Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
161/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivonmukaan lapsesta ei ruveta uutisoimaan samaantyyliin mitä kuninkaallisten tenavista. Ärsytti jo Haukion hehkutus suomen ykkösnaisena että mitä teki ja mitä puki päällensä edustaessaan suomea....

Vierailija
162/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhukset saavat lapsia, mutta minä en?

Mikäs vanhus tuo Jenni on? Ja Niinistökin kelpaa vielä pressaks :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella iloinen ja onnellinen. Saan odottaa yhdessä Jennin kanssa 😂😂 mutta mitä ihmettä vouhkaatte iästä. Ei tainnut Niinistön pojillakaan olla kovin paljon ikää, kun menettivät äitinsä. Toivon heille onnellista odotusta ja ihanaa vauva-aikaa!

Vierailija
164/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin vitsiksi. Sen jälkeen todella suuri ilon tunne, ihanaa kun joku saa oikein kauan toivomansa lapsen. olen aivan hirveän onnellinen heidän puolestaan.

Onhan se totta, että isä on todella vanha kun lapsi on vasta murrosiässä. Mutta äiti on nuorekas, rauhallinen ja fiksu ja varmasti heillä tukiverkko pelaa. Ei se ikäkään kaikkea merkitse ja määritä elämässä. Saulilla on varmasti kiinnostusta hoivata lasta ja viisautta ja elämänkokemusta kasvattaa. Isompi riski lapsella on hankaluuksiin ja huonoon elämään jos syntyy kouluttamattomille nuorille vanhemmille, joiden suurin viisaus on tietää mistä saa edullisimman kynsi- ja ripsihuollon.

Mitä tukiverkkoja heillä on? Saulin Jenniä vanhemmat pojat? Jennin vanhemmat hekään tuskin kovin nuoria ovat. Veikkaan itse paremminkin, että läheistä sukua/ystäväpiiriä ei ehkä ihan hirveästi kuitenkaan ole, saati sitten 20vuoden päästä.

Vierailija
165/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistys ja vastenmielisyys. Sauli on liian vanha tekemään lapsia. Se on epäeettistä.

Vierailija
166/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseni: oho, en olisi uskonut, että Niinistö rupeaa vielä isukiksi, mutta ihanaa Jennille varsinkin, jos olivat jo pitkään yrittäneet.

Vierailija
167/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella iloinen heidän puolestaan.

Vierailija
168/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhukset saavat lapsia, mutta minä en?

Mikäs vanhus tuo Jenni on? Ja Niinistökin kelpaa vielä pressaks :)

40v ON aika vanha äidiksi ja presidenttiys "pikkuisen" eri asia kuin isyys.

Vierailija
169/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitäisi pakkosteriloida viimeistään 50-vuotiaina ja hedelmöityshoidot yms. kieltää jos isä ja/tai äiti on yli 40.

Vierailija
170/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava ilo! Ihana uutinen!

Vierailija
171/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensireaktio oli ärsytys siitä, että tämä tulee varmaan olemaan ykkösuutisaihe seuraavat pitkän aikaa, ihan sama vaikka Venäjä hyökkäis Suomeen, lööpit täynnä vaan presidenttiparin vauvaa. Sitten mieleni vaelsi siihen, miten vauvoja saadaan aikaiseksi... Nyt en enää saa mielestäni pois kuvaa Saulista niissä puuhissa... Yöh.

Vierailija
172/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No katos perkele!" oli ensi reaktioni.

Vierailija
173/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök ja mitä hittoa! Kuulin äsken ja oikeasti järkytyin. Aivan liian vanha isäksi, niin käytännöllisesti kuin geneettisestikin. Lapsi menettää isänsä varsin nuorena. Ehkä ehtii nippanappa aikuiseksi.

Mua ellotti pariskunnan ikäero jo alusta lähtien, mutta totuin ajatukseen, kun kuvittelin heidän olevan ns. järkiystävyysliitossa. Se kuva romuttui nyt ja jäljelle jäi edelleen ällötys. Harmi. Vauvathan on ihania, mutta ei niitä kukaan järkevä enää vanhuksena tee.

Miten voi ällöttää toisten rakkaus? Ja voihan se isä kuolla keneltä vaan, esimerkiksi itseltäni kuoli kun olin 8-vuotias.

Vierailija
174/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän ihanaa!❤

Vierailija
175/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensireaktio oli ärsytys siitä, että tämä tulee varmaan olemaan ykkösuutisaihe seuraavat pitkän aikaa, ihan sama vaikka Venäjä hyökkäis Suomeen, lööpit täynnä vaan presidenttiparin vauvaa. Sitten mieleni vaelsi siihen, miten vauvoja saadaan aikaiseksi... Nyt en enää saa mielestäni pois kuvaa Saulista niissä puuhissa... Yöh.

Vauvojen aikaan saaminen onnistuu myös keinohedelmöityksellä tms., joten ei ole Saulin välttämättä tarvinut puuhailla "niitä hommia"

Vierailija
176/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että se koira saa pentuja...

Vierailija
177/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeestaan kiinnostanut yhtään, näähän on vaan presidenttipari eikä mitään ruotsin kuninkaallisia (koska ruotsissahan ne jatkuvasti kuninkaalisten perheistä uutisoi jne.) Ei mitenkään ihmeellistä, sekin vielä et kummatkin ihan helkkarin vanhoja jo.

Vierailija
178/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis jörniix ne oikeesti?!?"

Vierailija
179/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuolee enemmän ihmisiä kun syntyy. Nyt presidenttipari näyttää hyvää esimerkkiä.  Itse en aikoinaan ollut kiinnostunut lapsista. Niin se vaan biologinen klo alkoi tikittää pikkuhiljaa n 36 v. Vauva tuli hienosti keisarinkyydillä maailmaan reippaasti yli 40 v. Sitten se vasta oikea elämä alkoi. 

Vierailija
180/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että tuli pieni jännittynyt olo, kun luin uutiset. 

-M24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi