Milloin käytät pikkuhousunsuojia?
Itse rupean käyttämään muutama päivä ennen oletettujen kuukautisten alkamista. Mulla ei nimittäin oo päivälleen säännölliset menkat ja ne voi heittää pari päivää sinne tänne.
Ja pikkuhousunsuojat on käteviä, kun ne on niin huomaamattomat ja mulla alkaa aina kuukautiset pienellä tuhrulla niin oikein oiva suoja siihen alkuvuotoon.
Kommentit (49)
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin,kun en halua moneen kertaan päivässä vaihtaa alkkareita ja tarttuuhan tuo sitten muihin housuihin. Mustista pikkareista oon huomannut, ettei lähde edes pesussa puhtaaksi, jos en ole käyttänyt pikkuhousunsuojia.
pyyhin aina hyvin vessassa käynnin yhteydessä, virtsankarkailua ei ole.
Varsinaisesti en ole kiihottunut koko ajan, mutta ajatukset harhailee usein :) limakalvot ovat kyllä muutenkin aina kosteat, esim. esileikkiä ei tarvita vaan voin olla vaikka heti yhdynnässä.
Käytän pikkuhousunsuojia satunnaisesti ns. kiihotussuojana. Kostun kiihottuessani aina paljon, jos tiiän joutuvani tilanteeseen missä kiihotun, esim jos lähen baariin yleensä aina tanssin siellä miesten kanssa on suoja tarpeen olla pikkareissa.
Mahtaa olla mukavaa, jos miehen kanssa haluaisi harrastaa spontaanisti seksiä ja alkkareista paljastuu ällöttävä pikkuhousunsuoja.
Minä en kyllä käytä laisinkaan tuommosia mutta oonhan minä kumminnii mies enkä mikkää mikki hiir ja se ei kyllä oo mies eikä mikkää jos ei vähä oo kusta housussa :D
En ikinä. Tunnistan kropasta oireet, milloin kuukautiset on alkamassa. Joskus aikoinaan, kun käytin kuukautissuojia, ne tuntuivat hiostavilta ja ahdistavilta, enkä halua kokea samankaltaista tunnetta.
Näihin ketjuihin tullaan aina saarnaamaan, että suojat hautovat ja lisäävät vuotoja. Tämä nyt ei vaan pidä paikkaansa monen kohdalla. Ei ne kaikilla mene ryttyyn eikä haudo yhtään mitään, päinvastoin mukavalta tuntuu kun voi tarvittaessa vaihtaa puhtaan suojan ja itse alushousut pysyvät siisteinä. Lisäksi monella sitä vuotoa nyt vain tulee eikä se lopu mihinkään vaikka monta vuotta kärvistelisi märkien housujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa tuhlata rahaa moiseen. vessapaperia tuheroa vasten niin se riittää. Kaikki muu on veruketta ja valetta. Ei sitä litrakaupalla tule. Ja nyt teitä vituttaa kun tuhlaatte rahaa ;D
Ei se vessapaperi oo sama. Se ei pysy paikallaan niinkuin pikkuhousunsuoja vaan lähtee seikkailemaan ja se voi sitten loppujen lopulta löytyä jostain sukkahousujen lahkeesta tai tippua lahkeensuusta lattialle. Kiva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte sen pikkuhousunsuojan pysymään paikoillaan ja niin, ettei se ryttäänny? En ole koskaan osannut käyttää phs:ää, se on aina mytyssä keskellä pikkareita tai pahimmillaan karvoissa kiinni, kun liimaus ei pidä. En tajua kuka niitä vapaaehtoisesti suostuu käyttämään!
No mulla on hyvin pysynyt paikallaan. Pitäsköhän sulla olla napakammat pikkupöksyt. Ap
Ah, päteekö sama siteisiinkin? Menkat loppuvat jos en vaan käytä siteitä? Pikkuhousunsuoja kuitenkin on kevyt kuukautissuoja.
Loppuuko ovulaatiokin, jonka aikana kohdunsuu erittää vähän aikaa kirkasta limaa enemmän? Sitten ei kyllä lapsista haaveilevan kannata niihin koskea?