Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Miten ihmeessä saatte pidettyä näppinne irti ihanasta miehestä ja vain puhua? Eroni jälkeen eteeni tuli vanha ihastukseni, jonka kanssa juttua olisi riittänyt vaikka kuinka ja riittää yhä, mutta eihän meidän tarvinnut kuin hipaista toisiamme, niin se oli menoa. Ei siinä olisi ollut ajatustakaan, että olisimme pystyneet vain puhumaan kuukauden tai pari. Yli nelikymppisiä olemme molemmat ja en edes ajatellut leikkiväni mitään impeä.
Jos nainen ei halua seksiä miehen kanssa, tai vain hengaillaan yhdessä jutustellen loputtomiin, ei siitä koskaan romanssia tulekaan. Mies kuuluu siihen ikuiseen kaveri-kategoriaryhmään. "Olet tosi kiva ja ihana, joku nainen saa sinusta vielä hyvän miehen. Mutta..."
88: Puhun juuri siitä, että mennään heti sänkyyn ensitaapamisella: ethän silloin voi tietää oletko ihastunut, onko se toinen, tuleeko jatkoa jne. ?
On se tapaaminen sitten tinder, baari tai mikä tahansa: sinä menet sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa tietämättä muuta kuin se tunnin/muutaman tunnin tapaamisen perusteella käydyn keskustelun.
Miten siinä vaiheessa voi edes tietää, että onko se vain yhden illan juttu vai onko edes toisella tarkoitustakaan jatkaa, saati sitten, että onkin varattu ihminen, vaikka on sen salannut.
Tottakai sitten kun ihastutaan, usein se treffausralli päättyy, mutta puhunkin nyt siitä tilanteesta kun ollaan sinkkuna ja käydään baareissa tai ollaan tinderissä tai kissä tahansa ja on paljon näitä "tapaamisia".
Ennekuin se vakituinen löytyy, mutta testataan ehdokkaita: harvemmin se "hyvä ehdokas" eka kerralla löytyy.
Ja sitä ennen on sitten menty kaikkien näitten ennentavattujen kanssa jo sänkyyn.
Jos siin mennään aina kokeeksi, että tietää sen ihmisen seksitavat. Mulla kyllä ei olel koskaan tullut vastaan sellaistakaan tilannetta, että ihan enis kerralla olsi tuotu esiin joitakin "erikoiskikkoja", kyllä ne peppuseksit tai muut erikoisuudet tulevat, luullakseni, esiin vasta suhteen edetessä, ei siinä ensitohinoissa.
Kukaan nyt tuskin ensipanossa alkaa esitellä koko repertuaariaan. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Sama, siksi suht nopeasti koe"ajo"
t.nainen
Kuinka hyvin toinen pitää tuntea ennen seksiä? Ajatuksena kuitenkin on, että kondomia käytetään joka tapauksessa ja molemmat huolehtivat, että kortsua on ehjä ja se pidetään päällä kuten pitää. Joku kyselikin tuossa jo, että miten seksi estää tulevan juttelun? Ainakin minulla seksi vapautti minut ja mieheni juttelemaan entistä enemmän ja syvällisemmin.
93: no, kyllä se ainakin mulle tuo esiin sen ihmisen luonteen: mulal ainakin on heti nou nou mies joka kovin aktiivisesti alkaa mennä heti sinne seksin puolelle, kuten sanoinkin.
Mulla se seksi estää tuntemasta sen ihmisen luonteen, koska heivaan silloin sen seksimiehen ja siellä takana voisikin olal ihan kiva ja varteenotettav mies jos hän olis vain malttanut edetä minun kanssani hiukan hitaammin.
Miehellä myös on se, että usein sanotaankin, että" meni pillu päähän": jos se on kovin tärkeässä asemassa heti alkuun, niin saattaa ollakin kuitenkin, että siinä ihmisessä on piirteitä joiden vuoksi ei olis kannattanut mennä yhteen, mutta kun se kova vetovoima ja nopea eteneminen "sumensi" ajttelukyvyn, niin meneekin yhteen ihan väärin perustein: miehellähän seisoo samaan aikaan vain "piip" ja järki.
Kuinka paljon täälläkin on kirjoiteltu, että alussa oli seksiä ympäri vuorokauden kaikissa asennoissa ja nyt sitten vällyjen alla onkin ihan kuollutta ja seksiä pari kertaa vuodessa jos sitäkään ja sitäkin pitää rukoilla ja vongata.
Elo vaikak seksi oli alussa hyvää ja aktiivista niin ne ihmiset sitten loppupeleissä eivät kuitenkaan ilmeisesti muissa asioissa sopineet toisilleen.
Sen takia olisi hyvä edes hiukan ensin tutustua sen toisen ihmisen "luonteeseen" ja ajtusmaailmaan yms.
Vierailija kirjoitti:
88: Puhun juuri siitä, että mennään heti sänkyyn ensitaapamisella: ethän silloin voi tietää oletko ihastunut, onko se toinen, tuleeko jatkoa jne. ?
On se tapaaminen sitten tinder, baari tai mikä tahansa: sinä menet sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa tietämättä muuta kuin se tunnin/muutaman tunnin tapaamisen perusteella käydyn keskustelun.
Miten siinä vaiheessa voi edes tietää, että onko se vain yhden illan juttu vai onko edes toisella tarkoitustakaan jatkaa, saati sitten, että onkin varattu ihminen, vaikka on sen salannut.
Tottakai sitten kun ihastutaan, usein se treffausralli päättyy, mutta puhunkin nyt siitä tilanteesta kun ollaan sinkkuna ja käydään baareissa tai ollaan tinderissä tai kissä tahansa ja on paljon näitä "tapaamisia".
Ennekuin se vakituinen löytyy, mutta testataan ehdokkaita: harvemmin se "hyvä ehdokas" eka kerralla löytyy.
Ja sitä ennen on sitten menty kaikkien näitten ennentavattujen kanssa jo sänkyyn.
Jos siin mennään aina kokeeksi, että tietää sen ihmisen seksitavat. Mulla kyllä ei olel koskaan tullut vastaan sellaistakaan tilannetta, että ihan enis kerralla olsi tuotu esiin joitakin "erikoiskikkoja", kyllä ne peppuseksit tai muut erikoisuudet tulevat, luullakseni, esiin vasta suhteen edetessä, ei siinä ensitohinoissa.
Voi kuule. Voisit hämmästyä, jos tietäisit. Siinä saa kysyä "Anteeksi mitä?" "Joo, olen aina halunnut kokeilla, sopiiko?" Ei taida tulla parisuhdetta.
Ehti varmaan kiinnostus jo lopahtaa kun juttu ei edennyt mihinkään. Alkoi varmaan tapailemaan jotain siinä rinnalla ja sinä sait kaveripanon.
Vierailija kirjoitti:
Olit löysä, fakta silloin loppuu tapailu.
Minimunan kitinää täällä nyt kaivattiinkin.
Menes Marko jo muualle siitä.
Ei se tavara kulu kertakäytöllä, joten hommiin vain!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä, onko mies kuinka ujo tai mahtava, seksi otetaan, mistä saadaan. Ujot jopa pahempia, koska lähestyvät jotenki varkain.
Aijaa, mun mielestä ujompien lähestyminen taas on se mikä saa minut todella kiihottuneeksi koska se ei ole sitä ns nykyajan lähestymistä missä miehet ajattelevat naista kolmena pesänä; suu, rinnat ja alapää. Muota alueita ei miehelle sitten olekaan yleendä olemassa ja se jättää yleendä itseni täysin kylmäksi. Ujot ovat usein jostain syystä olleet niitä jotka haluavat jotenkin sensuellimpaa seksiä. Toki ei voi töydin yleistää mutta tämä minun kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Se avioliittoon johtanut baarista mukaan poimiminen oli alun alkaen vain yhden yön jutuksi tarkoitettukin juttu. Mutta se johti uuteen tapaamiseen jne, kunnes muutaman vuoden kuluttua oikein virallistettiin suhde ja perustettiin perhe ja haluttiin ja saatiin lapsikin. Tottakai se olisi voinut myös jäädä yhden yön jutuksi kuten lukemattomat muutkin samanlaiset kohtaamiset.
En tarkoita seksuaalisella yhteensopimisella sitä, että pitää selvittää haluaako toinen olla alla vai päällä ja missä asennossa ja millaisista kikoista tykkää vaan sitä, että kohtaavatko "kemiat" myös sängyssä. Onko toinen halukas oppimaan, mistä minä pidän; onko hän vapautunut; onko seksi hänelle iloista ja kivaa vai väkinäistä jyystämistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Yllä oli hyvä pointti. Jos joku mies tapailee kuukausia naista ilman seksiä (tai edes vahvaa seksuaalista jännitettä), voi olla melko varma siitä, että sitä ei synny jos / kun suhde etenee pidemmälle.
No, meitä on monenlaisia. Kaikki eivät edes pidä seksistä, ainakaan muiden kuin itsensä kanssa.
Höpöhöpö.
Tapasin mieheni nelikymppisenä, kun kumnalkakin oli paljon irtosuhteitakin takana. Seksuaalinen lataus oli vahvaa heti alkutapaamisesta lähtien, mutta seurustelimme/tapailimme silti melkein 3 kk ennen seksiä.
Minulle siitä oli hyötyä, että tunsin läheisyyttä ja oli jo tunteita mukana. Mies vastaavasti sanoi, että n sadan yhden yön suhteen jälkeen, joita hän on avoliittojensa välissä harrastanut, hän on oppinut menettävänsä mielenkiinnon naiseen heti, jos menee liian nopeasti sänkyyn. Eli kumpikin sai hyötyä odottamisesta ja kumpikin ehti kehittää tunteita ennen seksiä.
Eka kertamme oli mahtava ja seksiä on riittänyt sen jälkeen yhä kinkymmäksi muuttuen, vaikka olemme olleet jo vuosia naimisissakin. Eli jos oikeaa kemiaa on, odotus alussa ei sitä ainakaan vähennä! Silloin odotus voi päon vastoin mahdollistaa vakavan suhteen kehittymisen ja tunteiden syvenemisen, kun tutustutaan ensim ihmisinä.
Vastaavasti huonosti yhteensopivien ihmisten suhdetta ei minkäänlainen seksin lykkääminen tai heti ekana iltana sen aloittaminen pelasta. Se voo jatkua jonkun aikaa jonain varasäätönä, muttei siitä ikinä tule sen enempää. Miksi hukata aikaa sellaiseen eikä etsiä jotain parempaa? No joo, ilmeisesti tätä toivovat jotkut miehet, jotka yrittävät saada jonkun vöhemmän kiinnostavan naisen varaksi sillä aikaa, kun etsivät ditä parempaa ja se nainen huijataan luulemaan, että oikea suhde on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että nykymaailmassa kannattaa harrastaa seksiä niin pian kuin mahdollista. Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla miehet ajattele naisista enää, että olisivat jotain huoria jos näin tekevät. Päinvastoin! Miehet tapaa naisen, jonka kanssa voi heti ekana iltana harrastaa seksiä, niin haluavat tavata uudestaan seksin merkeissä. Ja mikäs sen mukavampaa. Siinä kun nautitaan toisistaan, niin saattaa jotain syvempääkin syntyä. Jos ei, niin saipa molemmat seksiä ja läheisyyttä. Älkää ottako sitä seksiä liian vakavasti.
Kas kummaa itse olen törmännyt vaan miehiin,jotka luokittelevat naiset.Eli yhden illan naiset ja sitten tämä vaimomatskua.Eli naiset joista ei tule yhtä iltaa pitempää suhdetta ja jos ovat yhdenillan naisia ja seksi nyt tuntuu ihan Ok niin voidaan tuollainen yhdenillan pano ottaa seksi/tapailusuhteen.Vaimomatsku ei anna heti yhden illan tutulle,se on jo näiden miesten ajatuksista selvinnyt.Vaimomatsku on siis ihan asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyllä aikamoisia himohessuja, kun heti pitäis tuntemattoman ihmisen kanssa alkaa seksiä harrastamaan. Kaiken järjen mukaan ensin tutustutaan ja käydään sukupuolitautitesteissä. En ihmettele enää, että taudit leviää ja ihmiset katkeroituu. Etsin vaikka maailman ääristä miehen, joka jakaa mun mielipiteen.
Kortsut, ootko sä niistä kuullut?
Entäs suuseksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.
Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.
Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.
Minäkin omaani liki vuoden. Meillä on takana kohta 20 vuotta yhteistä matkaa, rakkaus pitää yhdessä. Myös niiden aikojen yli, kun jompi kumpi ei sairautensa vuoksi kykene seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua seksiä miehen kanssa, tai vain hengaillaan yhdessä jutustellen loputtomiin, ei siitä koskaan romanssia tulekaan. Mies kuuluu siihen ikuiseen kaveri-kategoriaryhmään. "Olet tosi kiva ja ihana, joku nainen saa sinusta vielä hyvän miehen. Mutta..."
Ja höpönlöpön taas kaikkitietävä !!
Oltiin mieheni kanssa pitempään ilman seksiä, kun tavattiin, vaikka intohimo oli välillämme alusta asti.
Tutustuttiin kunnolla ja tässä ollaan vieläkin kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Mua on kohdeltu ja pidetty kuin kuningatarta, viimeeksi viikonloppuna oli mahtava viikonloppu kun saatiin ollaan kahdestaan... ollaan parhaat ystävät, seksi on mahtavaa vieläkin lapsien jälkeenkin.
Mä en ole ikinä men nyt sänkyyn yhden illan tuttavuuden jäölkeen ja mulla on siltikin ollut aina ihana intohimoinen seksielämä ja kas : miehet on aina pitäneet ja ( jo ennen avipomiestä ) kunnioittaneet mua, että aina niistä tuli hyvä seurustelu.
Nykyään tää maailman meno ja meuhkaaminen on sellaista, ETTÄ luojan kiitos en ole enää nuori. Mä en jaksaisi tälläistä nykymenoa. Onneksi myös kaltaisiani obn vielä nuporissakin, kuten lapsemme ja melkein kaikki tuttujemme lapset esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies lopeta naisen tapailua, jos tämä on hyvä sängyssä. Päinvastoin.
Kyllä lopettaa.Ei jaksa panna samaa h****a vaan vaihtelua ja mieshän on luotu saalistamaan.Jos ihan Ok sängyssä niin kyllä sitä voi sen aikaa ringissä pitää kunnes alkaa kitinä,halutaan tavata useammin,haukutaan miestä käytöksestä ja kaikesta muusta,sitten vaan vaihtoon ja uusi nainen etsitään taas rinkiin tilalle.
Kerro nyt vielä, miten seksi estää näkemästä ihmisen luonteen?