Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Jannika kuuluis 60-luvulle. Siis hyvällä tavalla sanottuna. Tykkään hänestä.
"Olen Toni Wirtasen waimo ja siksi täällä" pääsi jatkoon. Justiinsa juu..
En luota tuohon äänestykseen ollenkaan. Viime viikolla Erja sai eniten ääniä, ja muka tällä viikolla vähiten? Monet ihmiset äänestävät samaa suosikkia joka kerta. Joku tässä mättää, ja pahasti.
Oho, nyt yllätyin. Tänään Erjan soolokappale oli tylsin, mutta pidin silti varmana, että Erja olisi toinen finalisti, ehkä jopa ensimmäinen naisvoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hieno tuo Erjan ja Andren kaikuluotain.
Sitä vaan jäin tuumimaan, että onko tuosta biisistä olemassa myös joku toinen suomenkielinen sanoitus?
Ressu Redford, Taas aurinko nousee.
Just se.
Mutta voihan rähmä kun Erja tipahti.
TAAS putos väärä! Typerä formaatti!!
Warner-salliittoteoria elää..
Heh, taas putosi paras. Seuraavaksi sitten Andre jos vanhat merkit pitävät paikkansa?
No, söpöjen poikien äänestäjät oletteko tyytyväisiä. huomattavasti paremmat ja lahjakkaamat naiset pelattu pullapoikien tieltä ulos. Jäljellä enää Jannika B, joka on upea, mutta ei tule kisaa voittamaan, vaan sijoiuttumaan toiseksi, Warner miesten väliin.
Ei ole totta. En voi käsittää, että Jannika ei vieläkään tippunut. Ihan kauheaa on hänen laulamisensa.
No Jannika ois kyl mun voinu mun puolesta lähtee paljon enemmin Erjan sijasta.
Äh, olisin halunnut kuulla Erjaa musikaalijaksossa.
Selkeästi vain nuoret äänestävät. Siitä se tulos kertoo.
Äh, olisin halunnut kuulla Erjaa musikaalijaksossa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen Toni Wirtasen waimo ja siksi täällä" pääsi jatkoon. Justiinsa juu..
Täällä ainoastaan mainostetaan tota Tonin vaimoa😂
Uskokaa nyt jo vaimolla on tuhottomasti faneja ja he jopa äänestävät.
Eiköhän se ole jo päätetty, että Elias voittaa. On Maikkarin seuraava Roope Salminen, joka on joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jo päätetty, että Elias voittaa. On Maikkarin seuraava Roope Salminen, joka on joka ohjelmassa.
Eipä se Roopekaan tätä kisaa voittanut.
Voiko olla mahdollista, et Elias sai eniten ääniä?