Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tapaillut nyt 2.5kk ilman seksiä. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn miehen kanssa jota en tämän enempää vielä tunne.
Hyvä! Fiksu nainen ja vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyllä aikamoisia himohessuja, kun heti pitäis tuntemattoman ihmisen kanssa alkaa seksiä harrastamaan. Kaiken järjen mukaan ensin tutustutaan ja käydään sukupuolitautitesteissä. En ihmettele enää, että taudit leviää ja ihmiset katkeroituu. Etsin vaikka maailman ääristä miehen, joka jakaa mun mielipiteen.
Kortsut, ootko sä niistä kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.
Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.
Tätä en ihan ymmärrä. Voihan se mies yhtä hyvin laittaa sen seurustelusuhteenkin poikki heti seksin jälkeen. Ei seksillä voi ostaa sitoutumista. Jos oikeasti synkkaa molemmin puolisesti, niin kyllä siitä suhde tulee, riippumatta siitä missä vaiheessa seksiä harrastetaan.
No et selvästi ymmärtänyt. Kun ne miehet tuppaa vaatimaan seksiä jo siinä vaiheessa, kun ei tiedetä että synkkaako vai ei. Itse taas harrastan seksiä vain, jos olen ihastunut. Jos ja kun tapailu lässähtää ja seksiä on ehditty harrastaa, minulle tulee siitä inhottava olo. Sellainen olo, että taas tuokin mies teeskenteli pitävänsä minusta, jotta saisi seksiä.
Jo sen asian ilmoittaminen, että seksiä ei tipu ennen seurustelua, karsinee pahimmat vonkaajat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tapaillut nyt 2.5kk ilman seksiä. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn miehen kanssa jota en tämän enempää vielä tunne.
Hyvä! Fiksu nainen ja vaimomatskua <3
No kiitos, kai, vaikken mitään vaimomatskua yritäkään olla :). Mies on todella mukava tyyppi ja samaa mieltä näistä tärkeistä asioista, alapeukuttajille tiedoksi. Emme saarnaa kenellekään, mikä on oikea ja väärä tapa, kunhan teemme itsellemme parhaalla tavalla.
Olit huono pano. Turha jatkaa kun ei sänkykemiat kohtaa.
Olisit antanut heti ensimmäisenä iltana niin olisit säästynyt tältäkin.
Miehellä meni aikaa ja rahaa kuukausi ja sitten hän sai jotakin estynyttä kylmää lahnaa. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyllä aikamoisia himohessuja, kun heti pitäis tuntemattoman ihmisen kanssa alkaa seksiä harrastamaan. Kaiken järjen mukaan ensin tutustutaan ja käydään sukupuolitautitesteissä. En ihmettele enää, että taudit leviää ja ihmiset katkeroituu. Etsin vaikka maailman ääristä miehen, joka jakaa mun mielipiteen.
Sukupuolitautitesteissä? Missä piireissä oikein olet pyörinyt? En ole enää mikään nuori mutta en ole ikinä edes kuullut kenestäkään joka olisi käynyt sukupuolitautitesteissä. Eikö se ole päivän selvä asia että käytetään kumia.
Ymmärrän kyllä, jos joku ei vain jostain syystä valmis harrastamaan seksiä ennen kun on kunnolla ihastunut. Mutta sitä en ymmärrä, että pystyisi ja haluaisi harrastaa seksiä, mutta pihtaa ihan vain periaatteesta, ettei tule jätetyksi. Miten kukaan voi pitää parempana sitä, että tulee mahdollisesti jätetyksi silloin kun on jo ihastunut kuin silloin, kun on tavattu vasta pari kertaa. Teidänkö on paljon helpompi ottaa pakit ihastuneena kuin heti alussa? Minulle ei ole. Vaikka tätä nyt selitätte miten päin, tämä ap;nkin tilanne osoittaa nimenomaan sen, että useammankaan tapaamisen jälkeen mies ei jää jos ei ole jäädäkseen. Se, että itse odotat omaa ihastumisen tunnettasi ennen seksiä, ei vielä tarkoita, että mies ihastuu sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, jos joku ei vain jostain syystä valmis harrastamaan seksiä ennen kun on kunnolla ihastunut. Mutta sitä en ymmärrä, että pystyisi ja haluaisi harrastaa seksiä, mutta pihtaa ihan vain periaatteesta, ettei tule jätetyksi. Miten kukaan voi pitää parempana sitä, että tulee mahdollisesti jätetyksi silloin kun on jo ihastunut kuin silloin, kun on tavattu vasta pari kertaa. Teidänkö on paljon helpompi ottaa pakit ihastuneena kuin heti alussa? Minulle ei ole. Vaikka tätä nyt selitätte miten päin, tämä ap;nkin tilanne osoittaa nimenomaan sen, että useammankaan tapaamisen jälkeen mies ei jää jos ei ole jäädäkseen. Se, että itse odotat omaa ihastumisen tunnettasi ennen seksiä, ei vielä tarkoita, että mies ihastuu sinuun.
Tässäpä minunkin aatokseni nätisti kirjoitettuna, itselläni teksti olisi tullut hieman kärjistetymmin.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen mies ei herätä sinussa ihmeellisempiä haluja ja sama myös toisin päin, mies ei näe sinua ollenkaan haluttavana. Olet miehelle ehkä se järkivaihtoehto, jonka kanssa on ok perustaa perhe, mutta hän ei näe sinua naisellisena naisena.
Itse en tuollaiseen suhteeseen haluaisi, sillä pidän seksistä. Ja jos mies ei herättäisi jo aika alkumetreillä haluja, niin en voisi jatkaa. Ei ehkä ekana päivänä vielä, mutta jos siltä tuntuu, niin toisena ihan takuulla olisi jo seksiä. Molempien aloitteesta.
Ilmeisesti sänkyhommat eivät sujuneet. Minäkin menin sänkyyn yhden miehen kanssa, mutta ei ollut hyvää seksiä enkä tavannut häntä enää. Nyt on löytynyt sellainen mies, jonka kanssa on todella kiihkeää menoa, ja ehdottomasti haluan häntä tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen mies ei herätä sinussa ihmeellisempiä haluja ja sama myös toisin päin, mies ei näe sinua ollenkaan haluttavana. Olet miehelle ehkä se järkivaihtoehto, jonka kanssa on ok perustaa perhe, mutta hän ei näe sinua naisellisena naisena.
Itse en tuollaiseen suhteeseen haluaisi, sillä pidän seksistä. Ja jos mies ei herättäisi jo aika alkumetreillä haluja, niin en voisi jatkaa. Ei ehkä ekana päivänä vielä, mutta jos siltä tuntuu, niin toisena ihan takuulla olisi jo seksiä. Molempien aloitteesta.
Niinpä. Joillakin teineillä ymmärrän tuon odottelun, mutta aikuisille ihmisille tuo on vain ajan tuhlausta. Jos suhteen alussa on ihan helppo olla kuukausitolkulla ilman seksiä, mitä se kertoo tulevasta suhteesta seksin saralla.
En oikein tiedä, onko tässä kyse seksin yli- vai aliarvioinnista. Miksei seksi voi olla vain seksiä, ilman vaatimuksia? Onko se niin vastenmielistä teille vai onko teillä vain korkeat odotukset sille?
Yllä oli hyvä pointti. Jos joku mies tapailee kuukausia naista ilman seksiä (tai edes vahvaa seksuaalista jännitettä), voi olla melko varma siitä, että sitä ei synny jos / kun suhde etenee pidemmälle.
No, meitä on monenlaisia. Kaikki eivät edes pidä seksistä, ainakaan muiden kuin itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.
Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.
Niin mikä se iso ero on tapailu- ja seurustelusuhteessa?
Seksi kannattaa testata aikuisiällä kohtuullisen nopeasti. Toimiiko vai ei? Onko toisella halukkuutta kuunnella toista ja oppia? Sieltä voi tulla melkoisia yllätyksiä vastaan, mistä ei ole keskusteltu, toinen on olettanut, tai ei ole kehdannut kertoa. Peppuhommat eivät olleetkaan toiselle lainkaan ok tai jokin muu asia. Voi myös olla, ettei toinen viehätäkään vaatteiden alla fyysisesti.
Jos tyyppi on oikea, niin sänkyyn ei ole mikään kiire.
Ei kukaan mies lopeta naisen tapailua, jos tämä on hyvä sängyssä. Päinvastoin.
Jos seksi ei suju, niin ei kyllä suju seurustelusuhdekaan. Olen nainen, mutta haluan kyllä testata hyvinkin pian toimiiko seksi.
Kaverilla miehet ovat lopettaneet suhteen, kun ei ole suostunut menemään naimisiin niiden kanssa. Joskus näinkin päin.
Ei tää mies kummoinen ollut. Pieni. Mutta kestava. Ei kovin kiihkeä. Hoki koko ajan tyyliin hyvä pesa, tyttö saa melaa, onko kovaa. Pettymys.