Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit löysä, fakta silloin loppuu tapailu.
Minimunan kitinää täällä nyt kaivattiinkin.
Menes Marko jo muualle siitä.
Ehdotatko siis, että mies lopetti tapailun, koska hänellä itsellään oli pieni penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.
Niin ja sinähän sanot näin kaikille joista olet epävarma? Eka otetaan asioista selvää tapaillaa ennen kuin poltetaan välit. En ymmärrä miksi osa tekee seksistä jonkin pyhän asian, se on vain seksiä. En minäkään itseäni kaikille anna mutta, helkutti jos haluan miestä niin en näe syytä miksi en voisi nauttia seksistä hänen kanssaan ilman sitoutumis pakkoa?
t. eri
Tätä minäkin olen ihmetellyt, että miksi jotkut naiset pitävät seksiä niin mystisenä, pelottavana ja pyhänä? Mielestäni seksi ei sitä ole, vaan se on lähinnä hauskaa, kutkuttavan mielenkiintoista ja mukavaa vartaloiden sanatonta yhteistä viestintää.
Olen yli nelikymppinen ja en häpeä kroppaani, vaikka se ei täydellinen olekaan. Tiedän mistä tykkään ja tiedän monta kivaa juttua, mistä miehet tuntuvat tykkäävän. En puhu seksissä antamisesta tai niin kuin aloituksessa oli, että "mies sai seksiä". Yhtälailla minä olen siinä mukana ja en pidä seksiä armeliaana lahjoituksena tai toisen hyvästä käytöksestä palkintona. Teen aloitteita miehelleni, olen aktiivinen sängyssä ja nautin, kun saan nähdä miehen nauttivan. Nytkin kun ajattelen toissa iltaista seksiä mieheni kanssa ja muistan hänen ilmeensä ja äänensä orkun hetkellä, niin ihan vatsassa pyörähtää odottavasti.
Ei se seksi siis ole mitään pyhää, jota pitäisi pantata, vaan yksi välittämisen muoto, josta ei tarvitse tulla mitään valtapeliä naisekaan puolelta. Jos tulee, niin silloin naisessa on jotain niin pahasti pielessä, että hänet joutaakin jättää saman tien.
Juuri näin. Ymmärrän toki sellaiset tapaukset, joissa ei vaan pysty tai tunnu luontevalta harrastaa seksiä lähes tuntemattoman kanssa, mutta tätä valtapeliasetelmaa (antaminen/saaminen) en ole koskaan tajunnut. Hämmästyttävän monelle naiselle tällä palstalla seksi on maksuväline ja he eivät näe tässä ajatustavassa mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikimaailmassa alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole osoittanut, että jää kuvioihin vielä seksin jälkeenkin.
Miehet on valitettavan taitavia valehtelijoita kun seksistä on kyse. Mies on vakavissaan ja suunnittelee yhteistä elämää juuri niin kauan että saa sen mitä haluaa ja se ei yleensä ole parisuhde.
Mitä enemmän mies lupailee, niin sitä todennäköisemmin hän haluaa pelkkää seksiä. Lupauksia on aika helppo tehdä jos niitä ei ole aikomuskaan pitää. Vakavissaan oleva mies ei anna katteettomia lupauksia.
Vierailija kirjoitti:
ljkhlhjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Naisella tämä toimii usein juuri toisinpäin, hieman epävarma tunne roihahtaa liekkiin seksin myötä. Naiselle kun seksi harvemmin on puhtaasti fyysinen suoritus toisin kuin miehelle jotka usein on valmiita tyhjentämään kassinsa suurin piirtein keneen tahansa vastaantulevaan naiseen.
Eipäs nyt yleistetä. Seksi voi olla myös naiselle pelkkää seksiä.
T.Nainen
No shit, Einstein. Siksi tuossa ei luekaan aina vaan harvemmin.
Kuules Einstein, jos sinä "rakastut" panon aikana se ei tarkoita että suurin osa naisista olisi samanlaisia urpoja, mitä kaiketi tuota harvemmin tarkoittanee. Seksi on seksiä, yleensä järkevä ihminen ihastuu luonteeseen eikä fyysiseen suoritukseen.
Seksin ja orgasmin myötä kehoon vapautuvat endorfiinit ja muut hormonit ovat se, joka aiheuttaa niitä ihastumisen ja jopa kiintymisen tunteita. Sen takia seksi monesti johtaa muihinkin asioihin. Ota asioista selvää.
Ei näille irtoseksillä sisimpänsä särkeneille kannata puhua tunteista yhtään mitään.
Meinaatko ihan tosissasi, että minä, joka menin miehen kanssa toisilla treffeillä sänkyyn, särjin sisimpäni pahemmin kuin ap, joka oli kehitellyt niitä tunteitaan jo kuukauden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Naisella tämä toimii usein juuri toisinpäin, hieman epävarma tunne roihahtaa liekkiin seksin myötä. Naiselle kun seksi harvemmin on puhtaasti fyysinen suoritus toisin kuin miehelle jotka usein on valmiita tyhjentämään kassinsa suurin piirtein keneen tahansa vastaantulevaan naiseen.
T.Nainen
Kuules Einstein, jos sinä "rakastut" panon aikana se ei tarkoita että suurin osa naisista olisi samanlaisia urpoja, mitä kaiketi tuota harvemmin tarkoittanee. Seksi on seksiä, yleensä järkevä ihminen ihastuu luonteeseen eikä fyysiseen suoritukseen.
Ohiksena todettava, että tässä kai oli kyse tapailusta johon jossain vaiheessa tulee sitten seksikin mukaan eikä mistään kännisestä yhdenyönpanosta. Tapailussa yleensä ollaan kiinnostuneita toisesta ja ajan myötä jopa ihastutaankin ja tällöin se seksi saattaa hyvinkin voimistaa ihastumisen rakastumiseksi. Ainakin naisella. Moni nainen myös tarvitsee jonkinlaisen tunteen (ei pelkkää fyysistä himoa) toista kohtaan ennen kuin seksi tulee kuvioon mukaan.
Yhdenyön kännipano sen sijaan muuttuu normaalisti aamuun mennessä ainoastaan himotuksesta harmitukseksi.
Mistähän sait päähäsi että puhuin pelkistä kännipanoista tai ydenillanjutuista? Onpa joskus käynyt niin, että ole tapaillut miestä jonka kanssa kaikki on mennyt tosi hyvin yksiin, mutta seksi ei toiminut. En minä silloinKAAN rakastunut mieheen koska seksiä harrastettiin vaikka sinun teoriasi mukaan useat naiset näin muka tekisivät (en tunne yhtäkään). Luonteeseen ihastutaan ja rakastutaan, se seksi on edelleen vain seksiä. Ongelma on siinä että sinunlaiset tekee siitä seksistä niin ison maagisen ja pyhän asian, että harmittaahan se kun tollasen harvinaisen arteen olette miehelle "antaneet" käytettäväksi ja sitten ei suhde siitä synnykkään. Helpompaa olisi myös teille, jos ymmärtäisitte että ei se seksi ole niin vakavaa ja teidän ei tarvitse avioitua sen miehen kanssa jonka kanssa makaatte, seksistä saa myös nainen nauttia ja silloin kun mieli tekee.
Siis mitä? Onko se seksi nyt pelkkää seksiä vai ei?
Niin kyllä seksi on seksiä ja pelkästään sitä, oli huonoa tai hyvää? Mikä sun ongelma on, onko kaikki hyvin? :D
Seksi on vain seksiä, mutta silti lupaava tapailu loppuu siihen että seksi on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.
Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.
Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.
Mitä väliä sillä suhteen kestämisellä on, jos suhde ei ole mieluisa? En minä haluaisikaan kestää 50 vuotta tuollaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.
Niin ja sinähän sanot näin kaikille joista olet epävarma? Eka otetaan asioista selvää tapaillaa ennen kuin poltetaan välit. En ymmärrä miksi osa tekee seksistä jonkin pyhän asian, se on vain seksiä. En minäkään itseäni kaikille anna mutta, helkutti jos haluan miestä niin en näe syytä miksi en voisi nauttia seksistä hänen kanssaan ilman sitoutumis pakkoa?
t. eri
Totta kai saa, mutta miksi sitä ei sitten voi sanoa ääneen että on pelkkää seksiä vailla?
Koska naisille ei ole soveliasta olla pelkästään seksin perässä. Saa helposti ikävän maineen. Tämä johtuu osittain muiden naisten kateudesta, mutta osittain myös miesten mieltymyksistä. Tuollainen nainen ei vain ole ihanteellinen ainakaan kumppanina. Tavallaan ikävää, että yhteiskunta asettaa tällaisia rajoituksia, mutta näiden rajoitusten kieltäminen olisi sama asia kuin sanottaisiin, että naiset eivät saa kiinnostua itsevarmoista miehistä, vaan pitää kiinnostua myös niistä tossukoista, jotka eivät saa sanaa suustaan.
Aina tällaisten 'antamisten', 'tavaran' ym naisen esineellistämisketjujen lukemisen jälkeen sitä on kädet kyynärpäitä myöten ristissä siitä onnesta, ettei tarvitse seksiä. Se on ollut ja on suunnaton etuoikeus tässä hyväksikäytön maailmassa. On ollut pikemminkin itse niskan päällä., kun ei ole tarvinnut pitää miehiä muuna kuin mitä he ovat - idiootteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
T.Nainen
Ohiksena todettava, että tässä kai oli kyse tapailusta johon jossain vaiheessa tulee sitten seksikin mukaan eikä mistään kännisestä yhdenyönpanosta. Tapailussa yleensä ollaan kiinnostuneita toisesta ja ajan myötä jopa ihastutaankin ja tällöin se seksi saattaa hyvinkin voimistaa ihastumisen rakastumiseksi. Ainakin naisella. Moni nainen myös tarvitsee jonkinlaisen tunteen (ei pelkkää fyysistä himoa) toista kohtaan ennen kuin seksi tulee kuvioon mukaan.
Yhdenyön kännipano sen sijaan muuttuu normaalisti aamuun mennessä ainoastaan himotuksesta harmitukseksi.
Mistähän sait päähäsi että puhuin pelkistä kännipanoista tai ydenillanjutuista? Onpa joskus käynyt niin, että ole tapaillut miestä jonka kanssa kaikki on mennyt tosi hyvin yksiin, mutta seksi ei toiminut. En minä silloinKAAN rakastunut mieheen koska seksiä harrastettiin vaikka sinun teoriasi mukaan useat naiset näin muka tekisivät (en tunne yhtäkään). Luonteeseen ihastutaan ja rakastutaan, se seksi on edelleen vain seksiä. Ongelma on siinä että sinunlaiset tekee siitä seksistä niin ison maagisen ja pyhän asian, että harmittaahan se kun tollasen harvinaisen arteen olette miehelle "antaneet" käytettäväksi ja sitten ei suhde siitä synnykkään. Helpompaa olisi myös teille, jos ymmärtäisitte että ei se seksi ole niin vakavaa ja teidän ei tarvitse avioitua sen miehen kanssa jonka kanssa makaatte, seksistä saa myös nainen nauttia ja silloin kun mieli tekee.
Niin kyllä seksi on seksiä ja pelkästään sitä, oli huonoa tai hyvää? Mikä sun ongelma on, onko kaikki hyvin? :D
Seksi on vain seksiä, mutta silti lupaava tapailu loppuu siihen että seksi on huonoa.
Kyllä, aivan samalla tavalla juttu loppuisi siihen jos seksi olisi mahtavaa mutta muuten ei yhteen sovittaisi. Tai voisihan siitä jotain fwb keitellä, mutta vain jos myös miehellä samat tuntemukset. Kyllä minä haluan että kumppanin kanssa sujuu seksi ja keskustelu.
En ymmärrä miksi seksiä pitää pantata noin pitkään. Seksi on oikeastaan ainoa asia, jota et voi tehdä muiden ihmisten kuin kumppanisi kanssa silloin kun olet parisuhteessa. Siten on aika olennaista, että tarkastetaan, että miten se sujuu yhdessä. Tietenkään yhdestä kerrasta ei voi kaikkea sanoa ainakaan tekniseltä puolelta, mutta jos kemiaa ei ole lainkaan, niin tuskin sitä myöhemminkään tulee ainakaan siinä määrin, että haluaisi tuon ihmisen ottaa mahdollisesti loppuelämänsä ainoaksi seksikumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
T.Nainen
En ymmärrä, mikä ristiriita tuossa on. Se, että seksillä ei tarvitse tunnepuolella olla mitään isompaa merkitystä ja tavoitetta, ei mitenkään tarkoita sitä, ettei seksi voisi olla myös huonoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi seksiä pitää pantata noin pitkään. Seksi on oikeastaan ainoa asia, jota et voi tehdä muiden ihmisten kuin kumppanisi kanssa silloin kun olet parisuhteessa. Siten on aika olennaista, että tarkastetaan, että miten se sujuu yhdessä. Tietenkään yhdestä kerrasta ei voi kaikkea sanoa ainakaan tekniseltä puolelta, mutta jos kemiaa ei ole lainkaan, niin tuskin sitä myöhemminkään tulee ainakaan siinä määrin, että haluaisi tuon ihmisen ottaa mahdollisesti loppuelämänsä ainoaksi seksikumppaniksi.
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta minusta slow burn, jännitteen hidas kasvaminen on äärettömän kiihottavaa. Parhaita hetkiä on se hetki ennen ensimmäistä suudelmaa. Sitten kun vihdoin pääsee asiaan, taju on lähteä. Pidän myös orgasmien viivyttämisestä, puolin ja toisin. En elä yksiavioisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.
Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.
Niin mikä se iso ero on tapailu- ja seurustelusuhteessa?
Tätä minäkin pohdin. Jos käy jonkun kanssa treffeillä esim. 4 kertaa, se on tapailua, mutta kun on treffattu 10 kertaa, seurustellaan, ne kerratko sen määrittelee? Vai onko elokuvissa ja baarissa "ulkona" käynti tapailua, mutta toisen kodissa oleminen seurustelua? Vai mistä sen tietää, tapaillaanko nyt vai joko seukataan? Jos näillä nyt siis jotakin eroa muka edes on?
"Seksi on oikeastaan ainoa asia, jota et voi tehdä muiden ihmisten kuin kumppanisi kanssa silloin kun olet parisuhteessa."
Täh? Miten niin "et VOI"? Kyllä sitä VOI tehdä, se jos ei halua, on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.
Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.
Tätä minäkin pohdin. Jos käy jonkun kanssa treffeillä esim. 4 kertaa, se on tapailua, mutta kun on treffattu 10 kertaa, seurustellaan, ne kerratko sen määrittelee? Vai onko elokuvissa ja baarissa "ulkona" käynti tapailua, mutta toisen kodissa oleminen seurustelua? Vai mistä sen tietää, tapaillaanko nyt vai joko seukataan? Jos näillä nyt siis jotakin eroa muka edes on?
Ei-suomalaisen versio: tapaillessa voidaan tapailla muitakin, seurustellessa vain yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-suomalaisen versio: tapaillessa voidaan tapailla muitakin, seurustellessa vain yhtä.
Ja tästäkö sitten on jotenkin erikseen nykyään sovittava? Että onko sulla muita? Ja tottakai toinen puhuu totta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.
Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.
Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.
Me harrastimme seksiä heti ekalla tapaamiskerralla ja olemme olleet yhdessä 33 vuotta. Kyllä minusta kemioiden toimiminen ja keskinäinen vetovoima on syytä selvittää heti alussa. Ja todennäköisesti vuoden seksittömän seurustelun aikana mies saa kyllä seksiä jostain, joko rahalla tai muuten. Jos siis on terve ja normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi seksiä pitää pantata noin pitkään. Seksi on oikeastaan ainoa asia, jota et voi tehdä muiden ihmisten kuin kumppanisi kanssa silloin kun olet parisuhteessa.
Totta kai voi ja vähintään puolet pareista tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia en jaksa enää tapailla ainuttakaan miestä.
N40
No ei tarttekaan seurustella. Annat vain silloin kun mies sitä vaatii.
Ei näille irtoseksillä sisimpänsä särkeneille kannata puhua tunteista yhtään mitään.