Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet luulee että naiset on rahan tms perässä?

Vierailija
11.10.2017 |

Itseäni kiinnostaa henkilö. Mies ja sen persoona, sanomiset jutut ja käytös. Mutta sekin mies joskus leuhkii rahallaan niinkuin se tekisi vaikutuksen.
Minusta mies voisi leuhkia vaikka sillä että on mies , tekee miesten juttuja, huomio naisen naisena. Eikä ole inisijä.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Edelliseen lisäten ei oo muuten ensitreffejä ollut minulle tarjolla yritykdistä huolimatta.

Vierailija
62/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein naiset ovat olleet kiinnostuneita onko minulla taloja tai omistusasuntoja yms. (vaikka muuten tutustuminen olisi mennyt tosi hyvin) ja sitten häipyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monien naisten kohdalla se pitää paikkansa.

Harvalla naisella on köyhää miestä. Julkisuudessa esiintyvillä naisilla vielä harvemmin. Ja julkisuuden henkilöitähän emme pääse pakoon, joten väkisin heillä on vaikutusta ainakin siihen miten ajattelemme jostain.

No tällä logiikalla voimme väittää, että kaikilla miehillä on vain kauniita vaimoja, koska näinhän julkkiksillakin on. Ja vielä kauniita, huippuälykkäitä ja omilla ansioillaan menestyneitä, kuten George Clooneyn vaimo. Ei miehille kelpaa tavallinen nainen!

Vierailija
64/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ”antaa” miehelle myös ulkonäköä, luonnetta ja karismaa. Kyllä naiset sietävät mieluummin rikasta kuin köyhää kusipäätä.

Vierailija
65/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen saanut naisilta rauhassa olla vaikka tilillä lepää talollinen rahaa ja kiinteää omaisuutta on. Enkä oo ees ruma:) no eihän se oo minulta pois :D

Ei naiset voi sitä tietää, että miehellä on rahaa jos sitä ei näytä.

Naiset ovat vähän erilaisia kuin miehet. He eivät tykkää rahasta rahan itsensä vuoksi, vaan sen vuoksi mitä sillä rahalla saa.

Pistä siis vaikka 100k haisemaan ylellisyystuotteisiin tai prameaan autoon niin johan alkaa naisia kiinnostaa.

Vierailija
66/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen monta kertaa on tinderissä nainen kysynyt koulutuksen ja ammatin ennen kuin suostuu lähtemään treffeille.

minä: lähtisitkö joku päivä lenkille?

nainen: ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi?

minä: vastaan naiselle

nainen ei enää vastaa

Tai sitten naisen eka viesti tavallisella treffisivustolla. "mikä olet koulutukseltasi, oletko kauan ollut jo työelämässä".

Oikeasti? Ainoa asia mikä mussa kiinnostaa on rahantienauspotentiaali?

Minusta tuo ei kerro pelkästään rahasta, vaan siitä, onko mies vastuullinen, ahkera ja eteenpäin pyrkivä. Jos nainen on korkeasti koulutettu ja mies peruskoulupohjalta työtön, yhteisiä asioita on varmaan vähän.

Riippuu varmaan iästäkin, että mitä kumppanilta haetaan. Jos on haaveissa lapset ja omakotitalot, niin sitten talouskin on yksi painava asia.

Itse elätän itseni ja lapseni, en ole rikas, mutta en todella oleta, että mies elättää minut. Haluan luotettavan, hauskan, fiksun, hyväntuulisen, raittiin miehen, jonka kanssa synkkaa.

Itse asiassa vähän pelkään samaa, että mies odottaa minulla olevan omaisuutta tässä iässä, enkä siksi kelpaa kumppaniksi, vaikka muut asiat on kohdallaan.

Vierailija
67/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällainen mies ajattelee että hänellä ei ole naiselle mitään muuta annettavaa kuin raha ja omaisuus?

Vierailija
68/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan medialla jotain osaa tahi arpaa asian kanssa...

Vierailija
69/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on totta :D

Johan taannoin Iltalehdessäkin uutisoitiin, että miehen seksielämä vilkastuu suorassa suhteessa miehen tuloihin. Tyytyväisimpiä seksielämäänsä olivat eniten tienaavat miehet.

Vierailija
70/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan taannoin Iltalehdessäkin uutisoitiin, että miehen seksielämä vilkastuu suorassa suhteessa miehen tuloihin. Tyytyväisimpiä seksielämäänsä olivat eniten tienaavat miehet.

Ja jäätelö aiheuttaa hulkumiskuolemia. Tottakai syrjäytyneillä on huonompi seksielämä kuin työssäkäyvillä. He myös ovat huonommassa kunnossa, tupakoivat enemmän, käyttävät alkoholia enemmän, heillä on enemmän vakavia mielenterveysongelmia...

Vierailija
71/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KoskA LÄKSIT LITISETVÄT LITS LOTS

Vierailija
72/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jäätelö aiheuttaa hulkumiskuolemia. Tottakai syrjäytyneillä on huonompi seksielämä kuin työssäkäyvillä. He myös ovat huonommassa kunnossa, tupakoivat enemmän, käyttävät alkoholia enemmän, heillä on enemmän vakavia mielenterveysongelmia...

Mutta voisi luulla, että syrjäytyneille miehille löytyisi myös syrjäytyneitä naisia, joiden kanssa harrastaa seksiä.

Eikä tuo silti selitä sitä miksi +100k tienaavalla miehellä on parempi seksielämä kuin 40k tienaavalla.

Vierailija
73/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen saanut naisilta rauhassa olla vaikka tilillä lepää talollinen rahaa ja kiinteää omaisuutta on. Enkä oo ees ruma:) no eihän se oo minulta pois :D

Ei naiset voi sitä tietää, että miehellä on rahaa jos sitä ei näytä.

Naiset ovat vähän erilaisia kuin miehet. He eivät tykkää rahasta rahan itsensä vuoksi, vaan sen vuoksi mitä sillä rahalla saa.

Pistä siis vaikka 100k haisemaan ylellisyystuotteisiin tai prameaan autoon niin johan alkaa naisia kiinnostaa.

autoja ihastelee lähinnä toiset miehet. Laittaa 10 000e päällensä vaatetta niin alkaa tapahtumaan.

Vierailija
74/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisi luulla, että syrjäytyneille miehille löytyisi myös syrjäytyneitä naisia, joiden kanssa harrastaa seksiä.

Eikä tuo silti selitä sitä miksi +100k tienaavalla miehellä on parempi seksielämä kuin 40k tienaavalla.

Huomatkaa myös, että sama ei ilmeisesti pätenyt naisiin. Naisen tulotasolla ei ole vaikutusta hänen seksielämäänsä.

Vierailija
75/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa henkilö. Mies ja sen persoona, sanomiset jutut ja käytös. Mutta sekin mies joskus leuhkii rahallaan niinkuin se tekisi vaikutuksen.

Minusta mies voisi leuhkia vaikka sillä että on mies , tekee miesten juttuja, huomio naisen naisena. Eikä ole inisijä.

Miksi nainen pitää huomioida naisena? Eikö nainen pitänyt olla sukupuoleton personaa eikä sukupuolensa edustaja?

Vierailija
76/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneitä naisia on paljon vähemmän kuin syrjäytyneitä miehiä. Päihteidenkäyttö ja vakavat mielenterveysongelmat kasaantuvat miehille.

Vierailija
77/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen monta kertaa on tinderissä nainen kysynyt koulutuksen ja ammatin ennen kuin suostuu lähtemään treffeille.

minä: lähtisitkö joku päivä lenkille?

nainen: ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi?

minä: vastaan naiselle

nainen ei enää vastaa

Tai sitten naisen eka viesti tavallisella treffisivustolla. "mikä olet koulutukseltasi, oletko kauan ollut jo työelämässä".

Oikeasti? Ainoa asia mikä mussa kiinnostaa on rahantienauspotentiaali?

Minusta tuo ei kerro pelkästään rahasta, vaan siitä, onko mies vastuullinen, ahkera ja eteenpäin pyrkivä. Jos nainen on korkeasti koulutettu ja mies peruskoulupohjalta työtön, yhteisiä asioita on varmaan vähän.

Riippuu varmaan iästäkin, että mitä kumppanilta haetaan. Jos on haaveissa lapset ja omakotitalot, niin sitten talouskin on yksi painava asia.

Itse elätän itseni ja lapseni, en ole rikas, mutta en todella oleta, että mies elättää minut. Haluan luotettavan, hauskan, fiksun, hyväntuulisen, raittiin miehen, jonka kanssa synkkaa.

Itse asiassa vähän pelkään samaa, että mies odottaa minulla olevan omaisuutta tässä iässä, enkä siksi kelpaa kumppaniksi, vaikka muut asiat on kohdallaan.

Minä en ainakaan ole kiinnostunut naisen omaisuudesta ja rahoista ollenkaan. Ennemminkin tuollaisista on vain haittaa. Se ratkaisee millainen nainen itsessään on ja miten me sovitaan yhteen.

M

Vierailija
78/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole tullut tilaisuutta hyötyä yhdenkään miehen rahoista, varmaan siksi että minulla on sitä itselläni riittävästi eikä asiasta ole tullut koskaan mitään kiistakapulaa kenenkään kanssa. Toisaalta en kyllä tapailekaan ihmisiä, jotka laskevat kuka jäi kellekin velkaa ja mistä. Mutta näin ollen, moni mies on varmaan jäänyt ns. voitolle minun kanssani, mutta mitä sitten?

Vierailija
79/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tutkimuksessa noin väitetty. Alle 10 000 tienaavat harrastivat vähemmän seksiä, yli 70 000 tienaavissa perheissä oli enemmän ja PAREMPAA seksiä, eli fiksu mies kykenee oppimaan myös vaimonsa kanssa asioita. Ja toki mies, jonka kanssa vaimo nauttii, saa useammin.

Vierailija
80/134 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneitä naisia on paljon vähemmän kuin syrjäytyneitä miehiä. Päihteidenkäyttö ja vakavat mielenterveysongelmat kasaantuvat miehille.

Naiset kylläkin hallitsevat esim. masennustilastoja. Kuinka monella olikaan jokin psyyken lääkitys - en nyt muista, mutta se oli todella iso luku.