On alkanut ärsyttää radion naisjuontajat, joiden pääroolina tuntuu olevan kikatella miesjuontajaparien kertomille jutuille
Kommentit (110)
Me keski-ikäiset heteromiehetkin vaadimme formaattia, jossa hyvä naiskoomikot (esim. Heli Sutela) vetäisivät pääroolia ja sivuroolissa olevat miehet lähinnä komppaisivat ja nauraisivat, ynnä toimisivat eräänlaisina kiltteina moraalipoliiseina. Vaihtelu virkistäisi. Itse en jaksa nykyisiä aamuhohotuksia kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Luulen että naiset keskimäärin pärjää elämässä myös vain olemalla mukavia ja nättejä, miesten pitää kehittää myös huumorintajua. Miehet ei vaadi naiseltakaan muuta huumorintajua kuin että nauraa miehen jutuille.
Tämä.
Ja tästä syystä hauskoja naisia on todella vähän.
Katsohan kaveriporukoita. Se jolla on hauskat jutut ja kyky heittää niitä porukkaa viihdyttäen, on melkein aina mies.
Suomipopilla ainakin Jaajon ja sen toisen miehen jutut on aivan ala-asteen menoa, ja Jaajolla varsinkin jutut menee aivan törkeyksiin välillä. Ihmettelen kuinka saa jatkaa tuolla linjalla ja on niin suosittu.
Ja samasta asiasta puhuttu monen tutun kanssa, että Anni vain kikattaa ja miehet puhuu.
Tuuraaja Janni koittaa jotakin vakavampaa artikkelia lukea väliin ja miehet heittää sen aivan perseilyksi koko touhun ja huutaa päälle. Ei jaksa kuunnella.
Ja saatan kuulostaa joltain marmattavalta eläkeläiseltä, mutta ikää on 30.
Iltasanomat voisi vaikka taas vaihteeksi poimia tästä jutun niin saataisiin näkyvyyttä asialle, kun en todellakaan ole ainut jota tämä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja naisia on todella vähän mutta hyviä kikattelijoita paljon
Tätä on ihan tutkittukin, miesten hauskuus lisää miesten seksuaalista vetovoimaa mutta naisten ei, itse asiassa naisten tapauksessa vaikutus voi olla jopa käänteinen. Siinä mielessä naisten ei kannata panostaa huumoriin muuta kuin naisseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Luulen että naiset keskimäärin pärjää elämässä myös vain olemalla mukavia ja nättejä, miesten pitää kehittää myös huumorintajua. Miehet ei vaadi naiseltakaan muuta huumorintajua kuin että nauraa miehen jutuille.
Tämä.
Katsohan kaveriporukoita. Se jolla on hauskat jutut ja kyky heittää niitä porukkaa viihdyttäen, on melkein aina mies.
Nainen etsii miestä joka saa hänet nauramaan. Mies naista joka nauraa miehen vitseille.
Itse en enää kuuntele nuita tunnetuimpia asemia. Joitakin hyviä juontajia mutta enimmäkseen tuo sama asetelma (1-2 miestä ja sivukikattelijana nainen komppaamassa ja kauhistelemassa) ja keskusteluaiheet ihan tyhjänpäivästä liirumilaarumia. Musiikki on myös joka kanavalla saman toistoa.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen ”mitä kertoo naisista että 100% palstan ilmiantajista on naisia”. Naiset poisti sen sekunneissa :)
Eli nainen ei kestä totuutta kun se totuus on että nainen ei kestä totuutta. LOL
Lähes kaikilla asemilla juontajien jutut aiheuttaa mulle niin pahaa myötähäpeää, että pakko vaihtaa kanavaa. Jos jutut on hauskoja, kuulijaa naurattaa. Suurimman osan aikaa juontajien jutut on tyhmiä, lapsellisia ja ärsyttäviä ja ärsyttävyyttä lisää se, että juontajat nauravat itse itselleen. Ja sitten se kiintiötypy ei tee muuta kuin kihertää. Lopettakaa! Kun ette osaa keskustella, niin soittakaa vain musiikkia!
Radiojuontajatkin valitaan nykyään ulkonäön perusteella. Ei kyllä montaa miesjuontajaakaan ole jolla olisi hyvät jutut. Moni vetää jotain aivan ihme roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen ”mitä kertoo naisista että 100% palstan ilmiantajista on naisia”. Naiset poisti sen sekunneissa :)
Eli nainen ei kestä totuutta kun se totuus on että nainen ei kestä totuutta. LOL
Eiköhän tuota tehdä vain ihan v*ttuilun ilosta. Mukava katsella kun hypit seinille.
Kuuntelin ennen Radio Rockin Korporaatiota, ja siinähän on tää kuvio. En tiedä, onko tämä uusi naisjuontaja mukana joka päivä, muistaakseni Paukki ei ainakaan ollut. Paukki tais siirtyä jollekin toiselle kanavalle. Luulen, että tuossa ohjelmassa ne kaksi miesjuontajaa ovat todella hyvin palkattuja, ja sitten tuo naisjuontajan paikka on kokemattomalle toimittajalle, eli palkka on aika pieni. Siksi varmasti Paukki lähti muualle, kun sai vähän kokemusta. Jos tuohon palkattaisiin kokenut naistoimittaja, juttu olisi aivan eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Nainen etsii miestä joka saa hänet nauramaan. Mies naista joka nauraa miehen vitseille.
Voi olla mutta mistä tulee käsitys että kukaan jaksaisi kuunnella jotain juontajien keskinäistä teerenpeliä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla asemilla juontajien jutut aiheuttaa mulle niin pahaa myötähäpeää, että pakko vaihtaa kanavaa. Jos jutut on hauskoja, kuulijaa naurattaa. Suurimman osan aikaa juontajien jutut on tyhmiä, lapsellisia ja ärsyttäviä ja ärsyttävyyttä lisää se, että juontajat nauravat itse itselleen. Ja sitten se kiintiötypy ei tee muuta kuin kihertää. Lopettakaa! Kun ette osaa keskustella, niin soittakaa vain musiikkia!
Sama ilmiö näkyy televiossa. Aivan liikaa viihdeohjelmia, jossa nauretaan omille vitseille omahyväisesti ja usein teeskennellysti. Mitä näitä on: Penkinlämmittäjät, Pitääkö olla huolissaan jne. Tämä on keskeinen ero entiseen, Spede tule takaisin.
On se hauskaa, että edes juontajilla on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuota tehdä vain ihan v*ttuilun ilosta. Mukava katsella kun hypit seinille.
Naiset ei jaksaisi niin paljoa nappia painella jos se ei olisi tosi syvälle koodattuna naisen geeneihin.
Marja Hintikka aikoinaan oli poikkeus. Häntä jaksoikin siksi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei jaksaisi niin paljoa nappia painella jos se ei olisi tosi syvälle koodattuna naisen geeneihin.
Mitä sä sitten tekisit, jos et saisi jotain valittamisen aihetta? Varmasti hankkisit koulutuksen ja työn, ja ehkä jopa harrastuksia ja sosiaalisen elämän.
Sen takia kuuntelen enimmäkseen Yle Puhetta. Kuuntelisin musiikkiakin radiosta, mutta kun suurin osa radiossa soitettavasta musiikistakin on sellaista jota en kuuntelisi vaikka maksettaisiin, niin pysyttelen puheohjelmissa. Ylellä kuitenkin on vielä töissä oikeita toimittajia, kaupalliselle pääsee kuka tahansa instabimbo,.