Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.
Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.
Niin mikä se iso ero on tapailu- ja seurustelusuhteessa?
Tätä minäkin pohdin. Jos käy jonkun kanssa treffeillä esim. 4 kertaa, se on tapailua, mutta kun on treffattu 10 kertaa, seurustellaan, ne kerratko sen määrittelee? Vai onko elokuvissa ja baarissa "ulkona" käynti tapailua, mutta toisen kodissa oleminen seurustelua? Vai mistä sen tietää, tapaillaanko nyt vai joko seukataan? Jos näillä nyt siis jotakin eroa muka edes on?
Ei-suomalaisen versio: tapaillessa voidaan tapailla muitakin, seurustellessa vain yhtä.
Ja tästäkö sitten on jotenkin erikseen nykyään sovittava? Että onko sulla muita? Ja tottakai toinen puhuu totta :D
Tinderdeittailun aikakausi, olen kuullut monen sopivan erikseen. Puolet porukasta ei puhu totta muutenkaan.
Itse ainakin ghostaan naiset heti seksin jälkeen. Minulle riittää vientiä ja aika nopeasti sitä seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.
Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.
Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.
Me harrastimme seksiä heti ekalla tapaamiskerralla ja olemme olleet yhdessä 33 vuotta. Kyllä minusta kemioiden toimiminen ja keskinäinen vetovoima on syytä selvittää heti alussa. Ja todennäköisesti vuoden seksittömän seurustelun aikana mies saa kyllä seksiä jostain, joko rahalla tai muuten. Jos siis on terve ja normaali mies.
Mä tapasin nykyisen avomieheni juurikin niin, että raahasin sen baarista himaan panolle ajatuksenani yhden yön juttu. Seuraavana päivänä tuo pyysi mut treffeille! Seksi oli meistä kummastakin hyväntuntuista ja on edelleen. :)
En tajua, miksi se seksi ja seksuaalisuus on monelle naiselle niin iso tabu ja itseä säästellään kuin jotain esinettä. Kyllä nainenkin saa haluta seksiä ja harrastaa sitä sinkkuna ihan vapaasti, kun kondomit on keksitty ja ei tarvi pahemmin pelätä tauteja tai vahinkoraskauksia edes satunnaisissa suhteissa. Typerää minusta edes ajatella, että se olisi jotain "antamista miehelle", kyllä mä itse olen ainakin enempi ottaja kuin antaja. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ghostaan naiset heti seksin jälkeen. Minulle riittää vientiä ja aika nopeasti sitä seksiä saa.
Tuon takia minustakin parempi panna ensin ja sitten miettiä mahdollista seurustelua, jos se molempia kiinnostaa. Pääsee tuollaisista mieshuorista nopeasti eroon, voi käyttää aikansa miehiin, joilla on antaa muutakin kuin munaa. :D
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Naisella tämä toimii usein juuri toisinpäin, hieman epävarma tunne roihahtaa liekkiin seksin myötä. Naiselle kun seksi harvemmin on puhtaasti fyysinen suoritus toisin kuin miehelle jotka usein on valmiita tyhjentämään kassinsa suurin piirtein keneen tahansa vastaantulevaan naiseen.
Eipäs nyt yleistetä. Seksi voi olla myös naiselle pelkkää seksiä.
T.Nainen
No shit, Einstein. Siksi tuossa ei luekaan aina vaan harvemmin.
Kuules Einstein, jos sinä "rakastut" panon aikana se ei tarkoita että suurin osa naisista olisi samanlaisia urpoja, mitä kaiketi tuota harvemmin tarkoittanee. Seksi on seksiä, yleensä järkevä ihminen ihastuu luonteeseen eikä fyysiseen suoritukseen.
Ohiksena todettava, että tässä kai oli kyse tapailusta johon jossain vaiheessa tulee sitten seksikin mukaan eikä mistään kännisestä yhdenyönpanosta. Tapailussa yleensä ollaan kiinnostuneita toisesta ja ajan myötä jopa ihastutaankin ja tällöin se seksi saattaa hyvinkin voimistaa ihastumisen rakastumiseksi. Ainakin naisella. Moni nainen myös tarvitsee jonkinlaisen tunteen (ei pelkkää fyysistä himoa) toista kohtaan ennen kuin seksi tulee kuvioon mukaan.
Yhdenyön kännipano sen sijaan muuttuu normaalisti aamuun mennessä ainoastaan himotuksesta harmitukseksi.
Mistähän sait päähäsi että puhuin pelkistä kännipanoista tai ydenillanjutuista? Onpa joskus käynyt niin, että ole tapaillut miestä jonka kanssa kaikki on mennyt tosi hyvin yksiin, mutta seksi ei toiminut. En minä silloinKAAN rakastunut mieheen koska seksiä harrastettiin vaikka sinun teoriasi mukaan useat naiset näin muka tekisivät (en tunne yhtäkään). Luonteeseen ihastutaan ja rakastutaan, se seksi on edelleen vain seksiä. Ongelma on siinä että sinunlaiset tekee siitä seksistä niin ison maagisen ja pyhän asian, että harmittaahan se kun tollasen harvinaisen arteen olette miehelle "antaneet" käytettäväksi ja sitten ei suhde siitä synnykkään. Helpompaa olisi myös teille, jos ymmärtäisitte että ei se seksi ole niin vakavaa ja teidän ei tarvitse avioitua sen miehen kanssa jonka kanssa makaatte, seksistä saa myös nainen nauttia ja silloin kun mieli tekee.
Siis mitä? Onko se seksi nyt pelkkää seksiä vai ei?
Niin kyllä seksi on seksiä ja pelkästään sitä, oli huonoa tai hyvää? Mikä sun ongelma on, onko kaikki hyvin? :D
Seksi on vain seksiä, mutta silti lupaava tapailu loppuu siihen että seksi on huonoa.
En ymmärrä, mikä ristiriita tuossa on. Se, että seksillä ei tarvitse tunnepuolella olla mitään isompaa merkitystä ja tavoitetta, ei mitenkään tarkoita sitä, ettei seksi voisi olla myös huonoa.
Joo ja kuka nyt haluaisi sitoutua sellaiseen seksikumppaniin, jonka panemisesta ei edes pidä? En minä ainakaan.
N29
ei se tarkoita sitä että hän häipyi koska seksi oli huonoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia minustakin parempi panna ensin ja sitten miettiä mahdollista seurustelua, jos se molempia kiinnostaa. Pääsee tuollaisista mieshuorista nopeasti eroon, voi käyttää aikansa miehiin, joilla on antaa muutakin kuin munaa. :D
N29
siinä on naisille vain se ongelma, että mitä nopeammin antavat, sitä todennäköisemmin miehet ei enää tuhlaa aikaansa parisuhteisiin seksin saannin helppouden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Siis annat nopeasti seksiä ja sen jälkeen kutsut mieshuoraksi :D jopas jotain
Sain mieheltä vaan yhden viestin srn jälkeen. kun toivotti hyvää yötä. Siinä oli jotain tyyliin kaikki paikat on hajalla. Sen jälkeen ei mitään. Kun erottiin viimeisen kerran ja halattiin lämpimästi, sovittiin. että nähdään. Mitään ei ole kuulunut ja en ole kysynyt perään. Toisaalta askarruttaa, mitä tapahtui, toisaalta mietin, että on varattu ja olkoon. Todennäköisesti pelimies vaan ja siksi unohdan ja. pääsen eteenpäin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikimaailmassa alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole osoittanut, että jää kuvioihin vielä seksin jälkeenkin.
Suurin osa osoittaa jäävänsä kuvioihin... vai pitääkö olla kirjallinen kontrahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
siinä on naisille vain se ongelma, että mitä nopeammin antavat, sitä todennäköisemmin miehet ei enää tuhlaa aikaansa parisuhteisiin seksin saannin helppouden takia.
Höpöhöpö ne ghostaa ketkä ghostaa ja hyvä jos jäävät junasta jo alkumetreillä. Ei seksi pois sulje parisuhteen mahdollisuutta, jos mies susta pitää ja seksi on hyvää, miksi ei "tuhlaisi" aikaansa?
Minulle henkilökohtaisesti olennaista on se että olen edes vähän ihastunut mieheen että edes tunnen seksuaalista himoa häntä kohtaan. Minulla ei ole ollut esim. yhdenillan juttuja juuri tästä syystä, ei siksi että olisin niitä vastaan tai tuomitsisin muut jotka niitä harrastaa. Olen vain niitä ihmisiä jotka eivät kykene tuntemaan seksuualista halua ihmistä kohtaan jota he eivät vielä tunne ollenkaan. Jotkut tähän kykenevät ja se on aivan normaalia ja ok. Tärkeintä tässä olisi koittaa ymmärtää se ihmisten erilaisuus eikä tuomita muita ja tapella siitä kuka on oikeassa ja miten kaikkien muidenkin tulisi toimia ja ajatella kuten minäkin. Minun puolestani kaikki saavat toimia miten parhaaksi näkevät, emmekö me kaikki voisi omine kokemuksinemme ja tuntemuksinemme tästä asiasta olla oikeassa?
Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään sääntöjä että ennen seksiä täytyy odottaa x määrä viikkoja/tapaamisia vaan seksiä on kun tunteeni ja himoni on kasvanut tarpeeksi suureksi ja tiedän että myös mies tuntee minua kohtaan samoin. Joskus tässä on mennyt se kuukausi tai pari (tällöinkin tehtiin jo muutakin jo tuona aikana ennen yhdyntää), joskus jo parin tapaamisen jälkeen (tällöin kyllä tunsimme toisemme parin kuukauden ajalta jollain tuttavuustasolla) on molempien tunteet ja himo ollut tasolla että se on vain tapahtunut nopeammalla aikataululla. Seksi on minulle suhteessa todella tärkeää, joten en edes tapailisi miestä ellei seksuaalista kemiaa (ja eritoten sitä ihastumista) olisi.
Koskaan ei ole minua jätetty seksin jälkeen, miehet ovat oikeastaan vaan kiinnostuneet minusta enemmän. Minulle on tärkeää edetä omaan tahtiini (en oikeastaan voi muuta varsinkaan jos en tunne vielä himoa miestä kohtaan) ja kaikki miehet joita olen tapaillut tai joiden kanssa olen päätynyt seurustelemaan ovat olleet ok tämän kanssa. Ehkä mikä on ollut olennaisinta on että he ovat olleet todella ihastuneita minuun myös sillä hetkellä kun seksiä on viimein harrastettu. Eiväthän he sellaista naista voi jättää, jos tunteet ovat jo syviä ja seksuaalinen kemia todella vahvaa ja kuumaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.
Niin ja sinähän sanot näin kaikille joista olet epävarma? Eka otetaan asioista selvää tapaillaa ennen kuin poltetaan välit. En ymmärrä miksi osa tekee seksistä jonkin pyhän asian, se on vain seksiä. En minäkään itseäni kaikille anna mutta, helkutti jos haluan miestä niin en näe syytä miksi en voisi nauttia seksistä hänen kanssaan ilman sitoutumis pakkoa?
t. eri
Totta kai saa, mutta miksi sitä ei sitten voi sanoa ääneen että on pelkkää seksiä vailla?
Koska naisille ei ole soveliasta olla pelkästään seksin perässä. Saa helposti ikävän maineen. Tämä johtuu osittain muiden naisten kateudesta, mutta osittain myös miesten mieltymyksistä. Tuollainen nainen ei vain ole ihanteellinen ainakaan kumppanina. Tavallaan ikävää, että yhteiskunta asettaa tällaisia rajoituksia, mutta näiden rajoitusten kieltäminen olisi sama asia kuin sanottaisiin, että naiset eivät saa kiinnostua itsevarmoista miehistä, vaan pitää kiinnostua myös niistä tossukoista, jotka eivät saa sanaa suustaan.
Minusta pahempaa naisen esineellistämitä on puhe pillun antamisesta ja seksin pitämistä ylipäätään jonain, jonka nainen antaa miehelle. Mä olen ainakin elänyt ja pannut siinä kuin miehetkin, ettekä kyllä ikinä tule kuulemaan mun puhuvan siitä, että olisin antanut jollekulle. Saanut olen kyllä, munaa meinaan. :D
Eikä tuo haitannut pariutumistaan, onnellisesti olen ollut avoliitossa kohta 4 vuotta.
Ei kai kukaan mies nyt niin hullu ole, että lähtee ennen kuin on saanut.
M40
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltä vaan yhden viestin srn jälkeen. kun toivotti hyvää yötä. Siinä oli jotain tyyliin kaikki paikat on hajalla. Sen jälkeen ei mitään. Kun erottiin viimeisen kerran ja halattiin lämpimästi, sovittiin. että nähdään. Mitään ei ole kuulunut ja en ole kysynyt perään. Toisaalta askarruttaa, mitä tapahtui, toisaalta mietin, että on varattu ja olkoon. Todennäköisesti pelimies vaan ja siksi unohdan ja. pääsen eteenpäin. Ap
Kannattaisiko itse kysyä, että haluaako hän nähdä sinua? Jospa hän on tulkinnut sinun vaikenemisesi niin, että seksi oli mielestäsi huonoa ja et siksi jatka yhteydenpitoa, tms.? Tai onhan hänelle voinut iskeä joku kriisikin elämässään.
En ymmärrä, miksi se olisi miehen velvollisuus jatkaa yhteydenpitoa.
N29
Tämä on taas sellainen ikuisuusongelma että ei se ratkea suuntaan tai toiseen. Toiset ihmiset tutustuvat seksin avulla ja toisille se seksi on osoitus jo olemassa olevasta syvästä suhteesta jossa uskaltaudutaan avaamaan sisintään. Eräänlainen kirsikka kakun päällä. Mitä kuuluun jälkimmäisiin ja sen takia osaan kuvailla sitä paremmin. Kuitenkaan sitä en ymmärrä että odottelua verrataan johonkin teinisuhteeseen (yksi aikaisemmista kommenteista). Onko kärsimättömyys ja kiire jokin aikuisten piirre sitten että kaikki pitää saada nyt heti. Minusta ei ja sen takia en halua että meitä hitaammin lämpiäviä kuvataan noin. Tärkeintä on että kuuntelee itseään. Nykyaikana on tapana että pitää harrastaa seksiä nopeasti, mutta todellisuudessa ei ole kaikille toimiva asia vaan yhden ihmistyypin tapa josta on tullut normi. Jos ryhtyy tekemään asioita joista ei pidä niin päätyy väärään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Jaa. Ei mulla ainakaan ole ollut tuollaista ongelmaa. Helposti munaa antavat miehet on käteviä panoja sinkkuaikoina, mutta ne on sitten eri miehet, joilla riittää luonnetta seurusteluun ja hyviksi puolisoiksi.. Tai ainakin esim. eri elämänvaiheessa olevat miehet. Riippuu ihan ihmisestä, asenteesta ja mitä haluaa elämältä.
Muutama yhdenillan juttuni on ollut sellainen, etten ihan luonteen/ulkonäön vuoksi edes kelpuuttaisi näitä miehiä kumppanikseni, mutta kyllä se kelpasi sinkkuna satunnaispanoksi, ettei tarvinnut pelkkään dildoon tyytyä.
Ymmärrän kyllä, että eri naiset kokevat seksuaalisuuden eri tavoin ja se on ihan ok. Itse en koe oikeastaan poikkeavani kauheasti keskivertomiehestä asenteeltani seksiä kohtaan. Parisuhteessakin olen yleensä se osapuoli, joka joutuu välistä vonkaamaan ja jolta pihdataan, mutta ei voi mitään. :P
Kyllä nyt AP:n täytyy lopettaa seksi aivan täydellisesti, koska se aiheuttaa selvästikkin noin suurta mielipahaa kaikissa osallistuneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.
Niin ja sinähän sanot näin kaikille joista olet epävarma? Eka otetaan asioista selvää tapaillaa ennen kuin poltetaan välit. En ymmärrä miksi osa tekee seksistä jonkin pyhän asian, se on vain seksiä. En minäkään itseäni kaikille anna mutta, helkutti jos haluan miestä niin en näe syytä miksi en voisi nauttia seksistä hänen kanssaan ilman sitoutumis pakkoa?
t. eri
Totta kai saa, mutta miksi sitä ei sitten voi sanoa ääneen että on pelkkää seksiä vailla?
Koska naisille ei ole soveliasta olla pelkästään seksin perässä. Saa helposti ikävän maineen. Tämä johtuu osittain muiden naisten kateudesta, mutta osittain myös miesten mieltymyksistä. Tuollainen nainen ei vain ole ihanteellinen ainakaan kumppanina. Tavallaan ikävää, että yhteiskunta asettaa tällaisia rajoituksia, mutta näiden rajoitusten kieltäminen olisi sama asia kuin sanottaisiin, että naiset eivät saa kiinnostua itsevarmoista miehistä, vaan pitää kiinnostua myös niistä tossukoista, jotka eivät saa sanaa suustaan.
Minusta pahempaa naisen esineellistämitä on puhe pillun antamisesta ja seksin pitämistä ylipäätään jonain, jonka nainen antaa miehelle. Mä olen ainakin elänyt ja pannut siinä kuin miehetkin, ettekä kyllä ikinä tule kuulemaan mun puhuvan siitä, että olisin antanut jollekulle. Saanut olen kyllä, munaa meinaan. :D
Eikä tuo haitannut pariutumistaan, onnellisesti olen ollut avoliitossa kohta 4 vuotta.
Ongelma onkin se, että kun kohtaat ensimmäisen ongelman, tapasi ratkaista ongelma on avioero ja uuden pantavan etsiminen. Tästä syystä enemmän panokumppaneita on huonompi asia kuin vähän panokumppaneita.
Ap on minusta outo. Mulle ei tulis mieleenkään tuhlata aikaani miehen tapailemiseen, ennen kuin olisin koeajanut sen. Jossei petipuuhat synkkaa niin ei yhteiselossa ole mitään järkeä. (Ja ei, en puhu siitä pippelin koosta, hyvin erikokoisten jätkien kanssa olen seurustellut, tuossa painaa ihan muut jutut, synkataanko yhteen, tykätäänkö samoista jutuista, onko se seksi kiihottavaa ja hyvältä tuntuvaa, herättääkö halun, kiintymyksen ja rakkauden tunteita. Ei sitä voi kenestäkään tietää, ennen kuin sitä on pannut.)
N29