Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus katkaissut välit ystävään ja miksi? Onko teihin joku ystävä joskus katkaissut välit?

Vierailija
10.10.2017 |

Myös miten olette sen tehneet, ilmoititteko että "nyt ei enää nähdä" vai hävisittekö vain elämästä?

Kommentit (1865)

Vierailija
1861/1865 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut herkkua naiselta, katkaisin välit.

Vierailija
1862/1865 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen koska yksi haukkui läheistäni pedofiiliksi.

Itse olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1865 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 puhelimissa sanonut ettei olla enää ystäviä .  

Vierailija
1864/1865 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmisellä on narsistinen persoonallisuushäiriö, hänen läheisyydessään oleminen on loputonta draaman luontia, toisten ihmisten panettelua ja mustamaalausta ja itsellesi tulevaa mielipahaa. Yksi tärkeimmistä asioista, jonka olen elämässäni oppinut, on se että vältä negatiivisia ihmisiä elämänpiirissäsi.

Saman olen huomannut. Mutta alussa kun ei tunne vielä ihmistä voi olla iloinen lämpimästä vastaanotosta ja luottamuksella kerrotuista asioista, tuesta elämäntilanteessa, vähän innoissaankin siitä, että toinen on näin jotenkin rohkea ja osaa kaikenlaista ja haluaa auttaa, mutta sitten ne jutut alkaa jotenkin kadota ja kaikki muuttuu vähitellen oudoksi ja alkaa selittämätön pahoinvointi. Kävin neljän vuoden kaveruuden läpi tällaisen ihmisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, etten ikinä ole ollut niin sekaisin ja uupunut. Nyt jokainen pakollinen tapaaminen hänen kanssaan on hämmentävää, koska huomaan miten hän ei kestä yhtään normaalisti sujuvaa keskustelua vaan hänen täytyy aina heittää jotain mikä saa sen sijoiltaan ja tilanteen päälle. Niin raskasta. Valitettavasti hänellä on iso kasa henkilökohtaista elämääni tiedossa noiden vuosien ajalta, mutta jotenkin sen kanssa on vaan elettävä. Ei tykännyt viimeksi yhtään että koitin laittaa rajoja. Itselläkin oli ihan sellainen fyysinen pahoinvointi kun en tiennyt mitä seurauksia sillä on, mutta yritän päästä kauemmas koko ajan. 

Vierailija
1865/1865 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin tämän kertonut. "Ystäväni" (lue entinen). alkoi sättimään minua puhelimessa, kun kerroin olevani shokissa kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Siihen jäi se "ystävä" huh mikä helpotus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme