Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Vierailija kirjoitti:
Epäusko ja hämmästys.
VAALIT TULOSSA NÄÄS.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi iästä ulina, kyllä täällä monelta kuolee toinen vanhemista, vaikka olisivat kuinka nuorina lapsensa tehneet. Tuo lapsi saa aivan varmasti hyvät vanhemmat.
Voi elämä, mikä logiikka. Tottakai kuka tahansa voi kuolla missä tahansa iässä. Se on kuitenkin täysin eri asia kuin tietoisesti hankkia lapsi siinä vaiheessa, kun varmuudella on enemmän elämää takana kuin edessä. Tehdään lapselle varmuudella isätön aikuisuus. Oikein hienoa ja esimerkillistä toimintaa tosiaan.
Mutta kuka meistä tietää varmuudella , ollaanko sitä vielä 20 vuoden päästä elossa? Monelta hajoaa koti avioeron takia jo alle kouluikäisenä, oletko noista lapsista yhtä huolissasi? Itse olen kyllä heistä enemmän huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistisairas seniili-Sauli taapertaa 70-vuotispäivillään vaipoissaan kilpaa vauvan kanssa.
Ei hätää. Jenni-äiti vaihtaa molemmat kuivuun tuotapikaa.Ai että se yhtäkkiä olisikin muistisairas ja seniili vaipoissa kulkeva mies?
Älä houri omias.
Vedä sinä se pipo tai nuttura vielä kireemmälle...
Olen 30v ja isäni on melkein 10 vuotta Niinistöä nuorempi. Huhhuh.
Mä kuvittelin että Jenni olis vela, mutta olen iloinen, jos hän nyt vihdoinkin saa toivomansa lapsen rakastamansa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli antoi vaimolleen vauvan. Jenni varmasti oli tätä pitkään halunnut. Voiko hienompaa miestä olla.
Minusta ei ole lainkaan hienoa hankkia lasta, kun itsellä on elinikää varmuudella korkeintaan noin 30 vuotta jäljellä. Olisi kamalaa, jos olisin jo lapsena tiennyt, että isäni ei tule näkemään sitä päivää kun täytän 40 (ja todennäköisesti ei edes sitä päivää kun täytän 30). Onneksi sain isän, joka näki nuo molemmat päivät ja toivottavasti näkee vielä ainakin pari seuraavaakin tasakymmentä.
Jopas nyt! Olin 32 vuotias ja pienten lasten äiti, kun oma isäni kuoli vakavaan sairauteen. Sitähän se elämä on, syntymän toisessa päässä odottaa kuolema, mutta harva kai sitä kokoaikaisesti murehtii. Eihän sitä sillon uskalla tehdä oikeen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi iästä ulina, kyllä täällä monelta kuolee toinen vanhemista, vaikka olisivat kuinka nuorina lapsensa tehneet. Tuo lapsi saa aivan varmasti hyvät vanhemmat.
Voi elämä, mikä logiikka. Tottakai kuka tahansa voi kuolla missä tahansa iässä. Se on kuitenkin täysin eri asia kuin tietoisesti hankkia lapsi siinä vaiheessa, kun varmuudella on enemmän elämää takana kuin edessä. Tehdään lapselle varmuudella isätön aikuisuus. Oikein hienoa ja esimerkillistä toimintaa tosiaan.
Mutta kuka meistä tietää varmuudella , ollaanko sitä vielä 20 vuoden päästä elossa? Monelta hajoaa koti avioeron takia jo alle kouluikäisenä, oletko noista lapsista yhtä huolissasi? Itse olen kyllä heistä enemmän huolissani.
Tottakai olen heistäkin huolissani, mutta edelleenkään et tajua pointtiani. Nuo lapset eivät tiedä jo syntyessään, mitä tulee tapahtumaan. Niinistön lapsi tietää heti kun oppii ymmärtämään asioita, että isä tulee kuolemaan ennen kuin lapsi on lähelläkään keski-ikää. Todennäköisesti jo ennen kuin lapsi on edes 30. Se on täysin eri tilanne kuin isän poistuminen yllättäen syystä tai toisesta. Miten tätä on niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät miten kauan Sauli elää? Jos vaikka eiläisi vielä 30 vuotta. Se on jo paljon enemmän kuin monen muun isä.
En toki tiedäkään, mutta fakta on että harva elää 100-vuotiaaksi. Ja vaikka Sauli sattuisi elämäänkin, ei tuleva lapsi olisi kuin 30-vuotias menettäessään isänsä. Se on minusta todella nuori ikä. Varsinkin kun tämä menetys on tiedossa jo ennen lapsen syntymää. Toisin kuin silloin, jos isä kuolee yllättäen nuorena.
30 vuotias on kyllä jo täysin aikuinen ja hänellä usein jo omia lapsia.
Ajatus eräästä Pekka- nimisestä kilpailijasta synnyttämässä kiireellä vaalivauvaa.
Olin tosi iloinen. Toki tuleva isä on iäkäs, mutta äiti vielä suhteellisen nuori. Ja kaksi isoveljeäkin läheisinä miehenmalleina. Ei kukaan meistä voi sanoa varmasti näkevänsä edes huomista päivää. Minusta Sauli nimenomaan on epäitsekäs, kun antaa myös puolisonsa kokea vanhemmuuden.
Jenni on tyypillinen nirppanokka joka ei salli kenellekään mitään paitsi rikkaalle alfamiehelle tämä saa tupakoida ja pitää tyttöystäväänsä pahoinpidelleitä kavereinä ja muuta mutta Jenni vaan hyväksyy.
Tulin tosi iloiseksi, olen onnellinen heidän puolestaan! ♡♡ Ja meille myös tulossa helmivauva ♡♡
Ei se ikä aina katso kuka on kykenevä vanhemmaksi! Oma isäni oli 25 saadessaan minut, esikoisensa, vaan ei ole kyllä hoitanut isän tehtävää kovin mallikkaasti (alkoholisti, väkivalta, kykenettömyys huolehtimaan lapsesta ). Niin että jos multa kysytään, niin paljon mieluummin oisin näin lapsen näkökulmasta valinnut Saulin kaltaisen iäkkään mutta varmasti hyvän isän kuin oman P**kan isän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli antoi vaimolleen vauvan. Jenni varmasti oli tätä pitkään halunnut. Voiko hienompaa miestä olla.
Minusta ei ole lainkaan hienoa hankkia lasta, kun itsellä on elinikää varmuudella korkeintaan noin 30 vuotta jäljellä. Olisi kamalaa, jos olisin jo lapsena tiennyt, että isäni ei tule näkemään sitä päivää kun täytän 40 (ja todennäköisesti ei edes sitä päivää kun täytän 30). Onneksi sain isän, joka näki nuo molemmat päivät ja toivottavasti näkee vielä ainakin pari seuraavaakin tasakymmentä.
Jopas nyt! Olin 32 vuotias ja pienten lasten äiti, kun oma isäni kuoli vakavaan sairauteen. Sitähän se elämä on, syntymän toisessa päässä odottaa kuolema, mutta harva kai sitä kokoaikaisesti murehtii. Eihän sitä sillon uskalla tehdä oikeen mitään.
Sadannen kerran rautalankaa: Yllättävä kuolema on eri asia kuin se, että valitaan lapselle tietoisesti isätön aikuisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät miten kauan Sauli elää? Jos vaikka eiläisi vielä 30 vuotta. Se on jo paljon enemmän kuin monen muun isä.
En toki tiedäkään, mutta fakta on että harva elää 100-vuotiaaksi. Ja vaikka Sauli sattuisi elämäänkin, ei tuleva lapsi olisi kuin 30-vuotias menettäessään isänsä. Se on minusta todella nuori ikä. Varsinkin kun tämä menetys on tiedossa jo ennen lapsen syntymää. Toisin kuin silloin, jos isä kuolee yllättäen nuorena.
30 vuotias on kyllä jo täysin aikuinen ja hänellä usein jo omia lapsia.
Tottakai on, mutta on se silti nuori ikä menettää toinen vanhempi.
Olin iloinen heidän ilostaan. Itsellä oli nuori isä joka oli alkoholisti ja ei välittänyt lapsistaan. Isä kuoli 78v. Ei ollut isää eikä äitiäkään. Äidin elämä meni juoposta huolehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen heistäkin huolissani, mutta edelleenkään et tajua pointtiani. Nuo lapset eivät tiedä jo syntyessään, mitä tulee tapahtumaan. Niinistön lapsi tietää heti kun oppii ymmärtämään asioita, että isä tulee kuolemaan ennen kuin lapsi on lähelläkään keski-ikää. Todennäköisesti jo ennen kuin lapsi on edes 30. Se on täysin eri tilanne kuin isän poistuminen yllättäen syystä tai toisesta. Miten tätä on niin vaikea tajuta?
Aika monen päiväkotilapsen kohdalla ikävä kyllä voi aavistella, että tämän lapsen vanhempien liitto ei tule kestämään. Avioerot ovat edelleen aika yleisiä ja se näkyy pk:ssa lasten käyttäytymisessä. Ollaan heistä mieluummin huolissaan, kun tämän eliittiin kuuluvan lapsen tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen päiväkotilapsen kohdalla ikävä kyllä voi aavistella, että tämän lapsen vanhempien liitto ei tule kestämään. Avioerot ovat edelleen aika yleisiä ja se näkyy pk:ssa lasten käyttäytymisessä. Ollaan heistä mieluummin huolissaan, kun tämän eliittiin kuuluvan lapsen tulevaisuudesta.
Ole vain. Minä olen huolissani myös tästä eliittilapsesta, joka joutuu kärsimään sekä isänsä iän että perheensä julkisen aseman takia. Ei tule helppoa elämää hänelle, vaikka isä ja äiti olisivatkin rakastavia ja huolehtivia. Joka liikettä vahditaan ja kaverit kiusaa pappaikäisestä isästä. Lapsiparka.
Ai että se yhtäkkiä olisikin muistisairas ja seniili vaipoissa kulkeva mies?
Älä houri omias.