Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää, kumman pitäisi pudota, Jannikan vai Eliaksen, kumpikin oli tänään todella huonoja.
Jannika.
Vierailija kirjoitti:
Erja ja Andre vei tämän duettotaistelun selvästi. Heidän äänensä sopivat hyvin yhteen, vaikka Andre olikin esityksen epävarma puolisko.
Huutokisaksi meni lopussa. ALias ja Jannika olivat paljon parempia.
Olipa hieno tuo Erjan ja Andren kaikuluotain.
Sitä vaan jäin tuumimaan, että onko tuosta biisistä olemassa myös joku toinen suomenkielinen sanoitus?
En halua, että kukaan tippuu. Typärä tämä formaatin kilpailupuoli. Voitaispa vaan katsoa viikottain upeita esityksiä ilma pudotuksia..
Harmi kun naiset parempia, mutta finaalissa oltava kaksi Warner-miestä kuten aina. Niin nytkin on ohjailtu äänestämään. Jannika oli paras, mutta aleoituspaikalla ja hillityillä tuomaroinneilla saatiin vaikuttamaan heikommalta. Ja Erjaa taas painettiin alas biisivalintaa epäilemällä.
Jannika on miellyttävä ja suloinen, mut...
Elias on laulullisesti nelikon heikoin, mutta tekee viihdyttävää lavashowta.
Vierailija kirjoitti:
Naisista jompikumpi ulos tänään.
Niinpä tietysti, koska miehet on niin söpöjä.
T. keski-ikäinen äänestävä nainen
Mä tiputtsisin ehdottomasti Erjan
Vierailija kirjoitti:
Olipa hieno tuo Erjan ja Andren kaikuluotain.
Sitä vaan jäin tuumimaan, että onko tuosta biisistä olemassa myös joku toinen suomenkielinen sanoitus?
Ressu Redford, Taas aurinko nousee.
En jaksa enää katsoa jos Elias ei putoa tänään. Ihan parodiaa esitykset, sopisi johonkin sketsiohjelmaan.
Oon rakastunut Andre Linmaniin. Niin kaunis ja ihana.
Tää jakso meni liian nopeasti..:(
Eliaksen pitäisi pudota, mutta luulen, että Jannika putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun naiset parempia, mutta finaalissa oltava kaksi Warner-miestä kuten aina. Niin nytkin on ohjailtu äänestämään. Jannika oli paras, mutta aleoituspaikalla ja hillityillä tuomaroinneilla saatiin vaikuttamaan heikommalta. Ja Erjaa taas painettiin alas biisivalintaa epäilemällä.
No niin siinä se on taas Warner-suora.
En voi uskoa, että Elias sai eniten ääniä! Hänen esityksensä oli aivan surkea, koko hänen Tähdet, tähdet -kisansa huonoin.
Ylläri, että naiset vaarassa pudota.
Miten Elias voi saada eniten ääniä?
Elias ulos. Tekee ulkokohtaisia teatteriesityksiä.