Milloin käytät pikkuhousunsuojia?
Itse rupean käyttämään muutama päivä ennen oletettujen kuukautisten alkamista. Mulla ei nimittäin oo päivälleen säännölliset menkat ja ne voi heittää pari päivää sinne tänne.
Ja pikkuhousunsuojat on käteviä, kun ne on niin huomaamattomat ja mulla alkaa aina kuukautiset pienellä tuhrulla niin oikein oiva suoja siihen alkuvuotoon.
Kommentit (49)
Ja sitten käytän taas kuukautisten viimeisenä päivänä kun kuukautiset muuttuvat taas sellaiseksi pikku tuhruksi. Ei mene turhaan kuuksutissuojia hukkaan. Ap
Laitan rintsikoiden sisälle imemään tissihikeä.
Joka päivä, tietenkin. Heti valmista mallia olen.
Olen vuorannut kylpyhuoneen seinät kuukatissuojilla, jotka imevät hyvin kosteutta ovat samalla toimiva akustinen elementti suihkussa laulaessa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan rintsikoiden sisälle imemään tissihikeä.
Kätevä käyttötapa tuokin. 👍🏼 Eipä tullut mieleenkään, että niitä voi käyttää muuhunkin tarkoitukseen kuin housujen suojana. ☺️ Ap
En käytä, laitan vessapaperia jos tarvii.
Kenkien pohjallisina, jalat hikoaa aika reilusti...
Kaytin joka ikinen päivä 15 vuotiaasta kolmikymppiseksi. Sama kosteuden tunne oli myös ja jatkuvasti hiivatulehduksia ja kokkareista vuotoa.
Sitten lopetin niitten käyttämisen, eikä nykyään ole tarviskaan kun tosi harvoin. Yli kymmenen vuotta olen pärjännyt ilman. Juuri se, että käyttää sitä suojaa, tekee sen tarpeen. Älä kysy miksi, mutta niin se vain on.
Mulla on aina phs pikkareissa, paitsi yöllä. On vaan on niin runsas valkovuoto että on pakko käyttää, on ollut teinistä asti. Ja ei ole tulehduksia :D
Vierailija kirjoitti:
Kaytin joka ikinen päivä 15 vuotiaasta kolmikymppiseksi. Sama kosteuden tunne oli myös ja jatkuvasti hiivatulehduksia ja kokkareista vuotoa.
Sitten lopetin niitten käyttämisen, eikä nykyään ole tarviskaan kun tosi harvoin. Yli kymmenen vuotta olen pärjännyt ilman. Juuri se, että käyttää sitä suojaa, tekee sen tarpeen. Älä kysy miksi, mutta niin se vain on.
Olen samaa mieltä, mä en ole käyttänyt koskaan, enkä myöskään tarvitse niitä.
Joka päivä. Lievän virtsan karkailun takia ja menkat ei ole säännölliset.
Käytänjokapäivä . Noin kolmekymppiseksi en tajunnut käyttää ja valkovuoto oli tosiaan niin runsasta, että päällyshousutkin oli haaroista märät. Sitten tajusin ruveta käyttämään pikkuhousunsuojia ja nyt on housut aina kuivat.
En käytä kokoajan, kotona oon ilman sillon ei haittaa jos pikkarit on kosteet. Töissä käytän aina ja yleensäkin kodin ulkopuolella, viihteellä yms. On vaan paljon helpompi vessassa käydessä vaihtaa kuiva suoja jos on tarvis.
Mäkin käytän pikkuhousunsuojia muutama päivä ennen oletettuja menkkoja, koska mullakin ne on vähän epäsäännölliset eikä ole mitään ennakkomerkkejä, joten en voi tietää milloin pöksyihin ilmestyy se alkutuhru. Samoin käytän menkkojen loppuvaiheessa pikkuhousunsuojia. Muuten en käytä ollenkaan. Kierron keskivaiheilla mulla on 1-2 päivän ajan runsaampi valkovuoto, mutta silloin vaihdan alushousut tarvittaessa, koska en halua käyttää pikkuhousunsuojia.
Kuukautisten viikoina päivinä nykyisin.
13-25 ikään käytin päivittäin runsaan valkovuodon takia. Vierotin itseni niistä pois ja niin vaan valkovuoto väheni. Vielä joskus valahtaa enemmän kierron loppupuolella, mutta uudet alushousut on parempi ku suoja.
Kyllä käytän nykyisin pikkuhousunsuojia jokapäivä, yöt olen ilman. Yksi syy siihen on kun olen ihastunut työkaveriini, välillä kostun monta kertaa päivässä hänen jutuistaan niin paljon että joudun vaihtamaan kuivan suojan aina vessassa käydessä ;)
Aina. Sen lisäksi on näppärää laittaa 3 palaa vessapaperia siihen päälle, silloin se muovinen suojakaan ei hiosta. Olis kauheeta olla koko päivä samoissa likaisissa pikkuhousuissa.
Hunksien keikalla märkii sen verran stydisti, että joutuu laittaan.
Viimeks hävetti ku heitin pikkarit lavalle, niin se läpimärkä lämyskä lensi mukana...
En ikinä.