Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä, jolla profiilikuvassa hieno auto tai prätkä?

Vierailija
11.10.2017 |

Mulla lpppuu mielenkiinto siinä vaiheessa.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän kopensoi niillä jotain isoa puutosta itsessään.

Ja että hän on lompakkoloismIes, joka uskoo naisten olevan rahan perään. Erittäin iso turn off.

Tämä.

Aikoinaan nettideittailin. Aina kun joku mies sanoi harrastavansa mootyoripyöräilyä, lopetin yhteydenpidon. Se mielikuva, joka sellaiseen liittyy, on jotenkin juntti ja väärä mulle.

Autoa korostavaa miestä pitäisin materialistina, joka luulee naisten ihailevan materiaa. En halua sellaista sovinistinaisvihaajaa, joten olisi ehdottomasti kielteistä profiilikuvassa.

Vierailija
42/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitetaan kaksi vaihtoehtoa, toisessa mies poseeraa hienon prätkän ja hienon auton kanssa. Mikä on kallis ja hieno, sitä en itse osaa arvioida.

ja

toisessa mökkilaiturilla koiran kanssa ja keittiössä kokkitouhuissa

niin kumman kanssa nainen olettaa tulevansa paremmin juttuun?

Kuvilla voi myös kertoa itsestään, ja niin tietämättä tekeekin. Itselläni on audi, mutta en kuvaa itseäni sen kanssa, koska se ei ole mikään harrastus vaan kauppa-auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ensimmäisenä mieleen näistä mopojen ja autojen kanssa itsestään Tinderiin kuvia laittavista miehistä se, että heillä on mennyt vähän koko konsepti sekaisin.

Heidänhän kannattaisi kai olla vakuuttavan / mielenkiintoisen näköisiä naisten mielestä. Näissä kuvissa, joissa "koviksen" näköinen mies poseeraa vaikkapa jenkkiauton tai prätkän vieressä, on kuvan viesti mielestäni lähinnä muille miehille eikä naisille suunnattu. Eli tahattomasti nämä jampat viestivät ennemminkin toisille miehille omaa statustaan ja oletettua kovuuttaan. Entistä harvempaa naista kai nämä tyylipiirteet viehättävät. Tietysti jos he ovat jotain top-kundeja, niin asia on tietty ihan eri.

Jos itse lähtisin etsimään seuraa Tinderistä, en ottaisi itsestäni kuvaa naapurin moottoripyörän vierellä nahkatakissa ja kädet puuskassa, vaan ennemminkin kuvauttaisin itseni pörröinen lemmikkipupuni sylissä. Se kuvaisi minua enemmän, ja oletettavasti voisi tehdä ainakin moneen kaninomistajaan positiivisen vaikutuksen - uskoisin, että useampi sinkkunainen omistaa kanin kuin prätkän.

Mutta on niitäkin naisia, jotka tykkäävät amerikanraudoista tai autojen rassaamisesta ja prätkäajeluista. Jos pramea auto on iso osa elämäntapaa, niin mikäs siinä, jos löytää mimmin, jota kiinnostaa samat jutut.

Vierailija
44/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta mitä ajatuksia kuva herättää.

Yksi "tyyppi" on sellainen, josta tulkitsen välittyvän viestin: "Katsokaas tiput, omistan auton!" Auto selvästi näytillä ja mies poseeraa ylpeästi.

Jos mies yrittää tehdä naiseen/naisiin vaikutuksen omaisuudellaan, hänelle siis sopii että hän "saa" naisia, jotka kiinnostuvat hänestä omaisuuden takia. Tämä on mulle turnoff. Varmasti joitain naisia se omaisuus kiinnostaakin, mutta se että mies yrittää juuri sellaisia naisia houkutella... tulee kuva että haluaa vain reikää, silloinhan naisen luonne on sivuseikka. Saahan sitä reikää haluta vapaasti ja seksiä harrastaa vapaasti, en vain itse ole niin sen perään.

Vierailija
45/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että hän kopensoi niillä jotain isoa puutosta itsessään.

Ja että hän on lompakkoloismIes, joka uskoo naisten olevan rahan perään. Erittäin iso turn off.

Tämä.

Aikoinaan nettideittailin. Aina kun joku mies sanoi harrastavansa mootyoripyöräilyä, lopetin yhteydenpidon. Se mielikuva, joka sellaiseen liittyy, on jotenkin juntti ja väärä mulle.

Autoa korostavaa miestä pitäisin materialistina, joka luulee naisten ihailevan materiaa. En halua sellaista sovinistinaisvihaajaa, joten olisi ehdottomasti kielteistä profiilikuvassa.

No entä miten olisi sitten se, periaatteensa mukaisesti  ajokortiton ja liikunnalliselta ja liikenteelliseltä vakaumukseltaan vannoutunut  polkupyöräilijä ( ja siis reipas ulkoilmaihminen tietenkin myös)  ?

Vierailija
46/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lpppuu mielenkiinto siinä vaiheessa.

Mulle tuollaiset ovat vaan kulkupelejä enkä  tajua miks jotkut laittavat sellaiseen enemmän rahaa kun tarvis. Tuollaisesta kuvasta käy miehen arvomaailma niin hyvin ilmi että jätän väliin koska ei vastaa omaani.

Vierailija
47/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää tuollaisia miehiä! En tiedä miksi mutta noista autonsa ja prätkänsä esittelijöistä tulee mieleen että he ovat henkisesti jälkeenjääneitä juntteja. Varsinkin jotkut prätkämiehet jotka ovat olevinaan jotain kovia jätkiä ja pärisyttelevät niillä ärsyttävillä kovaäänisillä mopoillaan. Raivostuttavaa!

No tilannehan on sitten hyvä. Ei yksikään pärräihminen jaksaisi viettää aikaa tuollaisen hiekkapilluisen kukkahattutädin kanssa.

Mikäs sua vaivaa? Kutinaa kulkusissa?

Ei kovasti. Nauratti vain tuon kommentoijan raivoisa tilitys motoristeja kohtaa. Toki osa on idiootteja maantieterroristeja, mutta toisaalta näitä mahtuu joka ryhmään. 

Niin ajattelit sitten mennä henkilökohtaisuuksiin? Vaikka jonkun sanomiset meniskin tunteisiin, niin pitäs kuitenkin osata pitä ittensä aikuisena miehenä.

Voiko mopopojilta yleensä odottaa aikuisen miehen käytöstä?

Niin, kyllähän tuo tietynlaisia stereotypioita taas vahvistaa.

Vierailija
48/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että mies joka harrastaa moottoripyöriä, haluaa tapailla naisia jotka pitävät aiheesta kiinnostuneita juntteina ja vähä-älyisinä? Hyvä vaan että karsiutuvat. Jos naisella olisi kuva kissan kanssa, hän säästää meidän molempien aikaa koska tiedän etten häntä tahdo nähdä syystä että vihaan kissoja. Silti en pidä naista idioottina vaikkei luonutkaan hyvää kuvaa itsestään minulle. Taas joku kissoista pitävä mies voi innostua kovastikkin.

Vierailija
49/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä ääliöitä täällä. Pitäisikö kiinnostuksen kohteet peittää että saa annettua valheellisen kuvan itsestään WTAV-mammoille? Herätkää nyt..

Vierailija
50/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että miehellä on kallis harrastus. Toisilla ei oikein olisi vara tuollaiseen ja se sitten tarkoittaa että ei tehdä mitään muuta kuin rapataan sitä autoa harrastukseksi. Suhtaudun siis varauksella, kuten muihinkin kalliisiin harrastuksiin.

Vierailija
51/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ensimmäisenä mieleen näistä mopojen ja autojen kanssa itsestään Tinderiin kuvia laittavista miehistä se, että heillä on mennyt vähän koko konsepti sekaisin.

Heidänhän kannattaisi kai olla vakuuttavan / mielenkiintoisen näköisiä naisten mielestä. Näissä kuvissa, joissa "koviksen" näköinen mies poseeraa vaikkapa jenkkiauton tai prätkän vieressä, on kuvan viesti mielestäni lähinnä muille miehille eikä naisille suunnattu. Eli tahattomasti nämä jampat viestivät ennemminkin toisille miehille omaa statustaan ja oletettua kovuuttaan. Entistä harvempaa naista kai nämä tyylipiirteet viehättävät. Tietysti jos he ovat jotain top-kundeja, niin asia on tietty ihan eri.

Jos itse lähtisin etsimään seuraa Tinderistä, en ottaisi itsestäni kuvaa naapurin moottoripyörän vierellä nahkatakissa ja kädet puuskassa, vaan ennemminkin kuvauttaisin itseni pörröinen lemmikkipupuni sylissä. Se kuvaisi minua enemmän, ja oletettavasti voisi tehdä ainakin moneen kaninomistajaan positiivisen vaikutuksen - uskoisin, että useampi sinkkunainen omistaa kanin kuin prätkän.

Mutta on niitäkin naisia, jotka tykkäävät amerikanraudoista tai autojen rassaamisesta ja prätkäajeluista. Jos pramea auto on iso osa elämäntapaa, niin mikäs siinä, jos löytää mimmin, jota kiinnostaa samat jutut.

On toki, en kiistä. Olettaisin kuitenkin, että tällaisista naisista on runsaasti kiinnostuneita miehiä, joten en usko, että heidän tarvitsisi kauaakaan etsiä seuraa.

Laittaisin silti itsestäni ennemmin kuvan lemmikkikanini, Herra Y:n kanssa. Seuraavista syistä:

1) Herra Y on niin hupaisan näköinen luppakorva, että siitä on helppo napsia otoksia, jotka naurattavat. Hauska kuva kertoisi oletettavasti kuvan kohteena olevan henkilön huumorintajusta, joka on käsittääkseni ihan positiivinen ominaisuus.

2) Uskoakseni aika harvalla miehellä on Tinder-kuvassa kani sylissä. Koirakuvia ja mahdollisesti kissakuviakin löytyy, mutta kani saattaisi käsittääkseni olla harvinaisempi tapaus. Oletettavasti ainakin harvinaisempi kuin mopo- tai autokuva. Tämä saattaisi pysäyttää jonkun tarkastelemaan profiiliani.

3) Pörröinen Herra Y-pupuni sylissä saattaisi kertoa minusta viestin, että olen helposti lähestyttävä, ei-aggressiivinen, ei-uhkaava tapailukumppani: kriteerejä, jotka saattavat joillekin olla tärkeitä.

4) Kaninomistajana itse Tinderissä tai vastaavassa olisin todella kiinnostunut, jos etsimäni nainen olisi kuvassa pupujussin kanssa. Ehkä moni kaninomistaja voisi olla samaa mieltä.

5) Eikös pupu ole eräänlainen viriiliyden tai hedelmällisyyden symboli? Sen voisi ainakin sellaiseksi tulkita.

t. Herra Y:n isi (joka ei etsi seuraa)

Vierailija
52/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että mies joka harrastaa moottoripyöriä, haluaa tapailla naisia jotka pitävät aiheesta kiinnostuneita juntteina ja vähä-älyisinä? Hyvä vaan että karsiutuvat. Jos naisella olisi kuva kissan kanssa, hän säästää meidän molempien aikaa koska tiedän etten häntä tahdo nähdä syystä että vihaan kissoja. Silti en pidä naista idioottina vaikkei luonutkaan hyvää kuvaa itsestään minulle. Taas joku kissoista pitävä mies voi innostua kovastikkin.

Miten voi vihata kissoja? Friikkiä

Vierailija
53/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki, en kiistä. Olettaisin kuitenkin, että tällaisista naisista on runsaasti kiinnostuneita miehiä, joten en usko, että heidän tarvitsisi kauaakaan etsiä seuraa.

Laittaisin silti itsestäni ennemmin kuvan lemmikkikanini, Herra Y:n kanssa. Seuraavista syistä:

1) Herra Y on niin hupaisan näköinen luppakorva, että siitä on helppo napsia otoksia, jotka naurattavat. Hauska kuva kertoisi oletettavasti kuvan kohteena olevan henkilön huumorintajusta, joka on käsittääkseni ihan positiivinen ominaisuus.

2) Uskoakseni aika harvalla miehellä on Tinder-kuvassa kani sylissä. Koirakuvia ja mahdollisesti kissakuviakin löytyy, mutta kani saattaisi käsittääkseni olla harvinaisempi tapaus. Oletettavasti ainakin harvinaisempi kuin mopo- tai autokuva. Tämä saattaisi pysäyttää jonkun tarkastelemaan profiiliani.

3) Pörröinen Herra Y-pupuni sylissä saattaisi kertoa minusta viestin, että olen helposti lähestyttävä, ei-aggressiivinen, ei-uhkaava tapailukumppani: kriteerejä, jotka saattavat joillekin olla tärkeitä.

4) Kaninomistajana itse Tinderissä tai vastaavassa olisin todella kiinnostunut, jos etsimäni nainen olisi kuvassa pupujussin kanssa. Ehkä moni kaninomistaja voisi olla samaa mieltä.

5) Eikös pupu ole eräänlainen viriiliyden tai hedelmällisyyden symboli? Sen voisi ainakin sellaiseksi tulkita.

t. Herra Y:n isi (joka ei etsi seuraa)

Olet ihana! T. Se motoristeja vihaava kukkahattutäti.

Vierailija
54/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä on paljon rahaa ne ovat egon jatkeita omistajalleen. Kokee muuten huonommuutta ja vajavaisuutta ihmisenä. Pönkittämässä itsetuntoa.

Entä jos on oikeasti varaa kalliiseen autoon? Egon jatke auto on vain silloin jos sitä pitää maksaa loppu elämä.

Vierailija
55/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää tuollaisia miehiä! En tiedä miksi mutta noista autonsa ja prätkänsä esittelijöistä tulee mieleen että he ovat henkisesti jälkeenjääneitä juntteja. Varsinkin jotkut prätkämiehet jotka ovat olevinaan jotain kovia jätkiä ja pärisyttelevät niillä ärsyttävillä kovaäänisillä mopoillaan. Raivostuttavaa!

No tilannehan on sitten hyvä. Ei yksikään pärräihminen jaksaisi viettää aikaa tuollaisen hiekkapilluisen kukkahattutädin kanssa.

Ei kovasti. Nauratti vain tuon kommentoijan raivoisa tilitys motoristeja kohtaa. Toki osa on idiootteja maantieterroristeja, mutta toisaalta näitä mahtuu joka ryhmään. 

Niin ajattelit sitten mennä henkilökohtaisuuksiin? Vaikka jonkun sanomiset meniskin tunteisiin, niin pitäs kuitenkin osata pitä ittensä aikuisena miehenä.

No sitä saa mitä tilaa. Jos yhden kuvan perusteelle voi kutsua toista henkisesti vajaaksi ääliöksi, niin voidaan olettaa vastauksen olevan samaa tasoa. 

Vierailija
56/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi vihata autoja tai moottoripyöriä? Ihmiset ovat erilaisia.....

Vierailija
57/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsisit nyt, jooko. Tarvitsisin kaniseuraa, tosin tykkään pörröttömistä enemmän.

Vierailija
58/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko mopopojilta yleensä odottaa aikuisen miehen käytöstä?

Ihan yhtä paljon, kuin AV-palstan mammoilta.

Vierailija
59/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka friikki tykkää kissoista.

Vierailija
60/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos on itse myös kuvassa auton/prätkän kanssa.