Synnärin lastenhoitaja vastaa kysymyksiin
Kommentit (6)
Anteeksi, olin välillä puhelimessa.
Kyllä minusta jokaisesta lapsesta löytyy joku suloinen piirre, vaikka muuten olisi " ruma" ja ensipäivinähän ulkonäkö muuttuu koko ajan.
lh
Vierailija:
On vieläkin syyllinen olo, kun vein vastasyntyneen yöksi kansliaan. Olin kuolemanväsynyt itse.
Hoidamme hoidamme hyvin. Mielellämme jopa niin hyvin, että toisimme vauvan oman äidin vierelle imemään edes kerran yössä, hetkeksi aikaa. Se on vauvan oikeus, mutta kyllä äidinkin kuuluu lepoa saada.
lh
Eräälä synnyttäneiden osastolla annetaan yöllä korviketta vauvoille, vaikka äiti on illalla nimenomaan sanonut että tuokaa vauva yöllä syömään rintaa? Tämä korvikkeen antaminen tapahtuu siis ilman äidin lupaa, ja aamulla vain ilmoitetaan että näin on toimittu.
Hyväksytkö, tekisitkö itse näin? Entä mikä tähän voisi olla syynä?
En ymmärrä sopimuksesta poikkeamista, jos mitään informaatiokatkosta ei ole välissä. Jos lapsi tulee nälkäisenä rinnalta, voidaan lisäruokaa antaa, mutta ettei käytetä rinnallakaan. En tekisi niin ilman perusteltua syytä.
lh
Täytyy varmaan vaan itse olla tarkkana kun olen koht puoliin menossa kyseiseen paikkaan... Taidanpas sitten ihan illalla sanoa että älkää antako vauvalle korviketta ilman minun lupaa, vaikka kuinka töykeältä kuulostaisikin!
-6
On vieläkin syyllinen olo, kun vein vastasyntyneen yöksi kansliaan. Olin kuolemanväsynyt itse.