Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
241/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän todellakin luuli minun uskovan, että sain rakkautta tai mitään häneltä, hän ei tajunnut, etten saanut häneltä mitään.......

ap

Vierailija
242/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lapset on arvokkaita? Mistähän sen huomaa. Epäviihdyttäviä, ärsyttäviä. Edes oma äiti pysty sietämään heidän seuraansa paria tuntia

Mistä tiedät yhtään mitään heidän elämästään. Olet kiinnostunut vain itsestäsi. Kaikki kitinä ärsyttää sinua

Lapset tietää tämän. He eivät ole sinulle mitään. Paitsi rasite ja ärsytys.

Äitisi oli tässäkin paljon parempi äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi paskaa, sain häneltä vitusti paskaa.

ap

Vierailija
244/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän lapset on arvokkaita? Mistähän sen huomaa. Epäviihdyttäviä, ärsyttäviä. Edes oma äiti pysty sietämään heidän seuraansa paria tuntia

Mistä tiedät yhtään mitään heidän elämästään. Olet kiinnostunut vain itsestäsi. Kaikki kitinä ärsyttää sinua

Lapset tietää tämän. He eivät ole sinulle mitään. Paitsi rasite ja ärsytys.

Äitisi oli tässäkin paljon parempi äiti

On he verrattuna muihin saman arvoisia. Miehelle ehkä vielä arvokkaampiakin, kuin muut. Minusta minä olisin kuulunut olla äidille saman arvoinen kuin muut. En arvokkaampi, se ei ole tarpeen.

ap

Vierailija
245/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat sinulle 0. Samoin ihan kaikki ihmiset.

Minä minä on ainoa yli 0

Vierailija
246/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen paska olin minä. Isä oli seuraava, ja sitten mummi. Äidin omat sukulaiset, joita hän tuskin tunti, oliva arvokkaimpia ihmisiä maapallolla. Sitten tulivat äidin ystävien (ja sukulaisten) lapset, ja sitten ne ystävät. Ja minun opettajani, koulutoverini, kaverini, poliisit, ravintoloitsijat, automekaanikot, kuka tahansa jonka nyt voi kuvitella joutuvansa tapaamaan. Ja viimeisenä paskana olin minä, ja ystävät, joista tykkäsin, mahdolinen ajatuskaan miehestä, jolle voisin kelvata, me olimme niitä viimeisiä kaiken paskan ANSAITSEVIA paskoja, kuulemma.

ap

Vierailija
247/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat sinulle 0. Samoin ihan kaikki ihmiset.

Minä minä on ainoa yli 0

No ei ole, esim. Kristittyä mystikkoa arvostan. Mutta kieltämättä ihmisessä täytyy olla jotain spesiaalia, että häntä arvostan. Vika minussa, todellakin. Koska kukaan ei kai loppujenlopuksi ole spesiaali, vaan jokainen on hyvä jossain ja huono muualla.

ap

Vierailija
248/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen paska olin minä. Isä oli seuraava, ja sitten mummi. Äidin omat sukulaiset, joita hän tuskin tunti, oliva arvokkaimpia ihmisiä maapallolla. Sitten tulivat äidin ystävien (ja sukulaisten) lapset, ja sitten ne ystävät. Ja minun opettajani, koulutoverini, kaverini, poliisit, ravintoloitsijat, automekaanikot, kuka tahansa jonka nyt voi kuvitella joutuvansa tapaamaan. Ja viimeisenä paskana olin minä, ja ystävät, joista tykkäsin, mahdolinen ajatuskaan miehestä, jolle voisin kelvata, me olimme niitä viimeisiä kaiken paskan ANSAITSEVIA paskoja, kuulemma.

ap

Niin sitten minä etsin maailman humaaneimman miehen, ettei äiti kehtaisi eikä voisi sanoa, että minä kelpasin vain paskalle ❤️

Eikä hän voinutkaan. Mahtoi kismittää.

ap

Vierailija
249/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut erittäin paska isäsuhde. Tästä johtuen olen erittäin riskialtis pettämään, olen kuitenkin naimisissa ja äiti. Tiedostan kuitenkin että tämä ei oikeuta minua paneskelemaan ympäriinsä ja satuttamaan muita tällä käytöksellä. Voin toki sanoa:"koska isi teki näin, niin siksi tein näin", mutta se ei ole oikeutus MINUN teoilleni. MINÄ olen vastuussa omasta elämästäni ja isä omastaan. Hän teki mitä teki, koska se oli hänen ratkaisunsa, minä teen näillä eväillä, jotka olen saanut omani.

No sinä olet vain riskialtis so? Jos mäkin oisin vain riskialtis huutamaan syyttä lapsille, niin so?

ap

Olen enää vain riskialtis. Olen paneskellut ympäri kyliä ja pettänyt usein.

Olen aina itse kantanut vastuuni tekemisistäni ja kestänyt seuraukset, jotka ovat johtuneet omasta käytöksestäni.

On hienoa että sinä tunnistat vajavaisuuksiesi johtuvan äidistäsi ja siitä miten koet hänen sinua satuttaneen. En vain usko että pääset omassa pahassaolossasi eteenpäin ennen kuin pystyt eriyttämään itsesi hänestä ja ottamaan vastuun omista teoistasi. Perustelut käytöksellesi on varmasti olemassa, mutta itse vastaat omista teoistasi. Toivottavasti saat asiasi kuntoon. Lapsuus jättää jälkensä meihin kaikkiin ja ovat vaikeita asioita selvittää. Itse yritän kuitenkin katkaista pahan kierteen minuun, enkä jatkaa tätä perintöä omien jälkeläisteni kautta.

Vierailija
250/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seuraavaksi minä etsin miehen, jota minä rakastan, humaaniudesta viis. Ja siitä, luokittaako se äidistä minusta sen paskan, jaksi hän aina väitti. Tai enhän minä mitään etsi, jumala tai maailmankaikkeus tai intuitio tmv lähettää sellaisen, joskun katsoo ajankohtaiseksi, tarpeelliseksi tms.

ap

Vierailija
251/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
252/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut erittäin paska isäsuhde. Tästä johtuen olen erittäin riskialtis pettämään, olen kuitenkin naimisissa ja äiti. Tiedostan kuitenkin että tämä ei oikeuta minua paneskelemaan ympäriinsä ja satuttamaan muita tällä käytöksellä. Voin toki sanoa:"koska isi teki näin, niin siksi tein näin", mutta se ei ole oikeutus MINUN teoilleni. MINÄ olen vastuussa omasta elämästäni ja isä omastaan. Hän teki mitä teki, koska se oli hänen ratkaisunsa, minä teen näillä eväillä, jotka olen saanut omani.

No sinä olet vain riskialtis so? Jos mäkin oisin vain riskialtis huutamaan syyttä lapsille, niin so?

ap

Olen aina itse kantanut vastuuni tekemisistäni ja kestänyt seuraukset, jotka ovat johtuneet omasta käytöksestäni.

On hienoa että sinä tunnistat vajavaisuuksiesi johtuvan äidistäsi ja siitä miten koet hänen sinua satuttaneen. En vain usko että pääset omassa pahassaolossasi eteenpäin ennen kuin pystyt eriyttämään itsesi hänestä ja ottamaan vastuun omista teoistasi. Perustelut käytöksellesi on varmasti olemassa, mutta itse vastaat omista teoistasi. Toivottavasti saat asiasi kuntoon. Lapsuus jättää jälkensä meihin kaikkiin ja ovat vaikeita asioita selvittää. Itse yritän kuitenkin katkaista pahan kierteen minuun, enkä jatkaa tätä perintöä omien jälkeläisteni kautta.

Tuskinpa olet kantanut vastuutasi, vai millä lailla korjasit kaikkien niiden satuttamiesi miesten sydämet?

ap

Vierailija
253/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et osaa rakastaa

Vierailija
254/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Etkö muka mielestäsi ollut vastuussa siitä, mitä aiheutit niille miehille?!! Eihän se mitään riitä, että ITSE kestit seuraukset, sinähän se valitsit pettääkin!!! Ne miehet, valitsivatkos he tulla petetyiksi? Niiin! Eivätpäs valinneet.

ap

Vierailija
255/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeus katsoo parhaaksi että olet yksin. Ja niin käy

Johtuu ihan omasta huonosta käytöksestäsi

Vierailija
256/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et osaa rakastaa

Niin, en varmaan osaakaan. Näillä spekseillä. Mutta se on kyllä helppoa sitten kun pääsen tästä paskasta eroon. Rakastin isääni pienenä hyvin paljon ja oikeastaan rakastan vieläkin. Isä vain petti minut joten se siitä sitten konkretian tasolla ja jos haluaisin nyt tukea isääni, niin joutuisin tappelemaan siitä hänen vaimonsa kanssa, joka luulee, että ainoa, keneltä isä kaipaa rakkautta on hän.

ap

Vierailija
257/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä koskaan pääse pahuudestasi. Etkä opi rakastamaan

Vierailija
258/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmankaikkeus katsoo parhaaksi että olet yksin. Ja niin käy

Johtuu ihan omasta huonosta käytöksestäsi

Se ei sitä kyllä todellakaan estä, en ole typerä ylihygieenikko, joka ei kestäisi paskaa mieheltä, jos vain voin ohjata sen partsille sen paskan.

ap

Vierailija
259/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä koskaan pääse pahuudestasi. Etkä opi rakastamaan

Ei mun tarvitse oppia rakastamaan, kosla mä osaan kyllä, tuntea rakkautta, mutta se ei vain ole käytössäni elämässäni nyt. Parempi ollakin näin, niin kukaan ei säry kanssani nyt.

ap

Vierailija
260/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaan tartte oppia rakastamaan, ihan hölmö ajatuskin. Kun ihminen tuntee rakkautta, kaikki muu seuraa. Lisäksi tulee toki osata vetää omat rajansa jne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme