ja ylimääräinen suoja alla, en jaksaisi olla asiasta pöyristynyt. On tosiaan eri asia, jos homma hoidetaan jonkun kaksion sohvalla, isäntäparin kärvistellessä gyproc-seinän takana puolen metrin päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme