Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Hullussa Porossa pääsiäisryysiksen aikaan baaritiskiin nojatessani tuli keski-ikäinen nainen kysymään josko tulisin panemaan häntä hänen mökkiinsä. Kertoi, että hänellä on kuukautiset eli ykkösen puolelle ei nyt välttämättä pääse eli pitäisi painaa kakkoseen. Ei mitään lämmittelyjutustelua ennen tätä kysymystä vaan käveli luokseni, tarttui hihasta ja pamautti tämän heti ensimmäisenä repliikkinä.
Itse koin erikoisena ja vähän loukkaavana, kun työkaveri kyseli, milloin aion hankkia lapsia, kun ikää jo 30. Olin tuolloin aika epämääräisessä parisuhteessa, joten oli kiusallista alkaa selittää tätä kaveria puolituntemattomalle työkaverille. Olisi vaan pitänyt vain sanoa, että olipa asiaton kysymys.
Ehkä nuo lapsiutelut juuri kiusallisimpia. Etenkin silloin, kun oli sinkku tai suhde ei niin vakava. Älkää pliis kysykö te tuollaista keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuu olevan nykyään epäkohteliasta. Minkä takia ei saa kysyä mitään? Minä ainakin kysyn on se sitten moukkamaista tai mitä hyvänsä. En pahuuttani vaan uteliaisuuttani, en elä kuplassa. Ennen sanottiin ettei kysyvä tieltä eksy, ja ettei ole tyhmiä kysymyksiä eli kannustettiin ottamaan asioista selvää. Nyt se on täysin tuomittavaa ja saa nykyään ihmiset pois tolaltaan. Älytöntä.
Kysy pois vaan. Kunhan muistat sen, että osa ihmisistä ei välttämättä vastaa toivomallasi tavalla tai saattaa jättää vastaamatta kokonaan. Moukkamaiseen kysymykseen on aika todennäköistä saada moukkamainen vastaus.
Kysynkin, ja osaan kysyä fiksusti en ole moukka mutta en myöskään jätä kysymättä sen takia että pelkään ettei vastausta tule jos joku nirppanokka pitää kysymystäni moukkamaisena. Haloo hei, joka asiasta mielensäpahoittajalumihiutaleet, hankkikaa oikeesti elämä. Menkää töihin. Olen 60v ja ymmärrän elämästä varmasti enemmän kuin nämä jokaisen moukaksi leimaavat itkupillit.
No etpä näytä kovin paljoa ymmärtävän. Et edes sen vertaa, että muiden henkilökohtaiset asiat ei sinulle kuulu. Älä pelkää, ei sinun takiasi kukaan mieltään pahoita, itsesi sinä vain nolaat.
Vierailija kirjoitti:
Esimies kysyi kahvikupposen ääressä että mites teillä. Onko vaimolla trimmattu haarukka kun on muutenkin nätti ja huoliteltu. Käskin suksia ...ttuun niin uhkasi työsuhteen jatkuvuudella jos toistuu pomolle haistattelu.
eli osu ja uppos :DD pia tuuli vaan käynny siellä missä myös
Tuuhea rehottaa
Onko rinnat luomut vai feikit... Ei se kuulu kellekään, ellet ole minun kumppani. En tajua, miksi ihmisiä kiinnostaa jos on isot rinnat.
Oletteko te "ihan normaalia ystävällistä keskustelua" harrastavat henkilökohtaisuuksien utelijat koskaan tulleet ajatelleeksi, että niitä ronkkimianne asioita ei ole teille kerrottu ihan syystä? Joudutte oikein erikseen kysymään juuri siksi, että kohteenne ei ole itse halunnut asiaa teille jakaa.
Kyllä talous, työ, perhe, parisuhde ym. asiat tulevat muutenkin puheeksi sellaisten läheisten ihmisten kanssa, jotka haluavat teille niistä kertoa. Tietäisitte kysymättäkin, jos olisitte oikeasti sellaisessa asemassa/suhteessa kohteen elämässä että asiasta on luontevaa jutella. Jos henkilökohtaisia asioita tai suunnitelmia on tarpeen oma-aloitteisesti udella, se on yleensä merkki siitä ettei asia kuulu sinulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi olet niin kalpea?" Puolitutulta julkisella paikalla, ei edes tervehtinyt vaan marssi paikalle ja pamautti tämmöisen. Olen super vaalea ja en rusketu, ei edes mitään muutosta aiempiin kertoihin kun on tavattu...
Jotenkin tämmöisten kommenttien laukojista tulee mieleen, että eivät joko pelaa täydellä pakalla tai sitten heillä on jokin häiriö, joka hämärtää kykyä käsittää sitä, mitä ihmisille voi sanoa ja mitä ei...Normaali aikuinen ei vain tule ja töksäytä jotain tuollaista tervehtimättä edes ensin. Eikä kyllä töksäyttäisi silloinkaan, vaikka tervehtisi.
Jotkut arvostaa tollaista tyyliä että sanotaan suoraan rehellisesti vaikka se olisikin epäkohteliasta ja epähienotunteista.
Niin, ne töksäyttelijät itse. "Mä oon vaan tapanu sanoa asioita suoraan, semmonen mä vaa oon"
"Mä oon vaan tapanu sanoa asioita suoraan, semmonen mä vaa oon"
Nämä ihmiset on kamalia. Mä jätän yleensä nämä sanomaan asioita suoraan ihan keskenänsä, kunhan itse olen ensin sanonut pari sanaa ihan suoraan. Kumma kyllä eivät yleensä kestä suoraa puhetta muilta :D
Ei nyt ehkä röyhkeää, mutta monta kertaa on kysytty olenko raskaana kun mulle nyt sattuu kaikki ylimääräinen herkästi kertymään keskivartaloon, kerran oli vielä tuossa tilanteessa iso ja löysä talvitakki päällä. Tästä syystä en ikinä itse ota puheeksi jonkun mahdollista raskautta jos ei vastapuoli sitä itse tee.
Olin kolarissa, mies ekana kysyi, että sattuiko mulle mitään? Kun kerroin muillekin, hekin kysy kävikö mulle mitään, mutta yksi kysyi "Mitäs sun miehes sanoo, kun auton hajotit?"
Tämä ei ole kysymys, mutta mulle yksi lääkärisukulainen sanoi valmistuttuani sairaanhoitajaksi, että mun pitääkin sitten hankkia toinenkin työ, jos haluan matkustella. Teki mieli sanoa, että milläs rahalla luulet mun tähän asti matkustelleen.
Tindertreffeillä eräs mies kysyi, että onko minusta yleensä kiinnostunet naisista vai lapsista kiinnostuneet miehet? Miehen juttuja kuunnellessa ei jäänyt epäselväksi kumpaa lajia hän itse oli. Hirveintä, että tätä joudun kohtaamaan aika ajoin. Olen 155 cm ja painan 44 kg. Kroppani ei ole kovin naisellinen. En tiedä voiko tällä ulkonäöllä edes löytää mieleltään tervettä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osti minulle 35-vuotislahjaksi siistin merkkilaukun. Hillityn näköinen mutta sopivan ylellinen.
Heti kun pääsin töihin niin ensimmäinen vastaan tullut kysyi nyrpeänä että "Ostitsää tuon laukun vain sen merkin takia?"
Minusta tuo nyt on todella mauton kommentti. Ehkä laukkuni oli häneltä pois?
No oisithan sä voinu ostaa halvemman tyylikkään laukun ilman meikkiä ja lahjoittaa säästyneet sataset hyväntekeväisyyteen. Mulla ei ainakaan ole arvostus kauheen korkealla ihmisiä kohtaan, jotka tuhlaavat jonkun 200-2000e siihen, että laukun kyljessä killuu tietynlainen logo. Statusihmiset tuntuvat jotenkin todella epävarmoilta itsestään ja rahaa voisi käyttää paljon parempiinkin asioihin.
En tiedä, minkä hintaisen laukun ostit, mutta noiden kalliimpien laukkujen kokoisilla summilla moni kantasuomalainenkin köyhä joutuu sinnittelemään esim. 4-5 kk, maksamaan vuokran, ruuat, laskut, yms.
Ihan kiva, että joillain on varaa ostella laukkuja, mutta itse kyllä omilla palkkarahoillani autan ennemmin niitä, joilla ei ole ollenkaan rahaa esim. ruokaan ja vaatteisiin. Tiedä sitten, että johtuuko siitä, että minuakin on autettu, kun olen nähnyt tämän elämän nurjemman puolen.
Minua suoraansanottuna hävettäisi kulkea joku merkkilaukku olallani. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, että olisin sattunut löytämään sen kirpparilta ja noin muuten digannut sen ulkonäöstä ja todennut sen käytännöllisen kokoiseksi johonkin tiettyyn käyttöön.
Minäkin ostan laukkuni juuri samalla tavalla kuin sinä. Diggaan sen ulkonäöstä ja totean sen käytännöllisen kokoiseksi johonkin tiettyyn käyttöön.
Sitten maksan laukusta sen, mitä se maksaa. Olipa kyseessä merkkilaukku tai ei.
Teininä luokkalainen poika kysyi: "Miks sä meikkaat ku ei kukaa sua kuitenkaa haluu?"
Tapailumies: Ethän vaan ole maha pystyssä..? Ei nähty enää tuon jälkeen..
"Oletkos tyttö vai poika? Jaa onhan se tyttö!" Ja lipevä hymy perään. Olin siistimässä miesten vessoja työpaikallani, että muuten vihaan sitä hommaa. Kyseinen herrasmies tuijotti ensin parin metrin päästä ja sitten käveli ihan viereen tuijottamaan naamaani. Kuulosti kyllä olevan aamukännit päällä
N22
Vierailija kirjoitti:
Puolituttu kysyi juhlissa kovaan ääneen "siiis miks sä oot noin lyhyt??" ja katsoi päästä varpaisiin. Jäin tuijottamaan sanattomana. Meinasin kysyä miksi hän on niin sairaalloisen ylipainoinen, mutta en viitsinyt. Kävi myös mielessä käydä tarkkaan läpi kaikki lapsuudenaikaiset sairastelut jotka saattoivat vaikuttaa pituuteen.
Olisin vastannut että varhaislapsuudessa minusta sahattiin puolet pois.
piikkien vaihto pistettä talon ala kertaan.EIHÄN SULLAKAAN OLE MITÄÄN VASTAAN. 34 osakasta vastusti 1 kannatti (tilan vuokraaja)
En mennyt kirjoitti:
Hullussa Porossa pääsiäisryysiksen aikaan baaritiskiin nojatessani tuli keski-ikäinen nainen kysymään josko tulisin panemaan häntä hänen mökkiinsä. Kertoi, että hänellä on kuukautiset eli ykkösen puolelle ei nyt välttämättä pääse eli pitäisi painaa kakkoseen. Ei mitään lämmittelyjutustelua ennen tätä kysymystä vaan käveli luokseni, tarttui hihasta ja pamautti tämän heti ensimmäisenä repliikkinä.
Ettet vaan kertonut Marttiinan ja Stefun eka tapaamisesta..
Minulla ja miehelläni 36cm pituusero, puolituttu kyseli taukoamatta kuinka pystymme harrastamaan keskenämme seksiä