Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Kun Suomessa esitetään countrya voi olla satavarma että kuullaan ne viisi 50 vuotta sitten tehtyä biisiä ja kaikki muutkin kliseet. Eikö voisi edes vähän yrittää paneutua tähän genreen. Eihän Suomi-iskelmäjaksossakaan vedetä pelkkää Repe Helismaata ja Annikki Tähteä!
Voi harmi, kun Erja putos. Erja on paras! Erjalla ja Andrella oli mahtava duettoesitys. Siinä ois pari Suomen euroviisuedustajiksi, jos vaan saatais heille sopiva biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jo päätetty, että Elias voittaa. On Maikkarin seuraava Roope Salminen, joka on joka ohjelmassa.
Eipä se Roopekaan tätä kisaa voittanut.
Ei voittanut ei, koska voitto oli varattu toiselle Warner-miehelle eli Waltteri Torikalle. Roope oli jo lanseerattu riittävästi kun oli niitä ohjelmia tulossa. Waltterin markkinoinnissa voitto toi enemmän taloushyötyä.
Mä en ymmärrä tätä Erjan ylistämistä.
Kolme viimistä esitystä olleet täysin mitättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi vain nuoret äänestävät. Siitä se tulos kertoo.
.
Täällä yksi ikinuori 63v äänestäjä, 5 puhelua Jannikalle.
Vierailija kirjoitti:
Apua vähänkö toi duetto oli ihana❤️❤️!
Miksi sun pitää kommentoida samaa asiaa miljoona kertaa? Oletko teini vai miksi haet koko ajan huomiota? Plus tuo naurettava julkkisihastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanon minäkin: IIIHANA ANDRE!!!!!!
Sama tyyppi edelleen
Nope. Tähän asti oon kehunut Jannikaa ja Erjaa. Olen nainen.
No tuo Andren supefani vaikuttaakin mieheltä, juupa juu... miksi koit tarvetta sanoa että olet nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. En voi käsittää, että Jannika ei vieläkään tippunut. Ihan kauheaa on hänen laulamisensa.
Kotiäänillä voittoon!!
Toisaalta, samahan tuo kuka voittaa, eihän tämän kisan voitolla ole mitään merkitystä, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi vain nuoret äänestävät. Siitä se tulos kertoo.
Mut Erja sai viime viikolla eniten ääniä, joten ei tuo päde.
Itse en usko, että yleisön äänillä on pätkääkään väliä lopputuloksen kanssa. Järjestys on päätetty jo varmasti ennen ohjelman alkua ja suunnitelma pitää.
Ihana Andre! Hauska insertti alussa, lammaslaumalle laulaminen hahhaaa:) Achy break heart-biisi sopi loistavasti Andrelle ja ne tanssimuuvit oli vaan niin hellyyttävän söpöjä... Duettokin meni hyvin.. Andre voittoon!!!!!
Jannika on ollut itselleni täysin vähäpätöinen laulaja ennen tätä syksyä, mutta Tähdet, tähdet ja Vain elämää -ohjelman duetto miehensä kanssa ovat saaneet minut inhoamaan häntä. En kestä sitä omituista aksenttia ja honottavaa ääntä, jonka honotusta hän vielä korostaa ärsyttävällä teennäisellä laulutyylillään. Jannikan ja Eliaksen duettokin meni ihan pilalle kun Jannika vielä kiekui niin kovaa että Eliaksen ääntä ei edes kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi edelleen
No tuo Andren supefani vaikuttaakin mieheltä, juupa juu... miksi koit tarvetta sanoa että olet nainen
R u stupid or really stupid..? Olen, siis, kannattanut alunperin naisena naisia, mutta kisan kovetessa pitää miettiä, kuka on voittaja -Andre vai Elias. Andre himpun verran parempi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi edelleen
R u stupid or really stupid..? Olen, siis, kannattanut alunperin naisena naisia, mutta kisan kovetessa pitää miettiä, kuka on voittaja -Andre vai Elias. Andre himpun verran parempi ehkä.
Kisan kovetessa? Siis et ole tosissasi. Lähdet siis siitä että mies voittaa?
Erja oli paras! Parhaisiin tulkintoihin vaaditaan jo hieman iän tuomaa karismaa ja syvyyttä jotta noissa pikkupojissa tai Jannikassa ei vaan ole. En tajua miksi hän tippui! Ei ole musikaaliosuus mitään ilman häntä.
Andrehan on heikkoääninen ja kömpelö esiintyjä, tämä on tullut joka esityksessä selväksi. Mitä se vielä tuolla tekee? Ei ole mikään symppiskään.
Se toinen nuori mies on yhdentekevä, mutta jotenkin helpompi ymmärtää hänen suosionsa.
Miksi Erja, Erika, Nelli putosivat ennen Jannikaa? Kieltämättä Jannika paransi tänään soololaulussaan, vaikka siinä olikin liikaa kiekumista, epävirettä jne. Biisi kuitenkin sopi Jannikalle. Mutta ihan jo teknisesti vahvempia naislaulajia olisi löytynyt, eikä Jannika myöskään millään huikealla lavashowlla ole vakuuttanut. Ja Erja on myös ylipäätään muusikkona ja instrumentalistina taitava. Myös Elias on ihan valmis muusikko (tiedän hänet musapiirien kautta). Andrella oli tänään epävirettä ja epävarmuutta duetossa, mutta soolobiisissä oli vapautuneempi. Andella menee toisaalta nuoruuden piikkiin kun välillä tulee huonompia vetoja, hän ei ole vielä täysin valmis laulaja ja esiintyjä ja jos joutuu menemään mukavuusalueensa ulkopuolelle kuuluu se äänessä. Mutta ehdottoman lupaava silti!
Tämän kauden suuria yllättäjiä minulle kyllä oli Erika ja Nelli. Ensimmäisestä tiesin tasan tangokuningattaruuden ja Nellistä ei ollut mitään hajua, nimi oli kyllä tuttu.
Jösses tuo Andren äänenkäyttö Kaikuluotain-laulussa XD. Ihan hirveää kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erja, Erika, Nelli putosivat ennen Jannikaa? Kieltämättä Jannika paransi tänään soololaulussaan, vaikka siinä olikin liikaa kiekumista, epävirettä jne. Biisi kuitenkin sopi Jannikalle. Mutta ihan jo teknisesti vahvempia naislaulajia olisi löytynyt, eikä Jannika myöskään millään huikealla lavashowlla ole vakuuttanut. Ja Erja on myös ylipäätään muusikkona ja instrumentalistina taitava. Myös Elias on ihan valmis muusikko (tiedän hänet musapiirien kautta). Andrella oli tänään epävirettä ja epävarmuutta duetossa, mutta soolobiisissä oli vapautuneempi. Andella menee toisaalta nuoruuden piikkiin kun välillä tulee huonompia vetoja, hän ei ole vielä täysin valmis laulaja ja esiintyjä ja jos joutuu menemään mukavuusalueensa ulkopuolelle kuuluu se äänessä. Mutta ehdottoman lupaava silti!
Tämän kauden suuria yllättäjiä minulle kyllä oli Erika ja Nelli. Ensimmäisestä tiesin tasan tangokuningattaruuden ja Nellistä ei ollut mitään hajua, nimi oli kyllä tuttu.
Älä nyt viitti. Oikea kysymys on miksi nuo pikkupojat eivät pudonneet ennen Erjaa. Joo Elias on ihan pätevä muusikko, mutta niin ovat kaikki naisetkin. Se lisäpätevyys mitä Eliaksesta löydät on ihan silkkaa munalisää.
Joo, eipä tarvitse enää katsoa. Siis ymmärrän, että Andre saa naisilta ääniä, mutta eihän toi Elias ole edes hyvännäköinen ja esitykset on kuin jostain koulun päättöjuhlasta. Mutta joo, kai se on Roope Salminen the second, en vaan ymmärrä suomalaisten makua.