Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
121/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että kyseessä olisi vaalivauva. Johan tässä keskustelussa on tullut ilmi, ettei 70 vuotiaan tulo isäksi herätä pelkkiä positiivisia mielleyhtymiä. Haukio on varmaan toivonut kovasti omaa lasta ja nyt on vuosien yrittämisen jälkeen tärpännyt.

Valtaosa kuitenkin positiivisia ja vaalien kannalta tämän vauvan halutaan välittävän juurikin se viesti, ettei Saulia eläkeikäisenä pidettäisi liian vanhana presidentiksi, kun hän vielä kykenee tulemaan isäksikin.

No jaa, epäilen vahvasti. Tämä on taas asia josta "saa" ja on soveliasta olla julkisesti vain tiettyä mieltä mutta totuus lienee toinen. Toisaalta kyllähän se vaatiikin melkoista pokkaa todeta ääneen että jonkun vauvauutinen on huono uutinen vaikka se sitä olisikin.

Vierailija
122/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, onpa ilkeää, ahdasmielistä porukkaa täällä :o En olisi näin monista palstalaisista uskonut... Että toisten ihmisten ehkä onnellisin asia voi herättää toisissa suoranaista vihaa. Keitä te olette sanomaan miltä lapsesta tulee tuntumaan? Hän kasvaa rakastavassa perheessä, hyvässä suvussa ja varmasti elää 100 kertaa onnellisemman elämän kuin te haukkujat.

Minun puolestani oikein paljon onnea Jennille ja Saulille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olin oikeassa! Jenni on näyttänyt pikkuisen väsyneeltä viime aikojen kuvissa! Tämä on ihan paras selitys sille!

Vierailija
124/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että teekkarit ovat avanneet jäynäkisan päivän etuajassa :D

Vierailija
125/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäusko. Olin varma, että ovat niin järkeviä, että eivät Saulin iän takia hanki lasta. Ymmärrän kyllä Jennin halun saada oma lapsi, onhan se elämän ihanin asia. Mutta ajattelen kuitenkin, että kaikkea ei voi saada, jos ottaa hirveän vanhan miehen, niin lapsesta on luovuttava rakkauden tähden. Kuitenkin kun lapsi on nyt tulossa, niin toivon heille erittäin paljon onnea ja ovat varmasti hyvät ja rakastavat vanhemmat. Olisipa Sauli edes 10 v nuorempi. 

Vierailija
126/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytys. Nyt kyllä ropisi pisteet alas. Mietin omaa isääni joka on saman ikäinen vanhus. Vaikka sitä rahaa ja valtaa on niin joku asia ei kuitenkaan ole nyt ihan loppuun harkittu. Vai onko tämä tehty ajatuksella että Jennin vauva. Joka tapauksessa, onnea juhlivalle maallemme👏ne joiden pitäisi lisääntyä ja rakentaa tulevaa, on riistetty se mahdollisuus viemällä työt ja tulevaisuus.

Ahaa, ne #vauvatalkoot taisikin koskea 7 kymppisiä, nyt ymmärrän. Mitä työttömistä ja rahattomista parikymppisistä sitten ainakaan välittämään. Leikataan vain lisää koulutuksesta.

Vierailija
127/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin pettynyt, kun olin ajatellut Jennin olevan vela. Mutta olen heidän puolestaan toki iloinen, koska ilmeisesti vauva on toivottu ja pitkään ja hartaasti odotettu. Hieman salaa mielessäni hirvittää isän ikä. 10 vuotiaan isä kun on 80 vuotta niin se ei ole enää kivaa.

Vierailija
128/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo! Että täällä negatiivisessa ja synkän syksyisessä maassa syntyy uutta elämää vielä. Kun se tapahtuu vielä maan ykkösparille, ei voi kuin riemuita.

Vierailija
129/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti. En haluaisi, että presidenttinä olisi mies, joka elää lapsiperhearkea. Presidentillä on niin tärkeitä tehtäviä Suomea johtaessaan, etten tykkää, että noin suuri ja tärkeä asia häiritsee sitä työtä.

Esimerkiksi suhteet itänaapuriin ja muihin maihin. Sota ja rauha yms.

Vierailija
130/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. En ymmärrä, miksi niin monet jaksavat vääntää iästä. Saulilla oli omia lapsia ennestään jo, rouvalla taas ei. Hienoa että viimeinkin tärppäsi. Antaa hieman toivoa meille muille vuosikausa yrittäville. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
131/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en iloitse yhtään kun lapsia syntyy lisää. Maapallo on jo nyt liikakansoitettu. Ei tehdä yhtään enempää kakaroita tänne, kiitos.

Vierailija
132/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 100- vauva.776

Vierailija
133/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys/hämmästys, hyvä mieli heidän puolestapa.

Vierailija
134/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä uutista en kyllä odottanut kuulevani

Vierailija
135/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku muu käynyt polkasemassa Jenniä....

Vierailija
136/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Jess! Onnea!

Vierailija
137/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä osa kommenteista. Oma isä oli saman ikäinen kun minä synnyin ja oli paras isä mitä ikinä olisin voinut toivoa. Halasi, kun minua kiusattiin koulussa ja äitiä ei kiinnostanut. Auttoi läksyissä kun en osannut ja kun äitiä ei kiinnostanut. Pienenä leikki, väritti ja sain istua sylissä kun äitiä ei kiinnostanut. Ei se ikä tee kenestäkään huonoa/hyvää vanhempaa.

Vierailija
138/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.. Tätä olen toivonut heille alusta asti. Jenni ansaitsee äitiyden.

Vierailija
139/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin Saulin ikää ja sitten tarkastin sen. Ajatus tuli kyllä siitä, että on liian vanha. On jo 80 kun lapsi 10. Ei välttämättä lapsen edun mukaista. Jennin puolesta kyllä iloinen olen.

Vierailija
140/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt uutisen kuultuani lähinnä sitä, että miltäköhän Sauli näyttää alasti, minkälaista seksi hänen kanssaan olisi, kiinnostaisiko Sauli minua seksuaalisesti jos näkisin hänet alasti ja haluaisikohan hän seksiä minun kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän