Mitä söit aamupalaksi?
Ja tuliko mässäilystä hyvä omatunto? Jäikö paljon tähteitäkin? Mietipä että tällä hetkellä lapsia nääntyy nälkään samalla planeetalla millä sinä elät. Mutta et tietenkään heistä välitä vaan jatkat omaa itsekästä ja omahyväistä elämääsi mässäillen kaikella omaisuudellasi ja rahallasi joka joiltain ihmisiltä puuttuu. Onko sinulla edes hyvä oma/itsetunto? Mistä se johtuu? Omasta itsekkäästä sinästäsi vai omasta vääristyneestä ajatusmaailmastasi?
Luultavasti tämänkin luettuasi jatkat omahyväistä ja surkeata elämääsi välittämättä tuntemattomista, olethan niin kylmäsydäminen.
Kommentit (20)
Sardiineja, marjasmoothien, tuoreita mansikoita kermalla kuorrutettuna, lasillinen shampanjaa, espressoa ja capucchinoa. Saksanpähkinöitä.
Lihapiirakan ja juotavaksi kolme tölkkiä olutta!
Kaksi paahtoleipää, margariinia ja makkaraa. Vettä.
Maitokahvi + ruisleipä keitetyllä kananmunalla päälle
Kahvia 4 dl, palan rieskaa chililevitteen kanssa.
Söin kaksi rieskaa, joista toisen päällä oli hummusta ja juustoa ja toisen metvurstia ja juustoa. Join 3 kuppia teetä. En mässäillyt enkä tiedä, miten tuosta olisi tähteitä jäänyt.
Öö mitähän heittäisin päästä. No, vaikka päärynän hihihi
Minikurkun ja mansikoita. Ja tietysti nautin ja olen kiitollinen siitä, että minulla on varaa syödä.
Tonnikalapastaa ja mansikka-kermakakkua. Hyppään usein suoraan "lounaaseen" joka on mulla Joskus jo 8 aamulla. Sitten illalla syönkin sen aamupalan vastaavasti.
Usein en syö aamupalaa lainkaan, vaan se lounas sitten.
Usein meneee aamu seiskalta vaikka muusi soosi ja lihapullat.
Ilalla en syökään mitään enää 19 jälkeen.
Papuja, kaksi makkaraa, kaksi paistettua kananmunaa, sieniä ja paistettua tomaattia
Rosson valmisruuan. Pätkäpaastoan joten aamulla syön heti ruuan.
Kaksi mukillista vahvaa kahvia ja pari norttia.
Sanani jolla mässäilin.