Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus katkaissut välit ystävään ja miksi? Onko teihin joku ystävä joskus katkaissut välit?

Vierailija
10.10.2017 |

Myös miten olette sen tehneet, ilmoititteko että "nyt ei enää nähdä" vai hävisittekö vain elämästä?

Kommentit (1847)

Vierailija
1841/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi tuttavuus osoittautui toksisen negatiiviseksi joka ei löytänyt mitään hyvää sanottavaa, mistään, käytti mua "ilmaisena terapeuttina" Valitteli ex miehestään jonka luona kuitenkin kävi ja sit valitteli mitä se taas teki, soitteli ja viestitteli pommittaen päivittäin vaikka kerroin että olen tiettyyn aikaan arkisin töissä enkä jaksa päivittäin vastailla puhelimeen, ei kunnioittanut sitä eikä mun rajoja muutenkaan, pyrki kontrolloimaan ja määräämään mun elämistä, puoli vuotta jaksoin sitten napsahti ja estin joka paikasta. 

Tuo viesteillä pommittaminen on jo riittävä syy katkaista ystävyys. Ei kukaan normaali ihminen jaksa olla koko ajan tavoitettavissa, kun pitää kaikki arjen askareetkin hoitaa. Koita siinä sitten elää elämääsi ja tehdä asioita, kun koko ajan joku kinuaa huomiota puhelimen tai tietokoneen toisessa päässä. Nykyään hoidan tekstareiden välityksellä pääasiassa vain tapaamisista sopimiset. Keskustelut keskustellaan kasvotusten, niin ei tarvitse sitten viesteillä pommitella joka päivä. 

Vierailija
1842/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä jäi orvoksi ja tuli sietämättömäksi, vertaili, valitti ja syytti toisia tilanteestaan. En vaan enää vastannut viesteihin, joskus kun asiaa kysyi sanoin etten jaksa hänen käytöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit pitkäaikaisen ystävän kanssa, koska juorusi eteenpäin minun ja perheeni yksityiset asiat, suhtautui minuun vähättelevästi ja piikitteli arvomaailmastani. En ole harmitellut, mutta joskus mietin, olisiko pitänyt mainita oikeat ja täsmälliset syyt. Toisaalta, mitäpä niillä väliä. Yritin muutamaan otteeseen puhua ongelmista hänelle, mutta ei ollut valmiutta keskustella siten.

Vierailija
1844/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tapaamisia sopiessa tiesin, ettei tule toteutumaan, vaan tulee joku viime hetken peruminen. En tiedä, onko masennusta vai mikä syynä. Senkin kai voisi kertoa? Niinpä sitten vain pyysin ottamaan yhteyttä, kun haluaa jotain tehdä. Ei ole kuulunut mitään. Silleen outoa, kun kuitenkin soitteli joskus ja länkytti omia asioitaan parikin tuntia

Vierailija
1845/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit mt henkilöön jota yritin ymmärtää vuosikymmenet. Hirvittävä juoruilija ja muiden haukkuja. Kukaan ei ollut hänelle riittävän hyvä. Arvosteli ja haukkui myös minut. Tuli mitta täyteen, enkä ole katunut päätöstä. Hirveä painolasti putosi pois samalla

Vierailija
1846/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkaissut. Kaverilla oli väkivaltainen juoppo poikaystävä.

Olin heidän tavatessa varoitellut ystävääni kys miehestä (tunsin hänet entuudestaan)

Mutta ystäväni ei välittänyt, koska jännämies. Pitkän aikaa yritin olla myös miehen ystävä ja toimin "välienselvittelijänä" heidän riidoissaan. Siinä vaiheessa laitoin välit poikki, kun tämä mies löi myös minua. Muutenkin olin aivan kypsä siihen draamaan.

Nykyään ollaan taas tekemisissä, mies ei enään kuvioissa.

Se kirjoitetaan v i t t u "ENÄÄ"!! Ei ole olemassa sellaista sanaa kuin "enään". Miten voi olla, ettei aikuiset ihmiset tiedä näin yksinkertaista kirjoitusasua?

Oot tainnut menettää useammankin kaverin?

Vierailija
1847/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä jäi orvoksi ja tuli sietämättömäksi, vertaili, valitti ja syytti toisia tilanteestaan. En vaan enää vastannut viesteihin, joskus kun asiaa kysyi sanoin etten jaksa hänen käytöstään.

Aikuinen ihminen?

Vierailija
1848/1847 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä.

Oli rasittava

olin rasittava luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä