Pitkät kynnet töissä toi potkut!
Päälle vielä 32 000 euron (192 000 mk) ulosottokelpoinen lasku.
Näin Alkossa. Iltalehti kertoo.
Siinä on työttömällä kassatytöllä maksamista...
Kommentit (122)
Mua huvittaa kun ihmiset lukee iltapaskasta "nainen sai potkut pitkien kynsien takia" ja kaikki ajattelee, että juuri näinhän se meni, pelkästään koska on pitkät kynnet! Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että potkut tuli koska ei pystynyt hoitamaan töitään niinkuin työt piti hoitaa.. ja ihan oma vika, jos pomo on antanut huomautuksia ja silti ei vaan voi leikata kynsiään.
Tyhmästä päästä kärsii..
Voi hemmetti tätä ihmisten typeryyttä... NAINEN OIKEUSJUTUN HÄVITESSÄÄN MAKSAA VOITTAJAN (=TÄSSÄ TAPAUKSESSA ALKON) OIKEUDENKÄYNTIKULUT! Ymmärrättekö nyt miksi joutuu maksamaan? Vai piirränkö vielä kartan? Ei ole halpaa noi oikeusjutut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että mulla kynnet vaan napsuisi poikki, kun tuollaisten kanssa jotain laatikoita availisin ja siirtelisin. Puhumattakaan sitten että lasipulloja käsittelisin...
Joillain aloilla, esim terveydenhoito, on ihan itsestäänselvää, ettei työntekijöillä voi olla pitkät kynnet. Tässäkin tapauksessa varmaan olisi normaalipituiset kynnet työnantajalle kelvanneet.
Jopa jätskikioskin kesätyölikalle on ohjeistukset pitää kynnet lyhyenä ja lakatta. Hygieniasyistä.
Rahakysymys työnantajalle. Minä katson tarkkaan elintarvikkeiden myyjät. En osta pitkäkyntisten viinereitä tai irtojäätelöä. Sen kutiavan nenän kanssa saisivat myös olla tarkkoja, miten hoitavat. Jos kädenselällä tai sormin, kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kynnet olivat todella rumat ja varmasti epäkäytännölliset. Omat kynteni kasvavat liiankin hyvin, mutta leikkaan ne aina lyhyiksi.
Onnea vaan valinnan johdosta tälle naiselle.
Soveltuvat äärimmäisen hyvin räkämällien kaivantaan ja kuivien paskakokkareiden rapsutukseen peräaukolta?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tässä ketjussa lällättelee vahingoniloisina naisen kohtalolle, jonka suuri synti on ollut pitkät kynnet, 32 tonnia maksettavaa kiitoksena 15 vuoden työurasta. Oletteko oikeasti noin helvetin vastenmielisiä ihmisiä? Katsokaapa, ettei teitä odota joskus sama kohtalo, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Katsotaan sitten pidättekö työnantajaa jonain Jumalananne ja suurimpana auktoriteettinanne, kuten nyt näköjään pidätte.
No harva kai on noin tyhmä, että alkaa kynsistä työnantajan kanssa vääntämään. Luuli kai olevansa suurikin ammattiyhdistysaktiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti kirjoitti:
Riita lähti liikkeelle helmikuussa 2014, kun esimies kehotti epävirallisesti Haikaraista leikkaamaan kyntensä. Alko huomautti tai varoitti Haikaraista yhteensä kolmesti, kunnes tämä sai potkut saman vuoden heinäkuussa.
- - Haikarainen kieltäytyi ehdottomasti leikkaamasta kynsiään työnantajan vaatimuksesta.
Siis kolmesti käskettiin leikkaamaan kynnet pois, eikä vieläkään mennyt jakeluun? Ihmettelen että jopa neljä kuukautta katselivat tuollaista tyyppiä töissä. Missä työmoraali. :D
Työnantajana ottaisin tuollaisen käytöksen ihan suorana vittuiluna. Työpaikkojen pukukoodi ei ole mitenkään epätavallinen käytäntö.
Sinä varmasti otat vaikka anuslävistyksen jos työnantajasi käskee, helvetin hölmö lammas. Bbbääääää!
Harvoinhan se työnantaja käskee lisäkoristuksia laittamaan, jos ei sitten jossain ilotalossa. Aika moneen paikkaan tuo nainen ei pääsisi noiden kynsiensä takia esim sairaaloihin, elintarvikeliikkeisiin, päiväkoteihin, kampaamoihin, ei mihinkään muihin asiakaspalveluhommiin. Voi olla, että työnantaja huokaisi helpotuksesta, kun ko henkilöstä päästiin. Olisko ollut hieman "hankala tyyppi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä maltilliset tekokynnet voivat olla jopa etu kassatyössä koska kädet on esillä ja roolissa koko ajan ja ovathan ne kädet kauniimmat ja huolitellummat jos on siistit ja maltillisen pituiset tekokynnet.
Mutta avainsanoina on tietysti siisteys, ei liian pitkät kynnet ja onko ne todella kauniit.
Kyllä ne pitkät kynnet haittaavat näpyttelyä tai kosketusnäytön käyttöä.
Inhoan muutenkin kassoilla kaikkea epäsiistiä härpäkettä, ripsienpidennyksiä, pitkiä kynsiä, kynsilakan jämiä, suttumeikkejä. Koska naisena sitä tietää, että esim. ripsienpidennyksistä tippuu silloin tällöin niitä irtoripsiä. Mutta myös täysi meikittömyys ja laittamattomuus on jotenkin outoa työpaikoilla, tuntuu ettei ihminen halua panostaa yhtään muiden viihtyvyyteen.
No naisena varmaan sitten tiedät myös että ihan oikeistakin ripsistä tippuu koko ajan ripsiä ja ihan luojan luomia hiuksia tippuu päivittäin kymmeniä ellei satoja. Pidennysten kanssa tippuu varmasti vähemmän niitä omia ripsiä ja hiuksia, koska pidennys estää niiden putoamista. Näin ainakin itselläni oli.
p.s. tiesithän että juuri tälläkin hetkellä sinunkin kulmakarvoissasi,ripsissäsi, nenäkarvoissasi vilistää lukuisia pieniä punkkeja, siellä ne elää, kakkii ja parittelee sun kulmakarvassa. :D
No täytyy varmaan hommata ripsien pidennys niin alkaa tapahtumaan jotain eroottista näinkin vanhassa ihmisessä kuin olen!
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mun oikeustajun mukaan kukaan työn antaja voi tosta noin vaan vaatia erotetulta oikeudessa kymmeniä tuhanisa euroja vaan sen takia että sillä on pitkät kynnet. Onkohan pitkät hiukset sitten vissiin kalliimpia, tarttee maksaa 60 000 tonnia entiselle työnantajalle? Ihan sairasta tää nykymaailma.
Voi tsiisus, etkö tajua. Eihän se työnantajalle mitään maksa. Voi tampio.
Semi kalliit kynnet tais tulla tälle naikkoselle, toivottavasti on sen arvoiset 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan on ihan kauheat kynnet 😮
Mutta mistä se 32k lasku tuli?
Varmaan oikeuskuluja.
Jospa mammat opettelisitte avaamaan linkin ja lukemaan jutun, seuraavaksi voitte harjoitella luetun ymmärtämistä! Kyllä se siitä, kun harjoittelette, lukuemisen opetteluun saa myös tukea.
Kuka haluaa availla jotain iltasanomien linkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Mauttoman näköiset kynnet. Mitenköhän onnistuu vessaaaa käynti tai pullataikinan teko. Entä oma kiva, varmaan paikat verillä.
Ei kai kaikkien tarvitse omia sormiaan sinne työntää saadakseen nautintoa. Nautintoa voi saada klitorista ihan ulkopuolelta hyväilemällä jne.
Tai sitten jos tykkää sisälle niin dildo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan meikkaisi toisen ihmisen viihtyvyyden takia! Olen aspa, enkä meikkaa, koska en itse halua.
No toivottavasti edes kampaat hiuksesi ja käytät dödöä.
No voi helvetti tuota liioittelua 😂😂😂
Ei kai meikkaamattomuus tarkoita sitä, että olisi täysin röllipeikko.
Itsekin olen asiakaspalvelutyössä ja meikkaan jos jaksan. Jos en jaksa, en meikkaa, esim. jos työt alkavat puoli seitsemän aamulla, käytän sen meikkaamiseen menevän ajan mielellään nukkumiseen. Mutta dödöä laitan ja tukan kampaan 😂
miks vitu oot laittanu jotai markkoi, ooks joku kekkonen vai
t. erno
Vierailija kirjoitti:
Noihan on ihan kauheat kynnet 😮
Mutta mistä se 32k lasku tuli?
Mitä jos lukisit sen jutun jota kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta oli annettu selkeästi varoitus aikaisemmin ja useampaan kertaan, niin ei tuossa tilanteessa sitten ole mitään valittamista.
Jos? Jutussahan kerrottiin, että varoituksia oli saanut.
Miksi te ette lue näitä juttuja ennenkuin tulette kommentoimaan niitä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä maltilliset tekokynnet voivat olla jopa etu kassatyössä koska kädet on esillä ja roolissa koko ajan ja ovathan ne kädet kauniimmat ja huolitellummat jos on siistit ja maltillisen pituiset tekokynnet..
Niin miten ne pitkät tekokynnet siis ovat kassalla etu? Ei se, että näyttää halvalta ole mikään etu.
N,38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli saanut jo varoituksia, eikä kyennyt osallistumaan normaaliin työskentelyyn samalla panoksella kuin muut. Todellakin saa syyttää ihan vain itseään.
No eikö sitten loparit työtehtävien huonosta hoitamisesta perusteena sille olisi riittäneet ?/quote]
Mitä jos lukisit jutun?