Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mainokset on nykyään joku ihme standardi? En halua nähdä yhtäkään!

Vierailija
13.10.2017 |

Katsoin äsken Liviltä dokumentin Lontoon kellariasunnoista ja vähän väliä tuli mainoskatko. Kaikki mainostetut tuotteet olivat sellaisia joita en aio missään nimessä ostaa, tosin en olisi niistä yhtäkään ennestäänkään tarvinnut. En pidä siitä että joku muu yrittää päättää puolestani mikä on minulle parasta. Täytyy siirtyä kohta kokonaan noiden suoratoistopalveluiden pariin, mielelläni muutaman euron maksan saadakseni katsoa ohjelmat ilman mainontaa. Vaan mikähän tätä palstaa pyörittäisi ilman mainoksia...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-kanavien mainostulot ovat tippuneet joka ikinen vuosi, joten ne on aika lailla paniikissa.

Vierailija
2/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mainokset on jotain, jota saat itse päättää? Kyllä ne vaan tulee tarpeesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivujen ylläpito ja huolto maksaa. Joten joko sivustoista tulee maksullisia tai sinne pistetään mainoksia. Sama telkkarin kanssa. Nykyään jopa maksullisilla kanavilla on mainoksia saman verran kuin mainoskanavilla. Johtuu yksinkertaisesti siitä että telkkarin katsojamäärät tippuu joka vuosi ja kaikki siirtyy nettiin.

Vierailija
4/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä Finnkinon teattereihin. Siellä tulee 15 minuuttia pakkomainoksia VAIKKA on ensin maksanut kiskurihinnan lipusta.

Vierailija
5/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mainokset on jotain, jota saat itse päättää? Kyllä ne vaan tulee tarpeesta huolimatta.

No kyllä niistä jo aika hyvin pääsee pois laittamalla oveen lapun "ei mainoksia", nettiin adblokin ym. Tv:stäkin toki voi vältellä mainoskanavia (nyt oli muuten mielenkiintoinen aihe niin katsoin) mutta esim. kadulla kulkiessa voi olla vaikea välttää mainontaa, juuri pystytettiin Turun kauppatorillekin Wiklundin taloon iso pelkkiä mainoksia pyörittävä screeni entisen uutistaulun sijaan.

Vierailija
6/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä ei ole mainoksia.

Vierailija
7/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, jos tuottajat saa rahaa muuta kautta. Esim. netflixissä ei ole mainoksia, vaikka on paljon ohjelmatarjontaa, maksaa 10e/kk tai vähemmän, jos ostaa ja maksaa kimpassa.

Juuri vuokrasin elokuvan viaplaysta, ei taaskaan  mainoksen mainosta.

Olen ladannut puhelimeen pelejä ja maksanut niistä mainoksettomista versioista.

Mutta tosiaan, ei voi olettaa saavansa ilmaista JA mainoksetonta.

Vierailija
8/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettisivujen ylläpito ja huolto maksaa. Joten joko sivustoista tulee maksullisia tai sinne pistetään mainoksia. Sama telkkarin kanssa. Nykyään jopa maksullisilla kanavilla on mainoksia saman verran kuin mainoskanavilla. Johtuu yksinkertaisesti siitä että telkkarin katsojamäärät tippuu joka vuosi ja kaikki siirtyy nettiin.

En yhtään ihmettele että ihmiset siirtyvät nettiin nimenomaan mainoksien vuoksi. Tässä käy toisin päin kuin kuviteltiin.

Vierailija
9/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainoskanavalta sattuu tulemaan kiinostava ohjelma, katson sen aina tallentimen kautta, jolloin mainokset on helppo kelata yli. En koskaan katso suoraan, koska mainokset v**uttaa niin paljon.

Vierailija
10/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, jos tuottajat saa rahaa muuta kautta. Esim. netflixissä ei ole mainoksia, vaikka on paljon ohjelmatarjontaa, maksaa 10e/kk tai vähemmän, jos ostaa ja maksaa kimpassa.

Finnkinossa joutuu maksamaan JA katsomaan mainoksia.

Vierailija
11/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnkinossa joutuu maksamaan JA katsomaan mainoksia.

Ahneella on paskanen loppu. Itse en käy finnkinossa, muutenkin kannattaa suosia suomalaisia (pien)yrittäjiä eikä jotain multimiljardööri kiinalaista.

Vierailija
12/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainonta ja markkinointi pitäisi yksiselitteisesti kieltää. Varsinkin tämä isojen firmojen mielikuvamainonta jolla ainoastaan pönkitetään omaa markkina-asemaa eikä mainoksilla useimmiten ole mitään tekemistä tuotteen tai edes yrityksen kanssa.