Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
181/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni oli, aikookohan Sauli jakaa perhevapaat tasan Jennin kanssa?

Vierailija
182/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalivauva. Ja piinkova kokkari ulla a. Sanomalehdessä todistamassa, että yksikään vauva ei ole vaalivauva. Ällöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiraskaus kun molemmat on noin vanhoja. Iso riski saada sairas lapsi. Miten Sauli jaksaa olla presidentti ja pikkulapsen isä samaan aikaan? Oma isäni on 67-v ja vaikka rakastaa lapsenlapsia niin selvästi jo väsyy pienen yöhuutoon ja taaperon uhmaan.

Vierailija
184/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ensimmäinen reaktiosi, kun tummaihoinen pikkuväinämö putkahtaa maailmaan?

Vierailija
185/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!

Vierailija
186/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olin ihan myyty! :D Aivan ihanaa, että heille tulee vauva. Tää on vähän niin kuin kuninkaalliset saa jälkeläisiä. Ei tietty sama, mut suomalaisessa mittakaavassa 8).

Vierailija
187/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, ei eliitti välttämättä tarvitse turvaverkkoja. Voidaan palkata imettäjiä ja hoitajia pilvin pimein, niinkuin säätyläiskodessa 1800-luvulla. Hyvä esimerkki, kun Suomi näyttää muutenkin olevan matkalla sääty-yhteiskuntaan ja 1800-luvulle.

Vierailija
188/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketä vittua kiinnostaa"

Vierailija
189/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin ehkä tältä

:)

Vierailija
190/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIK IHANAA!!! En oo enää Viktuurian lapsista kateellinen. Vaan kuka on lapsen (biologinen) isä? Mahtava uutinen!

Vierailija
191/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että tuli pieni jännittynyt olo, kun luin uutiset. 

-M24

mikä jännittää?

Vierailija
192/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epäuskoinen ja varma, että nyt joku luulee olevansa tosi hauska. 

Nyt sitten, kun huomasin, että kyseessä on ihan oikea uutinen, niin kyllä se ristiriitaisia tunteita herättää. Vauva presidenttiparilla Mäntyniemessä? Ennenkuulumatonta. Toisaalta hienoa, toisaalta hämmentävää, koska molemmat (varsinkin isä) ovat jo melko iäkkäitä pikkulapsen vanhempia. Onhan se totta, että vanhempien ollessa iäkkäitä kaikki riskit kasvavat. Yritän ajatella kuitenkin positiivisen kautta: voihan se mennä hyvinkin. Ja toistaiseksi näyttää menevän.

Kenen tahansa lapsen ja vanhempien elämässä voi loppujen lopuksi koska tahansa käydä mitä tahansa hirveää. En kuitenkaan usko, että presidentin lapsi olisi Suomen kaltaisessa maassa ainakaan sosio-ekonomisen asemansa vuoksi suurimmassa riskissä. Sosio-ekonominen asema korreloi tutkitusti myös terveydellisen menestyksen kanssa. 

Vierailija
193/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!

Tyypillinen kommentti tänä aikakautena jolloin kaikki biologia pyritään häivyttämään. Voi itku tuota järjenjuoksua.

Vierailija
194/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän hienoa, olen niin onnellinen Jennin puolesta❤

Vierailija
195/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Jenni tiedosta sen, että vanhemmuus voi olla hänen vastuullaan, mikäli puolisolle tulee joku sairaus tms. Olen onnellinen heidän puolestaan.

Onhan näitä teräsvaareja ollut kautta aikojen, joten Sauli voi olla vielä ruuvaamassa lamppua kattoon, kun lapsi muuttaa opiskeluasuntoon.

Vierailija
196/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oho, aivanko oikeasti" (vaikka näin uutisen omin silmin)

Vierailija
197/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Iltalehden otsikon "perheenlisäyksen" olevan kissa, enkä klikannut "klikkiotsikkoa"

Vierailija
198/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Iltalehden otsikkoa klikkiotsikoksi, enkä klikannut sitä auki. "Perheenlisäyksen" ajattelin olevan kissa.

Vierailija
199/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostunut. Tämä uutinen lyttää Suomea taas enemmän vähemmän sivistyneeseen Itä-Eurooppaan. 

Vierailija
200/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin yllättynyt vähemmän jos uutinen olisi kertonut Haaviston ja Antonion lisääntymisestä.

Kyllä sekin päivä vielä koittaa!! Eikös tuollainen uutinen ollut tässä vasta mediassa.