Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärin lastenhoitaja vastaa kysymyksiin

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vieläkin syyllinen olo, kun vein vastasyntyneen yöksi kansliaan. Olin kuolemanväsynyt itse.

Vierailija
2/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, olin välillä puhelimessa.

Kyllä minusta jokaisesta lapsesta löytyy joku suloinen piirre, vaikka muuten olisi " ruma" ja ensipäivinähän ulkonäkö muuttuu koko ajan.

lh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On vieläkin syyllinen olo, kun vein vastasyntyneen yöksi kansliaan. Olin kuolemanväsynyt itse.

Hoidamme hoidamme hyvin. Mielellämme jopa niin hyvin, että toisimme vauvan oman äidin vierelle imemään edes kerran yössä, hetkeksi aikaa. Se on vauvan oikeus, mutta kyllä äidinkin kuuluu lepoa saada.

lh

Vierailija
4/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälä synnyttäneiden osastolla annetaan yöllä korviketta vauvoille, vaikka äiti on illalla nimenomaan sanonut että tuokaa vauva yöllä syömään rintaa? Tämä korvikkeen antaminen tapahtuu siis ilman äidin lupaa, ja aamulla vain ilmoitetaan että näin on toimittu.

Hyväksytkö, tekisitkö itse näin? Entä mikä tähän voisi olla syynä?

Vierailija
5/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sopimuksesta poikkeamista, jos mitään informaatiokatkosta ei ole välissä. Jos lapsi tulee nälkäisenä rinnalta, voidaan lisäruokaa antaa, mutta ettei käytetä rinnallakaan. En tekisi niin ilman perusteltua syytä.

lh

Vierailija
6/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan vaan itse olla tarkkana kun olen koht puoliin menossa kyseiseen paikkaan... Taidanpas sitten ihan illalla sanoa että älkää antako vauvalle korviketta ilman minun lupaa, vaikka kuinka töykeältä kuulostaisikin!

-6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä