Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia

Vierailija
11.10.2017 |

Kyllä taas inhottaa kaikki.

Kommentit (447)

Vierailija
1/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos se loppui sen takia, ettei teillä vaan synkannut petipuuhissa?

Vierailija
2/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en jaksa enää tapailla ainuttakaan miestä.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on varattu mies, tai juuri eronnut. Hirvee morkkis petipuuhista?

Vierailija
4/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tuona aikana löysi elämänsä rakkauden ja haluaa nyt sitoutua siihen, teillä eivarmaan pakottavia tunteita ollut kun kuukausi kesti, jos oikeasti lovena niin kumpikaan pysty pihdata noin kauaa

Vierailija
5/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Se ei ollut tyytyväinen seksiin, tai se ei halunnut sulta muuta. Hyväksy faktat. Et kai sä tuollaista olisi loppuiäksesi halunnutkaan?

Vierailija
6/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies seivästi kylberillä ja jäit voivottelemaan? No saithan sinäkin silti jotain. Kiltitmiehet ei saa mitään.

Vierailija
7/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.

T.mies

Vierailija
8/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.

Vierailija
9/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies seivästi kylberillä ja jäit voivottelemaan? No saithan sinäkin silti jotain. Kiltitmiehet ei saa mitään.

Ei saa ja hyvä niin. Pettyisit vaan kun nainen jättää sinut heti eka seksikerran jälkeen tai jo ennen sitä.

Vierailija
10/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia haluan seksiä ensimmäisellä tapaamisella, jotta ei tarvitse kuluttaa kuukautta turhaan tapailuun. N

Vierailija
11/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.

Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.

Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.

Vierailija
12/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa antaa heti, niin ei mee aikaa kummaltakaan turhuuteen. Jos pihtaa kuukauden, niin aika herkku täytyy olla, että ns. lunastaa odotukset. Vähän järkee nyt naiset näihin hommiin.

13/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte sänkyyn, saitte molemmat seksiä. Oliko seksi huonoa? Vai miksi olet tyytymätön? Jos seksi ei ollut edes hyvää, niin ei muuta kuin uutta kehiin. Ei kannata kyllä ihan kuukautta odotella... voi tulla vain pettymys.

Vierailija
14/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvelet, teitkö hyvän vaikutelman? Kannattiko sinuun panostaa enemmän? Oletko kiinnostava ja/tai viehättävä?

Vierailija
15/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattas "antaa" sitä seksiä aikasemmin?

Vierailija
16/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60 ja jokainen tsäänssi on mahdollisuus

Vierailija
17/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi seuraavana päivänä viestiä, että ihan romuna seksin jälkeen ja paikat kipeenä. Tunnin sessio oli ja finito. No, syyhän tuo oli kans. Ap

Vierailija
18/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä hävinnyt. Tapailin ulkomaalaista miestä 3 viikkoa, hän vonkasi seksiä koko ajan. Olen lihava nainen. Kun sitten annoin, hänestä ei kuulunut enää mitään. puhelinnumerokin oli vaihtunut. Ei lihava enää kelvannutkaan, vaikka ennen seksiä olin kaunis.

Vierailija
19/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.

Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.

Vierailija
20/447 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Parempi olla sinkku, koska miehet aiheuttaa pelkkiä pettymyksiä. Ollaan niin suhteessa ja kaikki hyvin ja sitten kadotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi