Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä, jolla profiilikuvassa hieno auto tai prätkä?

Vierailija
11.10.2017 |

Mulla lpppuu mielenkiinto siinä vaiheessa.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän kopensoi niillä jotain isoa puutosta itsessään.

Ja että hän on lompakkoloismIes, joka uskoo naisten olevan rahan perään. Erittäin iso turn off.

Tällainen vaikutelma jäi lyhyessä suhteessa. Oli myös pieni varustus miehisellä puolella . Rahaa ja materiaa kyllä reilusti, mutta henkinen pääoma koulutusta myöten hyvin matala.

Vierailija
62/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuollaiset ovat vaan kulkupelejä enkä  tajua miks jotkut laittavat sellaiseen enemmän rahaa kun tarvis. Tuollaisesta kuvasta käy miehen arvomaailma niin hyvin ilmi että jätän väliin koska ei vastaa omaani.

Toisille ne ovat harrastus. Toiset käyttää älyttömästi rahaa kameroihin, toiset lemmikkiinsä ja osa esimerkiksi prätkään. Mutta jos ei ymmärrä toisen harrastusta, niin silloinhan ei kannata ryhtyä parisuhteeseen kyseisen henkilön kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että mies joka harrastaa moottoripyöriä, haluaa tapailla naisia jotka pitävät aiheesta kiinnostuneita juntteina ja vähä-älyisinä? Hyvä vaan että karsiutuvat. Jos naisella olisi kuva kissan kanssa, hän säästää meidän molempien aikaa koska tiedän etten häntä tahdo nähdä syystä että vihaan kissoja.

Toki, hyvä molemmille että nämä asiat tulevat esiin.

Aloituksessa kuitenkin kysyttiin, mitä ajattelen sellaisesta miehestä, ei sitä, mitkä on sellaisen profiilikuvan hyödyt ja haitat tinderissä.

Vierailija
64/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuollaiset ovat vaan kulkupelejä enkä  tajua miks jotkut laittavat sellaiseen enemmän rahaa kun tarvis. Tuollaisesta kuvasta käy miehen arvomaailma niin hyvin ilmi että jätän väliin koska ei vastaa omaani.

Vaimo harrastaa ratsastusta, enkä ymmärrä miten jokun haluaa laittaa niin tolkuttomia rahoja sellaiseen. Mutta minun puolesta saa käyttää rahansa niin kuin haluaa. Minä laitan rahaa prätkääni ja rouva hevostarvikkeisiinsa.

Vierailija
65/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ensimmäisenä mieleen näistä mopojen ja autojen kanssa itsestään Tinderiin kuvia laittavista miehistä se, että heillä on mennyt vähän koko konsepti sekaisin.

Heidänhän kannattaisi kai olla vakuuttavan / mielenkiintoisen näköisiä naisten mielestä. Näissä kuvissa, joissa "koviksen" näköinen mies poseeraa vaikkapa jenkkiauton tai prätkän vieressä, on kuvan viesti mielestäni lähinnä muille miehille eikä naisille suunnattu. Eli tahattomasti nämä jampat viestivät ennemminkin toisille miehille omaa statustaan ja oletettua kovuuttaan. Entistä harvempaa naista kai nämä tyylipiirteet viehättävät. Tietysti jos he ovat jotain top-kundeja, niin asia on tietty ihan eri.

Jos itse lähtisin etsimään seuraa Tinderistä, en ottaisi itsestäni kuvaa naapurin moottoripyörän vierellä nahkatakissa ja kädet puuskassa, vaan ennemminkin kuvauttaisin itseni pörröinen lemmikkipupuni sylissä. Se kuvaisi minua enemmän, ja oletettavasti voisi tehdä ainakin moneen kaninomistajaan positiivisen vaikutuksen - uskoisin, että useampi sinkkunainen omistaa kanin kuin prätkän.

Etsisit nyt, jooko. Tarvitsisin kaniseuraa, tosin tykkään pörröttömistä enemmän.

Minä voin kyllä kanin hankkia. Moottoripyöräni lisäksi. 8)

Vierailija
66/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa etupäässä miesten status ja varallisuus. Tottakai heruu, kun on mukana kuvia hienosta Lexus autosta ja moottoripyörästä. Siksi näitä kuvia on seuranhakusivustoilla. Huomio ja saanti on taattu. Helppoa :-)

Vierailija
67/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ensimmäisenä mieleen näistä mopojen ja autojen kanssa itsestään Tinderiin kuvia laittavista miehistä se, että heillä on mennyt vähän koko konsepti sekaisin.

Heidänhän kannattaisi kai olla vakuuttavan / mielenkiintoisen näköisiä naisten mielestä. Näissä kuvissa, joissa "koviksen" näköinen mies poseeraa vaikkapa jenkkiauton tai prätkän vieressä, on kuvan viesti mielestäni lähinnä muille miehille eikä naisille suunnattu. Eli tahattomasti nämä jampat viestivät ennemminkin toisille miehille omaa statustaan ja oletettua kovuuttaan. Entistä harvempaa naista kai nämä tyylipiirteet viehättävät. Tietysti jos he ovat jotain top-kundeja, niin asia on tietty ihan eri.

Jos itse lähtisin etsimään seuraa Tinderistä, en ottaisi itsestäni kuvaa naapurin moottoripyörän vierellä nahkatakissa ja kädet puuskassa, vaan ennemminkin kuvauttaisin itseni pörröinen lemmikkipupuni sylissä. Se kuvaisi minua enemmän, ja oletettavasti voisi tehdä ainakin moneen kaninomistajaan positiivisen vaikutuksen - uskoisin, että useampi sinkkunainen omistaa kanin kuin prätkän.

Tämä.

Vierailija
68/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuvalla halutaan antaa se ensimmäinen viesti itsestään.  Vasta sitten avataan itse esittely, näin se vaan menee. Kivalta näyttävä mies, iloiset silmät ja mukava hymy, suora katse kameraan. Se on siinä.

Ohitan välittömästi autokuvat ja prätkät, olipa niissä mukana mies tai ei.

Ajoneuvoilla pyritään saamaan tietynlaista huomiota tietynlaisista naisista ja jos osuma menee perille, niin ei ongelmaa. Naisenkin pitäisi ilmeisesti olla näyttötavaraa.

Arvostan miehessä aivan muita asioita kuin pinnallista suhaamista. Henkiset arvot, yksinkertainen elämä, tyytyväisyys vähään, kanssaihmisetn kohtelu, tasapainoisuus, analyyttinen kuuntelu.

Vierailija
69/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa mikä on vuvapalstan taso.

Välillä ihmettelen miten naiset voi olla näin yksinkertaisia täällä.

Ensin vingutaan kun ei ole miehekkäitä miehiä ja sitten kun on bensalenkkari niin sekin on väärin.

Ymmärrättekö että kaikilla ihmisillä on omat harrastukset. Profiilikuva voi kuvastaa sitä tai sitten sillä ei ole tarkoitus tarkoittaa mitään.

Miettikää kaksi kertaa kumpi on elämää edistävämpää hommaa kun kulkuneuvon ja tekniikan harrastaminen vai vauvalehden ja meikkisiveltimien ostaminen?

Kyllä minä olen vuosi vuodelta onnellisempi ettei tarvitse vapaa aikaa viettää naisten kanssa joilla on noin yksinkertainen pääkoppa.

Valitettavasti suurimmalla osalla on.

Vierailija
70/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei ymmärrä toisen harrastusta, niin silloinhan ei kannata ryhtyä parisuhteeseen kyseisen henkilön kanssa. 

Väliin jäisi kuten tuossa yllä kävi  jo ilmi, jos huomasit lukea loppuun asti?

Vierailija
71/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vingutaan kun ei ole miehekkäitä miehiä ja sitten kun on bensalenkkari niin sekin on väärin.

Ymmärrättekö että kaikilla ihmisillä on omat harrastukset. Profiilikuva voi kuvastaa sitä tai sitten sillä ei ole tarkoitus tarkoittaa mitään.

Miettikää kaksi kertaa kumpi on elämää edistävämpää hommaa kun kulkuneuvon ja tekniikan harrastaminen vai vauvalehden ja meikkisiveltimien ostaminen?

Kyllä minä olen vuosi vuodelta onnellisempi ettei tarvitse vapaa aikaa viettää naisten kanssa joilla on noin yksinkertainen pääkoppa.

Ja minusta taas omien sijoitusten kasvun  (tuloa) seuranta on edistävämpää ja kivampaa ajankulua kuin auton rassaaminen (menoerä)  tai  meikkisiveltimien (kulutushyödyke)  ostaminen. Ohjelmointi on myös sydäntäni  lähellä. Olen todella onnellinen että minulla on samalla tavalla ajatteleva mies eikä  mikään autonrassaaja ja  osaan ihan pätevästi  ulkoistaa autohuollot ammattilaiselle.

Sinä et suurinta osaa naisista tunne joten teit täysin turhan yleistyksen ja nolasit itsesi.

Vierailija
72/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on prätkä, niin ensimmäinen ajatus on että en todellakaan ala tuon omaishoitajaksi sitten kun taittaa niskansa ja halvaantuu moottoripyöräonnettomuudessa.

Vierailija
73/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se fb kuva. Tai muu kansikuva. Tindereistä en tiedä. Jos miehellä on auton kuva nii aattelen että se on sen auto ja harva mitää peruspetteri autol laittaa. Moottoripyörä kuvassa kertoo harrastuksesta.

Kyllä itsekkin pyrin tuomaan harraste ja elämäntapaani kansi ja profiilikuvassa. Vaikka en etsi juuri nyt ketään eikä kukaan minua.

Itselle enemmänkin on outoa että mies ei ole kiinnostunut moottoreista tms. Tosin lähipiirissä on parikin alle 40v miestä jotka eivät edes renkaita osaa vaihtaa. Mutta se ei ole mikään mitta arvo.

Vierailija
74/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne naiset sanoo että hyi kallis auto kuvassa en tykkää. Mutta todellisuudessa...

Ajan Slk mersun parkkiin niin kyllä naiset katsoo kuolaten. Toisin kuin 1999 vuoden ford fiestalla.

Todellisuus ja naisten puheet palstoilla on isoin kontrasti mitä ikinä on.

Fakta.

Vierailija
75/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsisit nyt, jooko. Tarvitsisin kaniseuraa, tosin tykkään pörröttömistä enemmän.

Sori vaan, mutta en etsi.

Sitä paitsi tuskin edes olisin muuten toiveidesi mukainen mies. Olen lyhyt ja omituinen.

Vierailija
76/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta taas omien sijoitusten kasvun  (tuloa) seuranta on edistävämpää ja kivampaa ajankulua kuin auton rassaaminen (menoerä)  tai  meikkisiveltimien (kulutushyödyke)  ostaminen. Ohjelmointi on myös sydäntäni  lähellä. Olen todella onnellinen että minulla on samalla tavalla ajatteleva mies eikä  mikään autonrassaaja ja  osaan ihan pätevästi  ulkoistaa autohuollot ammattilaiselle.

Sinä et suurinta osaa naisista tunne joten teit täysin turhan yleistyksen ja nolasit itsesi.

Haha. Katso ulos niin näet todellisuuden.

Kuinka monta koodarinaista tai sijoittajanaista tiedät lol.

Nolasit itsesi. Näköjään koodarikin voi olla yksinkertainen kun kyseessä on nainen

Vierailija
77/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittavat kuvia autoistaan/moottoripyöristään samasta syystä kuin naiset laittavat kuvia hevosistaan/ratsastusharrastuksestaan. Ilmeisen tärkeä harrastus henkilölle itselleen, mutta vastakkaisen sukupuolen edustajista löytyy varmaan aika huonosti samasta harrastuksesta kiinnostuneita.

Miehenä ohitan kaikki hevosten kuvilla varustetut naisten profiilit. Oletan, että naisella menee kaikki vapaa-aika ja raha ratsastukseen, jonka lisäksi he haisevat varmaan hevosenlannalta. Hevoset eivät kiinnosta minua lainkaan eikä minulla tulisi olemaan mitään sanottavaa niistä tai ratsastuksesta.

Ymmärrän näin ollen erittäin hyvin, miksi naiset skippaavat auto-/prätkämiehet.

M29

Vierailija
78/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prätkämiehet ovat ainakin aivan täysiä kaaharivajakkeja.

Vierailija
79/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motoristimies on täydellinen turn-off. En keksi mitään typerämpää "harrastusta".

Vierailija
80/105 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko elämä on jonkun haisevan ja meluisan saastutuskoneen kiillottamista ja sillä kaahaamista, niin heippa.