Juon ehkä 5-6 keppanaa plus muutaman viinilasin joka ilta. En silti koe olevani alkoholístí.
Unilääkkeiden sijasta, nehän ovat oikeasti vaarallisia ja koukuttavia.
M42
Kommentit (17)
No sithän kaikki on hyvin, jos siltä tuntuu
Minä myös otan joka ilta pullon viiniä. Koen itseni alkoholistiksi, sillä haluan viiniä ja koen, että tarvitsen sitä ollakseni normaalimpi sekä jaksavampi.
Jos otetaan maksa-arvot niin olet lääkärin mielestä rapajuoppo, jolta pitää viedä ajokortti.
Tästähän on jo säädetty laissa, että ihmisen kokemus esim sukupuoli-identiteetistä pitää hyväksyä totena ja lainvoimaisena.
AP voi siis vapaasti toimia noin, ja joka häntä alkkikseksi haukkuu syyllistyy kunnianloukkaukseen.
Samoin on toimittava esim p edarin kanssa, kunhan p edari kokee olevansa normaali.
ainoa hyvä ja oikea vastaus tässä ketjussa
Et olekaan, itse juon 20 juomaa joka ilta enkä ole alkoholisti.
Jos et voi olla juomatta, sinulla on riippuvuus.
Viinapullo päivässä on vielä ok. Jos menee pullo aamulla ja pullo illalla, on alkoholisti.
Noilla määrillä ehdit juuri ja juuri selvitä aamuksi ajokuntoon. Pidä varasi, joku kerta nasahtaa puhallusratsia työmatkalle. Riippuu toki paljon siitäkin, millaisia määriä "muutama" viinilasisi tarkoittaa.
Olet kokemusasiantuntija etkä mikään alkoholisti. Ja kokemuksien karttuessa ei 10-12 kaljaakaan illassa vielä aiheuta ongelmaa.
Minä en juo edes vuodessa noin paljoa. Juomatahtisi ei kyllä ole terveellinen ja voisin veikata, että alkoholi on alkanut maistua sinulle vähän liiankin hyvin.
Miul männöö Kosanderi, aamulla duunissa. En aja mitään konetta, eikä toimintani vaaranna kenenkään henkeä. Saa haukkua, ei kiinnosta, en vaaranna ketään millään tavalla. Yritän päästä eroon pahasta tavastani. Ehkä jo tällä viikolla.
Elekää ny kuitenkaan tulko ampumaan hengiltä. Muuten saa kritisoida.
Olisin täysin kuollut monta päivää jo puolikkaasta viinilasillisesta.
Hienoa, sulla on terveelliset elämäntavat :D