Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka maksaa ostoksensa käteisellä?

Vierailija
18.10.2017 |

Luottotiedot menneet? Ei tykkää bonuksista ja eduista?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka maksaa ostoksensa käteisellä kaupassa? Mitä ajattelet ihmisestä, joka maksaa ostoksensa käteisellä kaupassa?

??

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan käteisellä koska se on turvallisempaa.

Vierailija
2/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottotiedot menneet? Ei tykkää bonuksista ja eduista?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka maksaa ostoksensa käteisellä kaupassa? Mitä ajattelet ihmisestä, joka maksaa ostoksensa käteisellä kaupassa?

??

Korteilla maksaminen on vain pankin etu.

Kortilla maksaessa ostaa enemmän, eli myös kauppa hyötyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf. Pitäisikö niistä ajatella jotain erilaista kuin ihmisistä jotka maksavat kortilla. Itse nostan aina palkkapäivänä 200 euroa käteistä ja siinä on kuukauden ruokarahani. Sen pitää riittää, olen todella pihi ruoan suhteen ja näin pysyn laskuissa etten tuhlaile järkyttäviä määriä ruokaan.

Vierailija
4/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka rahoistaan. Maksan itsekin aina käteisellä, jos se vain on mahdollista. Luottotiedot kunnossa, hyvä palkka, säästöjä ja sijoituksia. 

Vierailija
5/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on suurin osa yli 70-vuotiaita.

Vierailija
6/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus takanani jonossa oleva asiakas mutissut siitä että maksan pienet ostokset kortilla. Kortilla maksaminen ei vie sen enempää aikaa oli pienet tai suuret ostokset.

Vierailija
7/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisestä, joka kyselee tuollaisia asioita? Kertoo jotain hänestä..

Vierailija
8/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mikään firma seuraa kulutustottumuksiani. Siksi maksan lähes aina kaiken käteisellä. 

Vierailija
9/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf. Pitäisikö niistä ajatella jotain erilaista kuin ihmisistä jotka maksavat kortilla. Itse nostan aina palkkapäivänä 200 euroa käteistä ja siinä on kuukauden ruokarahani. Sen pitää riittää, olen todella pihi ruoan suhteen ja näin pysyn laskuissa etten tuhlaile järkyttäviä määriä ruokaan.

Nimenomaan. Köyhät maksavat käteisellä (tarkka rahoistaan!)... vai kuinka???

Vierailija
10/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tuolla ihmisellä on rahaa. Ihan oikeata rahaa.

Vierailija
11/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on joskus takanani jonossa oleva asiakas mutissut siitä että maksan pienet ostokset kortilla. Kortilla maksaminen ei vie sen enempää aikaa oli pienet tai suuret ostokset.

No tuskin hän suurten ostosten ostamiseen sitä vertasikaan, vaan käteisellä maksamiseen. Kassajonossa on hyvää aikaa laskea pienten osotosten hinta yhteen ja kaivaa sopiva raha esille ennen omaa vuoroa. Tosin nykyään itsepalvelukassat on vielä nopeampia, joten pienten ostosten kanssa kannattaa mennä niille.

Vierailija
12/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä taas. Niin kauan, kun käteinen on käytössä, ei sillä maksavista kuulu ajatella mitään.

Itse en ole koskaan ajatellut, millä kassajonossa minua ennen, tai jälkeen oleva maksaa.

Monesti maksamme kortilla, mutta yhtä usein käteisellä. Esim. maanantaina nostimme 400 euroa, koska tiedossa oli usean kaupan kierros. Torilla, tai myyjäisissä käteinen on aika lailla pakollinen maksuväline ja näitä käytämme usein.

Vierailija
13/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan käteisellä esim silloin kun asiakas on maksanut minulle käteisellä

On muuten pimeää rajaa usein.

Vierailija
14/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, kyllä mä bonarit vedän kans vaikka maksaisin käteisellä. Ehkei siitä tuu sitä maksutapaetua silloin, mut voivoi

Vierailija
15/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin hän suurten ostosten ostamiseen sitä vertasikaan, vaan käteisellä maksamiseen. Kassajonossa on hyvää aikaa laskea pienten osotosten hinta yhteen ja kaivaa sopiva raha esille ennen omaa vuoroa. Tosin nykyään itsepalvelukassat on vielä nopeampia, joten pienten ostosten kanssa kannattaa mennä niille.

Tarkoitin että maksan mielelläni pienetkin ostokset kortilla mutta jotkut eivät siitä tykkää vaan ovat sitä mieltä että ne pitäisi maksaa käteisellä vaikka kortin käyttäminen vie yhtä paljon aikaa riippumatta siitä maksaako suuret vai pienet ostokset.

Vierailija
16/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan käteisellä esim silloin kun asiakas on maksanut minulle käteisellä

On muuten pimeää rajaa usein.

Joo, pitserioissa ja nakkikioskilla ne yleensä tykkää kun maksaa käteisellä ja mahdollisimman tasarahalla. Voi ottaa pimeenä tulona.

Vierailija
17/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa käsitystäni, että av-palstan väki on patavanhoillista tai muutoin jälkeenjäänyttä väkeä. Onkohan täällä monella edes semmoista juppilelua, jota myös kännykäksi sanotaan, vai soittavatko kaikki lankapuhelimella, kun se on reilumpaa ja turvallisempaa ja pysyy puhelinlaskut kurissa?

Vierailija
18/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua että järjestelmään jää mitään merkintöjä, vaikkei olisi mitään salattavaa.

Vierailija
19/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi ajatella jotain erityistä? Omituinen kysymys. Ja kyllähän luottotiedottomillakin voi olla kortti, esim. Visa Electron.

Maksan usein itse pikkuostokset käteisellä, enkä näe siinä mitään kummallista.

Vierailija
20/127 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni maksaa aina käteisellä. Sillä on joku ihme periaate syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi