Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha hiuskriisi, taidanpa leikata kaljuksi!

Vierailija
19.10.2017 |

Mitä voisin tehdä mun tukalle? Se menee siis aina hetkessä ihan äärettömän huonoon kuntoon, jolla meinaan sitä että auki pidettynä se on takussa jo parissa minuutissa. Huonot latvat tulee jo parissa viikossa, jos leikkaa, vaikken käytä usein lämpölaitteita tai värjäile. Pesenkin vain pari kertaa viikossa ja käytän kookosöljyä kerran viikossa. Mitä näille siis voisi tehdä, oon kyllästynyt tähän kun jatkuvasti pitäisi leikkaa että ei olisi niin kuivat ja vaikka en leikkaisi, niin nehän katkeavat vaan enkä saa lisää pituutta vaikka tavoitteena on pitkät hiukset. Nyt ovat puoliselkään asti, mutta ennen olivat paljon pidemmät kuin nykyään, ehkä rankka elämänvaihekin vaikuttaisi? Ikää mulla on 17. Kaipaisin oikeasti asiallisia neuvoja tähän, kun tuntuu että tää tukkajuttukin vie niin paljon ajateltavaa päivittäin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi tekee mulla tommoseks

Vierailija
2/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavalio kunnossa? Hyviä rasvoja kehiin. Muutenkin terveet elämäntavat. Ei kai tuohon oikein muuta voi. Onko hiuspohja kunnossa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suht. terveellisesti, mutten ole kiinnittänyt siihen tarpeeksi huomiota -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän