Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin käytät pikkuhousunsuojia?

Vierailija
13.10.2017 |

Itse rupean käyttämään muutama päivä ennen oletettujen kuukautisten alkamista. Mulla ei nimittäin oo päivälleen säännölliset menkat ja ne voi heittää pari päivää sinne tänne.

Ja pikkuhousunsuojat on käteviä, kun ne on niin huomaamattomat ja mulla alkaa aina kuukautiset pienellä tuhrulla niin oikein oiva suoja siihen alkuvuotoon.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa tuhlata rahaa moiseen. vessapaperia tuheroa vasten niin se riittää. Kaikki muu on veruketta ja valetta. Ei sitä litrakaupalla tule. Ja nyt teitä vituttaa kun tuhlaatte rahaa ;D

Vierailija
22/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleisessä käytössä näköjään ovat. En onneks ite tarvii käyttää. Luulis että ne suojat hiostaa hirveesti varsinkin jos kokopäivän pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käytän,muuten olisi housuissa ja sitämyötä tuolissakin märkä läntti.

Teini-iästä asti olen käyttänyt todella runsaan valkovuodon takia.

Vierailija
24/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käytän ja yleensä laitan suojan pöksyihin jos lähden kotoa pitemmäksi aikaa muuten en.

Vierailija
25/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleisessä käytössä näköjään ovat. En onneks ite tarvii käyttää. Luulis että ne suojat hiostaa hirveesti varsinkin jos kokopäivän pitää?

Ei hiosta. Siinä ei ole paksua muovia.

Vierailija
26/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen jälkeen pari päivää tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena kun aloitin taas geishakuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia muutaman tunnin ja kosteutta tulee jonkunverran muuten en.

Vierailija
27/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana käytin kokoajan, kun valkovuodon määrä lisääntyi ja aina esim. juhlissa yms, että voi olla koko päivän varmasti puhtaan tuntuinen. En tiedä, auttaako hajuun, mutta ainakin omaan oloon, kun ei ole pikkarit likaiset illallakaan.

Vierailija
28/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kuukautisten aikana, tamponin kanssa ja loppuvaiheessa yksinään.

Vierailija
29/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte sen pikkuhousunsuojan pysymään paikoillaan ja niin, ettei se ryttäänny? En ole koskaan osannut käyttää phs:ää, se on aina mytyssä keskellä pikkareita tai pahimmillaan karvoissa kiinni, kun liimaus ei pidä. En tajua kuka niitä vapaaehtoisesti suostuu käyttämään!

Vierailija
30/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useesti käytän kiihotussuojana niin ei tarvi pelätä länttiä mekossa tai housuissa..

Vierailija
31/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte sen pikkuhousunsuojan pysymään paikoillaan ja niin, ettei se ryttäänny? En ole koskaan osannut käyttää phs:ää, se on aina mytyssä keskellä pikkareita tai pahimmillaan karvoissa kiinni, kun liimaus ei pidä. En tajua kuka niitä vapaaehtoisesti suostuu käyttämään!

Mä käytän tenaa. Ei rypisty. Ne halvimmat tavalliset suojat eivät ole hyviä.

Vierailija
32/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ku lätkii muutaman jonoon päänympäri niin saa helvetn hyvän hikinauhan.

Anteeksi vitunhyvän.

Vierailija
33/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin Aina kun lähden kotoa laitan pikkuhousuihin suojan, mulla on "aina valmis" alapää muuten kastuis pikkarit läpimäräks päivän aikana.

Vierailija
34/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan valkovuoto on aika runsasta. En tykkää märistä alkkareista, ja siksi käytän tuohon aikaan ph-suojia. Myös kun odotan kuukautisten alkamista, käytän varmuuden vuoksi suojia, ettei sitten mene housuihin (on aika epäsäännölliset kuukautiset enkä viitsi turhaan hauduttaa siteen kanssa). Seksin jälkeisinä päivinä käytän myös, sillä spermaa saattaa valua ulos vielä päivän tai pari.

Vierailija
35/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä kun mulla on sellanen aina märkä pillu ja joudun vaihtamaankin suojaa muutamia kertoja päivässä.

Vierailija
36/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin joudun käyttämään. Valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää  muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää käyttää noita suojia.

mutta en näköjään ole ainut pikkarisuojien säännöllinen käyttäjä.

Vierailija
37/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei valkovuodosta oo paljoa riesaa, mutta pikkuhousunsuojia käytän kun usein tulee tilanteita joissa kiihotun ihan reippaasti ja se kiihotusvuoto on kyllä tullut monta kertaa kaikista housuista läpi.

Vierailija
38/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas yleistä että noita pidetään koko ajan. Mua ajatus jatkuvasta "hautomisesta" ällöttää, vaikka tajuan kyllä jos on pakko pitää.

Vierailija
39/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pikkuhousunsuojia päivittäin, teini-iästä asti olen näin tehnyt eikä siitä ole mitään ongelmaa tullut. Olen myös kuullut tuosta että pysyy terveempänä kun valkovuoto puhdistaa, koskaan ei kolmenkymmenenviiden ikävuoteni aikana ole mitään tulehduksia tai muita ollutkaan. Eikä ne suojat haudo kun vaihtaa tarpeeks usein.

Vierailija
40/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuotoa täälläkin. Käytän päivittäin, muuten olisi märät housut, ainakin pikkusellaiset. Öisin ilman, tuuletan alapäätä. Ei tulehduksia, ei hiivaa, mutta valkovuotoa, joten eipä näin kohta viisikymppisenäkään tarvita mitään liukkareita..😏