Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On alkanut ärsyttää radion naisjuontajat, joiden pääroolina tuntuu olevan kikatella miesjuontajaparien kertomille jutuille

Vierailija
18.10.2017 |

Miksi ei voi olla toisinpäin?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ku Naurun paikassa armon vuonna 1997. Ameerikkalainen häävideo jossa morsilon kolttu lipsahti nikkoihin kesken kaakunsilvonnan tahi vauvan kellahtaminenkin kumoon paketilla oli vaan eri hassua  ku pällee päräytettiin kunnon syntikkanaurrut. Hauskinta oohjelmassa oli kuitenni Markus Kajo joka parhaansa mukaan, useimmiten onneksi onnistuen, koetti pokkana kertoeilla kaskujaan huonoryhtisenä paaritoolissa istuen jamaitokahvea nieleskellen shakkiruutulattiahuoneessa

Vierailija
42/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Luulen että naiset keskimäärin pärjää elämässä myös vain olemalla mukavia ja nättejä, miesten pitää kehittää myös huumorintajua. Miehet ei vaadi naiseltakaan muuta huumorintajua kuin että nauraa miehen jutuille.

Näin se taitaa valitettavasti mennä, ja näihin asenteisiin tulisi saada muutos. Mielestäni tyttöjä ja naisia ei usein rohkaista tarpeeksi vitsailemaan ja tuomaan persoonaansa esille, ja tämä näkyy sitten varsinkin julkisuudessa tällä tavalla. En vain ymmärrä, miksi sen pitää vielä nykyäänkin mennä näin. Itse olen kaveriporukassa, jossa on sekä miehiä että naisia, ja kaikki vitsailevat ja nauravat toistensa jutuille. Miksi ei sitten julkisuudessa voi olla näin!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla asemilla juontajien jutut aiheuttaa mulle niin pahaa myötähäpeää, että pakko vaihtaa kanavaa. Jos jutut on hauskoja, kuulijaa naurattaa. Suurimman osan aikaa juontajien jutut on tyhmiä, lapsellisia ja ärsyttäviä ja ärsyttävyyttä lisää se, että juontajat nauravat itse itselleen. Ja sitten se kiintiötypy ei tee muuta kuin kihertää. Lopettakaa! Kun ette osaa keskustella, niin soittakaa vain musiikkia!

Sama ilmiö näkyy televiossa. Aivan liikaa viihdeohjelmia, jossa nauretaan omille vitseille omahyväisesti ja usein teeskennellysti. Mitä näitä on: Penkinlämmittäjät, Pitääkö olla huolissaan jne.  Tämä on keskeinen ero entiseen, Spede tule takaisin.

Spede menisi hyllylle heti. Nykyään ei uskalla enää tehdä pilaa mistään kun joku loukkaantuu, tulee some-kohu ja tekijät on irtisanottu. Huumoria ei voi tehdä jos ei ole kansalla yhtään toleranssia. Usein juuri naiset ovat pahimpia somevouhkaajia ja loukkaantujia.

Vierailija
44/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me keski-ikäiset heteromiehetkin vaadimme formaattia, jossa hyvä naiskoomikot (esim. Heli Sutela) vetäisivät pääroolia ja sivuroolissa olevat miehet lähinnä komppaisivat ja nauraisivat, ynnä toimisivat eräänlaisina kiltteina moraalipoliiseina. Vaihtelu virkistäisi. Itse en jaksa nykyisiä aamuhohotuksia kuunnella.

Näinpä näin, mutta ketään ei kiinnosta keski-ikäisten mielipiteet. Radiota (ja kaikkea muutakin mediaa...) on tehty jo vuosikaudet parikymppisille instapissiksille ja pintaliito-trendpelleille. Syvempi sisältö on loistanut ja loistaa edelleen poissaolollaan muutamia Yle Puhe:en juttuja ja ohjelmia lukuunottamatta.

Vierailija
45/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele YLE Radio1:ä.

Kuuluttaja ei kikata.

Kuinka kauan?

.

YLE Puhe pilattiin jo kikatuksella ja kälätyksellä.

Vierailija
46/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kuuntelen enimmäkseen Yle Puhetta. Kuuntelisin musiikkiakin radiosta, mutta kun suurin osa radiossa soitettavasta musiikistakin on sellaista jota en kuuntelisi vaikka maksettaisiin, niin pysyttelen puheohjelmissa. Ylellä kuitenkin on vielä töissä oikeita toimittajia, kaupalliselle pääsee kuka tahansa instabimbo,.

Ovatkohan ne mulattikäähkijät tai soijapojulaulajat koskaan kuunnelelet omaa lauluääntään. Ei vaan saata yleensä sekuntiakaan kuunnella sitä mukaseksikästä nurinaa ja voihketta

Vierailija
47/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YleX iltapäivässä Jenni Poikelus toimii shown vetäjänä ja kaksi miestä ovat mukana mutta päärooli on Jenspalla. Se onkin sitten eri asia että tykkääkö Jenspasta muuten, mutta siellä on ainakin otettu tämä asia hyvin huomioon.

Vierailija
48/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kysyisin, mikä saa järkevän ihmisen kuuntelemaan tuollaista roskaa. Tyhmä kikattaa, mutta vielä tyhmempi kuuntelee.

Vierailija
49/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Poikelus yrittää kääntää yhtälöä toisin päin ja olla muka hauska YleX:illä (ja vähän televisionkin puolella), mutta teennäisin ja ontuvin tuloksin. Ei naurata muuta kuin PPP-ohjelman ja poikia ja TV-studion kollegoita ja hekin saavat siitä palkan toisin kuin kuuntelijat + katselijat.

Vierailija
50/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Ylen Aktia, kun mies putkonen kikattelee jennyn jutuille ;)

Vierailija
51/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kysyisin, mikä saa järkevän ihmisen kuuntelemaan tuollaista roskaa. Tyhmä kikattaa, mutta vielä tyhmempi kuuntelee.

En mä ainakaan kuuntelekaan! Mutta joskus kanavapujotellessa kuulee hetken.

Vierailija
52/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumori tulee luontojaan paremmin miehiltä ja nauraminen käyttää naisiltä vaivattomammin. Stänt-ap koumikostakin varmaan 90 pros on miehiä ja yleisössä aanekkäimmin ja hartaimmin nauravat naiset

Vierailija
53/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kauan ihmetellyt. Itsekseen naureskelevat studiossa kuulostaa kauhealle.

Vierailija
54/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

serfgse kirjoitti:

huumori tulee luontojaan paremmin miehiltä ja nauraminen käyttää naisiltä vaivattomammin. Stänt-ap koumikostakin varmaan 90 pros on miehiä ja yleisössä aanekkäimmin ja hartaimmin nauravat naiset

Mä sanoisin, että miehet uskovat helpommin olevansa hauskoja, vaikka eivät olisikaan.

Vierailija
55/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa naiset sellaisia ohjelmia joissa on naisjuontajat älkääkä kuolatko sen Jaajon perään.

Oikeasti, ihan sama juttu kuin urheilussa: haluatte että naiskiekkoilijoille ja futareille maksetaan sama kuin miehille? Menkää katsomaan niitä pelejä ja maksakaa siitä.

Vierailija
56/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kikattamalla pari tuntia päivässä saa 5+ tonnia per kk niin mihin voin ilmoittautua? Maailman helpointa rahaa. Huumorin säästän kavereilleni.

Onko noilla pösilöillä tosiaan noin kovat liksat?

Huh, olen kyllä valinnut ihan väärän alan.

Vierailija
57/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Kahvio patmoksen puolella sillon harvo kö sitä herkkua kuulee taitaa olla sietettävimpiä. Tuiman näköinen sälli mutta voi että siinä korva lepää. Erik Ewaldsin puheita joskus myös sattuu kuulemaan. kaevi Lehtinenkin menettelee, Turuseen ja Melleriin oon jo vähän kyllästyny ku niin himosti niitä joskus kuuntelin

Vierailija
58/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele YLE Radio1:ä.

Kuuluttaja ei kikata.

Se oliski ku Timo Teräsvuori tai Jari Aula alkas kikatella kuin siiderinpanema viisikymppinen likanhutsu

Vierailija
59/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaa naiset sellaisia ohjelmia joissa on naisjuontajat älkääkä kuolatko sen Jaajon perään.

Oikeasti, ihan sama juttu kuin urheilussa: haluatte että naiskiekkoilijoille ja futareille maksetaan sama kuin miehille? Menkää katsomaan niitä pelejä ja maksakaa siitä.

Ei kai nyt kukaan sentään Jaajon perään kuolaa? :D

Vierailija
60/110 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku keksii, että tuokin on naiselle jotenkin voimaannuttavaa. Kuten se, jos pääministeri paljastelee rintavakoaan tai naiset twerkkaa.

t. vanha 70-luvun telaketjufeministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän