Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
221/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, te kritisoijat ette varmaan ole koskaan rakastuneet kunnolla? Itse olen siis vela, mutta jos sitä vaan rakastuu ja haluaa lapsen rakastamansa ihmisen kanssa, ei siinä ole iällä väliä. 

Vierailija
222/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Las Vegasin iskun jälkeen ettei maailma voi enää pahemmaksi mennä. Kyllä voi nyt jo hlöpaperitkin uusiksi ja tämä. Suomi on sekaisin täysin. Lapsen vikahan tämä ei ole. Mutta tuossa rhalla ja vallalla retostetaan ja ajatellaan oltavan kaiken yläpuolella. Semmoinen tunnelma tulee vaikkeivät itse ajatelletkaan vaikka.

Vierailija
224/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jymyuutisen Radio Suomipopista Juuso Mäkilähteen kertomana. Juuson äänestä kuului  jotenkin että what what ja se kyllä nauratti. Ensimmäinen oma reaktioni oli kyllä että häh???

Vierailija
225/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin. Itseasiassa ilahduin niin, että itkin. Itse lapsettomuuden jälkeen äidiksi tulleena tämä osui suoraan sieluun. Samalla tavoin itkeä tirautan aina kun kuulen/luen jonkun tulleen raskaaksi pitkän yrittämisen jälkeen.

Vierailija
226/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!! Ihanaa ja mahtavaa! MIeletöntä, että Jenni saa vielä kokea äitiyden, olen todella iloinen heidän puolestaan. Äidiksi tullaan yhä vanhempana, miksei isäksikin.

Vierailija
227/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo köyhät kyykkyyn ensin ja tämä heilutus eliitiltä päälle, niin eipä jaksa iloita.

Vierailija
228/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi iästä ulina, kyllä täällä monelta kuolee toinen vanhemista, vaikka olisivat kuinka nuorina lapsensa tehneet. Tuo lapsi saa aivan varmasti hyvät vanhemmat.

Voi elämä, mikä logiikka. Tottakai kuka tahansa voi kuolla missä tahansa iässä. Se on kuitenkin täysin eri asia kuin tietoisesti hankkia lapsi siinä vaiheessa, kun varmuudella on enemmän elämää takana kuin edessä. Tehdään lapselle varmuudella isätön aikuisuus. Oikein hienoa ja esimerkillistä toimintaa tosiaan.

Vierailija
229/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkovauva olisi ollut ok mutta tämä ilmeisesti tekemällä tehty. En voi kun ihmetellä. Olen itse Jennin ikäinen ja en enää haluaisi lapsia (tosin kaksi jo on) ja jos haluaisin niin jonkun muun kuin appiukkoni ikäisen kanssa.

Se että lapsi on ilmeisesti todella toivottu tekee tästä projektista todella itsekkään, ymmärrän Jenniä mutta ehkä hanskat olisi voinut heittää tiskiin kun ei parin ekan vuoden aikana natsannut.

Vierailija
230/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskiraskaus kun molemmat on noin vanhoja. Iso riski saada sairas lapsi. Miten Sauli jaksaa olla presidentti ja pikkulapsen isä samaan aikaan? Oma isäni on 67-v ja vaikka rakastaa lapsenlapsia niin selvästi jo väsyy pienen yöhuutoon ja taaperon uhmaan.

Eiköhän heillä ole varaa palkata vaikka lisäapua lapsen hoitoon.

Vierailija
231/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ovat huomattavasti parempia ja fiksumpia vanhempia kuin monet muut, turha täällä ulista mistään iästä!

Tyypillinen kommentti tänä aikakautena jolloin kaikki biologia pyritään häivyttämään. Voi itku tuota järjenjuoksua.

No voi itku vaan itsellesi, paljon mieluummin olisin itse noiden lapsi kuin jonkun parikymppisten teinien.

Niin sen aikaa kun sitä riemua kestää... mutta eihän sale kuole, se on kuin Japanin keisari, kuolematon :-) !

Niin, täällähän ei kukaan kuole.

Vierailija
232/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi hemmetti taas tätä vauvalässytystä.

Vierailija
233/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä että "mitenköhän pilalle se lapsi lellitään, tässähä on meillä kohta barron trump 2.0". Sitten tajusin että on ihan oikeesti olemassa se riski että sille vauvalle käy kuten minulle ja isä kuolee ja jättää jälkeen alle kymmenen ikäisen lapsen.

Vierailija
234/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitä mä just luin* JÄRKYTYS

Onnea toki heille todella paljon, mutta Saulin ikä hirvittää kyllä!

Vierailija
235/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
236/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että tuli pieni jännittynyt olo, kun luin uutiset. 

-M24

mikä jännittää?

Synnytysvalmennus ;)

Vierailija
237/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, te kritisoijat ette varmaan ole koskaan rakastuneet kunnolla? Itse olen siis vela, mutta jos sitä vaan rakastuu ja haluaa lapsen rakastamansa ihmisen kanssa, ei siinä ole iällä väliä. 

Rakastuneenakin on järjen käyttö sallittua. Ihan lapsen parasta ajatellen ei ole hyvä, että isä on noin vanha. Äidin ikäkin vähän siinä ja siinä. Tuossa iässä lapsen hankkiminen on puhdasta itsekkyyttä. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Vierailija
238/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistön iässä pitäisi olla riittävästi järkeä ja jättää lapsenhankinta nuoremmille. Todella itsekästä tehdä lapsi, jonka tietää 100% varmuudella menettävän isänsä viimeistään noin 30 vuotiaana (todennäköisesti jo paljon aiemminkin).

Moni menettää isänsä paljon aikaisemmin avioeron takia ja aina ne yhteydenpidot eivät toimi. 

Kyllä, kyllä. Aina voi sattua jotain yllättävää, mutta se on eri asia. Tässä tapauksessa ei ole kyse yllättävästä poistumisesta, vaan jo ennen lapsen syntymää on tiedossa, että isä ei ole lapsen elämässä kuin max 30v (jos sitäkään). Avioeroa harvemmin suunnitellaan jo ennen lapsen syntymää ja valtaosassa tapauksista yhteys isään säilyy eron jälkeenkin. 

Mä en tajua tätä. Tämä lapsi saa varmasti rakastavat vanhemmat, jotka tekevät kaikkensa. Ei ole kyse mistään junttien parikymppisten vahingosta. Kuka tahansa voi koska tahansa kuolla. Oma isänikin kuoli ihan yhtäkkiä nuorena.

Vierailija
239/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valtavan ilahtunut ja onnellinen. Itkin.

Vierailija
240/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Sinäkin brutukseni!“

Lähipiirissä monta pariskuntaa, joiden olettanut pysyvän lapsettomina kun jo kypsemmässä iässä ollaan ja eletään kaikin puolin hyvää elämää. Silti aina jostain putkahtaa vauvauutinen ja ajattelen, että siinä menivät nuokin ystävät, sinne menivät juusto- ja viini-illat aikuisten kesken! Samansuuntaisia fiiliksiä näistä vaivauutisista ja niin idioottimaista kuin se onkin (tiedostan siis typeryyteni tässä), tuntuu kuin joutuisi henkiläkohtaisesti petetyksi!

...tähän voisi laittaa sellaisen nauravan naaman jos niitä käyttäisin.