Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Vaalivauva. Ja piinkova kokkari ulla a. Sanomalehdessä todistamassa, että yksikään vauva ei ole vaalivauva. Ällöä.
Riskiraskaus kun molemmat on noin vanhoja. Iso riski saada sairas lapsi. Miten Sauli jaksaa olla presidentti ja pikkulapsen isä samaan aikaan? Oma isäni on 67-v ja vaikka rakastaa lapsenlapsia niin selvästi jo väsyy pienen yöhuutoon ja taaperon uhmaan.
Mikä on ensimmäinen reaktiosi, kun tummaihoinen pikkuväinämö putkahtaa maailmaan?
Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!
Siis mä olin ihan myyty! :D Aivan ihanaa, että heille tulee vauva. Tää on vähän niin kuin kuninkaalliset saa jälkeläisiä. Ei tietty sama, mut suomalaisessa mittakaavassa 8).
No haloo, ei eliitti välttämättä tarvitse turvaverkkoja. Voidaan palkata imettäjiä ja hoitajia pilvin pimein, niinkuin säätyläiskodessa 1800-luvulla. Hyvä esimerkki, kun Suomi näyttää muutenkin olevan matkalla sääty-yhteiskuntaan ja 1800-luvulle.
IIK IHANAA!!! En oo enää Viktuurian lapsista kateellinen. Vaan kuka on lapsen (biologinen) isä? Mahtava uutinen!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että tuli pieni jännittynyt olo, kun luin uutiset.
-M24
mikä jännittää?
Olin epäuskoinen ja varma, että nyt joku luulee olevansa tosi hauska.
Nyt sitten, kun huomasin, että kyseessä on ihan oikea uutinen, niin kyllä se ristiriitaisia tunteita herättää. Vauva presidenttiparilla Mäntyniemessä? Ennenkuulumatonta. Toisaalta hienoa, toisaalta hämmentävää, koska molemmat (varsinkin isä) ovat jo melko iäkkäitä pikkulapsen vanhempia. Onhan se totta, että vanhempien ollessa iäkkäitä kaikki riskit kasvavat. Yritän ajatella kuitenkin positiivisen kautta: voihan se mennä hyvinkin. Ja toistaiseksi näyttää menevän.
Kenen tahansa lapsen ja vanhempien elämässä voi loppujen lopuksi koska tahansa käydä mitä tahansa hirveää. En kuitenkaan usko, että presidentin lapsi olisi Suomen kaltaisessa maassa ainakaan sosio-ekonomisen asemansa vuoksi suurimmassa riskissä. Sosio-ekonominen asema korreloi tutkitusti myös terveydellisen menestyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!
Tyypillinen kommentti tänä aikakautena jolloin kaikki biologia pyritään häivyttämään. Voi itku tuota järjenjuoksua.
Eiköhän Jenni tiedosta sen, että vanhemmuus voi olla hänen vastuullaan, mikäli puolisolle tulee joku sairaus tms. Olen onnellinen heidän puolestaan.
Onhan näitä teräsvaareja ollut kautta aikojen, joten Sauli voi olla vielä ruuvaamassa lamppua kattoon, kun lapsi muuttaa opiskeluasuntoon.
Luulin Iltalehden otsikon "perheenlisäyksen" olevan kissa, enkä klikannut "klikkiotsikkoa"
Luulin Iltalehden otsikkoa klikkiotsikoksi, enkä klikannut sitä auki. "Perheenlisäyksen" ajattelin olevan kissa.
En innostunut. Tämä uutinen lyttää Suomea taas enemmän vähemmän sivistyneeseen Itä-Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin yllättynyt vähemmän jos uutinen olisi kertonut Haaviston ja Antonion lisääntymisestä.
Kyllä sekin päivä vielä koittaa!! Eikös tuollainen uutinen ollut tässä vasta mediassa.
Ensimmäinen ajatukseni oli, aikookohan Sauli jakaa perhevapaat tasan Jennin kanssa?