Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Vierailija kirjoitti:
En innostunut. Tämä uutinen lyttää Suomea taas enemmän vähemmän sivistyneeseen Itä-Eurooppaan.
Jaa, missä mielessä? Eikös Trumpin puoliso ole myös paljon nuorempi? Ja ei se Ranskan presidenttiparikaan iän puolesta ihan tavallinen ole. Ihana uutinen, onnea!
Täältä palstalta luin ja ajattelin, että nyt joku pe**eilee.
Niinistön iässä pitäisi olla riittävästi järkeä ja jättää lapsenhankinta nuoremmille. Todella itsekästä tehdä lapsi, jonka tietää 100% varmuudella menettävän isänsä viimeistään noin 30 vuotiaana (todennäköisesti jo paljon aiemminkin).
Mun ajatukseni on että vauva on Jennin "projekti". Sovittu asia Saulin ja Jennin välillä, että Jenni saa haluamansa vauvan, Sauli ei vauvaa hoida, hän keskittyy politiikkaan, mutta toki turvaa perheensä elannon ja esiintyy vauvan kanssa mediassa. Molemmat ovat toki tietoisia Saulin iän tuomista riskeistä, mutta kyllä tämän lapsen elämä on turvattu siitä huolimatta minkä ikäinen pressa-isä on. Eli tässä mielessä ovat kyllä käyttäneet järkeä myös; tuskin he lasta olisivat tehneet jos Sauli olisi tavallinen 70-vuotias persaukinen Matti Meikäläinen.
Anyway, iloinen olen heidän puolestaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on nuorempi kuin vanhin lapsi ja tuleva lapsi nuorempi kuin lapsenlapset. Ei tuo nyt ihan järjelliseltä kuulosta.
Voi tuo nyt on pientä, kun miettii nykyisiä monimutkaisia uusperheitä! On puolimummin nyx:ää ja isän ex:ää lapsipuolineen jne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!
Tyypillinen kommentti tänä aikakautena jolloin kaikki biologia pyritään häivyttämään. Voi itku tuota järjenjuoksua.
No voi itku vaan itsellesi, paljon mieluummin olisin itse noiden lapsi kuin jonkun parikymppisten teinien.
"Ei se Niinistö ollutkaan niin järkevä mies kuin luulin. Hullua hankkia lapsia tuossa iässä."
Että Nato - vauva etuoikeutetuille
Laskin minkä ikäinen Sauli on lapsen ollessa 18v..Ei taida lakkiaisia olla isi näkemässä..(?) Älkää nyt sit vetäkö herneitä nenään mutta oikeasti jotain 70 vuotias isäksi ja äiti on yli 40 (?) ensisynnyttäjä.. Ei siinä mitään mutta musta Sauli on liian vanha isäksi ajatellen lapsen elämää kun tulee olemaan nuori kun isä on joku haudassa tai vanhainkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on nuorempi kuin vanhin lapsi ja tuleva lapsi nuorempi kuin lapsenlapset. Ei tuo nyt ihan järjelliseltä kuulosta.
Voi tuo nyt on pientä, kun miettii nykyisiä monimutkaisia uusperheitä! On puolimummin nyx:ää ja isän ex:ää lapsipuolineen jne :D
En näe tässä mitään yhteyttä uusperheisiin. Niissä kuitenkin yleensä "normaalit" ikäjakaumat eikä vaikkapa lasta, joka on 10-vuotta isänsä lapsenlapsia nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Niinistön iässä pitäisi olla riittävästi järkeä ja jättää lapsenhankinta nuoremmille. Todella itsekästä tehdä lapsi, jonka tietää 100% varmuudella menettävän isänsä viimeistään noin 30 vuotiaana (todennäköisesti jo paljon aiemminkin).
Moni menettää isänsä paljon aikaisemmin avioeron takia ja aina ne yhteydenpidot eivät toimi.
Ärsyttää toi iästä ulina, kyllä täällä monelta kuolee toinen vanhemista, vaikka olisivat kuinka nuorina lapsensa tehneet. Tuo lapsi saa aivan varmasti hyvät vanhemmat.
Ilokuset lirahti. On tää vaan niiiiiiiiin ihanaaaaaaaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni menettää isänsä paljon aikaisemmin avioeron takia ja aina ne yhteydenpidot eivät toimi.
Kyllä, kyllä. Aina voi sattua jotain yllättävää, mutta se on eri asia. Tässä tapauksessa ei ole kyse yllättävästä poistumisesta, vaan jo ennen lapsen syntymää on tiedossa, että isä ei ole lapsen elämässä kuin max 30v (jos sitäkään). Avioeroa harvemmin suunnitellaan jo ennen lapsen syntymää ja valtaosassa tapauksista yhteys isään säilyy eron jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tässä mitään yhteyttä uusperheisiin. Niissä kuitenkin yleensä "normaalit" ikäjakaumat eikä vaikkapa lasta, joka on 10-vuotta isänsä lapsenlapsia nuorempi.
Jaa, et ole kuullutkaan isistä, jotka viidenkympin villityksessä lähtevät uudelle kierrokselle ja hankkivat uuden perheen? Nämä uudet lapset saattavat olla samanikäisiä aikaisemman liiton lastenlasten kanssa. Tiedän ainakin kaksi tällaista tapausta.
Ja minä kun olen itseäni pitänyt jo liian vanhana enää tekemään lapsia, tosin eipä mulla miestäkään ole ollut enää vuosikausiin, 37 vee olen.
Ihmettelin, koska mun mielestä toi pari oli niin epäseksuaalinen ja papparainen jo niin vanha, että miten sillä seisoo. - Eihän ne sitä luomusti saaneet alkuun, vaan putkilapsi on kyseessä. Ehkä onnistuvat saamaan täyspäisen, onhan ne varmaan istukkabiopsian otattaneet varuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!
Tyypillinen kommentti tänä aikakautena jolloin kaikki biologia pyritään häivyttämään. Voi itku tuota järjenjuoksua.
No voi itku vaan itsellesi, paljon mieluummin olisin itse noiden lapsi kuin jonkun parikymppisten teinien.
Niin sen aikaa kun sitä riemua kestää... mutta eihän sale kuole, se on kuin Japanin keisari, kuolematon :-) !