Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä
Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.
No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?
apSussa saa olla virheitä, niitä on sussa ihan saatanasti, mutta sinä et saa olla noin sadistinen kusipää muille ihmisille. Se ei ole virhe, se on puhdasta pahuutta. Tee laoaillesi palvelus ja katoa heidän elämästään. He eivät todellakaan tarvitse kaltaisiasi naista elämäänsä. Ei sulla ole oikeutta kutsua itseäsi äidiksi.
No jos mussa saa olla virheitä, niin sitten mä saan olla lasteni kanssa, koska niin sinussakin on virheitä!!!! Eihän mun sitten oikeastaan tartte enää hermostua, jos mussa saa olla virheitä, kato. Se on se ongelma, kun ei saa olla.
ap
Ei kato kun on virheitä ja sitten on virheitä... Sussa niitä on liikaa ja liian pahoja. Siksi sä et oikein saisi olla lastesi kanssa.
Sinä olet kohta aivan yksin. Lopun ikääsi. Se on vain ajan kysymys. Lapset hylkää. Oikeutetusti. Ja mies löytää paremman. Osaa olla vastaamatta epästabileihin puheluisi.
Loppu ikä yksin. Mutta saathan aina muutella äitiä. Ja onhan seurana tärkein. Minä minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tunne tän hullun miestä? Olisi aiheellista vinkata, että pitää ämmän kaukana lapsista... hirveä ihmisperse.
Vinkata? Eikö ennemmin perustella?
apPerusteluita löytyy tästä ja sadoista muista ketjuistasi. Lapsille ei ole hyväksi olla mt-ongelmaisten kauhu"äitien" seurassa.
Nuija. Toi ihminen puhui "vinkkaamisesta mun miehelle"!!!! Ei mulle,joka täällä ketjuissa oon, huhuuuu! Mies ei oooo täällä. Capiche?
ap
Pitääpä katsoa löytyisikö Facebookista. Laitan pienen vinkin että kannattaa tulla katsomaan mitä hullu akkansa täällä oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet epäluotettava ja ilkeä.
Toivottavasti mies varaa ajan lastenvalvojalle. Ja saatte sopimuksen elatuksesta ja tapaamisista.
Sitten jättää vastaamatta puheluihisi.
Saa hänkin rauhanEnkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.
apKyllä me toivomme täällä todella että mies ja lapset ei joudu olemaan sun kanssa missään tekemisissä ja tajuat nyt itsekin pysyä poissa sieltä.
Mä toivon ennemminkin niin, että ne sais olla mun kanssa osaamalla (mies) ottaa huomioon mun tarpeet, ettei se kuvittele vitun idiootti minusta sellaista, jota en osaa koska äitini pistinkaiken vitun paskaksi. Kuten se nyt joutui ymmärtämään ja tuli takaisin. Vielä vois vähän ymmärtää lisää. Tosin enpä osaa sille itsekään kertoa, miten mua ei saa kohdella, koska olen joutunut ottamaan paskaa niskaani sanomatta sanaakaan mutta aika opettaa.
ap
Ei kato kun ei se vaan mee niin.
Oot nyt ihan itseksesi vaan niin ei kenenkään tarvi ottaa huomioon sun toiveita.
Olet nyt itseksesi niin oot parhaassa seurassa.
Mutta silloin, kun mun äiti oli tossa moodissa, että raivosi ja oli epästabiili, niin mun isä ei voinut hoitaa mua. Osin itsekkyyttään ja mukavuudenhaluaan, mutta osin myös siksi, että äiti ei varmaan perustellut isälle tarvetta sillä, että muuten mulle tapahtuu hänen seurassaan jotakin pahaa, tosin äiti ei sitä edes nähnyt, koska ei ole myöhemmminkään myöntänyt, mutta äiti perusteli omilla tarpeillaan ja koitti kai vedota isäni parempaan minään, mikä on aina ollut aivan turhaa, koska isällä ei ole tarvetta esittää olevansa erinomainen ihminen. Niin ei ne tepsineet. Mun mies onneksi osaa laittaa itsensä sivuun. Lasten edestä.
ap
Kyllä se että sanoo vihaavansa lapsiaan. Kutsuu heitä rumilla sanoilla. Ei ole koskaan läsnä, ei välitä. Ei hoida.
Se ei ole millään muotoa ok.
Sellainen on paha. Häiriintynyt.
Ja ansaitsee jäädä yksin
Ap: n äiti on ilmeisesyi narsisti ja ap itse kirjoitustensa perusteella psykopaatti. Rajua miten persoonallisuushäiriö vaan vaan pahenee sukupolvien ketjussa.
Äiti melkein katsoi pahasti. Hän ei ole ollut raivoava hullu kuten sinä. Hän on pystynyt hoitamaan sinua. Hän on ohjannut ja neuvonut. Ei kuten sinä. Täynnä vain yhtä. Minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kohta aivan yksin. Lopun ikääsi. Se on vain ajan kysymys. Lapset hylkää. Oikeutetusti. Ja mies löytää paremman. Osaa olla vastaamatta epästabileihin puheluisi.
Loppu ikä yksin. Mutta saathan aina muutella äitiä. Ja onhan seurana tärkein. Minä minä
Mies vastaa mun puheluihin ja jos opin olemaan eri mieltä pahoittamatta mieltäni jos joku sanoo jotain kakkaa tai jos joku syyttää minua omista syistään eli satutti itsensä koska ei kestä tosiasioita, niin löydän kyllä ystäviä. Että jos ei tartte enää ottaa kaikesta itseensä, mitä ihmiset keksiikin sanoa. Koska periaatteessa olen aika hyväksyvä. Pikemminkin niin päin, että aina löytyy se molottaja, jolla on ongelmia sietää minua ja koittavat kampittaa ja kiusata.
ap
Äitihullun äiti oli kuten kaikki 70-luvun äidit. Saattoi olla lempeämpi. Add, raivoava ja riitoihin ajautuva lapsi oli varmaan kova pala yksinhuoltajalle. Silti äiti säilytti malttinsa
Persoonallisuushäiriö estää normaalit ihmissuhteet. Et vaan osaa ajatella muita. Et tule kenenkään kanssa toimeen
Et osaa muuttaa toimintaasi. Näet vikaa aina toisissa. Koet kaiken loukkauksena
Niinpä kuolet yksin
Vierailija kirjoitti:
Ap: n äiti on ilmeisesyi narsisti ja ap itse kirjoitustensa perusteella psykopaatti. Rajua miten persoonallisuushäiriö vaan vaan pahenee sukupolvien ketjussa.
Ei se pahene, mutta mietipä itse, jos sinun äitisi olisi narsisti, joka satuttaa sinua ja tallaa rajojesi yli jatkuvasti ilmanettä sinä saat estää sitä. Niin tulisiko sinustkin hiukan tunteeton? Ja minä en ole tunteeton vaan ne tunteet on haudattu erittäin syvälle suojaan ja turvaan, käsitätkö? Se on ollut ainoa keino selvitä. Ja olen iloinen, että olen hadannut ne, niin niitä ei ole särjetty. Toki ne ovat aika lailla ulottumattomissani ja se antaa teille oikeuden mielissänne kiusata minua, mutta so what. Voin kaivaa ne esiin ja itse asiassa tuleminenäidiksi vain auttoi minua siinä. Että sain päästä kaivamaan. Vielä ei ole paljon esillä, mutta terapiakin on aika alussa vielä kuitenkin. Vasta toinen kelan korvaama vuosi juuri alkoi.
ap
Mies vastaa puheluihin. Vielä.
Ei enää pitkään
Ja viimeistään teini-ikäiset lapset osaa ottaa etäisyyttä. Sen jälkeen myös mies katkaisee välit.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö estää normaalit ihmissuhteet. Et vaan osaa ajatella muita. Et tule kenenkään kanssa toimeen
Niinpä kuolet yksin
Tämä nyt heijastelee enemmän sinun pelkojasi kuin kertoo mitään minusta, mutta anna palaa. Tämä on terapiaketju kaikille! 🎵🎵Vapaaehtoinen 🎵🎵
ap
Toinen vuosi terapiaa eikä yhtään edistystä. Onneksi Kela korvaa vain kaksi vuotta. Ei enempää yhteiskunnan rahoja hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa puheluihin. Vielä.
Ei enää pitkään
Ja viimeistään teini-ikäiset lapset osaa ottaa etäisyyttä. Sen jälkeen myös mies katkaisee välit.
Kyllä vastaa aina, koska hän ei ole mikään vastuuton pikkupoika, joka ei ois suunnilleen tiennyt miten hullu mä voin olla. Eikä hän pidä sitä minun hulluutenani sinänsä, jolle ei voisi tehdä mitään, vaan hän uskoo äitini nähneen minussa kaikkea pahaa, mikä pitää minut sidottuna ja maassa. Tai ainakin uskomasta pahaa itsestäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toinen vuosi terapiaa eikä yhtään edistystä. Onneksi Kela korvaa vain kaksi vuotta. Ei enempää yhteiskunnan rahoja hukkaan!
Korvaa 2,5 vuotta. Monilla kestää toipua kymmenenkin vuotta narsistivanhemmista.
ap
Raja tulee kaikilla vastaan. Myös miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä kuolet yksinTämä nyt heijastelee enemmän sinun pelkojasi kuin kertoo mitään minusta, mutta anna palaa. Tämä on terapiaketju kaikille! 🎵🎵Vapaaehtoinen 🎵🎵
ap
Vai vielä terapiaa... oppikirja pahuuteen ennemminkin.
Eikäh ei tätä meinaa pystyä lukemaan.
Ulkopuolisen käsky: LOPETA MUIDEN SYYTTÄMINEN ONGELMISTASI. Se on vastuunpakoilua. Kun avaat silmäsi, näät.
En nyt tosin usko että tämä tulee tapahtumaan.
Voisit myös saada henkisyydestä paljon apua, seurakunta?