Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi joutuisi pahaan onnettomuuteen saaden aivovamman, niin jatkaisitko parisuhdetta enää?

Vierailija
09.10.2017 |

Tilanne se, että joutuu pyörätuoliin ja hänen persoonansa muuttuu täysin. Joutuu opettelemaan kaiken uudelleen. Tarvitsee apua pukemisessa, syömisessä. Paranemninen epävarmaa.
Jatkaisitko yhdessäoloa?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltää kiiltää, oikein häikäisee. Sädekehät nimittäin!

Vierailija
22/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko se oma sielun kylmyys noin pahalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi sujuu niin kaikki hyvin.

Vierailija
24/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista luettavaa! Vaikka en varmasti paras mahdollinen aviomies ole, niin kyllä minä vaimosta huolta pitäisin.

Vierailija
25/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista luettavaa! Vaikka en varmasti paras mahdollinen aviomies ole, niin kyllä minä vaimosta huolta pitäisin.

Löytyyhän täältä sentään oikeita ihmisiäkin, joilla on vielä arvot paikallaan.

Vierailija
26/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on ihan vihannes tai muuttuu esim. todella aggressiiviseksi, niin en. Jos menee hetki, että pääsee vähän elämänsyrjään ja se sama mies, johon rakastuin, olisi läsnä muutenkin kuin fyysisesti, niin kyllä.

Vierailija
27/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säkin vielä joku päivä saat kokea rakkauden..

Vierailija
28/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä vasta muutaman vuoden emmekä ole naimisissa, mutta rakastan häntä niin paljon etten ainakaan kokonaan hylkäisi häntä. Vaikka se väärin onkin, seksin saattaisin silti hakea muualta. Jos mies ei olisi toipumassa ja rakastuisin toiseen, haluaisin silti pysyä miehen ystävänä.

Haluaisko se pysyä sun ystävänä on eri asia.

Vierailija
29/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja pitäisin hänestä huolta niin hyvin kuin kykenisin. Olemme olleet 18v yhdessä. Tosin jos tilanne veisi voimiani niin, etten pystyisi huolehtimaan lapsista hyvin niin varmaan pitäisi miettiä jotain hoitokoti/avustaja kotona -järjestelyä.

Vierailija
30/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on Schumin tilanne. Olisi kiva päästä tirkistelemään.

Vierailija
31/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan jatkaa työelämässä enkä alkaa omaishoitajaksi. Tekemisissä ollaan maailman tappiin koska on yhteisiä lapsia. Parisuhteeseen sitten vaikuttaa asenne, persoonan muuttumisen laatu ja mitä yhteisellä elämällä olisi tarjottavana... nähtäväksi jäisi.

Enkä muuten ole luvannut ala- tai ylämäkiä sautolennon tai virkamiehen läsnäollessa.

Vierailija
32/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne se, että joutuu pyörätuoliin ja hänen persoonansa muuttuu täysin. Joutuu opettelemaan kaiken uudelleen. Tarvitsee apua pukemisessa, syömisessä. Paranemninen epävarmaa.

Jatkaisitko yhdessäoloa?

En tietenkään,saisi mennä johonkin laitokseen,pilaamasta mun ja lapsen elämää enempää.

Vierailija
33/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muistista ja kuntoutuuko. SIllä omaishoitajaksi en rupeaisi. Minulla on lapsi ja omat hommat eli jos tarvitsisi apua 24/7 niin hoitokotiinhan sitä joutuisi. Siellä kyllä kävisin usein kylässä mikäli muisti on tallella eikä muuttunut iskä pelottaisi lastamme.

Vierailija
34/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tässä suhteessa kaipaa, on tasavertainen kumppani. Olet aina se vahvin osapuoli, pakosti. Kannat myös vastuun kaikesta.

Vierailija
35/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö?

Vierailija
36/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko oikeasti aivovamman saanutta? Minä tunnen ja voin kertoa, että tässä tapauksessa persoonallisuus on muuttunut erittäin ikävään suuntaan. Vaikka fysiikka toimii, mieli ei. Tällaisen ihmisen rinnalle en jäisi, vaan juoksisin ja lujaa!

Vierailija
37/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ainakin ajatella, että pystyisin jatkamaan. On tosi vaikeaa ajatella elämää ilman miestä. En tiedä, voisinko elää sen syyllisyydentunnon kanssa jos lähtisin. Mutta ei kai voi sanoa ennen kuin oikeasti sattuu omalle kohdalle.

Vierailija
38/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ihan oikean aivovamman saaneen kanssa elän.

Vierailija
39/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olen sitoutunut myötä- ja vastamäkiin, joten kyllä.

Vierailija
40/73 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jäisin ja hoitaisin häntä. Hän on hoitanut ja tukenut minua aina kun olen tarvinnut jo  41 vuotta. Oikea rakkaus ei lopu koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän