Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Sellasia ne miehet on. Ei hirveesti muuta kannata odottakaan, muuta kuin sillon kun mies on sinuun oikeasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että nykymaailmassa kannattaa harrastaa seksiä niin pian kuin mahdollista. Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla miehet ajattele naisista enää, että olisivat jotain huoria jos näin tekevät. Päinvastoin! Miehet tapaa naisen, jonka kanssa voi heti ekana iltana harrastaa seksiä, niin haluavat tavata uudestaan seksin merkeissä. Ja mikäs sen mukavampaa. Siinä kun nautitaan toisistaan, niin saattaa jotain syvempääkin syntyä. Jos ei, niin saipa molemmat seksiä ja läheisyyttä. Älkää ottako sitä seksiä liian vakavasti.
Kas kummaa itse olen törmännyt vaan miehiin,jotka luokittelevat naiset.Eli yhden illan naiset ja sitten tämä vaimomatskua.Eli naiset joista ei tule yhtä iltaa pitempää suhdetta ja jos ovat yhdenillan naisia ja seksi nyt tuntuu ihan Ok niin voidaan tuollainen yhdenillan pano ottaa seksi/tapailusuhteen.Vaimomatsku ei anna heti yhden illan tutulle,se on jo näiden miesten ajatuksista selvinnyt.Vaimomatsku on siis ihan asia erikseen.
Olet siis törmännyt mieslapsiin. Kas kummaa kun mun pidempi aikaiset suhteet on aina alkanut yhdenillan panoina, viimeisin kesti reilu 7 vuotta. t.eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Naisella tämä toimii usein juuri toisinpäin, hieman epävarma tunne roihahtaa liekkiin seksin myötä. Naiselle kun seksi harvemmin on puhtaasti fyysinen suoritus toisin kuin miehelle jotka usein on valmiita tyhjentämään kassinsa suurin piirtein keneen tahansa vastaantulevaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt pari kertaa niin että olen ollut epävarma tunteistani, mutta sänkypuuhien jälkeen mieli on selkiytynyt ja lopulta tajunnut että hommasta ei tule mitään. Ehkä se on joskus pelkkä seksuaalinen lataus mikä pitää mielenkiintoa yllä. Sopivan kumppaniehdokkaan kanssa sitten mielenkiinto säilyy seksinkin jälkeen.
T.mies
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.
Niin ja sinähän sanot näin kaikille joista olet epävarma? Eka otetaan asioista selvää tapaillaa ennen kuin poltetaan välit. En ymmärrä miksi osa tekee seksistä jonkin pyhän asian, se on vain seksiä. En minäkään itseäni kaikille anna mutta, helkutti jos haluan miestä niin en näe syytä miksi en voisi nauttia seksistä hänen kanssaan ilman sitoutumis pakkoa?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on sinkku ja tapailee kuukaudessa vaikkapa useitakin ihmisiä samanaikaisesti tutustuakseen paremmin, kenen kanssa alkaa ehkä jatkaa,niin monien neuvo on siis, että heti vain kaikkien kanssa seksiä?
Sitten joku ihminen jää pois "ringistä" ja uusia tule tilalle, aikamoista rallia seksin saralla, huh huh.
Kyllä minulla, aikuisena ja omarvontuntevana naisena siitä tuntemattomien ihmisten kanssa suoritetusta seksin määrästä ja ylipäätään pikaiseksistä tulisi aika paha ja ahdistava olo.
Jos aikuiset ihmiset eivät jaksa tai osaa olla ilman seksiä niitä muutamia viikkoja/kuukautta, että ehtisivät tutustua ja tulla läheisemmäksi, niin ei voi edes puhua "aikuisuudesta".
Aikuisen ihmisen merkki on juuri se, että ei harrasteta seksiä jokaisen potentiaalisen ja eteen tulevan tuttavuuden kanssa kamalalla kiireellä.
Olen ihmetellyt noita ensitapaamisella sänkyyn-suhteita joista on tullut pitempi suhde, jopa avioliitto.
Itse ajattelisin, että kun se heti haluaa/menee sänkyyn minun kanssani niin se tekee myös sitä kaikkien muidenkin kanssa, ei jatkoon.
Hiukan harkintaa näihinkin asioihin.
- "Kyllä minulla, aikuisena ja omarvontuntevana naisena siitä tuntemattomien ihmisten kanssa suoritetusta seksin määrästä ja ylipäätään pikaiseksistä tulisi aika paha ja ahdistava olo" -> Jaa. Sinun tunteidesiko pitäisi sitten olla jonkinlaisen soveliaan käytöksen mittarina kaikkien muidenkin mielestä?
- "Aikuisen ihmisen merkki on juuri se, että ei harrasteta seksiä jokaisen potentiaalisen ja eteen tulevan tuttavuuden kanssa kamalalla kiireellä." -> Kenen säätämillä säännöillä? Sinunko? Vanhempiesiko? Seurakuntasiko?
"Olen ihmetellyt noita ensitapaamisella sänkyyn-suhteita joista on tullut pitempi suhde, jopa avioliitto." -> Shokeeraavaa todellakin, kyllähän tällaisten järkyttävien maailman tapahtumien pohdiskeluun kannattaa käyttää aikaa. Kaikkihan tietävät, että Oikeanlaisen Seurusteluprotokollan mukaan tavataan ensin pirtelöbaarissa esiliinan kera joka lauantai kolmen kuukauden ajan ja vaihdellaan lemmekkäitä silmäyksiä yhteisen pillin yli, kunnes mies kosii neitoa vaahterapuun alla. Tämän jälkeen hiippaillaan esiliinalta karkuun ja vaihdetaan salamyhkiäsiä käsihommia auton takapenkillä, kunnes häät on juhlittu koko suvun kesken, ja hääyön jälkeen saavat sukulaiset onnitella punastelevaa morsiusparia puhelimen välityksellä telakoinnin onnistuneisuudesta.
"Hiukan harkintaa näihinkin asioihin." -> Kyllä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Naisella tämä toimii usein juuri toisinpäin, hieman epävarma tunne roihahtaa liekkiin seksin myötä. Naiselle kun seksi harvemmin on puhtaasti fyysinen suoritus toisin kuin miehelle jotka usein on valmiita tyhjentämään kassinsa suurin piirtein keneen tahansa vastaantulevaan naiseen.
Eipäs nyt yleistetä. Seksi voi olla myös naiselle pelkkää seksiä.
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi on oikea, niin sänkyyn ei ole mikään kiire.
Jos tyyppi on oikea, sänkyyn tulee melko pian kiire.
Jos tyyppi on väärä, sänkyyn ei ole mitään kiirettä, vaan koko homma on lähes EVVK.
Näin ainakin miehen näkökulmasta.
Toivottavasti kukaan (ainakaan ei-uskovainen) nainen ei altistu enää sille harhaluulolle, että saisi seksuaalisesti toimivan suhteen miehen kanssa, joka ei ole tehnyt mitään aloitetta sänkypuuhiin viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Jos miehelläkään ei ole isommin "kiirettä" aloittaa seksisuhde tosiaan vaikkapa useamman kuukauden jälkeen, voisi olla melko varma siitä, että tulisi parisuhteessakin saamaan tältä mieheltä seksiä enintään parin kuukauden välein.
Juu tuttu juttu, itselläkin jallittaminen kestänyt parhaillaan tuon kuukauden. Tavoitteesiin päästiin ja seuraavaksi kohti uusia haasteita. It's not the prey, it's the hunt.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikimaailmassa alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole osoittanut, että jää kuvioihin vielä seksin jälkeenkin.
Miehet on valitettavan taitavia valehtelijoita kun seksistä on kyse. Mies on vakavissaan ja suunnittelee yhteistä elämää juuri niin kauan että saa sen mitä haluaa ja se ei yleensä ole parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että nykymaailmassa kannattaa harrastaa seksiä niin pian kuin mahdollista. Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla miehet ajattele naisista enää, että olisivat jotain huoria jos näin tekevät. Päinvastoin! Miehet tapaa naisen, jonka kanssa voi heti ekana iltana harrastaa seksiä, niin haluavat tavata uudestaan seksin merkeissä. Ja mikäs sen mukavampaa. Siinä kun nautitaan toisistaan, niin saattaa jotain syvempääkin syntyä. Jos ei, niin saipa molemmat seksiä ja läheisyyttä. Älkää ottako sitä seksiä liian vakavasti.
Kas kummaa itse olen törmännyt vaan miehiin,jotka luokittelevat naiset.Eli yhden illan naiset ja sitten tämä vaimomatskua.Eli naiset joista ei tule yhtä iltaa pitempää suhdetta ja jos ovat yhdenillan naisia ja seksi nyt tuntuu ihan Ok niin voidaan tuollainen yhdenillan pano ottaa seksi/tapailusuhteen.Vaimomatsku ei anna heti yhden illan tutulle,se on jo näiden miesten ajatuksista selvinnyt.Vaimomatsku on siis ihan asia erikseen.
Olet siis törmännyt mieslapsiin. Kas kummaa kun mun pidempi aikaiset suhteet on aina alkanut yhdenillan panoina, viimeisin kesti reilu 7 vuotta. t.eri
Niinpä:D huutonaurua!Tämä just todistaakin väittämän,harva se yhdenillan jutuista nykypäivänä naimisiin ja perheen perustamiseen johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikimaailmassa alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole osoittanut, että jää kuvioihin vielä seksin jälkeenkin.
Miehet on valitettavan taitavia valehtelijoita kun seksistä on kyse. Mies on vakavissaan ja suunnittelee yhteistä elämää juuri niin kauan että saa sen mitä haluaa ja se ei yleensä ole parisuhde.
Jos mies saa naiselta todella sitä, mitä haluaa, hän tulee todellakin pyytämään sitä uudestaan ja uudestaan, ja haluaa ehdottomasti naisen kokonaan itselleen. Tarjoaa tälle vaikka kuun taivaalta, lupaa ja tarjoaa mitä tahansa, että saisi pitää naisen aarteenaan.
Mutta jos nainen ei vastaa ollenkaan odotuksia eli mies ei saa likimainkaan sitä, mitä naiselta toivoi, ei jatkoa ole luvassa.
Mulla on myös kerran loppunut eräs hyvin mielenkiintoinen suhde ensimmäiseen seksikertaan. Alakerta haisi oksennukselta. Toivottavasti tämä viesti ei nyt poistu tuon äskeisen sanomisen jälkeen. En siis pystynyt kielenkärjelläkään koskemaan. Alkujärkytyksestä toinnuttuani sain sen kyllä pystyy ja kunnon aktin, mutta ajattelin jo heti, että kyllä tämä oli sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
T.Nainen
No shit, Einstein. Siksi tuossa ei luekaan aina vaan harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä:D huutonaurua!Tämä just todistaakin väittämän,harva se yhdenillan jutuista nykypäivänä naimisiin ja perheen perustamiseen johtaa.
Mies olisi halunnut, mutta minä en, siksi juttu päättyi. Harva fiksu haluaa naimisiin ja perustaa perheen ennen kuin opinnot on valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös kerran loppunut eräs hyvin mielenkiintoinen suhde ensimmäiseen seksikertaan. Alakerta haisi oksennukselta. Toivottavasti tämä viesti ei nyt poistu tuon äskeisen sanomisen jälkeen. En siis pystynyt kielenkärjelläkään koskemaan. Alkujärkytyksestä toinnuttuani sain sen kyllä pystyy ja kunnon aktin, mutta ajattelin jo heti, että kyllä tämä oli sitten siinä.
Minulla taas siihen että nainen oli liian lihava ja löysäkroppainen. Harmitti s*'tanasti koska nainen oli muuten tosi mukava ja jotenkin sitä kuvitteli ettei se nyt niin kamalaa voi olla. Toki vaatteet päälläkin ylipainon näki, mutta ilman vaatteita koko totuus oli vaan kuitenkin liikaa. Ja ennen kun tulee täystyrmäys niin ei naisen mikään fitnesskissa tarvitse olla, mutta sen verran liikunnallinen ja ainakin suht normaalipainoinen että kroppa ei ole ihan pelkkää löysää selluliittitaikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
T.Nainen
Kuules Einstein, jos sinä "rakastut" panon aikana se ei tarkoita että suurin osa naisista olisi samanlaisia urpoja, mitä kaiketi tuota harvemmin tarkoittanee. Seksi on seksiä, yleensä järkevä ihminen ihastuu luonteeseen eikä fyysiseen suoritukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Itse en tapailisi kuukautta ilman seksiä.
Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä.
Minä tapailin miestäni melkein vuoden ilman seksiä ja olemme olleet melkein 50 vuotta sen seksin voimalla yhdessä.
"Juuri tuosta syystä ne nykysuhteet eivät kestä" - jotenkin harhaista ajatella että kaikissa suhteissa se seksi on tärkein asia ja jos sitä ei saa se on poikki sitten. Tämä vain minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saa naiselta todella sitä, mitä haluaa, hän tulee todellakin pyytämään sitä uudestaan ja uudestaan, ja haluaa ehdottomasti naisen kokonaan itselleen. Tarjoaa tälle vaikka kuun taivaalta, lupaa ja tarjoaa mitä tahansa, että saisi pitää naisen aarteenaan.
Mutta jos nainen ei vastaa ollenkaan odotuksia eli mies ei saa likimainkaan sitä, mitä naiselta toivoi, ei jatkoa ole luvassa.
Moni mies jaksaa sitkeästi etsiä sitä utopistista unelmanaistaan jollaista ei oikeasti ole olemassakaan ja silloin kukaan ei täytä miehen toiveita. Mies silti luottaa että tämä unelmanainen odottaa heti seuraavan kulman takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
T.Nainen
Kuules Einstein, jos sinä "rakastut" panon aikana se ei tarkoita että suurin osa naisista olisi samanlaisia urpoja, mitä kaiketi tuota harvemmin tarkoittanee. Seksi on seksiä, yleensä järkevä ihminen ihastuu luonteeseen eikä fyysiseen suoritukseen.
Ohiksena todettava, että tässä kai oli kyse tapailusta johon jossain vaiheessa tulee sitten seksikin mukaan eikä mistään kännisestä yhdenyönpanosta. Tapailussa yleensä ollaan kiinnostuneita toisesta ja ajan myötä jopa ihastutaankin ja tällöin se seksi saattaa hyvinkin voimistaa ihastumisen rakastumiseksi. Ainakin naisella. Moni nainen myös tarvitsee jonkinlaisen tunteen (ei pelkkää fyysistä himoa) toista kohtaan ennen kuin seksi tulee kuvioon mukaan.
Yhdenyön kännipano sen sijaan muuttuu normaalisti aamuun mennessä ainoastaan himotuksesta harmitukseksi.
Toivottavasti olet myös kertonut jo ennen seksiä, että olet epävarma tunteistasi naista kohtaan ja että epäilet ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa.